HOSPITAL VALL HEBRON
HOSPITAL VALL HEBRON
Hola, estaba mirando a ver si habia un post abierto de este hospital pero no he visto ninguno. Alguien tiene alguna referencia ?? Estoy de 40 semanas y en principio me toca tener a mi niño en este Hospital. El niño viene de nalgas a parte tengo diabetes gestacional, y no me han programado el parto. Me comento la comadrona que intentarian que fuera un parto vaginal a pesar de los riesgos. Mañana tenemos cita con la ginecologa, espero que podamos decidir entre las dos partes lo mejor. Porque nosotros no queremos correr ningun riesgo y nos negamos a que intenten un parto vaginal. Queremos una cesarea.
- mirins
- :: tigre

- Entrades: 748
- Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
- Ubicació: Barcelona i Occitània
Re: HOSPITAL VALL HEBRON
Jo tinc una amiga que va tenir el nen allà i n'està molt contenta. També tens una ventatja que si hi ha possibles problemes és un dels millors hospitals tan per la mare com per al nadó. Ànims que tot anirà molt bé
[/url]- MamadeEmma
- :: poltre

- Entrades: 610
- Membre des de: dl. gen. 14, 2008 1:15 am
- Ubicació: Granollers
La meva experiència es una mica diferent, però et puc dir que es un hospital mooooolt bo i que el personal està molt preparat, pensa que quan hi ha alguna complicació t'envien cap allà...i ja et dic que ho tenen tot molt organitzat. I en quant a lo de la cesarea...no se si es pot escollir, però penseu que ells "no se la juegan" faran el que sigui millor per la mare i el bebé aixó no ho dubteu. Al meu cas si que hi havia perill i vaig entrar en quirofan a les 10 i a les 10.18 la nena ja havia nascut...
Els punts me'ls van fer per dins, sense grapes ni res de res...el dia que em van donar l'alta nomes van haver de tallar uns fils que tenia a un costat i apa.
Tot anirà molt be ja ho veuràs maca...molts petons i ja ens explicaràs com t'ha anat amb la gine.
Els punts me'ls van fer per dins, sense grapes ni res de res...el dia que em van donar l'alta nomes van haver de tallar uns fils que tenia a un costat i apa.
Tot anirà molt be ja ho veuràs maca...molts petons i ja ens explicaràs com t'ha anat amb la gine.
Jo vaig tenir a la meva filla en aquest hospital fa 3 anys i va ser una experiència molt positiva. A mi em corresponia el St. Pau però vaig demanar la derivació voluntaria al Vall d'Hebrón perque en neonats és un dels millors hospitals. A mi em va tocar un equip de gent jove molt maca i tot i que va ser un part provocat a la setmana 39 per falta de líquid amniótic va ser un part molt respectat. També em van assessorar molt bé en el tema de lactáncia. Jo ara estic embarassada de 36 setmanes i penso tornar a repetir en el mateix hospital. La única cosa és que com només atenen embarassos de risc i els que els corresponen per zona a mi no em donen visita fins la setmana 40, però de moment em faig tots els controls al meu cap i aniré allà directament a la setmana 40 o a parir directament si em poso de part abans.
Hola!
Jo igual que la Sandrall vaig demanar la derivació a Vall Hebrón tot i tocar-me St Pau.
Vaig tenir el nen fa 2 mesos. Mèdicament vaig estar molt ben atesa, que és el que per mi era prioritari, doncs sempre he sentit que és un dels millors hospitals de cara a parts complicats, no era el meu cas, pero per si de cas....
L'únic "pero" es que com que estava saturat no vaig tenir habitació fins al dia següent al part i em van tenir en una sala de post operatori (barrejada amb gent operada de coses diverses) i sense poder rebre visites (en part millor pq atabalen, pero en alguns moments s'em feia tot una muntanya).
En resum, no és el lloc més còmode del món. No sé si repetiria, suposo que si, pero ara per ara no em plantejo més fills, amb un de moment ja en tinc prou, vaig de bòlid ;-P
Ster
http://diarimare.blogspot.es/
Jo igual que la Sandrall vaig demanar la derivació a Vall Hebrón tot i tocar-me St Pau.
Vaig tenir el nen fa 2 mesos. Mèdicament vaig estar molt ben atesa, que és el que per mi era prioritari, doncs sempre he sentit que és un dels millors hospitals de cara a parts complicats, no era el meu cas, pero per si de cas....
L'únic "pero" es que com que estava saturat no vaig tenir habitació fins al dia següent al part i em van tenir en una sala de post operatori (barrejada amb gent operada de coses diverses) i sense poder rebre visites (en part millor pq atabalen, pero en alguns moments s'em feia tot una muntanya).
En resum, no és el lloc més còmode del món. No sé si repetiria, suposo que si, pero ara per ara no em plantejo més fills, amb un de moment ja en tinc prou, vaig de bòlid ;-P
Ster
http://diarimare.blogspot.es/
Mi primera hija la tube en la clinica del Pilar y este segundo me gustaria tenerlo en el Vall d'Hebron. Por zona no me toca, me tocaria el hospital de Mollet pero ni loca tendría mi bebé alli, y he decidido que pediré la derivacion a Vall d'Hebron, ademas, he vivido siempre al lado y siempre he ido a ese hospital para todo y siempre me parecio unbuen hospital.
Conozco mucha gente que ha tenido los bebes alli y la mayoria en general estan contentas, es mas, una de mis amigas a las 28 semanas su hija quiso nacer y consiguieron parar el parto. Ella estubo ingresada hasta la semana 38 que le probocaron el parto y todo ese tiempo estubo muy bien atendida en todos los sentidos.
No es el lugar mas comodo del mundo, hay que tocar madera que te toque una buena compañera de cuarto, pero... es un buen hospital
Conozco mucha gente que ha tenido los bebes alli y la mayoria en general estan contentas, es mas, una de mis amigas a las 28 semanas su hija quiso nacer y consiguieron parar el parto. Ella estubo ingresada hasta la semana 38 que le probocaron el parto y todo ese tiempo estubo muy bien atendida en todos los sentidos.
No es el lugar mas comodo del mundo, hay que tocar madera que te toque una buena compañera de cuarto, pero... es un buen hospital
Hola!!
Jo vaig tenir al meu fill a la vall d'hebron, vaig tenir problemes al embaràs i aqui tenen els millor profesionals..........però ara estic embarassada el tindré a la quiron perque tinc mutua i seria tonta no aprofitar-la, pero si torno a tenir complicacions m'aniré cap allà un altre vegada......també es el que m'han recomanat a la quiron.
Jo vaig tenir al meu fill a la vall d'hebron, vaig tenir problemes al embaràs i aqui tenen els millor profesionals..........però ara estic embarassada el tindré a la quiron perque tinc mutua i seria tonta no aprofitar-la, pero si torno a tenir complicacions m'aniré cap allà un altre vegada......també es el que m'han recomanat a la quiron.
jo he tingut els meus dos fills a la Vall d'Hebron i l'experiència ha estat molt bona, amb la primera, que va haver de nèixer per cessàrea, vaig tenir complicacions i gràcies a la rapidesa de l'equip mèdic que em va atendre tot va anar bé (tot i que per prematurirat la meva filla es va quedar unes quantes setmanes a la incubadora)i amb el segon tot va anar més que bé, vaig poder tenir un part vaginal gràcies a l'equip mèdic (que per casualitat va ser el mateix que tres anys abans amb la primera filla)i la professionalitat i la humanitat de l'equip són el meu millor record.
Sí que és veritat que has de compartir habitació però no crec que sigui més important que la confiança de saber que estàs en un molt bon hospital i ambmolt bons metges, llevadores, enfermeres, auxiliars....
per mi el millor lloc on tenir els fills!!!!
Sí que és veritat que has de compartir habitació però no crec que sigui més important que la confiança de saber que estàs en un molt bon hospital i ambmolt bons metges, llevadores, enfermeres, auxiliars....
per mi el millor lloc on tenir els fills!!!!
JULIET que bien poder leer experiencias positivas...siempre te animan mas! Gracias por compartirlas! 

Hola mamis!!
Us volia fer una pregunta!!
Dimarts m'ingressen per una cessària programada a vall hebron però tinc una pregunta...et deixen el nen a lhabitació amb tu o els tenen a tots a una sala??
moltes gràcies!!!
Us volia fer una pregunta!!
Dimarts m'ingressen per una cessària programada a vall hebron però tinc una pregunta...et deixen el nen a lhabitació amb tu o els tenen a tots a una sala??
moltes gràcies!!!

mira, quan em van fer la cessàrea d'urgència per la Júlia, jo vaig estar al post-operatori sense ella perquè se la van endur de seguida a la incubora (32 setmanes) però estant a la sala dels postparts per cessàrea, totes les mames tenien als seus nens damunt. M'enrecordo perfectament perquè jo només feia que plorar de veure-les amb els seus peques i jo sense la meva!!!!
o sigui que no et preocupis, segur que si neix a terme te la posaran amb tu des de l'inici
Molta sort!!

o sigui que no et preocupis, segur que si neix a terme te la posaran amb tu des de l'inici
Molta sort!!

Juliet, mltes gràcies per contestar, però al que em referia era si quan estaves a lhabitació tens al nen amb tu, o els tenen a una habitació d'aquelles amb el vidre davant a tots junts?
Per cert...en quan a la roba del bebe...et fiquen roba de lhospital ?una abraçada
Per cert...en quan a la roba del bebe...et fiquen roba de lhospital ?una abraçada
sí, a l'habitació el tens amb tu sempre, només se l'enduen un moment per rentar-lo, i la roba és la de l'hospital, tot i que si vols després tu li pots posar la teva
- Mireia1977
- :: granota

- Entrades: 203
- Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm
Pujo el post perque l'última resposta del fil ja té més de dos anys.
Algú que hagi parit a Vall Hebron no fa tant podria explicar-nos la seva experiència?
Vau tenir un part respectat? Vau poder fer pell a pell des del primer moment? Vau rebre ajuda amb la lactància materna?
No tinc cap dubte pel que fa a la qualificació a nivell mèdic però sí que voldria conèixer la vostra vivència respecte a aquestes qüestions.
Gràcies!
Mireia
Algú que hagi parit a Vall Hebron no fa tant podria explicar-nos la seva experiència?
Vau tenir un part respectat? Vau poder fer pell a pell des del primer moment? Vau rebre ajuda amb la lactància materna?
No tinc cap dubte pel que fa a la qualificació a nivell mèdic però sí que voldria conèixer la vostra vivència respecte a aquestes qüestions.
Gràcies!
Mireia
Jo vaig parir el 14 d'agost aquí! Ara mateix no tinc temps per explicar-te gaire cosa, però vaig quedar més q contenta! Un 10! Part absolutissimament respectat, no episiotomia, em vaig desgarrar una miqueta 4 punters, la gent maquiiiissima! Pell amb pell, no et separen ni un moment del nen....
- kellyaaron
- :: rateta

- Entrades: 155
- Membre des de: dc. juny 20, 2012 8:00 pm
Jo no sé si et servirà d'ajuda, però vaig tenir al meu primer fill allà fa 4 anys, i tinc conegudes que han donat a llum fa poc, jo estic super contenta, per l'únic va ser que vaig tenir q compartir habitació amb 4 noies més, però només 1 dia, bastant estressant en aquest sentit. Però avui en dia les coses han canviat i les habitacions són de dos.El equip mèdic que em va atendre un 10, vaig entrar amb trencament de borsa amb aigües meconiales, i em van ingressar i em van induir el part, després vaig tenir al meu nadó sense episotomia sol un petit estrip, sortida del paritori alletant al meu fill i la primera nit va estar al meu costat una infermera ayundandome amb la lactància. Aquesta vegada tinc mútua, el meu gine treball a Vall, i actualment està en Tecknon i en el clínic, ara aprofito la mútua però sens dubte tornaria a repetir ¡¡
Animo guapíssima ¡¡
Animo guapíssima ¡¡
- Mireia1977

Moltes gràcies Piru-leta! M'agrada llegir que va anar tant bé i fent tant poquet del part! A mi em porten a VH a alt risc i és això, confio plenament en que hi ha molt bons professionals el que em generava més dubtes era el tema pell a pell, episotomia, ajuda amb la lactància..
Kellyaroon, gràcies a tu també per la teva experiència encara que faci més temps! Em queda molt encara, només estic de 23 setmanes però m'agrada anar tenint informació de cara al.part.
Merci noies!
Kellyaroon, gràcies a tu també per la teva experiència encara que faci més temps! Em queda molt encara, només estic de 23 setmanes però m'agrada anar tenint informació de cara al.part.
Merci noies!
- Mireia1977

El portava però no el vaig treure no de la bossa! M'ho anaven preguntant tot sobre la marxa!
Ara tinc un momentet més....
Doncs això, vaig arribar mooolt dilatada (8cm) i vaig estar poqueta estona a la sala de parts, pero dins el que cap, és acollidora. Molt gran, hi ha un bany amb dutxa i tal per si la mami q està allà dilatant vol dutxar-se. El llit súper xulo, molt ergonòmic i molt còmode, la llevadora em va dir q era dels nous! La taula on miren el nen quan te'l treuen un momentet (després d'haver estat fent el pell amb pell) està a un metre i mig teu (si arriba). Hi ha una cadira pel papi. Hi ha finestres amb llum natural (per mi és important).
Les noies en tot moment m'anaven explicant què feien i abans de fer res, preguntaven. Per aixo dic que el pla de part ni el vaig treure de la bossa. Em vaig sentir súper mimada i acollida. No em van fer episiotomia i em vaig desgarrar una miqueeeeeta i això és un gran què! No es el mateix recuperar-te d'una episio q d'un desgarret! En tot moment m'ajudaven a respirar i a empènyer! I quan vaig demanar l'espidural només arribar (pk estava ja molt dilatada i amb dolor) em van dir si no volia intentar-ho sense que ja quedava poquet! No em vaig sentir forçada a res! L'únic que no em van preguntar va ser la pomada als ullets q li van posar al nen... En canvi sí q em van consultar lo de la vitamina K!
Jo si haig de tornar a parir (que segur que sí) tornarà a ser allà!!!!
Un cop a l'habitació, les infermeres molt amables, tot genial!
Avui dia, per parir els millors hospitals son vall d'hebron i sant joan de deu pel que m'han dit!
Doncs això, vaig arribar mooolt dilatada (8cm) i vaig estar poqueta estona a la sala de parts, pero dins el que cap, és acollidora. Molt gran, hi ha un bany amb dutxa i tal per si la mami q està allà dilatant vol dutxar-se. El llit súper xulo, molt ergonòmic i molt còmode, la llevadora em va dir q era dels nous! La taula on miren el nen quan te'l treuen un momentet (després d'haver estat fent el pell amb pell) està a un metre i mig teu (si arriba). Hi ha una cadira pel papi. Hi ha finestres amb llum natural (per mi és important).
Les noies en tot moment m'anaven explicant què feien i abans de fer res, preguntaven. Per aixo dic que el pla de part ni el vaig treure de la bossa. Em vaig sentir súper mimada i acollida. No em van fer episiotomia i em vaig desgarrar una miqueeeeeta i això és un gran què! No es el mateix recuperar-te d'una episio q d'un desgarret! En tot moment m'ajudaven a respirar i a empènyer! I quan vaig demanar l'espidural només arribar (pk estava ja molt dilatada i amb dolor) em van dir si no volia intentar-ho sense que ja quedava poquet! No em vaig sentir forçada a res! L'únic que no em van preguntar va ser la pomada als ullets q li van posar al nen... En canvi sí q em van consultar lo de la vitamina K!
Jo si haig de tornar a parir (que segur que sí) tornarà a ser allà!!!!
Un cop a l'habitació, les infermeres molt amables, tot genial!
Avui dia, per parir els millors hospitals son vall d'hebron i sant joan de deu pel que m'han dit!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |