escoltem el cos!
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
Ei guapes!!!
QUina enveja que em feu,..., jo també vull veure fotos!!!
Vaja, les de la Buscantabril ja les he vist i com bé diu ella... desprès de veure'ns les cares i xerrar una mica per msn, sembla que ens coneguem de sempre!!! Aquesta setmana t'estic trobant a faltar!!!
Aneris de les teves sols n'he pogut veure una, que guapos que esteu... és del vostra casament? Jo també puc veure el teu blog?
Sip tu també en tens??
QUina enveja que em feu,..., jo també vull veure fotos!!!
Vaja, les de la Buscantabril ja les he vist i com bé diu ella... desprès de veure'ns les cares i xerrar una mica per msn, sembla que ens coneguem de sempre!!! Aquesta setmana t'estic trobant a faltar!!!
Aneris de les teves sols n'he pogut veure una, que guapos que esteu... és del vostra casament? Jo també puc veure el teu blog?
Sip tu també en tens??
no, aquella foto és del casament del meu cosí de saragossa, un any o així abans d la meva
no se xq no podeu veure l'altre.
si vols veure el meu blog, m'has d'enviar la teva adreça de hotmail xq l'agregui al meu messenger i així hi puguis entrar, parlant d'això, vaig a afegir a la buscantabril!
no se xq no podeu veure l'altre.
si vols veure el meu blog, m'has d'enviar la teva adreça de hotmail xq l'agregui al meu messenger i així hi puguis entrar, parlant d'això, vaig a afegir a la buscantabril!

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

SIP, volia dir fotos
Aneris, la meva és dreilha@hotmail.com
Va així faig el xefarder al teu blog,..., i tu pots veure el meu!!
Aneris, la meva és dreilha@hotmail.com
Va així faig el xefarder al teu blog,..., i tu pots veure el meu!!
- esperantabril

perdona sip!!!!!! t'he abandonat!
som-hi guapi! mira, el multiply te tres parts (3 apartats amb acces adalt a l'esquerra) en pic i has entrat pots anar a MY MULTIPLY , que es com la safata d'entrada on t'arriben els missatges dels teus contactes i a sobre dels missatges en blau possa YOU HAVE AN INVITATION, si clickes aniras a la meva invitació....
els altres dos apartats son MY SITE, que es la teva pàgina (si t'agrada el blog ja t'ensenyaré a penjar coses i arreglar la pàgina) i MY NETWORK (que aquí estarem els teus contactes)
som-hi guapi! mira, el multiply te tres parts (3 apartats amb acces adalt a l'esquerra) en pic i has entrat pots anar a MY MULTIPLY , que es com la safata d'entrada on t'arriben els missatges dels teus contactes i a sobre dels missatges en blau possa YOU HAVE AN INVITATION, si clickes aniras a la meva invitació....
els altres dos apartats son MY SITE, que es la teva pàgina (si t'agrada el blog ja t'ensenyaré a penjar coses i arreglar la pàgina) i MY NETWORK (que aquí estarem els teus contactes)
- esperantabril

- esperantabril

noies, ara vaig una mica liada, però si la pàgina us agrada us puc ajudar a fer-la.... heu vist que la Gloria també en te? les que us heu fet adreça podeu demanar-li ser contacte a www.donaimare.multiply.com
té penjats els videos de "en el vientre materno" i molts escrits seus interesants.....
petonets dreilha!
té penjats els videos de "en el vientre materno" i molts escrits seus interesants.....
petonets dreilha!
- Glòria
- :: peixet

- Entrades: 293
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:32 am
- Ubicació: Cantallops
- Contacta:
Hola Noies:
A mi al principi també hem costava una mica. Buscantabril, alias drapimel m'ha ajudat molt. Us puc enviar invitaciosn??
SIP no desisteixis, pregunta'ns el que no entenguis, si us plau!!
Una abraçada
http://donaimare.com
A mi al principi també hem costava una mica. Buscantabril, alias drapimel m'ha ajudat molt. Us puc enviar invitaciosn??
SIP no desisteixis, pregunta'ns el que no entenguis, si us plau!!
Una abraçada
http://donaimare.com
SIP!!
q jo sóc més patata q tu i he entrat a la pag va tu pots segur
hi ha fotos fantàstiques, precioses, excepcionals...
però cal entrar-hi un dia q estigueu b, eh... no un d'aquells dies q tingueu moltes ganes de tenir nens!!!
pq hi ha dies q passa oi??????i q tots semblen preciosos i macos??????
doncs aixo anims!!!!!!!!!!
petons

q jo sóc més patata q tu i he entrat a la pag va tu pots segur
hi ha fotos fantàstiques, precioses, excepcionals...
però cal entrar-hi un dia q estigueu b, eh... no un d'aquells dies q tingueu moltes ganes de tenir nens!!!
pq hi ha dies q passa oi??????i q tots semblen preciosos i macos??????
doncs aixo anims!!!!!!!!!!
petons

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |