asdgfhjk
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: Virus mans-peus-boca: Coxsackie
ho sento molt Isarda!!! Hi ha una passa brutal ara de boca-mans-peus, pero no sabia que era tant "perillosa".
El que expliques del primer i tercer trimestre.... jo vaig passar un susto semblant amb la varicela. Vaig estar en contacte amb una nena a la que li va sortir varicela i la gine em va dir que "tranquila", ja que jo estava al segon trimestre. Que si fos al primer pot provocar malformacions i al tercer contagi al part...
ho sento!
El que expliques del primer i tercer trimestre.... jo vaig passar un susto semblant amb la varicela. Vaig estar en contacte amb una nena a la que li va sortir varicela i la gine em va dir que "tranquila", ja que jo estava al segon trimestre. Que si fos al primer pot provocar malformacions i al tercer contagi al part...
ho sento!
Hola, Isarda:
Primer de tot: em sap molt greu el que estàs passant... Una abraçada ben forta!
I segon: moltes gràcies per pensar en nosaltres en aquests moments difícils. Gràcies per avisar i per explicar el teu cas. Realment jo mai havia sentit res d'aquest virus... I no estic embarassada (ja he tingut la meva filla), però va bé saber-ho.
Una altra abraçada!!
Primer de tot: em sap molt greu el que estàs passant... Una abraçada ben forta!
I segon: moltes gràcies per pensar en nosaltres en aquests moments difícils. Gràcies per avisar i per explicar el teu cas. Realment jo mai havia sentit res d'aquest virus... I no estic embarassada (ja he tingut la meva filla), però va bé saber-ho.
Una altra abraçada!!
Em sap greu el que estàs passant...
Gràcies per pensar en nosaltres i compartir-ho.
Una abraçada
Gràcies per pensar en nosaltres i compartir-ho.
Una abraçada
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Gracias por compartir ésta terrible experiencia con nosotros.
Yo creo que es mejor estar informada de las cosas, por mucho que eso nos pueda preocupar más.
Yo creo que es mejor estar informada de las cosas, por mucho que eso nos pueda preocupar más.
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Ho sento noia.Em sap greu.Jo tampoc havia sentit res d´aquest virus i mira que treballo amb nens:El meu dubte és que si només ho agafen els menuts menuts o també ho poden agafar els de parvulari?????
Molts ànims!!!!!
Molts ànims!!!!!
Les probabilitats l
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 14, 2010 10:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
gracies una altra vegada Isarda per la informacio! Per compartir-ho amb nosaltres tot i el mal trangol passat!
Re: Virus Coxsackie
crec que està molt bé d'avisar, i informar. jo tampoc ho coneixia.
Anims guapa, un peto
Anims guapa, un peto
Re: Virus Coxsackie
Niu ha escrit:Hola noies!
Us explicaré el meu cas peculiaríssim, però el deixo aquí per si algú s'hi troba ja que no hi ha informació.M'he encomenat del virus mans-peus-boca, cosa molt freqüent en nens petits i molt infreqüent que ho agafin els adults. Però m'ha tocat. Els símptomes són llaguetes a la boca, grans a les mans i peus, d'aquí el nom. Resulta que si l'agafes el primer trimestre és avortiu. L'experiència em diu que sí perquè avui estic avortant a les 6 setmanes. En cas que l'embrió hagués tirat endavant, els ginecòlegs m'han parlat de malformacions. No és per alarmar a ningú, però les que teniu nens a la llar i esteu embarassades crec que ho heu de saber. És perillós també al tercer trimestre ja que el fetus pot agafar la malatia al canal de part i tenir conseqüencies greus. Pel que fa a mi ni me n'he enterat, just vaig pensar, ai mira quins granets. Però al informar-me'n n'he sabut les possibles conseqüències per les quals estic passant.
Hola,
El fill d'una amiga meva està patint el virus de mans-peus-boca, el nen només té 2 mesos i mig, ho estant passant molt malament, li han sortit unes llagues molt grans a la boca i per culpa del dolor quasi no menja. Ja estava pensant que quan es recuperi una mica anar-los a veure...
Volia saber més coses de la malaltia i he trobat aquest post...
Et dono les gràcies per haver compartit la teva experiència... a mi si que em servirà, li comentaré al meu ginecoleg, i m'esperaré a anar-los a veure.
Espero que hagis pogut tornar a quedar embarassada... i si no, et desitjo que aviat ho estiguis, un petó ben fort...
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |