Dormir panxar amunt, fins quan?
Dormir panxar amunt, fins quan?
Hola noies!
Des de sempre he posat a la meva filla a dormir panxa amunt, pel tema de la mort sobtada. Però ara que ja té quasi nou mesos, sovint es gira ella mateix i ultimament dorm moltes vegades panxa terra. És normal? Hi ha perill encara de mort sobtada? Jo de moment la deixo fer, però em té una mica preocupada....
Des de sempre he posat a la meva filla a dormir panxa amunt, pel tema de la mort sobtada. Però ara que ja té quasi nou mesos, sovint es gira ella mateix i ultimament dorm moltes vegades panxa terra. És normal? Hi ha perill encara de mort sobtada? Jo de moment la deixo fer, però em té una mica preocupada....
Re: Dormir panxar amunt, fins quan?
En el meu cas, va ser la meva nena qui va decidir quan. Ella es va començar a girar sola.
el meu nen sempre dormia de costat fins que va apendre a posarse panxa terra i sempre mes em sembla que tenia 3 mesos i la pediatre em va dir que el deixes fer aixi que no em preucuparia
Quan saben donar el tomb per ells mateixos, ja no hi ha tant de perill. 
Jo també el posava a dormir panxa amunt fins que es va saber girar i es va posar ell mateix a dormir panxa terra. El pediatre em va dir que si ell ho preferia aixií que el deixés.
Hola noies!
Quan l'Arnau va néixer em van dir a la Clínica (i la Pediatra, després) que el posés de costat, vigilant d'anar-lo canviant de costat per evitar deformacions al crani. Així ho vam fer, fins que ell mateix es va començar a moure i a triar la seva postura; dorm en totes les posicions: de costat, panxa enlaire i cap per avall. El més problemàtic és quan no es mouen, però després, ells trïen.
Quan l'Arnau va néixer em van dir a la Clínica (i la Pediatra, després) que el posés de costat, vigilant d'anar-lo canviant de costat per evitar deformacions al crani. Així ho vam fer, fins que ell mateix es va començar a moure i a triar la seva postura; dorm en totes les posicions: de costat, panxa enlaire i cap per avall. El més problemàtic és quan no es mouen, però després, ells trïen.
Ostres jo no m'ha havia plantejat. Ja fa un temps que el Pau es gira sol i hi ha cops que dorm panxa terra.
Ara mateix fa una estoneta l'he anat a girar de costat.
Si dieu que no passa res ja no m'hi amoinaré.
Ara mateix fa una estoneta l'he anat a girar de costat.
Si dieu que no passa res ja no m'hi amoinaré.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |