Tinc por
Tinc por
des d'ahir al vespre que tinc contraccions son cada 20 minuts i son molt intenses vaig aguantan com puc , llavors hi ha un altre tema em tinc que canviar les calsetes i els pantalons pk sembla que maji fet pipi e trucat a la llevadora i ma dit que es fluix pero que si continua vagi a l'hospital que en penseu vosaltres?
Re: Tinc por
Espero que ja estiguis recuperada o que estiguis al hospital perque jo si que t'aconsello que vagis, sobretot per lo que expliques del flux, mai se sap i allà et miraran i sigui el que sigui, et quedaras més tranquila.
Jo penso igual. Que et facin una ulladeta i si no és res millor! Però t'estaras més tranquila.
Jo també he tingut un susto amb el tema fluxe aquesta setmana i davant qualsevol dubte... sempre al metge.
Un petonet!!
Jo també he tingut un susto amb el tema fluxe aquesta setmana i davant qualsevol dubte... sempre al metge.
Un petonet!!
- Estic peix
- :: conillet

- Entrades: 392
- Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm
Devant del dubte millor anar al l'hospital.
Es normal tenir petites pérdues. En tot cas, no passa rés si vas a que et diguin el què.
Fins aviat
Es normal tenir petites pérdues. En tot cas, no passa rés si vas a que et diguin el què.
Fins aviat
A mi me ha pasado lo mismo y ayer acabé en el hospital casi a las diez de la noche. Al final no es nada grave, menos mal y mejor asi, ahora estoy tranquila sabiendo que me han visitado y todo va bien, asi que yo de ti iba y asi me quedaba mas tranquila. Animos, guapa!
- pietrafilla
- :: girafa

- Entrades: 2423
- Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
- Ubicació: Anoia
Davant el dubte, i veien que estàs de 29 setmanes, et recomano que vagis a l'hospital per fer revisió ginecològica, per si un cas no sigui que hi hagi una fuita de líquid, a vegades pot passar que hi hagi una esquerda a la bossa... i es pensa que és fluxe (que ja també és molt habitual).
Però com també comentes el tema de les contraccions... una cosa és que estiguis ja al 8è mes... i una altra que estiguis de 29 setmanes.
Però com també comentes el tema de les contraccions... una cosa és que estiguis ja al 8è mes... i una altra que estiguis de 29 setmanes.

La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.

El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Hola Sharey,
Espero que estiguis bé, jo hauria anat a l´hospital... molts ànims!
Espero que estiguis bé, jo hauria anat a l´hospital... molts ànims!
- Raquel_bcn
- :: peixet

- Entrades: 295
- Membre des de: dc. abr. 07, 2010 9:01 am
Jo també et recomano que vagis a l'hospital.
Vaig tenir una fisura a la bossa i estava dubtant com tú, vaig esperar una horeta i al veure que anava perdent seguit vaig anar a l'hospital i ja no em van deixar marxar per que perdia líquid, i al dia següent...

Vaig tenir una fisura a la bossa i estava dubtant com tú, vaig esperar una horeta i al veure que anava perdent seguit vaig anar a l'hospital i ja no em van deixar marxar per que perdia líquid, i al dia següent...

hola sharey!
Com estàs?? ja ens diràs com va anar tot
petonets
Com estàs?? ja ens diràs com va anar tot
petonets
Noia, jo també et recomano una visiteta a l ´hospital i si no en queden convençuda no hi dubtis a tornar-hi. Ara mateix és molt important que la criatura estigui bé i tu més tranquil.la. Val més ser una mare pesada que no,...almenys en aquest cas.
Ja ens diràs...però segur que no serà res...
ànims guapa!!

Ja ens diràs...però segur que no serà res...
ànims guapa!!
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
En sabeu alguna cosa???
Sharey explica'ns que ens tens amoinades
Sharey explica'ns que ens tens amoinades
ostres, m'he quedat amoïnada... no se sap res més??? ostres, espero que estiguin bé!
Si, la veritat és que l´absència de notícies et fa amoïnar...
Esperem que ven aviat ens puguis dir alguna cosa, Sharey, guapa!!!

Esperem que ven aviat ens puguis dir alguna cosa, Sharey, guapa!!!
Sharey, com estas, guapa?
esperemos que todo haya ido bien
Noia, com estàs??? Que et van dir els metges?? Informa'ns aquí estàvem patint una mica. He vist que no teníes l´ordinador...
- carlotayjavi
- :: dragona

- Entrades: 4134
- Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

A la primera amb omifin!!!