Dubte quasi existencial!!please ajuda!!!
Dubte quasi existencial!!please ajuda!!!
Hola noies, no he escrit gaire en el fòrum tot i que m’encanta llegir les opinions de totes vosaltres però ara si que m’he decidit a escriure perquè tinc uns quanta dubtes. Aviam si entre totes em podeu ajudar.
Us explico: Resulta que sóc una mica irregular de vegades tinc cicles de 31 com de 35.
Fa uns mesos vam decidir començar a buscar un embaràs i de moment res de res. Dic de moment per que de moment no m’ha vingut la regla fa 7 dies que em tenia que haver vingut. Vam fer 2 tests D’Unitats i “pals” NEGATIU. La cosa es que em continua sense venir la regla però si que de tant en tant sagno una mica però allò en plan 2 filets de sang i ja està!! La pregunta és: pot ser que et quedis embarassada dos dies de venir la regla i que per tant sigui molt d’hora per fer un test?? A algú li ha pasta? Poden ser els nervis? O un embaràs .Ai deu meu!!!!si us plau si alguna li ha pasta que em doni la seva opinió. Gràcies a totes per fer que aquest fòrum ens pugui ajudar a totes!!!
Us explico: Resulta que sóc una mica irregular de vegades tinc cicles de 31 com de 35.
Fa uns mesos vam decidir començar a buscar un embaràs i de moment res de res. Dic de moment per que de moment no m’ha vingut la regla fa 7 dies que em tenia que haver vingut. Vam fer 2 tests D’Unitats i “pals” NEGATIU. La cosa es que em continua sense venir la regla però si que de tant en tant sagno una mica però allò en plan 2 filets de sang i ja està!! La pregunta és: pot ser que et quedis embarassada dos dies de venir la regla i que per tant sigui molt d’hora per fer un test?? A algú li ha pasta? Poden ser els nervis? O un embaràs .Ai deu meu!!!!si us plau si alguna li ha pasta que em doni la seva opinió. Gràcies a totes per fer que aquest fòrum ens pugui ajudar a totes!!!
Re: Dubte quasi existencial!!please ajuda!!!
HOLA SYLCAR!
No crec que et pugui a judar massa, pk jo no m'hi he trobat encara en una situació similar però si ets irregular penso k SÍ que és possible que hagis ovulat al final del teu cicle. Si dius k has sagnat una mica podria ser sagnat d'implantació, nop?? al menys és el que he pogut llegir per aki. Espero que algú amb més experiencia t'ajudi més. Molta sort!!!!!!!!!!
No crec que et pugui a judar massa, pk jo no m'hi he trobat encara en una situació similar però si ets irregular penso k SÍ que és possible que hagis ovulat al final del teu cicle. Si dius k has sagnat una mica podria ser sagnat d'implantació, nop?? al menys és el que he pogut llegir per aki. Espero que algú amb més experiencia t'ajudi més. Molta sort!!!!!!!!!!
05/09/2011 Neix l'Arnau!
bones,
no vull desanimar-te pq cada cas es un mon, a mi em va passar mes o menys com tu. soc de regles irregulars no em venia la regla i vaig tenir petit sagnat marro pensant que era sagnat d'implantacio cada 3 dies em feia el test i res el mes seguent emva venir la regla normal i vaig seguir buscant. aixo si no et desanimis jo portava 12 o 13 mesos buscant dp cansada li vaig dir al gine em va dir que el meu home es fes les probes i que si tot sortia be em donaria unes pastilles per aixi se regular. no va caldre l'endema del meu home portar el resultat de les probes i veure que tot estava bé no em va venir la regla i va ser un postiu postiu es a dir amb bessons... sense prendre res mes d'un any esparant i de cop bessons sense antecedents ala familia. aixi que què dir-te no et posis nervios que quan menys tu esperes pataxap jo com aquell mes no ho esperava ja havia demanat hora el gine per mirar resultats i aixi i mira...
molta sort.
no vull desanimar-te pq cada cas es un mon, a mi em va passar mes o menys com tu. soc de regles irregulars no em venia la regla i vaig tenir petit sagnat marro pensant que era sagnat d'implantacio cada 3 dies em feia el test i res el mes seguent emva venir la regla normal i vaig seguir buscant. aixo si no et desanimis jo portava 12 o 13 mesos buscant dp cansada li vaig dir al gine em va dir que el meu home es fes les probes i que si tot sortia be em donaria unes pastilles per aixi se regular. no va caldre l'endema del meu home portar el resultat de les probes i veure que tot estava bé no em va venir la regla i va ser un postiu postiu es a dir amb bessons... sense prendre res mes d'un any esparant i de cop bessons sense antecedents ala familia. aixi que què dir-te no et posis nervios que quan menys tu esperes pataxap jo com aquell mes no ho esperava ja havia demanat hora el gine per mirar resultats i aixi i mira...
molta sort.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo penso q tampoc et podré ajudar massa...
A veure, preguntes si et pots quedar embarassada dos dies abans q et vingui la regla o dos dies després de venir la regla?? és q no entenc ben bé la pregunta...
En el primer cas, com possible, podria ser pq tot depèn d quan ovules, si dius q et irregular doncs vés a saber, potser has ovulat més tard (normalment s'ovula cap a la meitat del cicle, q en el teu cas seria cap el dia 15-18, això segons la norma, clar...), però clar, aleshores hauries d'haver ovulat el dia 29-30 del cicle...
En el segons cas, sí... per aquí hi ha un munt de noies q s'han quedat embarassades acabant la regla...
Quan t'has fet el test, quants dies de retard tenies? Pensa q si te l'has fet massa aviat, l'hormona és pot present i és molt probable q no te la detecti...
Si aquest mes no hi ha hagut sort, podries utilitzar els palets d'ovulació (tot iq a mi no em van funcionar gaire...) o el q per mi sí q és infalible és fer gràfiques de tempes... Et podries mirar la temperatura, a veure com estàs durant uns quants dies, si es manté alta, doncs és probable q sigui un +, si baixa en picat d'un dia per un altre doncs "segurament" és q no hi ha hagut sort (ho poso entre "" pq també hi ha noies q van tenir una baixada de tempes i després van tornar a pujar i clar, +!).
Jo, de totes formes, aniria a la farmàcia a comprar un altre test q sigui més sensible... a mi amb els d'unitest em va donar molt fluixet, i amb el de la farmàcia ja ho vem veure clarament!
Sort!
A veure, preguntes si et pots quedar embarassada dos dies abans q et vingui la regla o dos dies després de venir la regla?? és q no entenc ben bé la pregunta...
En el primer cas, com possible, podria ser pq tot depèn d quan ovules, si dius q et irregular doncs vés a saber, potser has ovulat més tard (normalment s'ovula cap a la meitat del cicle, q en el teu cas seria cap el dia 15-18, això segons la norma, clar...), però clar, aleshores hauries d'haver ovulat el dia 29-30 del cicle...
En el segons cas, sí... per aquí hi ha un munt de noies q s'han quedat embarassades acabant la regla...
Quan t'has fet el test, quants dies de retard tenies? Pensa q si te l'has fet massa aviat, l'hormona és pot present i és molt probable q no te la detecti...
Si aquest mes no hi ha hagut sort, podries utilitzar els palets d'ovulació (tot iq a mi no em van funcionar gaire...) o el q per mi sí q és infalible és fer gràfiques de tempes... Et podries mirar la temperatura, a veure com estàs durant uns quants dies, si es manté alta, doncs és probable q sigui un +, si baixa en picat d'un dia per un altre doncs "segurament" és q no hi ha hagut sort (ho poso entre "" pq també hi ha noies q van tenir una baixada de tempes i després van tornar a pujar i clar, +!).
Jo, de totes formes, aniria a la farmàcia a comprar un altre test q sigui més sensible... a mi amb els d'unitest em va donar molt fluixet, i amb el de la farmàcia ja ho vem veure clarament!
Sort!
Això que dius dels d'unitest i els de farmàcia no ho entenc massa..... es que jo pensava que tots els test d'embaràs s'havien de comprar a la farmàcia.......
Per cert,n'hi ha alguns que marquin abans que els altres?
Ostres noies, quina rapidessa en contestar jejjeje moltes gràcies a totes. La veritat és que estic més tranquila per que he arribat a casa i m'he fet un test d'ovulació Unistest i m'ha sortit les 2 ratlletes marcades no molt fortes per aixo pero si que igual de marcades així que pot ser que hagi ovulat més tard, de fet sempre cap a la meitat del cicle em fan mal de pits i aquest mes m'en fan hara que fa uns 6 dies que en teoria em tenia que haver vingut la warry. ai noies no se!!!! la veritat es que com em costi molt quedar-me embarassada...jeje ja se que més hi pensis pitjor pero ostres costa molt no pensar-hi i més penses en oblidar-te més penses aviam si hi estas pensant jeje no us passa?aviam que passa ja us aniré explicant moltes gracies a totes!!!!!!!!!1
Plufi ha escrit:Això que dius dels d'unitest i els de farmàcia no ho entenc massa..... es que jo pensava que tots els test d'embaràs s'havien de comprar a la farmàcia.......
holaaa!!! doncs això d'unitest es compra per internet i he llegit que tenen molta sensibilitat i són super econòmics.a mi 22 test d'ovulació i 6 d'embaràs m'han costat 23 euros.Això veient el que valen 1 a la farmàcia ho veig molt bé.Si mires per aiquí veuras que molta gent els utilitza.Tu també estàs en buscaaa i captura????jeje benvinguda al club
jo vaig haver-me de fer 3 tests en cada embaràs..sempre deia que no fins que finalment deia un claríssim... SIIIIIII!!! Molta sort!!
ARNAU I ARAN[album][/album]
- carlotayjavi
- :: dragona

- Entrades: 4134
- Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am
si sigue sin venirte y los test te dan negaivos ves a urgencias y que te miren o que te gahan una analitica para mirar a beta,hotmona de mebarazo en sangre,sale antes que en orina
suerte!!
suerte!!
- Ítaca
a veure, q amb els d'Unitest si us quedeu prenyis també us ho diran eh???? clar q van bé! El q passa és a q mi, els 2 d'unitest q em vaig fer em donàvem mooooolt fluixet, i per assegurar vaig comprar un de farmàcia... però si els d'unitest us marquen una ratlleta moolt fluixeta poseu-vos de peu a terra q esteu 

Rosanna ha escrit:jo vaig haver-me de fer 3 tests en cada embaràs..sempre deia que no fins que finalment deia un claríssim... SIIIIIII!!! Molta sort!!
HOLA!!!una pregunteta i quan dies de retràs portaves ja quan et va donar positiu?? Aviam com em va a mi...ojala tingui un positiu aviat!!!! gràciess

Això mateix volia demanar jo.
A partir de quin dia marquen? Al cap de 15 dies de quedar-te enbarassada? més tard?
A partir de quin dia marquen? Al cap de 15 dies de quedar-te enbarassada? més tard?
Hola Noietes!! doncs bueno, només informar de que la warry ja ha fet acte de presència així que haurem d'esperar al proper intent jejeje ostres, per que no seré jo una d'aquelles que "plas" a la primera?? jejeje bueno...jijiji.El que no entenc doncs es per que fa 2-3 dies am vaig fer un test d'ovulació i em donava que estava ovulant ai deu meu!!!!!buno noies a seguir fent pràctiquesss!!!
- Ítaca
Molta paciència, maca!
Quantes haguéssim firmat això de la primera i pim pam... la majoria dels cops, aquests petits es fan de pregar, però tard o d'hora acaben venint!!!
Vinga, a seguir practicant i a veure si hi ha sort el proper cicle!
Quantes haguéssim firmat això de la primera i pim pam... la majoria dels cops, aquests petits es fan de pregar, però tard o d'hora acaben venint!!!
Vinga, a seguir practicant i a veure si hi ha sort el proper cicle!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]