PART A LA SAGRADA FAMILIA??
- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA??
Nenis doncs confirmat...tinc la llevadora Irene Blanco!!!
No em preocupa que sigui bona o dolenta,sapiguent que estarà la meva dra que és un sol,estic tranquila!!!
I a aquesta que li fotim i cuand em digui que no n'hi ha per tant la enviare a la GRANDISIMA MERDA!!! bona sóc jo per a aquestes coses.
M'ha donat la llista de la canastilla!!!
DEspres posaré el llistat!
No em preocupa que sigui bona o dolenta,sapiguent que estarà la meva dra que és un sol,estic tranquila!!!
I a aquesta que li fotim i cuand em digui que no n'hi ha per tant la enviare a la GRANDISIMA MERDA!!! bona sóc jo per a aquestes coses.
M'ha donat la llista de la canastilla!!!
DEspres posaré el llistat!
Carbiadaya.. quina gràcia m'has fet amb enviar a la Irene a la "grandissima merdaa" jaajjaja
Penso que tot això que es diu d'aquest llevadora és un mite
. Crec recordar que algú m'ha dit que no és per tant. Pobre dona, li deuen pitar les orelles!!!
Una abraçada!!
Ah!! Deixo aquest link, parlen de la Irene Blanco
viewtopic.php?f=12&t=8408&start=0
Penso que tot això que es diu d'aquest llevadora és un mite
. Crec recordar que algú m'ha dit que no és per tant. Pobre dona, li deuen pitar les orelles!!!
Una abraçada!!

Ah!! Deixo aquest link, parlen de la Irene Blanco
viewtopic.php?f=12&t=8408&start=0
- bertagener2011
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Si,si...un mite pero la tia està alla...uuuuhhhhh
Carbidaya, com et toqui el tandem irene blanco i doctor gilipollis d'avui, ai que patiras...!!!
sabeu que m'han dit d'ella???? que despres de parir ET DONA UN PETÓ AL FRONT!!!!!
A veure si hi ha algú que m'ho confirma!!!!
Carbidaya, com et toqui el tandem irene blanco i doctor gilipollis d'avui, ai que patiras...!!!
sabeu que m'han dit d'ella???? que despres de parir ET DONA UN PETÓ AL FRONT!!!!!
A veure si hi ha algú que m'ho confirma!!!!
Hola noies!!
Jo també tindré el part a la Sagrada Familia.
El meu metge és el Dr.Tarrats i la comadrona no sé si es diu Sílvia o Montse...
però això del petonet al front...és MASSA!!!!!!Jajajajajajaja
Del maridet...d'acord,reconfortant...però de la llevadora,després de tot el que dieu....jajajajajaja
Felicitats a totes!!!!!
Fins aviat!!!
Jo també tindré el part a la Sagrada Familia.
El meu metge és el Dr.Tarrats i la comadrona no sé si es diu Sílvia o Montse...
però això del petonet al front...és MASSA!!!!!!Jajajajajajaja
Del maridet...d'acord,reconfortant...però de la llevadora,després de tot el que dieu....jajajajajaja
Felicitats a totes!!!!!
Fins aviat!!!
- bertagener2011

jajaja per aixó penso que la gent quan diu que l'irene blanco es carinyosa a l'ho millor es perque et fa el petó al front!!!! i llavors se't passa tota l'emprenyamenta... jo crec que si hem toca ella i m'el fa...hem quedaré de pasta de moniato!!!
No ens em podem enrefiar del petó, eh??? jajaja
carbi, com l'enviis a la merda a l'ho millor no et besa...jeje
A veure si hi ha algú que ho confirma!!!!!!
No ens em podem enrefiar del petó, eh??? jajaja
carbi, com l'enviis a la merda a l'ho millor no et besa...jeje
A veure si hi ha algú que ho confirma!!!!!!
ai m'heu fet riure molt amb els comentaris de la Irene!!! jajaja
Jo vaig parir a la Sagrada FAmília fa 4 mesos, i vaig tenir a la Irene com a llevadora. Em van fer una cesària programada i des del primer moment que la vaig haver de trucar un diumenge a les 7 del matí perquè em va pujar molt la tensió, que em va tractar superbé!!
Quan vam arribar allà, ella ja m'esperava i sempre sempre, en tot moment, va ser molt carinyosa amb mi!!! Si que és una mica seca, però suposo que és la seva feina. Al post de maig, hem arribat a la conclusió que quan vas amb un part normal, el que ha d'aconseguir és que estiguis superforta,perquè el part avanci i tu empenyis ben fort i el que ella fa és posar-te els nervis a prova de bomba!!!! I a mi, que anava a una cesària, i això comporta entrar a quiròfan, el que va pretendre és que estigués ben tranquila en tot moment.
Psicologia inversa segurament!!!
Però en quan acaba el part, a mi se'm va caure la baba veient com tractava al meu nen, com li parlava amb un to superdolç, amb tot el carinyo del món i com quan ja estavem, em va FER UN PETÓ AL FRONT i em va dir: ENHORABUENA MAMI.
O sigui que jo us recomano que no aneu amb cap prejudici sobre ella en el moment del part, ella dirigirà el vostre part, i serà la primera persona que tindrà el vostre petit, així que no patiu, perquè per molt borde que sembli, és una professional impressionant i jo tinc molt clar que quan repeteixi embaràs vull que ella torni a ajudar-me.
PEtons i sort per totes!!!
Jo vaig parir a la Sagrada FAmília fa 4 mesos, i vaig tenir a la Irene com a llevadora. Em van fer una cesària programada i des del primer moment que la vaig haver de trucar un diumenge a les 7 del matí perquè em va pujar molt la tensió, que em va tractar superbé!!
Quan vam arribar allà, ella ja m'esperava i sempre sempre, en tot moment, va ser molt carinyosa amb mi!!! Si que és una mica seca, però suposo que és la seva feina. Al post de maig, hem arribat a la conclusió que quan vas amb un part normal, el que ha d'aconseguir és que estiguis superforta,perquè el part avanci i tu empenyis ben fort i el que ella fa és posar-te els nervis a prova de bomba!!!! I a mi, que anava a una cesària, i això comporta entrar a quiròfan, el que va pretendre és que estigués ben tranquila en tot moment.
Psicologia inversa segurament!!!
Però en quan acaba el part, a mi se'm va caure la baba veient com tractava al meu nen, com li parlava amb un to superdolç, amb tot el carinyo del món i com quan ja estavem, em va FER UN PETÓ AL FRONT i em va dir: ENHORABUENA MAMI.
O sigui que jo us recomano que no aneu amb cap prejudici sobre ella en el moment del part, ella dirigirà el vostre part, i serà la primera persona que tindrà el vostre petit, així que no patiu, perquè per molt borde que sembli, és una professional impressionant i jo tinc molt clar que quan repeteixi embaràs vull que ella torni a ajudar-me.
PEtons i sort per totes!!!
Ah! i va venir a veure'ns cada dia a l'habitació!! i vam tornar-hi un mes més tard a veure un bebito i ens va reconèixer de seguida!!
Jo només tinc bones paraules per ella!
Jo només tinc bones paraules per ella!
- Carbiadaya

Alaaaaaaaaaaa Artemis menosmal que has tingut aquestes paraules!!!
Pobre dona....és que no podia ser per tant.
Aixxxx Berta veus que la dona és una bona professional,nena no t'amoinis!!!!
A més si us dic la veritat mai he sigut una persona ni aprensiva ni miedica.
O sigui que por al part no en tinc,cuand s'aproximi la data ja us dire,de moment
no em passa ni per el cap!
El part s'ha de passar i segur que amb bons professionals les coses van bé!
Jo ja sé segur que em toca la Blanco així que amb deu per davant tot anirà de
conya!!!
I lo del petó em sembla una mica raro,però si la dona te aquesta forma per donar carinyu
que hi farem,creec que en aquell moment és lo menys important!
Pobre dona....és que no podia ser per tant.
Aixxxx Berta veus que la dona és una bona professional,nena no t'amoinis!!!!
A més si us dic la veritat mai he sigut una persona ni aprensiva ni miedica.
O sigui que por al part no en tinc,cuand s'aproximi la data ja us dire,de moment
no em passa ni per el cap!
El part s'ha de passar i segur que amb bons professionals les coses van bé!
Jo ja sé segur que em toca la Blanco així que amb deu per davant tot anirà de
conya!!!
I lo del petó em sembla una mica raro,però si la dona te aquesta forma per donar carinyu
que hi farem,creec que en aquell moment és lo menys important!
JAJAJA! hola noies, jo com l'Artemis també vaig parir àllà fa 4 mesos i em va tocar la Carmen, i us diré que pel què havia sentit de la Irene, sino m'arriiba a dir el nom, m'hagués pensat que era ella...o sigui que suposo que totes les comadrones allà sómn un pèl dures; Al nostre post vam arribar a la conclusió que durant el part et fan psicologia inversa perquè no et desmoronis, i et posis forta i no sensible...
Un cop has "tret" el nen, la seva cara i la seva actitud canvia radiocalment...et fan petons, t'abracen i cada dia passen per la teva habitació; Super carinyoses i donan-te sempre bons consells; Tant una com l'altre...
Jo també deia que no em calllaria res, i em "cagaria en tot" sinó em tractaven amb carinyo, però en aquell moment no et surt el caracter...en aquell moment aquelles dones són la teva "salvació", i no les contestes
Lo important de tot això, és que a pesar de ser un pèl bordes, el part va ser fàcil i indolor i va sortir tot de conya!!!!!vaig parir en 2 hores i sense episio, o sigui q el part VA SER UN ÈXIT, i amb això és amb lo q us heu de quedar;
de veritat noies, no aneu amb idees preconcebudes ni amb les ungles preparades!aneu tranquiles a parir que allà son un molt bon equip!

Un cop has "tret" el nen, la seva cara i la seva actitud canvia radiocalment...et fan petons, t'abracen i cada dia passen per la teva habitació; Super carinyoses i donan-te sempre bons consells; Tant una com l'altre...
Jo també deia que no em calllaria res, i em "cagaria en tot" sinó em tractaven amb carinyo, però en aquell moment no et surt el caracter...en aquell moment aquelles dones són la teva "salvació", i no les contestes
Lo important de tot això, és que a pesar de ser un pèl bordes, el part va ser fàcil i indolor i va sortir tot de conya!!!!!vaig parir en 2 hores i sense episio, o sigui q el part VA SER UN ÈXIT, i amb això és amb lo q us heu de quedar;
de veritat noies, no aneu amb idees preconcebudes ni amb les ungles preparades!aneu tranquiles a parir que allà son un molt bon equip!

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- bertagener2011

O sigui que la Carmen també es un TRANSFORMER??? ai,ai...bueno anirem amb la armadura, el bazooka i el tanque!!!
Ok, espero que no n'hi hagi per tant, eh? pero aixó del petó m'ho ha dit una noia que va parir allà, eh??? potser ara ja no ho fa...
Ok, espero que no n'hi hagi per tant, eh? pero aixó del petó m'ho ha dit una noia que va parir allà, eh??? potser ara ja no ho fa...
bertagener2011 ha escrit:O sigui que la Carmen també es un TRANSFORMER??? ai,ai...bueno anirem amb la armadura, el bazooka i el tanque!!!
Menys mal que us he dit que no aneu amb les garres preparades...tu amb bazoka i tot!!!!!
que no donaaaaaaaa!!!que en el fons són molt bonnes, i lo important és q siguin bones professionals, q ho són molt, i no si et fan petonets al front o no

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Hola noies!
La meva llevadora no era cap de les que dieu...però us asseguro que era superdolça!
només va ser una mica esquerpa quan em van pposar l'epidural...em va dir que era molt important que no em mogués quan em punxaven(cosa que entenia perfectament...) però just a la punxada vaig fer el reflex i em va renyar...pobreta....a mí no em fan res les punxades...però va ser allò que no pots evitar...ara crec que deuria pensar que jo era tonta o sorda!!jajajajaja
En fí...després buscaré els papers...no recordo si es deia Silvia o Montse....
Apa noies!!!
I això d'anar tranquil.les....jajajajaja...jo vaig anar de cessàrea programada i el metge em va dir "com estàs?nerviosa?" mentre em donava la mà....i jo li vaig dir que no,que estava bé mentre li feia dos petons (cosa que en deu anys no li havia fet!)jajajajajaja
Fins després!!!
La meva llevadora no era cap de les que dieu...però us asseguro que era superdolça!
només va ser una mica esquerpa quan em van pposar l'epidural...em va dir que era molt important que no em mogués quan em punxaven(cosa que entenia perfectament...) però just a la punxada vaig fer el reflex i em va renyar...pobreta....a mí no em fan res les punxades...però va ser allò que no pots evitar...ara crec que deuria pensar que jo era tonta o sorda!!jajajajaja
En fí...després buscaré els papers...no recordo si es deia Silvia o Montse....
Apa noies!!!
I això d'anar tranquil.les....jajajajaja...jo vaig anar de cessàrea programada i el metge em va dir "com estàs?nerviosa?" mentre em donava la mà....i jo li vaig dir que no,que estava bé mentre li feia dos petons (cosa que en deu anys no li havia fet!)jajajajajaja
Fins després!!!
Doncs jo prefereixo que siguin més dures després del part que durant el part. Pq fijo que necessitaré seguretat i que em tranquilitzin, no pas que em posin nerviosa ni que em diguin que això no és res.
- bertagener2011

Crissienoa, jajaja et faré cas!!! peró jo estic com la primavera, soc del parer que prefereixo que siguin més esquerpes despres del part i que en el part hem diguin: "vinga cariño, amor meu, brioxet de xocolata, una emputxadeta més que ja arriba la teva preciositat, el teu crossanet, el teu amor..."
Aixó si, bones professionals per davant de tot!!!
No se qui deia aixó del nom de la seva llevadora, ja ens diras quina va ser la teva... no hem diguis que va ser ella la que et va posar l'epidural??? pero que no te la posa l'anestesista???ai, ai,ai...
Aixó si, bones professionals per davant de tot!!!
No se qui deia aixó del nom de la seva llevadora, ja ens diras quina va ser la teva... no hem diguis que va ser ella la que et va posar l'epidural??? pero que no te la posa l'anestesista???ai, ai,ai...
Hola noies!
Doncs he buscat els papers de fa quasi tres anys i...la meva comadrona es deia Silvia Luguin o Silvia Luquin.La veritat és que no li entenc gaire la lletra del cognom...
Va ser molt carinyosa sempre.
Amb el tema de l'epidural,no!!jajajajaja.No me la va posar ella ni molt menys.La posa l'anastesista,però ella em va dir què havia de fer jo i m'aguantava(o millor dit,m'acompanyava en el moment).Amb els nervis d'aquell moment no recordo si jo l'abraçava a ella o ella a mí!jajajaja
Però ella era la llevadora suplent,pq teòricament em tocava una que es dèia Montse que que estava de vacances(per Nadal).
apa...sembla que ara tot clar,no?
Fins aviat!!!
Doncs he buscat els papers de fa quasi tres anys i...la meva comadrona es deia Silvia Luguin o Silvia Luquin.La veritat és que no li entenc gaire la lletra del cognom...
Va ser molt carinyosa sempre.
Amb el tema de l'epidural,no!!jajajajaja.No me la va posar ella ni molt menys.La posa l'anastesista,però ella em va dir què havia de fer jo i m'aguantava(o millor dit,m'acompanyava en el moment).Amb els nervis d'aquell moment no recordo si jo l'abraçava a ella o ella a mí!jajajaja
Però ella era la llevadora suplent,pq teòricament em tocava una que es dèia Montse que que estava de vacances(per Nadal).
apa...sembla que ara tot clar,no?
Fins aviat!!!
jajajaa
ai com he rigut amb lo de Brioxet de xocolata, crosanet i totes aquestes coses.. Em sembla que si li dieu això a la Irene us mirarà amb cara rara jajajjaa
Evonica, el meu metge també va venir a donar-me un petó després de la cesària i em va fer tanta vergonya!!! no m'ho esperava pas jajaja que a la consulta no pasava de donar-me la mà i un copet a l'espatlla! jajajaja
Jo us ho dic de debò ehhh, que si repeteixo, m'encantaria que em toqués de nou la IRene!!! És una professional com la copa d'un pi i confio plenament en ella!!!!!
Ànims que això ja ho teniu aquí!!! Esperarem a veure com us va a vosaltres a la clínica!!
PEtonets!!!!!!!!!!
ai com he rigut amb lo de Brioxet de xocolata, crosanet i totes aquestes coses.. Em sembla que si li dieu això a la Irene us mirarà amb cara rara jajajjaa
Evonica, el meu metge també va venir a donar-me un petó després de la cesària i em va fer tanta vergonya!!! no m'ho esperava pas jajaja que a la consulta no pasava de donar-me la mà i un copet a l'espatlla! jajajaja
Jo us ho dic de debò ehhh, que si repeteixo, m'encantaria que em toqués de nou la IRene!!! És una professional com la copa d'un pi i confio plenament en ella!!!!!
Ànims que això ja ho teniu aquí!!! Esperarem a veure com us va a vosaltres a la clínica!!
PEtonets!!!!!!!!!!
Bon dia a totes!!!!
Ara que ho llegeixo....potser que sóc jo la primera que he de parir???
A mí em toca a partir del 15 de novembre.
Bé,ja us diré com ha anat aquesta vegada!!!jajajaja
I respecte al que dieu que durant el part mimos i després mà ferma....jo no penso igual.Tampoc estic esperant el petonet de la llevadora,eh?Però potser és després del part quan més feble i nyonya pots estar(tot i que molt feliç) i necessites que no t'agobiin,ni t'esbronquin.
Jo recordo que hi havia una enfermera que em venia a prendre la pressió i la temperatura després de la meva cessàrea i sempre em somreia i em deia que les cessàreas fan molt mal i que som molt valentes.A mí mal...només la primera nit,després...molesties....però el fet que ella digués això em reconfortava tant....
Després també em vaig discutir amb una altre que em va portar al meu petit a les dues de la matinada pq plorava pq tenia gana i molestava!!!Però era el segon dia i encara no tenia pujada de llet!!!!De fet...no la vaig tenir...
O sigui...que hi ha de tot a la vinya!!!!
Fins després!!!
Ara que ho llegeixo....potser que sóc jo la primera que he de parir???
A mí em toca a partir del 15 de novembre.
Bé,ja us diré com ha anat aquesta vegada!!!jajajaja
I respecte al que dieu que durant el part mimos i després mà ferma....jo no penso igual.Tampoc estic esperant el petonet de la llevadora,eh?Però potser és després del part quan més feble i nyonya pots estar(tot i que molt feliç) i necessites que no t'agobiin,ni t'esbronquin.
Jo recordo que hi havia una enfermera que em venia a prendre la pressió i la temperatura després de la meva cessàrea i sempre em somreia i em deia que les cessàreas fan molt mal i que som molt valentes.A mí mal...només la primera nit,després...molesties....però el fet que ella digués això em reconfortava tant....
Després també em vaig discutir amb una altre que em va portar al meu petit a les dues de la matinada pq plorava pq tenia gana i molestava!!!Però era el segon dia i encara no tenia pujada de llet!!!!De fet...no la vaig tenir...
O sigui...que hi ha de tot a la vinya!!!!
Fins després!!!
- bertagener2011

Evonicaaa, doncs hem sembla que si, que ets la "prime"!!!! ja ens explicaras...i ja li pots dir a la irene que l'any que ve venen unes quantessss de parturientas acollonidessss...!!!!!

Doncs sí!!!Cap problema!!!
Ja us explicaré com ha anat i si alguna marona n'ha dit algo de la vostre llevadora!!!
Ja us diré si cal anar amb el bazoka!!jajajajajaja
Per cert,heu dit quin metge us toca?
Sóc la única que té al Dr.Tarrats???
Fins aviat!!!!
Ja us explicaré com ha anat i si alguna marona n'ha dit algo de la vostre llevadora!!!
Ja us diré si cal anar amb el bazoka!!jajajajajaja
Per cert,heu dit quin metge us toca?
Sóc la única que té al Dr.Tarrats???
Fins aviat!!!!
- Carbiadaya

Jaajjjaajajajajaj com he rigut amb la Berta jaajjjajajjajajaajaj transformer diu!!!!
Que booooooooooooooo
Bueno nenis només cal tenir confiança i no patir desde ara,que queda molttttttttttt
Evonica molta sort wapa!!!
Jo tinc a la Dra Velasco del CGO de Mataró! i estic la mar de contenta amb ella!
Que booooooooooooooo
Bueno nenis només cal tenir confiança i no patir desde ara,que queda molttttttttttt
Evonica molta sort wapa!!!
Jo tinc a la Dra Velasco del CGO de Mataró! i estic la mar de contenta amb ella!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |