els psicosímptomes.....quin rollo!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

els psicosímptomes.....quin rollo!

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 09, 2007 6:33 pm

hola noies..... fa una estona que estic rumiant i semblo un dibuix animat, amb un ninotet a cada espatlla.... rotllo l'àngel i el dimoni....

resulta que porto forçant-me a beure 2 litres d'aigua desde que em va venir la regla el passat 21 de juny..... tant perque el cos ho necessita com perquè no em detectava el moc de clara d'ou i amb aquesta ingesta d'aigua ho he pogut solucionar.... ara, ho segueixo fent, perquè és una bona costum que no vull perdre.....

el cas és que.... NO PARO DE FER PIPI!!!!!! horrible!!! us farieu creus.... un dels ninotets de l'espatlla em diu.... dona, és normal, el cos no el tenies acostumat a tanta aigua i ara fas més pipi..... però després ve l'altre ninotet i em diu... ai ai ai, que les embarassades fan molt pipi!

i jo no vull escoltar a aquest ninotet perquè no em vull fer il·lusions!!!! que després ho passo molt malament.....

no us he dit aixó del pipi fins ara perquè pensava que sino en parlava i realment era psicosíntoma, marxaria abans al no donar-li importància, però noies.... en 3 hores i mitja he begut 3/4 de litre d'aigua i he fet 5 pipis!!!! 5!!!! estic aburrida de fer pipi! i a part, em dol la consciencia ecològica de tirar de la cadena cada cop que faig pipi! amb la mancança d'aigua que hi ha!!!! al cap del dia dec fer 12 pipis mínim, no és molt?

bec un glop gran.... i en 15 minuts em sembla tenir pipi d'hores!!! el meu marit diu que és impossible, que no pot ser el mateix glop que acabo de fer fa 15 minuts.... pero amb la bufeta buida, torno a beure i en 15 minuts he de córrer de nou!

be, tot aquest rollo és per preguntar a les embarassades que van notar com a símptoma el increment del pipi, quan el van començar a notar.....

gràcies guapes! me'n vaig a fer un pipí, per cert!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
montses
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1522
Membre des de: dt. abr. 10, 2007 3:09 pm

EntradaAutor: montses » dl. jul. 09, 2007 7:14 pm

jajaja, Buscantabril!!! Me ha hecho mucha gracia leerte, porque me siento como tú!!! Hoy he empezado a beber agua porque me lo recomendasteis para poder ver mejor el moco así que me he propuesto beber 2 litros...sólo llevo 1,5 pero ha sido un día horrible!!!! Sin parar de ir a baño y lo peor a sido el viaje de una hora en tren hasta casa!!! Creía que no podría aguantar!! Me hacía hasta daño la vejiga!!! Así que creo que por hoy paro, porque si no me veo toda la noche de excursión al cuarto de baño!!!

Yo no puedo estar embarazada, así que no pienso como tú, pero en lo que sí que pienso es que no sé como voy a conseguir beber 2 litros diarios!!! Mis compañeros de trabajo se van a pensar que no estoy nunca en mi mesa!!!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. jul. 09, 2007 7:20 pm

Bueno buscantabril, yo creo que son de verdad psicosintomas, asi que descarta al nino mentiroso!!!! Es demasiado pronto para tener sintomas reales!
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 09, 2007 7:26 pm

Noies, merci per frenar-me els peus! que et passi el mateix Montses m'ha anat molt be! aixó és que som unes pixaneres per forçar al cos quan no el tenim acostumat!

Kiti!!! necessito una bossa on possar el nino alarmista aquest!!! que després quan em ve la regla, s'amaga i no em consola!

merci noies, ens necessitem pels ànims, pel suport i per fer-nos tocar de peus a terra de tant en tant!

un superpetó!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dl. jul. 09, 2007 7:33 pm

Hola guapa!!
A mi també em passa, sobretot a la tarda. És a dir, el mati vaig bebent i si que hi vaig força però a la tarda, no paro... Crec que es tracta de acostumar-s'hi a poc a poc. Jo no em bec els 2 litres ni molt menys!! Amb un litre i mig els dies que bec més o ja no puc més. Crec que m'hi aniré acotumant i llavors ja podré beure més!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 09, 2007 7:42 pm

gràcies Dreilha!!! aix que pixaneres estem eh??? la bona noticia és que amb tanta aigua podrem protagonitzar un anunci de "DOVE mujeres reales sin celulitis" jejejeje.....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dl. jul. 09, 2007 8:55 pm

Venga, yo deberia apuntarme a beberme el agua! A ver si a partir de mañana me porto bien, y me la bebo!
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dt. jul. 10, 2007 7:49 am

Buscantabril, jo d'aigua en bec força,...., i de celulitis també en tinc molta.... així que l'anunci del DOVE, te'l deixo per tu!!! Jajajajaja

Ara he començat a fer abdominals cada dia, perquè m'estava creixent una panxa que .... i sense està embarassada!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Aneris
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2076
Membre des de: dl. juny 11, 2007 1:08 pm
Ubicació: l'Anoia

EntradaAutor: Aneris » dt. jul. 10, 2007 9:06 am

b, crec q ja t'han respost, xò no vull ser menys ;D

jo crec q el cos se t'ha d'acostumar a la nova ingesta d'aigua, i q mik en mik anirà absorvint-la i llavors ja no pixaràs tant

lo dls 2 l tmpoc us ho heu d pendre al peu d la lletra, q aquí tb compta l'aigua d'aliments i altres begudes, eeeeeeeh!

a veure si ara us passareu bebent i la dinyareu x descompensació de sals!

aix això dls psicosímptomes és una putada, si jo tenia 10 anys i quan havia d fer qualsevol cosa fora dl normal (festivals, competicions, alguna excursió q em fes especial ilusió...) la nit abans me la passava vomitant!!!

com voleu ara q no m'imagini coses amb la possibilitat d tenir un bebito??
Imatge
Imatge
Imatge
M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma :--/)
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dt. jul. 10, 2007 9:09 am

Bon dia noies!!!!! Jo si que em passo els 2 litres de aigua i a vegades fins a 3, aixo es normal que esteu tot el dia al bany fins que el cos s'ha costuma, soc jo que el meu cos ja esta acostumat i quan en te que vindre la tomaquet el dia de abans en paso tot el dia fent pipi i transparent con si el aigua passa sense para entra per d'alt i als 5 minuts surt :-D :-D :-D

Tambe teniu que pensar que no nomes son 2 litres de aigua (es mijor que sigui aigua) pero tambe conten els altres liquits con un "gazpacho", una horxata, un suc, un cafe,etc... tot aixo tambè porta aigua i tambe va be que conteu con a gots d'aigua.
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 10, 2007 9:12 am

Buscantabril jo ja sóc pixanera de mena, quasibé sols bec aigua - cervesetes i cosetes així només quan surto, i ho faig poc - i tot i això he notat l'augment de pixera (horrible sobretot a la nit), però es va accentuar durant el segon mes, a partir de la setmana 6 o així.

Pot ser que sigui que el teu cos no està acostumat a tant líquid i el treu ràpid, però pensa que és bò pels ronyons.
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dt. jul. 10, 2007 9:55 am

gràcies boniques! és aixó que dieu....l'he d'acostumar..... jo soc una mica camella i podria passar amb un got d'aigua al dia, però mireu que he arribat a pensar que la busqueda s'està allargant tb per aixó! perquè aquest mes que n'estic bebent els 2 litres, ha sigut el primer que m'he trobat el moc.... potser sense aigua li costa més fer-se al moc i al cap i a la fi, el moc és l'autobús dels espermes.....

ara, estic aburrida de fer tan pipí eh??? aixó és un rollo!!! però també us he de dir, que amb 20 dies de pendre tanta aigua, ja em noto la pell més maca, de debo..... ara, a per la celulitis, que en tinc molt poca però ostres, em fa rabia!!!! jejejejeje
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dt. jul. 10, 2007 10:08 am

Pensa que no mes has començat ara, ja veuras quan et quedis :-()) que es passa una tot al dia al labavo, :-D :-D :-D et queden 9 mesos de fer pipi con aquets ultims dies :-D :-D :-D o mes :-D :-D
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dt. jul. 10, 2007 10:10 am

m'hi possaré tele al wc! jejejejejejejeje :-D :-D :-D
Imatge

Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. jul. 10, 2007 10:19 am

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Avatar de l’usuari
wendy
:: granota
:: granota
Entrades: 214
Membre des de: dt. maig 15, 2007 12:43 pm

EntradaAutor: wendy » dt. jul. 10, 2007 10:22 am

Vinga buscantabril que en 8 o 9 dies sortim de dubtes...
Deixa-li un espai al ninotet, que l'esperança és molt sana!
Jo uns dies abans de saber que ho estava em notava coses diferents i entre elles que feia més pipi, en serio, i m'ha passat els dos cops! la gent em diu que tan aviat sembla impossible però era real... així que molta sort!!!
<a><img <a><img src="http://bd.lilypie.com/r7V2p2.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0" width="400" height="80"></a> </a>
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dt. jul. 10, 2007 10:25 am

però wendy....es massa aviat.... no m'hauria de fer el test fins el 19 de juliol.....
aquest és el 14é mes que busquem i prefereixo frenar una miqueta la esperança.... les caigudes, a cada mes que passen, són més fortes i ostres.... amb esperança encara fan més mal.....

de totes maneres, gràcies pels ànims.... tard o d'hora ho aconseguirem, aixó segur! i després faré pipí moltes vegades la mar de contenta! :-D
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dt. jul. 10, 2007 10:25 am

:-D :-D :-D
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dt. jul. 10, 2007 10:32 am

Jo em vaig notar lo de fer pipi uns 5 dies abans de que en tocaba la tomaquet, i a partir de aquet cicle no em fare ilusions fins que no passin 4 dies que en tingui que vindre, per que el cicle passat ho vaig passar molt malament pensan que estaba per que en tarda 1 dia i quan la vaig veure la caiguda va ser desde un 20º pis :-D :-D :-D
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dt. jul. 10, 2007 10:38 am

ostres....és que és terrible trobar-se-la..... jo em faig la forta a casa, perquè el meu marit no ho passi pitjor veient el meu patiment, tampoc puc recolçarme amb la mare o germana, perquè em diuen que soc molt jove i que no passa res (no els hi falta raó i ho fan amb la millor intenció, però no és el que necessito sentir), i a la meva millor amiga, la que més m'enten amb aixó i de la que tan be em faria una abraçada, la tinc a un altre país.... afortunadament torna al agost.....

total, que quan ve la regla no hi ha consol, busco una estoneta per mi sola i em permeto estar tristona..... tinc ganes de que acabin ja aquest temps de buscar i no trobar.....
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::