estar apunt!!!
estar apunt!!!
Bon dia noies!!!
Que tall, un consell que ens va donar un ginecoleg, per l'home que prengui molta vitamina c (aixo ajuda a la movilitat) si esta una mica justa.. es infleu a suc de tronja natural i kiwi je, je,.
Hola erg tens un avatar molt xulo je,je,
Estic pendent que em donguin un document sobre el convinat de maca que us vaig parlar. us el pasare ok.
Un peto i sobretot salut

Que tall, un consell que ens va donar un ginecoleg, per l'home que prengui molta vitamina c (aixo ajuda a la movilitat) si esta una mica justa.. es infleu a suc de tronja natural i kiwi je, je,.
Hola erg tens un avatar molt xulo je,je,
Estic pendent que em donguin un document sobre el convinat de maca que us vaig parlar. us el pasare ok.
Un peto i sobretot salut

- ilusions33
- :: puça

- Entrades: 45
- Membre des de: dt. juny 26, 2007 12:31 pm
- Ubicació: MALLORCA
Re: estar apunt!!!
Hola noies, Conxi el meu home vitamina C no va prendra però si que va prendre unes ampolles que es diuen Potenciator, i "mano de santo" va tenir un esperma excel-lent i aquí hi ha el resultat, va esser boníssim. El gine ho va dir, vaja no pareixes el mateix!!!
Un petonet
Un petonet
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
- ilusions33

Hola Buscantabril, sí es compra a les farmàcies hi ha ampolles de 1mg i de 5 mg el meu home va prendra 1 ampolla de 5mg diaria, durant unes 3 setmanes abans de la inseminació, en cas de que sigui per embaraç natural (de la manera divertida)
doncs no sé jo ho prendria unes setmanes a veure que passa.
doncs no sé jo ho prendria unes setmanes a veure que passa.- esperantabril

un dubte q tinc jo, xl tema d l'espermograma, això com funciona¿??? és a dir, tu vas al metge i li dius: "hola, vull fer-me un espermograma (o ho vol la meva dona XP )", com aquell q demana una analítica d sang o t'ho ha de "receptar" el metge directament???

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

- ilusions33

- esperantabril

naltros vem anar al gine abans de buscar, ens va donar 4 consells i ens va dir que si trigàvem tornessim, al cap de 6 mesos vem tornar i ens va demanar:
a mi: analítica completa, citologia, ecografia quan estava a punt d'ovular i análisis de pipi
a ell: espermiograma i analitica completa de sang
al portar-li els resultats i veure'ns als dos amb alguna coseta cadascun ens va parlar de inseminació o terapies naturals (més lent) vem escollir aquesta darrera i ara, quan hi vaig per visita (cada dos mesos o així) li demano que em faci peticions d'espermiograma, per veure com anem, i sempre me'ls ha fet sense problemes..... és molt maco....
a mi: analítica completa, citologia, ecografia quan estava a punt d'ovular i análisis de pipi
a ell: espermiograma i analitica completa de sang
al portar-li els resultats i veure'ns als dos amb alguna coseta cadascun ens va parlar de inseminació o terapies naturals (més lent) vem escollir aquesta darrera i ara, quan hi vaig per visita (cada dos mesos o així) li demano que em faci peticions d'espermiograma, per veure com anem, i sempre me'ls ha fet sense problemes..... és molt maco....
buscantabril això era x la SS o x mútua???
és q jo sí q tinc mútua xò ell no XP
o sigui q nan b m'he d'esperar 4 mesos més x veure si li demanen, no?? xò a mi la gine em va dir 1 any, no 6 mesos.. ¬_¬
és q jo sí q tinc mútua xò ell no XP
o sigui q nan b m'he d'esperar 4 mesos més x veure si li demanen, no?? xò a mi la gine em va dir 1 any, no 6 mesos.. ¬_¬

M'encanten els moments en que se que s'ha de fer el correcte... m'agrada veure'ls passar mentre els saludo amb la ma

m'afegeixo a la pregunta de l'Aneris
pq jo tb tinc els meus dubtes q si vas al teu metge de capçalera i li dius:
- bon dia dr, la meva dona diu q m'hauria de fer l'espermograma...
res fa un mes q ens hi hem posat a buscar
i ella ja està aixi!!!
no sé... voleu dir q no ens faran esperar més??????
ah i aixo del potenciador esta b no??????ilusions 33 gràcies....
el meu home està amb la maca, però si tarda tant de temps a fer afecte no se no se....

pq jo tb tinc els meus dubtes q si vas al teu metge de capçalera i li dius:
- bon dia dr, la meva dona diu q m'hauria de fer l'espermograma...
res fa un mes q ens hi hem posat a buscar
i ella ja està aixi!!!
no sé... voleu dir q no ens faran esperar més??????
ah i aixo del potenciador esta b no??????ilusions 33 gràcies....
el meu home està amb la maca, però si tarda tant de temps a fer afecte no se no se....

- esperantabril

- esperantabril

vem anar als 6 mesos perquè vem saber que el fet de que el meu marit, ocasionalment fumés marihuana, podria influir.... vem trucar i demanar hora per fer aquesta consulta.... efectivament ens va dir que s'ha de deixar el consum 3 mesos per tornar a nivells normals però va voler comprobar que havia afectat amb l'espermiograma..... després vem tornar amb els anàlisis i ens va enviar a l'uròleg que li va fer un segon espermiograma i li va receptar la maca..... i en quant als meus, ja me n'havia demanat el primer cop i em va tornar a demanar per anar controlant la prolactina.....
o sigui q el truc és dir-li a la gine q el meu home fuma maria??? jajaja doncs li dic i punt :P
jo, si no em qdo aviat, necessito saber si hi ha un problema o no. si no hi ha cap problema, doncs nirem fent, xò si sí q n'hi ha algun, ho vull saber quan abans!
jo, si no em qdo aviat, necessito saber si hi ha un problema o no. si no hi ha cap problema, doncs nirem fent, xò si sí q n'hi ha algun, ho vull saber quan abans!

- esperantabril

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |