els psicosímptomes.....quin rollo!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 16, 2007 10:26 am

però creueta, em sento malament si busco un embaras sabent que quan arribi el nen jo estaré estresada amb la gestió d'un restaurant.... ho trobo egoista per part meva, vull un nen jo, sense pensar en el seu be..... aix no se noia, estic una mica ralladeta..... son 14 mesos buscant i se'm trenca l'ànima de pensar que puc estar en dies fertils i no intentar-ho, però és que després penso en que si pareixo al estiu el meu marit estarà treballant 12 hores mínim....i en canvi, si ho fes al hivern, que el tema restaurant a costa, es relaxa més, tant ell com jo ho podriem gaudir mes..... no???

aix.... avui estic una mica xof.... desde luego, avui no es dia de pendre decissions.... aparcaré el tema i en uns dies tornaré a donar-li voltes.....

merci pels ànims de tota manera, em fan molt be! petonets!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MUAK
:: pantera
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dl. jul. 16, 2007 10:32 am

EI, BUSCANTABRIL...RES D'ESTAR XOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!
JA SAPS QUE NO ET DEIXAREM NI UN MOMENTET....O SIGUI QUE ANIMS AMUNT!!! SI NO ES AQUEST MES SERA UN ALTRE (QUE ENCARA QUE NO NOTIS RES NO VOL DIR QUE SIGUI QUE NO, JA SAPS QUE ELS SIMPTOMES VARIEN MOLT) I SI NO UN ALTRE MES...PERO ELS ANIMS SEMPRE HAN D'ESTAR AMUNT... :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
JO TAMBE CREC QUE TE RAO EL TEU HOME...PERQUE NO SAPS MAI QUAN ARRIBARA EL :-D :-D :-D . DE FET, ES POT PLANIFICAR UNA MICA PERO JA SABEM QUE ENS QUEDEM :-()) QUAN ENS QUEDEM...I CREC QUE EL MES IMPORTANT ES DESITJAR-HO MOLT, SEGUR QUE SI ES AIXI ENS EN SORTIREM, SIGUI COM SIGUI, D'UNA MANERA O D'UNA ALTRA...
AIXI QUE VINGA AQUEST :love: PER LA FOTO, VAL????
UNA ABRAÇADA!
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 16, 2007 10:45 am

gràcies JO!!! que maca ets! m'has arrencat un somriure i ara m'hi aferro per mantenir-me així per la foto!
quin poblet més maco a la foto que t'has possat!! és on vius???
he llegit que estas deixant passar uns dies pel test oi??? t'has possat data?

petonets noies, feu sortir el sol als dies tristos!!!!!! no és el primer dia que entro xof al forum i em pugeu els ànims! merci maques!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dl. jul. 16, 2007 10:53 am

Ei!!!! Buscantabril jo també penso com totes i com el teu home, si ja porteu 14 mesos no ho deixeu estar, per que pensa que si ho deixes ara que t’he esta constant una mica imaginat desprès, tu tens que continua la buscada sigui quan sigui i si te que vindre vindrà segur. Així que ànims a munt que ets “la alegria de la huerta” . Molts ànims i un peto molt gros. Que veuràs com d’aquí a poquet ens dones la bona nova.
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Avatar de l’usuari
gemmeta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 153
Membre des de: ds. abr. 14, 2007 2:11 pm

EntradaAutor: gemmeta » dl. jul. 16, 2007 10:58 am

Lopez@jaen... això té molt bona pinta noia. MOLTISSIMA SORT


Buscantabril... No et desanimis noia, quan hagi de venir vindrà. Jo si esteu agobiadets deixaria de controla ovulacións, temperatures,... però no prendre precaucions i quan toqui ja vindrà. Qui sap potser si deixeu de controlar-ho tant us relaxeu i llavors... :-())
Sobretot anims perquè potser estas donant voltes al tema i resulta que aquest juliol és el vostre i esteu :-()) :-()) :-())
Petons i la moral ven amunt.
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 16, 2007 11:10 am

lopezjaen merci pels teus ànims tb! i si gemmeta, ara no val la pena donar voltes, vaig a concentrar-me amb tota la feinada d'obrir el restaurant al octubre, que així deixo de pensar!

gràcies boniques!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
MUAK
:: pantera
:: pantera
Entrades: 890
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:13 pm

EntradaAutor: MUAK » dl. jul. 16, 2007 11:12 am

BUSCANTABRIL, AQUEST POBLET ES ON VIUEN ELS MEUS AVIS, JO VISC A LLEIDA, PERO PER MI AQUEST POBLET SIGNIFICA MOLT...HI HE PASSAT MOLTS ESTIUS, ELS MILLORS ESTIUS DE LA MEVA VIDA, QUE ES QUAN SOM PETITS I NO TENIM PREOCUPACIONS QUE ENS RONDIN PEL CAP...
PER CERT, POTSER TENEN RAO RECOMANANT-TE QUE ET RELAXIS I DEIXIS DE MIRAR TEMPERATURES, OVULACIONS, ETC...NO SE, AIXO HO HAS DE DECIDIR TU...SI ES QUE NO ESTAS :-()) :-()) :-()) ,EH? QUE MENTRE NO VINGUI HI HA ESPERANÇA!!!
JO EM FARE EL TEST AVUI...I US DIRE ALGUNA COSA, VAL?
ANIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMSSSSSS! QUE ETS UN :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: :***: !!!!
Avatar de l’usuari
Pepeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dl. jul. 16, 2007 11:17 am

Fa poc vaig llegir en un forum, no sé si era aquest o un altre, que una noia tenia la teoria de que a les que els hi costa quedar embarassades tenen un part fàcil. Pensant en els casos que conec d'amigues meves, casualment, ha estat així.

Així que.. ja veuràs quin part més rapidet tindràs quan arribi l'hora! :***:


Vinga, energia positiva per un tubo!! :pandi:
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 16, 2007 11:19 am

gràcies JO i PEPETA! ostres!! si tens raó amb aixó del part, una miqueta ja haurà valgut la pena esperar, jejejeje!
SI SI!!!! ENERGIA PER TOTHOM!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Rosa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 428
Membre des de: dt. maig 08, 2007 5:17 pm

EntradaAutor: Rosa » dl. jul. 16, 2007 2:30 pm

Buscantabril, saps què podries fer maca? Com si t'hagafessis vacances fins al setembre. Deixar la temperatura i tota la història!!
Tinc el precentiment que et funcionaria... a mi va ser una cosa semblant, saps?
un petó guapa!!! més que guapa!!!!
HOLA GENIS !!!!
<a><img src="http://bd.lilypie.com/yG49p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 16, 2007 2:59 pm

potser si que m'aniria be noies, però com que vaig tenir el problema de la prolactina alta, el gine em va recomenar fer-me el seguiment de temperatura i LH per assegurar que ovulo (quan la prolactina és massa alta no es produeix ovulació i aleshores m'hauria de tornar a medicar) tot i que perquè ho deixés de mirar un mes, no passaria res.....

el que més em preocupa és que m'afecta massa els comentaris de la gent, i qui sap que estem buscant, al saber que ens ha sortit el restaurant per l'octubre, em pregunten si seguirem buscant o ens centrarem en el negoci.... ahir em van dir (i no es mala fe, perque es un familiar) "segurament no us quedeu perque ara no és el moment anant de cara a aixecar un negoci.... si no ho penseu valtros, ja ho pensa el nen, que no és el moment...ja veureu en un any"
i ostres noies, he passat una nit fatal donant-li voltes a aixó, el "un any" em sona a eternitat, però tb em sento culpable si seguim buscant i despres no ho se compaginar tot....
és el meu gran defecte.... les opinions de qui se que m'estima, m'afecten massa.....
res noies, he de fer cas al meu cor i al del meu home.... i son dos cors que es moren en fondre's en un tercer, així que SI, seguirem buscant i a mida que arribin els problemes, els anirem solucionant.....

gràcies per estar sempre que necessito un copet a l'espatlla! solets!!! :***: :***: :***: :***: :***:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
aina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dv. feb. 16, 2007 1:27 pm

EntradaAutor: aina » dl. jul. 16, 2007 3:10 pm

buscantabril... fes i no facis cas de les coses que et diuen... segurament tu també ho has arribat a pensar això de la feina i del teu bebito però qui sap... podeu anar-ho provant sense atabalar-vos... al mes d'octubre anireu tan de bòlid amb el restaurant que potser ves a saber... potser ja ho estaràs, potser t'hi quedaràs..

feu el que sentiu amb el cor i amb el cap... que l'esforç haurà de ser més gran? això ja ho sabeu vosaltres i no us ha de dir ningú! a a partir d'aqui el que feu és cosa vostra...

una abraçada per tu i pel teu home o ànims a tope :p-) :p-) :p-)
<img src="http://bd.lilypie.com/wUaUp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dl. jul. 16, 2007 3:21 pm

Molt ben pensat buscantabril seguiu buscant i quan arribin els problemes ja es solucionaran que no mes es viu una vegada i te que ser intensament, fer el que tinguem que fer i aprofitar al màxim i si surten problemes buscar solucions. M’ha n’alegro molt per la teva decisió. Felicitats i això es per si aquet mes no hi ha +++++ que encara no ho saps ;-)
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 16, 2007 3:27 pm

sabeu què m'ha fet pendre la decissió?

m'ha trucat la meva germana i s'ha possat el meu nebodet de 2,5 anys.... el diàleg ha sigut el següent:

nebot: tieta on etsssssss??
jo: a casa i tu?
nebot: tieta i el tiet on etsssss?
jo: està treballant per tenir dinerets!
nebot: tieta, m'estimes??

aix noies, ho escric i torno a plorar com una bleda..... segur que no hi ha problema per gran que sigui, que no es faci petit davant de la inocència i la magia d'un petitó a la casa!

el fet de negoci propi serà més mal de cap si.... però tb té facilitats com poder tenir el nen al pis de dalt del restaurant i organitzar-nos nosaltres mateixos els horaris.... aixó, treballant per un altre, és impossible... així que si aquest mes no és, serà un altre.... però cigronet! no et deixarem escapar!!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. jul. 16, 2007 3:31 pm

clar que sí!!! així m'agrada!!!
no et capfiquis per com aniran les coses, perquè no tens ni idea de quins factors acabaran fent que la teva vida sigui d'una manera o d'una altra!!!

mira, si alguna cosa he après del meu traumàtic primer embaràs, ha estat això... perquè m'amoïnava per com m'ho faria amb la feina i tot plegat, i vés, no ha passat res del que pensava que passaria... :-:)

escolta, i on serà aquest restaurant?
que volem ser els clients pesats que us toquen la pera mentre aneu cansadíssims perquè el vostre petit ha passat una mala nit?!!! :-D
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dl. jul. 16, 2007 3:31 pm

Ostres buscantabril casi mas fet plora amb la conversa teva i el teu nebot que maco, quina innocència que bonic.


Això que l'any que ve anire amb un bombo o un <:-< al restauran per donar feina :-D :-D :-D
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Avatar de l’usuari
esperantabril
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dl. jul. 16, 2007 3:34 pm

ai si nenes!!!! ja m'encantarà rebre'us i servir-vos!!! és a Altafulla, el poble de les bruixes!!! un diumenge tarda farem una quedada totes amb un berenaret, vale????

lopezjaen..... jo he plorat 10 minuts seguits! em moria de ganes d'abraçar-lo i no el veuré fins d'aquí a dues setmanes.... però quan el vegi....me'l menjo a petons!!!!! és el primer cop que m'ha preguntat si l'estimo! COM NO ESTIMAR-LO????????
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. jul. 16, 2007 3:36 pm

altafulla és maquíssim!!! doncs potser sí que hi anirem, a veure-us!!!!
:ok:
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dl. jul. 16, 2007 3:47 pm

I tant que anirem a Altafulla ja diràs con es diu i el carrer per apuntar per anar l'any que be a l'estiu a la platja i a menjar allà, i per la quedada ja pots contar amb mi.
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
Avatar de l’usuari
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dl. jul. 16, 2007 3:48 pm

Que no viu aprop teu el teu nebot? Jo la meva la tinc a 100 km i la veig també cada 15 dies i es un pal, però que hi farem.
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::