Una miqueta d'ajuda!!
Una miqueta d'ajuda!!
Hola nenes quant de temps!!! Es que l'Izan es moooolt negitos y no tienc tempde res...
Us volia fer unes preguntes ya que per desgracia el pediatria que te l'Izan es un estupid i mai m'aclara els dubtes que tinc per mès que l'hi pregunti aarrggg..
vereu estat lleguint diversos post pero des d'aqui volia fer les peguntes mes concretes..
la primera es que l'Izan no vol el menjar fet per mi,que se l'hi faig a la Baby cook,nomes vol potitos,una companya de treball m'ha dit que a ella l'hi pasaba el mateix i que al final va posar el menjar fet per ella ha un potito i així va conseguir que la nena menjs el menjar fet per ella,bé jo ho he probat avui i a donat resultat
S'HO HA MENJAAATTT siii per fi jejejeje..ara el problema el tinc pq l'hi he preguntat al pediatra que verdures li puc donar a part de pastanaga,patata,ceba y "judias" ( perdoneu,pero no se com es diu en català ) y m'hai mho diu.Hem podeu dir que verdures se l'hi poden domar a part d'aquestes???
La segona es que amb la fruita pasa el mateix,només vol potitos,també he probar a ferla jo i ficarla al potito,pero no ha donat resultat,ya no se que fer,perque no vull que sempre menji potitos...us a pasat???També volia sapiguer que fruites se li poden donar a part de poma,platan,pera i taronja,ja que als potitos que l'hi he donat porten moltissimes m´s fruites i no si es bo....
I tercera es que l'izan es mooooooooollttt nerviós,es una pasada,no juga més de 5 min amb les joguines,no vol carro,només vol juerga...braços..i que l'hi diem coses tot el día...necesito un consell per calmarli
I la quarta es que te 7 mesos i encara no dorm tota la nit,es desperta 2 vegades per menjarEs normal?el metge em diu que fins a l'any si,però no se si l¡hi pasa algú més ja que tota la gent que conc ya l'hi dorm tota la nit...
Espero les vostres respostes.GRACIAAASSSS!!!
Us volia fer unes preguntes ya que per desgracia el pediatria que te l'Izan es un estupid i mai m'aclara els dubtes que tinc per mès que l'hi pregunti aarrggg..
vereu estat lleguint diversos post pero des d'aqui volia fer les peguntes mes concretes..
la primera es que l'Izan no vol el menjar fet per mi,que se l'hi faig a la Baby cook,nomes vol potitos,una companya de treball m'ha dit que a ella l'hi pasaba el mateix i que al final va posar el menjar fet per ella ha un potito i així va conseguir que la nena menjs el menjar fet per ella,bé jo ho he probat avui i a donat resultat
S'HO HA MENJAAATTT siii per fi jejejeje..ara el problema el tinc pq l'hi he preguntat al pediatra que verdures li puc donar a part de pastanaga,patata,ceba y "judias" ( perdoneu,pero no se com es diu en català ) y m'hai mho diu.Hem podeu dir que verdures se l'hi poden domar a part d'aquestes???La segona es que amb la fruita pasa el mateix,només vol potitos,també he probar a ferla jo i ficarla al potito,pero no ha donat resultat,ya no se que fer,perque no vull que sempre menji potitos...us a pasat???També volia sapiguer que fruites se li poden donar a part de poma,platan,pera i taronja,ja que als potitos que l'hi he donat porten moltissimes m´s fruites i no si es bo....
I tercera es que l'izan es mooooooooollttt nerviós,es una pasada,no juga més de 5 min amb les joguines,no vol carro,només vol juerga...braços..i que l'hi diem coses tot el día...necesito un consell per calmarli
I la quarta es que te 7 mesos i encara no dorm tota la nit,es desperta 2 vegades per menjarEs normal?el metge em diu que fins a l'any si,però no se si l¡hi pasa algú més ja que tota la gent que conc ya l'hi dorm tota la nit...
Espero les vostres respostes.GRACIAAASSSS!!!

Re: Una miqueta d'ajuda!!
Hola guapa!
Algunes cosetes que comentes m'han passat amb la Marta i altres amb les seves amiguestes.
De verdures sembla mentida però li pots posar enciam, que farà la papilla molt suau, i carbassó, jo ceba no n'hi posaria massa, que és molt forta, i si mires els potitos porten molta pastanaga, si n'hi poses força potser li agrada mes.
jo amb la MArta el tema de lafruita vam patir força ..i continuem patint! he he
pots provar de fer-li cuitet a la babycook, ja que dius que la tens, potser així li agradarà mes. Nosaltres li donavem els hipp de fruita que són ecològics.
i jo et diria que facis com nosaltres, que portis el teu fill tant em portanadons com puguis si a ell li agrada, perque això els relaxa molt, i lo de la nit...no sé si dormiu junts o no però jo he posat la cuna sense una barana al costat del meu llit i oli amb un llum!
Sort!
Algunes cosetes que comentes m'han passat amb la Marta i altres amb les seves amiguestes.
De verdures sembla mentida però li pots posar enciam, que farà la papilla molt suau, i carbassó, jo ceba no n'hi posaria massa, que és molt forta, i si mires els potitos porten molta pastanaga, si n'hi poses força potser li agrada mes.
jo amb la MArta el tema de lafruita vam patir força ..i continuem patint! he he
pots provar de fer-li cuitet a la babycook, ja que dius que la tens, potser així li agradarà mes. Nosaltres li donavem els hipp de fruita que són ecològics.
i jo et diria que facis com nosaltres, que portis el teu fill tant em portanadons com puguis si a ell li agrada, perque això els relaxa molt, i lo de la nit...no sé si dormiu junts o no però jo he posat la cuna sense una barana al costat del meu llit i oli amb un llum!
Sort!
Haber si te puedo ayudar aunque yo el problemas de los potitos no lo tube porque era al reves,no le gustaban y los unicos que le gustaban eran los de la Hipp como te ha dicho la marta pero tenian que tener trocitos y preferilemente los de pescado.
Recuerdo que a Maia le costo mucho comer bienel resto de cosas que no era su teti ,eso si cuando empezo no paro,como te ha dicho le puedes poner el calabacin,la calabaza,recuerdo que le daba tambien el moniato y cuando le ponia era la que mas le gustaba porque al ser dulce como la zanahoria le encantaba,creo pero mejor que te lo confirme alguien porque no estoy segura(hace algún tiempo ya,jejej)que le puedes dar espinacas y guisantes.
De frutas yo recuerdo que le daba de todo menos el melocotón y las frutas rojas,ahora porque no es la epoca pero recuerdo que le ponia en lugar de zumo de naranja,el de mandarina y era un exitazo,es ahora y en invierno su merienda estrella es el platano y las mandarinas muchas veces y lo celebra como si fuera una pasta de chocolate,jajaja.
Lo de que no se este quieto jugando con los juguetes es normal al menos desde mi experiencia con Maia,ella hasta los dos años tenias que ponerte a jugar con ella a su lado para que se entretuviera,ahora ya si que juega ella y se puede tirar horas aunque ha veces sigue reclamando un compañero de juegos,pero fui a una reunion de la importancia del juego en los niños en la guarderia y ivan papas con peques mas pequeños que Maia y era lo normal(pensaba que era solo la mia).
Y de dormir,yo llevo oiendo la gente que sus niños les duermen toda la noche,Maia hasta el año pasado y muchas veces ahora duerme con nosotros, y aún se descpierta según la noche una o dos veces,así qe en esto no te puedo ayudar mucho
Recuerdo que a Maia le costo mucho comer bienel resto de cosas que no era su teti ,eso si cuando empezo no paro,como te ha dicho le puedes poner el calabacin,la calabaza,recuerdo que le daba tambien el moniato y cuando le ponia era la que mas le gustaba porque al ser dulce como la zanahoria le encantaba,creo pero mejor que te lo confirme alguien porque no estoy segura(hace algún tiempo ya,jejej)que le puedes dar espinacas y guisantes.
De frutas yo recuerdo que le daba de todo menos el melocotón y las frutas rojas,ahora porque no es la epoca pero recuerdo que le ponia en lugar de zumo de naranja,el de mandarina y era un exitazo,es ahora y en invierno su merienda estrella es el platano y las mandarinas muchas veces y lo celebra como si fuera una pasta de chocolate,jajaja.
Lo de que no se este quieto jugando con los juguetes es normal al menos desde mi experiencia con Maia,ella hasta los dos años tenias que ponerte a jugar con ella a su lado para que se entretuviera,ahora ya si que juega ella y se puede tirar horas aunque ha veces sigue reclamando un compañero de juegos,pero fui a una reunion de la importancia del juego en los niños en la guarderia y ivan papas con peques mas pequeños que Maia y era lo normal(pensaba que era solo la mia).
Y de dormir,yo llevo oiendo la gente que sus niños les duermen toda la noche,Maia hasta el año pasado y muchas veces ahora duerme con nosotros, y aún se descpierta según la noche una o dos veces,así qe en esto no te puedo ayudar mucho
Hola noia!!
Respecte les verdures pràcticament li pots donar de totes, excepte les bledes (no sé si eren les bledes o espinaques) perquè tenen massa nitrats, respecte els pèsols o els llegums, encara no són bons perquè els costa molt de digerir la pell que els envolta (si li dones sense triturar segurament te'ls trobaràs al bolquer sencers
. O sigui que com ja t'han dit la carbassa, el carbassó, la mongeta verda, la col-i-flor, el bròquil, la patata, el porro, la pastanaga...
Respecte la fruita: pots provar de barrejar-li amb una mica de llet (materna o de bibi, la que facis servir), o bé cuinar-les en compota (bullir-les en molt poqueta aigua durant uns 15-20 minuts) ja que potencia la dolçor natural de la fruita sense afegir sucre.
Que no s'entretè sol??? Només algunes mares afortunades et diran que el seu fill s'entreté sol, la majoria et dirà el que és normal que en aquesta edat només vol jugar amb el papa, la mama, i jugar és un eufemisme, el que vol és que vosaltres li feu cosetes i ell a disfrutar.... no, si tontos no són oi???

Respecte les verdures pràcticament li pots donar de totes, excepte les bledes (no sé si eren les bledes o espinaques) perquè tenen massa nitrats, respecte els pèsols o els llegums, encara no són bons perquè els costa molt de digerir la pell que els envolta (si li dones sense triturar segurament te'ls trobaràs al bolquer sencers
. O sigui que com ja t'han dit la carbassa, el carbassó, la mongeta verda, la col-i-flor, el bròquil, la patata, el porro, la pastanaga...Respecte la fruita: pots provar de barrejar-li amb una mica de llet (materna o de bibi, la que facis servir), o bé cuinar-les en compota (bullir-les en molt poqueta aigua durant uns 15-20 minuts) ja que potencia la dolçor natural de la fruita sense afegir sucre.
Que no s'entretè sol??? Només algunes mares afortunades et diran que el seu fill s'entreté sol, la majoria et dirà el que és normal que en aquesta edat només vol jugar amb el papa, la mama, i jugar és un eufemisme, el que vol és que vosaltres li feu cosetes i ell a disfrutar.... no, si tontos no són oi???

Ah i m'oblidava del dormir!! Aquesta és una altra, hi ha poquíssimes mares que tinguin la sort que els nens els dormin sols d'una tirada tota la nit (vale, una d'aquestes mares soc jo
però ara no m'agafeu tírria sispli
), la resta i pel que he pogut veure en família i amistats, tenen la càrrega afegida de per si no van prou cansats de la feinada del dia encara tenen sarau a les nits... què hi farem!!
però ara no m'agafeu tírria sispli
), la resta i pel que he pogut veure en família i amistats, tenen la càrrega afegida de per si no van prou cansats de la feinada del dia encara tenen sarau a les nits... què hi farem!!Re: Una miqueta d'ajuda!!
Bones maca!!
Referent a la verdura pràcticament ja t'ho han dit .. pràcticament li pots posar totes .. podries provar en els pures afegir-li un formatget (quesito) fa els pures més sucosos.
I en la fruita pots afegir un parell de galetes maria ja que el petit ja pot menjar gluten no .. aprofitan que ara hi ha més varietat de fruites .. podries substituir el suc de taronja, per el de melon o síndria .. hi ha molt nens que no els agrada els cítrics.
Si bé de dormir .. ja no se si pots fer molt.. jo gràcies a déu entre en el grup de afortunades dels nadons que dormen la nit sencera des del mes i mig .. crec que l'únic que pots fer és paciència o com a molt en el primer bibi que et demani afegir una mica de cereals, per si fos que es quedés amb gana li ompliria més .. encara que moltes vegades és només mania.
Referent a la verdura pràcticament ja t'ho han dit .. pràcticament li pots posar totes .. podries provar en els pures afegir-li un formatget (quesito) fa els pures més sucosos.
I en la fruita pots afegir un parell de galetes maria ja que el petit ja pot menjar gluten no .. aprofitan que ara hi ha més varietat de fruites .. podries substituir el suc de taronja, per el de melon o síndria .. hi ha molt nens que no els agrada els cítrics.
Si bé de dormir .. ja no se si pots fer molt.. jo gràcies a déu entre en el grup de afortunades dels nadons que dormen la nit sencera des del mes i mig .. crec que l'únic que pots fer és paciència o com a molt en el primer bibi que et demani afegir una mica de cereals, per si fos que es quedés amb gana li ompliria més .. encara que moltes vegades és només mania.
Hola nenis!!!
Em primer lloc moltissimas gracias a totes!!!
i comentar-vos que ho he aconseguit
es menja la verdura la mar de bé
,s'ho fivo al potito pero s'el menja siiiiii perdí després de tant de temps
Ara el probelam es que no vol la fruta,abans es menjaba casi tot el potito i ara es menja la mitat més o menys....avui probare a fer-li el mateix,la fare jo i la ficare al potito....ja us diré..
MARTA gracias no sabia si l'hi podia donar enciam..ho provare també...Aixxx que creec que aquest nens no li agrada molt la fruta...encara que ha mi tampoco m'agrada
jeje
DJ mejorrrrr que la comida echa por nostras es mucho mejor jejej..También provaré la calabaza,por cierto es de temporad??Me han dicho que espinacas no le puedo dar hasta el año,pero no se de los guisantes.Alguien los sabe??Vaya pues yo le dado melocoton y le gusta mucho,no se le puede dar??o no le dabas por algún motivo??A Izan cada vez que le dado platano le estriñe bastante...Aix..
MIREIA neni que son les bledes i el carbasso?Encara no domino massa el català,sorry!provare també de fer una compota aviam que tal..
POTRITA no tenia ni idea que ja l'hi podia donar quesitos
te que quedar molt bona..També ho provare.Lo de les galetes ja ho he provat i bueno..ni fu ni fa..
Quina sort teniu les que l¡hi dorm bé,quina enveja jijiji.Ara que prta 3/4 dies que només es desperta una vegad per la nit yupi
Us deixo que s'ha despertat i em reclama jejeje si després puc tor-no a entrar...
petonets a totes
Em primer lloc moltissimas gracias a totes!!!
i comentar-vos que ho he aconseguit
es menja la verdura la mar de bé
,s'ho fivo al potito pero s'el menja siiiiii perdí després de tant de temps
Ara el probelam es que no vol la fruta,abans es menjaba casi tot el potito i ara es menja la mitat més o menys....avui probare a fer-li el mateix,la fare jo i la ficare al potito....ja us diré..
MARTA gracias no sabia si l'hi podia donar enciam..ho provare també...Aixxx que creec que aquest nens no li agrada molt la fruta...encara que ha mi tampoco m'agrada
jejeDJ mejorrrrr que la comida echa por nostras es mucho mejor jejej..También provaré la calabaza,por cierto es de temporad??Me han dicho que espinacas no le puedo dar hasta el año,pero no se de los guisantes.Alguien los sabe??Vaya pues yo le dado melocoton y le gusta mucho,no se le puede dar??o no le dabas por algún motivo??A Izan cada vez que le dado platano le estriñe bastante...Aix..
MIREIA neni que son les bledes i el carbasso?Encara no domino massa el català,sorry!provare també de fer una compota aviam que tal..
POTRITA no tenia ni idea que ja l'hi podia donar quesitos
te que quedar molt bona..També ho provare.Lo de les galetes ja ho he provat i bueno..ni fu ni fa..Quina sort teniu les que l¡hi dorm bé,quina enveja jijiji.Ara que prta 3/4 dies que només es desperta una vegad per la nit yupi
Us deixo que s'ha despertat i em reclama jejeje si després puc tor-no a entrar...
petonets a totes
Bledes son acelgas i carbasso es el calabazin. 
[http://by.lilypie.com/CyZ9p1/.png[/img]
[http://b1.lilypie.com/m7z2p1/.png[/img]
EL POST DEL MARC viewtopic.php?f=71&t=14268&start=0
[http://b1.lilypie.com/m7z2p1/.png[/img]
EL POST DEL MARC viewtopic.php?f=71&t=14268&start=0
Haver si el pren lactosa, no hi ha cap problema .. a mi personalment des dels 6 mesos em deixaven donar-li petisuis, iogurts i formatgets ..
però clar això depèn de la alimentació que li hagi marcat el pediatre. Però si ja li dónes iogurts o petitsuis no hi ha problema
Que es desperti una vegada en tota la nit ja és molt bo ehhh

però clar això depèn de la alimentació que li hagi marcat el pediatre. Però si ja li dónes iogurts o petitsuis no hi ha problemaQue es desperti una vegada en tota la nit ja és molt bo ehhh

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |