Activitats amb nadons a Lleida

Més qüestions.
sunset1980
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

Activitats amb nadons a Lleida

EntradaAutor: sunset1980 » dl. set. 06, 2010 9:39 pm

Hola a totes!! :-) :-)

Alguna de vosaltres em podria informar d'activitats o cursos per fer amb nadons a Lleida? Tinc una neneta de 4 mesos i m'agradaria molt fer alguna activitat les dos juntes, massatge infantil , música.... Però no conec cap lloc on en facin.
Si algú sap d'algun lloc que estigui bé li estaré molt agraïda! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Colors
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

Re: Activitats amb nadons a Lleida

EntradaAutor: Colors » dl. set. 06, 2010 10:39 pm

Hola guapa!!

Mira nosaltres tenim que estar fins que el nen tingui un any sense anar a la guarderia, i la veritat és que també estem buscant activitats per fer tots dos junts.

A l'octubre comença el curs a les ludoteques, així que, allà ens apuntarem al projecte que hi facin, que em sembla que ens toca el projecte ralet, si no m'equivoco, més que res per l'edat de l'ïu, i si no, el projecte fil, a veure quin faran, això si no m'equivoco és un cop a la setmana unes dos hores.

També vull mirar Ioga que és fa a l'Ananda (crec que és diu així) fas Ioga amb el bebé, jo no ho he vist mai, però conec una noia que ho farà i em sembla que m'aminaré!!!

Ahh a l'Ananda també fan massatge infantil!!!

I el que segur que faré, però encara no ens han passat els horaris del curs, és musicoterapia, això a l'ïu l'any passat li va encantar, però li xiflava, així que ... aquest any segur que hi fem cap.

No se quina activitat busques ni per quan, si tarda, matí o et dona igual, no se.

Ja em diràs que és més o menys els que vols i si ho se, t'ho dic!!!

Petonsssssssss
Imatge

Imatge
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dt. set. 07, 2010 9:14 am

Hola Colors!!! Moltes gràcies per la informació!! :-()-) :-()-) M'ha anat molt bé :ok: :ok: No busco cap activitat en concret, vull saber què és el que puc fer i així tenir diverses opcions per triar. De moment per horaris, cap problema perquè encara hem queden uns mesets per estar amb la meva filla, així que tinc disponibilitat.

Això de les ludoteques m'ho miraré, però tinc un dubte, les mames ens podem quedar amb els pekes o és tipo llar d'infants que els has de deixar i els tornes a buscar?
EL que m'ha agradat és lo de la musicoteràpia. On es fa? Crec que a la meva petita li agradaria força! :-) Podries explicar-me una mica què és el que es fa?

Apa doncs, ja em diràs alguna cosa!!

Un petó!
Imatge
hiolambda
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: hiolambda » dt. set. 07, 2010 9:25 am

Ai, m'interessa aquest post. Tot i que en Pau és una mica més grandet. Però sempre va bé saber què fan a la teva ciutat...

Sunset, a les ludoteques municipals no els pots deixar sols fins que no tenen no sé quants anys. Així que les activitats que facin les fareu plegats.
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dt. set. 07, 2010 10:18 am

Gràcies hiolambda!! Doncs quan tingui una estoneta m'aniré a informar sobre els horaris de les ludoteques, crec que la meva peke i jo ens ho passarem moooooolt bé! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Aishhhh.... és que tinc tantes ganes de fer cosetes amb ella, ara que ja té 4 mesos, comença a interactuar molt més, és molt viva i ja ens comencem a avorrir les dos d'estar-nos a casa i de les passejades, volem més activitat !!! :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)

A veure si de mica en mica anem fent créixer el post i l'anem omplint d'activitats per fer amb els nostres bebitos!!! :anec: :anec: :anec: :anec: :anec: :anec:

Muakssss!

I per cert.... veig que tens uns petit i que n'estàs esperant un altre.... ENHORABONA!!!!!!!!!!!!!!!
<:-< <:-< <:-< <:-<
Imatge
soclamarga
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm

EntradaAutor: soclamarga » dt. set. 07, 2010 10:47 am

Ei hola!!

Està molt bé aquest post! Això de la musicoteràpia també crec que li podria agradar al meu nen... (almenys a mi m'agradaria que li agradés :P). A on es fa, i a partir de quina edat hi poden anar? (el meu té 2 mesos i mig) Quant temps dura?

Al meu home tb li feia gràcia de fer "natació" amb el nen... però no ha mirat res encara. Algú en sap alguna cosa per aquí lleida (lloc, edats, dies, horaris, preus, etc).

Moltes gràcies!
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dt. set. 07, 2010 10:56 am

Hola!!!!! Em sembla que a Inefc fan cursos de natació per bebés, després miraré a veure si trobo és informació d'horaris. A la piscina de l'Episcopal no ho sé segur, algú ho sap???
I em sembla que a la pàgina web de l'EKKE també ho vaig llegir.
Quan tingui una estoneta ja us ampliaré la informació, que ara la peke dorm zz:-) i aprofito per planxar!!!

:globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus: :globus:
Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dt. set. 07, 2010 12:21 pm

Hola noies!!!!!!!!

Ostres quantes lleidatanes!!!!!!!!!!!!!

Tema natació, a l'episcopal en fan i es paga per trimestres, no se quantes hores a la setmana ni res, però se que en fan!! ja us ho preguntaré que conec una noia que hi va i jo m'hi volia apuntar però a l'ïu no li deixen fins que no tingui un any. A l'ekke val 120 euros al trimestre, i crec que és fa divendres o dissabte, i són 50 minuts a la setmana i hi poden anar dos persones per bebe, el que passa que aquests 120€ no se si són per socis o per tothom.

Musicoterapia jo la vaig fer a Dalcroze. Centre d'estudis musicals i artístics, l'ïu tenia com 3 mesos, així que hi pot anar tothom.

Ludoteca, tens que anar amb la teva petita, la veritat és que fan xerrades i coneixes a mares i petits, i un dia es fa massatge infantil, l'altre musicoterapia, l'altre psicomotricitat, sempre hi ha algo preparat i les noies genials!!!! De quina zona sou??? ho dic perquè quan m'arribi la informació de la meva ludoteca us la puc passar. Es comença a finals de setembre o principis d'octubre.

Petonssssssssssssss
Imatge

Imatge
hiolambda
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm

EntradaAutor: hiolambda » dt. set. 07, 2010 3:32 pm

Gràcies Sunset!!! :love:
Sí... a veure si amb el nou bitxit@ aprofito més el temps que sempre et queda un rau rau... Creixen molt ràpid.
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dt. set. 07, 2010 4:04 pm

Ohhh que bé, quina bona acollida aquest post!!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Mireu aquí teniu l'enllaç de l'Inefc on podreu trobar horaris i informació sobre la natació per a nadons.
http://www.clubineflleida.com/web/aquat ... strals.php

Colors gràcies per la informació, així que a l'episcopal no hi deixen anar fins a l'any?
Sobre la musicoterapia, on està aquest centre que dius? ho he buscat per internet però no ho sé trobar.
Jo visc a Cappont, pel tema de la ludoteca.

Petonets!!!!
Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dt. set. 07, 2010 9:08 pm

sunset1980 ha escrit:Ohhh que bé, quina bona acollida aquest post!!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:

Mireu aquí teniu l'enllaç de l'Inefc on podreu trobar horaris i informació sobre la natació per a nadons.
http://www.clubineflleida.com/web/aquat ... strals.php

Colors gràcies per la informació, així que a l'episcopal no hi deixen anar fins a l'any?
Sobre la musicoterapia, on està aquest centre que dius? ho he buscat per internet però no ho sé trobar.
Jo visc a Cappont, pel tema de la ludoteca.

Petonets!!!!

Hola guapa!!!

A l'episcopal pots anar a partir dels 3-4 mesos!!

és el meu peque qui te prohibit anar fins passat l'any!

Et toca la ludoteca del centre històric, la meva!!!!!!!!!!!! que be, a veure si ens coneixem!!!!!!!!!!!!!

Et bucso la adreça i te la passo per lo de musicoterapia!!

petons
Imatge

Imatge
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dt. set. 07, 2010 9:29 pm

Hola Colors!!
Em toca la ludoteca del Centre Històric? Em sembla que a Cappont, al costat de la piscina dels camps elisis n'hi ha una no? Ais potser em confonc però em sembla que sí.
Ja em passaràs l'adreça de la musicoterapia quan et vagi bé, gràcies!!!!

Pel tema de la natació, em crida molt l'atenció però em fa una mica de pal de cara a hivern, a més la meva peke té la pell atòpica i encara que sembla que la tenim bastant controlada em fa por que el cloro de la piscina no li vagi bé. Demà tenim pediatra i li preguntaré a veure què em diu.

Bona nit!! zz:-) zz:-)
Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dc. set. 08, 2010 3:38 pm

Bon dia noiessssssssss

A veure que avui he fet els deures!!!

Tema piscina: a l'episcopal són 160€ al trimestre i és una classe a la setmana de 45 minuts. Al ekke són 120 al trimestre si un dels pares és soci, i la classe també ronda els 45 minuts, però si els pares no són socis m'han dit que se'n va als 200 al trimestre, jo això no ho se perquè som socis. A tots dos llocs hi poden anar dos persones amb cada bebe.

Tema ludoteca: doncs jo pensava que això era l'escola bresol, no se, t'ho dic perquè les noies de cappont venien a fer el projecte nadó a la ludoteca del centre històric, però realment no se si era perquè no hi havia ludoteca a cappont o perquè els projectes nadó, ralet i fil no es fan a totes les ludoteques, ja que només parlen de la del centre històric i la de la bordeta.

Quan tingui els horaris i preus de Ioga a l'Ananda us ho passo.

Per cert musicoterapia és a Mossèn Cinto Verdaguer, pel clot de les granotes, per darrera, t'ho passo exacte.

Petonsssssssssssssssssssssssssss
Imatge

Imatge
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dc. set. 08, 2010 9:41 pm

Hola!!! Gràcies per la informació Colors :ok: :ok:
Avui li he preguntat a la pediatra pel tema del clor i la pell atòpica i m'ha dit que cap problema, així que potser mirem el tema de la natació. Nosaltres no som socis de l'Ekke, potser ho miraré a l'episcopal perquè surt més econòmic, però clar les instal·lacions no es poden comparar amb l'Ekke.
Avui hem anat a la ludoteca de cappont, al costat de l'escola Camps Elisis, però estava tancada fins al dia 16. No l'havia vist mai i fa molt bona pinta sembla molt gran i té un pati enorme!! EL dia 16 hi tornaré a informar-me per veure si hi fan tots els projectes o hem d'anar a la del centre històric.

Us deixo que avui la peke no vol dormir i la sento plorar!

mUAKS!!
Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dc. set. 08, 2010 9:53 pm

A la piscina de l'Ekke no ni ha clor!!! és un tractament d'aigua, que em sembla que simula l'aigua salada, però clor segur que no en porta!!

Petons guapa!
Imatge

Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dj. set. 09, 2010 11:30 am

Noies us adjunto el correu de la ludoteca del centre històric!!!

Petons!!!

Amb la tornada a l'escola la ludoteca reorganitza els seus horaris per tal que tots en pugueu gaudir. Així doncs, ara ens trobareu totes les tardes a partir de les 16.30h i fins a les 19.15. Podeu venir en família o si ho preferiu els nens i nenes majors de 4 anys ja es poden quedar sols i jugar amb els seus amics.

D'altra banda, a l'octubre començarem els projectes adreçats als més petits pels matins:

Projecte FiL: adreçat a nens i nenes a partir d'un any aproximadament i fins als 3 que no estiguin escolaritzats. Ens trobarem els dimarts i divendres de 10.30 a 12.

Projecte Nadó: adreçat a nadons de 0 a 6 mesos (amb sessions de massatge infantil). Ens trobarem els dijous al mati.

Si esteu interessats en participar dels nostres projectes o coneixeu a algú que pugui estar-ho, poseu-vos-ho en contacte amb nosaltres en el telèfon i adreça que teniu més avall.

Salutacions i feliç inici de curs.

Ludoteca Centre Històric
* Tallada, 34 - 25002 - Lleida
( 973 700 462
Imatge

Imatge
mafalda75
:: zebra
Entrades: 1077
Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
Ubicació: Des de la terra ferma

EntradaAutor: mafalda75 » dj. set. 09, 2010 2:53 pm

Hola noies!

A mi també m'interessa el tema!

El Marc té gairebé dos anys i li agrada molt la música. M'agradaria fer amb ell alguna activitat de música per a nadons, si pogués ser alguna tarda entre setmana. Sabeu algun lloc que estigui bé? En teniu alguna experiència? Gràcies!

Nosaltres l'any passat vam anar a nadar a l'Ekke, i la veritat és que està molt bé! És un pèl car (si no ets soci, com ja heu dit, són 200 euros), però la piscina està molt bé (sense clor i calenteta) i els vestuaris i instal·lacions també. Això si, la classe es passa molt ràpida, i estàs més estona vestint al peque que a dins de l'aigua ;-) .
Imatge

Imatge
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dv. set. 10, 2010 10:30 pm

Colors gràcies pel mail de la ludoteca. Esperaré que obrin la de cappont a veure si tqambé fan aquests projectes i si no m'informaré per anar a la del centre històric.
Dilluns intentaré passar-me pel centre que has dit de musicoteràpia, a veure si fan alguna activitat on poguem anar.

Mafalda a l'intèrpret em sembla que fan activitas de música per pekes.

Bona nit noies!!!
zz:-) zz:-) zz:-)
Imatge
mafalda75
Entrades: 1077
Membre des de: ds. juny 14, 2008 2:10 pm
Ubicació: Des de la terra ferma

EntradaAutor: mafalda75 » dj. set. 16, 2010 12:14 pm

Gràcies Sunset!

Al final ho vaig mirar a l'Intèrpret i a l'Orfeó, i ens hem decidit per l'Orfeó, perquè m'anava millor per horaris.

Ahir a la tarda vam començar i genial :ok: , us ho recomano!
Imatge

Imatge
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dv. set. 17, 2010 10:04 am

Mafalda! Ja heu començat a l'Orfeo? I què és el que feu?
Jo ahir vaig anar a la ludoteca, en principi obrien ahir, però hi ha un cartell que fins el dia 21 res de res, així que a esperar!
He vist que a un centre de ioga d'apropet de cada fan massatge infantil, hi ha diferents torns però ens apuntarem al primer que comença a finals d'octubre!! En tinc moltes ganes!!!! :miko: :miko: :miko:
Em queda pendent anar a preguntar lo de la musicoterapia, a veure si un matí d'aquests hi vaig.

Petonets!!!!!

:p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::