casament a Girona
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
casament a Girona
nenes gironines!!! dissabte dia 14 tinc un casament a a la catedral de Girona. Us ho dic perquè la núvia m'ha comentat que serem unes 4 o 5 embarassades... i he pensat... calla que potser em trobo amb alguna socpetit allà!!! :-D
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
- Guita
- :: girafa

- Entrades: 2349
- Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
- Ubicació: Baix Montseny
- Contacta:
buenu nenes llegó el gran dia!!! i quina mala nit he passat.... ohhhh ara ultimament em llevo a les nits per anar al lavabo... i malo... em poso al llit... i el cap vinga a donar voltes.... com a mínim una hora!!!!!
aquest matí a 3/4 de 7 ja tenia els ulls com taronges...uf quin pal... guapes meves me'n vaig a la pelu... a veure si em fan alguna fotico guapa i la penjo... que encara no m'heu vist la panxu a mi!!!! (i jo també vull piropus jajajajaja) ... la meva càmera està espatllada i per això no n'he penjat cap.... bé... bon cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (quin rotllo de bon matí no?)
aquest matí a 3/4 de 7 ja tenia els ulls com taronges...uf quin pal... guapes meves me'n vaig a la pelu... a veure si em fan alguna fotico guapa i la penjo... que encara no m'heu vist la panxu a mi!!!! (i jo també vull piropus jajajajaja) ... la meva càmera està espatllada i per això no n'he penjat cap.... bé... bon cap de setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (quin rotllo de bon matí no?)
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
Octavi - 28/12/2007
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |