Farinetes 8 cereals a partir de quan?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
mammi
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dv. abr. 30, 2010 2:23 pm

Farinetes 8 cereals a partir de quan?

EntradaAutor: mammi » dc. ago. 04, 2010 8:45 am

L'Aniol té 7 mesos i li estic donant, de moment, farinetes de 5 cereals. Quan els hi heu començat a donar als vostres nens les de 8 cereals?
<:-<
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 04, 2010 5:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: FARINETES 8 CEREALS a partir de quan?

EntradaAutor: Takita » dc. ago. 04, 2010 9:21 am

Hola mammi,
Això depèn de cada Pediatra; nosaltres, introduïrem el gluten a partir del 8è mes i, a partir de llavors, tant és si són de 5 o de 8 cereals. Jo crec que ja li podries donar.
sansa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

EntradaAutor: sansa » dc. ago. 04, 2010 9:23 am

Nosaltres als 6 mesos vam començar amb els de 5 cereals i cap als 7.5 vam passar a 8!!!
Per cert, si l'Anna hagues sigut nen s'hagues dit Aniol!!!!
Imatge

Imatge
ña
:: lleona
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

EntradaAutor: ña » dc. ago. 04, 2010 9:27 am

Al nostre pediatra se li va passar de dir quan li haviem d'introduir i el peke ha estat fins a l'any prenent sense gluten!!!!!!! Tot i que alguna cosa en prenia, pero no massa. Ara, les que mes li agraden son les que no tenen gluten!!!!!!! I aixo que anem variant i no hi ha problema.
ImatgeImatgeImatge
mammi

EntradaAutor: mammi » dc. ago. 04, 2010 11:21 am

Ei, ja m'ho semblava que li podia donar ja de 8 cereals pero no gosava per si de cas...
Sansa, quina gràcia! Al meu home ja li agradava per l'Arnau, però mira vaig triar jo primer i ara ja sabia que si el segon era nen es diria Aniol com el meu home volia. I la veritat es que estic molt contenta pq cada cop m'agrada més..
Takita, t'he respost en un altre post pq crec que els nostres peques segons he vist lyllipie es porten un dia. L'aniol va neixer al 27.12 i el teu?
Imatge

Imatge
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. ago. 04, 2010 12:12 pm

Mammi, i jo t'he contestat al post de les fruites :-D . L'Arnau va nèixer el dia de Sant Esteve, el 26, i quina gràcia que el teu gran es digui també Arnau. Aniol també és un nom que m'agrada molt.
Si li agraden les farinetes de 5 cereals, segur que devorarà les de 8, jajaja. L'Arnau ja devora les sense gluten, així que no vull ni pensar quan tasti les de 5 i 8! :r)
mammi

Re: Farinetes 8 cereals a partir de quan?

EntradaAutor: mammi » dv. ago. 06, 2010 8:22 am

Ahir a la nit ja vam menjar les de 8! li van encantar....
Takita, l'Aniol va neixer el dia 27 de desembre pel mati.
goga, si ja ho sé que ho posa a la caixa però jo no m'en fio de la edat que hi posa a les caixes pq a vegades els pediatres et recomanen fer una altra cosa. Per exemple, he vist que a les de cereals amb mel hi posa a partir de 6 mesos i segons tinc entes la mel no esta recomanada abans de l'any....
Ña, al meu CAP m'han donat un full amb la introducció d'aliments segons els mesos dels nens, allà hi posa a partir de quin mes li pots començar a donar gluten, peix, ous, etc.....no t'ho han donat?
Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::