els psicosímptomes.....quin rollo!
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
però creueta, em sento malament si busco un embaras sabent que quan arribi el nen jo estaré estresada amb la gestió d'un restaurant.... ho trobo egoista per part meva, vull un nen jo, sense pensar en el seu be..... aix no se noia, estic una mica ralladeta..... son 14 mesos buscant i se'm trenca l'ànima de pensar que puc estar en dies fertils i no intentar-ho, però és que després penso en que si pareixo al estiu el meu marit estarà treballant 12 hores mínim....i en canvi, si ho fes al hivern, que el tema restaurant a costa, es relaxa més, tant ell com jo ho podriem gaudir mes..... no???
aix.... avui estic una mica xof.... desde luego, avui no es dia de pendre decissions.... aparcaré el tema i en uns dies tornaré a donar-li voltes.....
merci pels ànims de tota manera, em fan molt be! petonets!!!!
aix.... avui estic una mica xof.... desde luego, avui no es dia de pendre decissions.... aparcaré el tema i en uns dies tornaré a donar-li voltes.....
merci pels ànims de tota manera, em fan molt be! petonets!!!!
EI, BUSCANTABRIL...RES D'ESTAR XOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!
JA SAPS QUE NO ET DEIXAREM NI UN MOMENTET....O SIGUI QUE ANIMS AMUNT!!! SI NO ES AQUEST MES SERA UN ALTRE (QUE ENCARA QUE NO NOTIS RES NO VOL DIR QUE SIGUI QUE NO, JA SAPS QUE ELS SIMPTOMES VARIEN MOLT) I SI NO UN ALTRE MES...PERO ELS ANIMS SEMPRE HAN D'ESTAR AMUNT...
JO TAMBE CREC QUE TE RAO EL TEU HOME...PERQUE NO SAPS MAI QUAN ARRIBARA EL
. DE FET, ES POT PLANIFICAR UNA MICA PERO JA SABEM QUE ENS QUEDEM
QUAN ENS QUEDEM...I CREC QUE EL MES IMPORTANT ES DESITJAR-HO MOLT, SEGUR QUE SI ES AIXI ENS EN SORTIREM, SIGUI COM SIGUI, D'UNA MANERA O D'UNA ALTRA...
AIXI QUE VINGA AQUEST
PER LA FOTO, VAL????
UNA ABRAÇADA!
JA SAPS QUE NO ET DEIXAREM NI UN MOMENTET....O SIGUI QUE ANIMS AMUNT!!! SI NO ES AQUEST MES SERA UN ALTRE (QUE ENCARA QUE NO NOTIS RES NO VOL DIR QUE SIGUI QUE NO, JA SAPS QUE ELS SIMPTOMES VARIEN MOLT) I SI NO UN ALTRE MES...PERO ELS ANIMS SEMPRE HAN D'ESTAR AMUNT...
JO TAMBE CREC QUE TE RAO EL TEU HOME...PERQUE NO SAPS MAI QUAN ARRIBARA EL
. DE FET, ES POT PLANIFICAR UNA MICA PERO JA SABEM QUE ENS QUEDEM
QUAN ENS QUEDEM...I CREC QUE EL MES IMPORTANT ES DESITJAR-HO MOLT, SEGUR QUE SI ES AIXI ENS EN SORTIREM, SIGUI COM SIGUI, D'UNA MANERA O D'UNA ALTRA...
AIXI QUE VINGA AQUEST
PER LA FOTO, VAL????
UNA ABRAÇADA!
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
gràcies JO!!! que maca ets! m'has arrencat un somriure i ara m'hi aferro per mantenir-me així per la foto!
quin poblet més maco a la foto que t'has possat!! és on vius???
he llegit que estas deixant passar uns dies pel test oi??? t'has possat data?
petonets noies, feu sortir el sol als dies tristos!!!!!! no és el primer dia que entro xof al forum i em pugeu els ànims! merci maques!!!!!
quin poblet més maco a la foto que t'has possat!! és on vius???
he llegit que estas deixant passar uns dies pel test oi??? t'has possat data?
petonets noies, feu sortir el sol als dies tristos!!!!!! no és el primer dia que entro xof al forum i em pugeu els ànims! merci maques!!!!!
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Ei!!!! Buscantabril jo també penso com totes i com el teu home, si ja porteu 14 mesos no ho deixeu estar, per que pensa que si ho deixes ara que t’he esta constant una mica imaginat desprès, tu tens que continua la buscada sigui quan sigui i si te que vindre vindrà segur. Així que ànims a munt que ets “la alegria de la huerta” . Molts ànims i un peto molt gros. Que veuràs com d’aquí a poquet ens dones la bona nova.


Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]Lopez@jaen... això té molt bona pinta noia. MOLTISSIMA SORT
Buscantabril... No et desanimis noia, quan hagi de venir vindrà. Jo si esteu agobiadets deixaria de controla ovulacións, temperatures,... però no prendre precaucions i quan toqui ja vindrà. Qui sap potser si deixeu de controlar-ho tant us relaxeu i llavors...
Sobretot anims perquè potser estas donant voltes al tema i resulta que aquest juliol és el vostre i esteu
Petons i la moral ven amunt.
Buscantabril... No et desanimis noia, quan hagi de venir vindrà. Jo si esteu agobiadets deixaria de controla ovulacións, temperatures,... però no prendre precaucions i quan toqui ja vindrà. Qui sap potser si deixeu de controlar-ho tant us relaxeu i llavors...
Sobretot anims perquè potser estas donant voltes al tema i resulta que aquest juliol és el vostre i esteu
Petons i la moral ven amunt.
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
BUSCANTABRIL, AQUEST POBLET ES ON VIUEN ELS MEUS AVIS, JO VISC A LLEIDA, PERO PER MI AQUEST POBLET SIGNIFICA MOLT...HI HE PASSAT MOLTS ESTIUS, ELS MILLORS ESTIUS DE LA MEVA VIDA, QUE ES QUAN SOM PETITS I NO TENIM PREOCUPACIONS QUE ENS RONDIN PEL CAP...
PER CERT, POTSER TENEN RAO RECOMANANT-TE QUE ET RELAXIS I DEIXIS DE MIRAR TEMPERATURES, OVULACIONS, ETC...NO SE, AIXO HO HAS DE DECIDIR TU...SI ES QUE NO ESTAS
,EH? QUE MENTRE NO VINGUI HI HA ESPERANÇA!!!
JO EM FARE EL TEST AVUI...I US DIRE ALGUNA COSA, VAL?
ANIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMSSSSSS! QUE ETS UN
!!!!
PER CERT, POTSER TENEN RAO RECOMANANT-TE QUE ET RELAXIS I DEIXIS DE MIRAR TEMPERATURES, OVULACIONS, ETC...NO SE, AIXO HO HAS DE DECIDIR TU...SI ES QUE NO ESTAS
,EH? QUE MENTRE NO VINGUI HI HA ESPERANÇA!!!
JO EM FARE EL TEST AVUI...I US DIRE ALGUNA COSA, VAL?
ANIIIIIIIIIIIIIIIMMMMMMMMMMMMMMMMMMSSSSSS! QUE ETS UN
!!!!Fa poc vaig llegir en un forum, no sé si era aquest o un altre, que una noia tenia la teoria de que a les que els hi costa quedar embarassades tenen un part fàcil. Pensant en els casos que conec d'amigues meves, casualment, ha estat així.
Així que.. ja veuràs quin part més rapidet tindràs quan arribi l'hora!
Vinga, energia positiva per un tubo!!
Així que.. ja veuràs quin part més rapidet tindràs quan arribi l'hora!
Vinga, energia positiva per un tubo!!

- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
Buscantabril, saps què podries fer maca? Com si t'hagafessis vacances fins al setembre. Deixar la temperatura i tota la història!!
Tinc el precentiment que et funcionaria... a mi va ser una cosa semblant, saps?
un petó guapa!!! més que guapa!!!!
Tinc el precentiment que et funcionaria... a mi va ser una cosa semblant, saps?
un petó guapa!!! més que guapa!!!!
HOLA GENIS !!!!
<a><img src="http://bd.lilypie.com/yG49p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
<a><img src="http://bd.lilypie.com/yG49p1.png" alt="Lilypie Embarazada Ticker" border="0"></a>
- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
potser si que m'aniria be noies, però com que vaig tenir el problema de la prolactina alta, el gine em va recomenar fer-me el seguiment de temperatura i LH per assegurar que ovulo (quan la prolactina és massa alta no es produeix ovulació i aleshores m'hauria de tornar a medicar) tot i que perquè ho deixés de mirar un mes, no passaria res.....
el que més em preocupa és que m'afecta massa els comentaris de la gent, i qui sap que estem buscant, al saber que ens ha sortit el restaurant per l'octubre, em pregunten si seguirem buscant o ens centrarem en el negoci.... ahir em van dir (i no es mala fe, perque es un familiar) "segurament no us quedeu perque ara no és el moment anant de cara a aixecar un negoci.... si no ho penseu valtros, ja ho pensa el nen, que no és el moment...ja veureu en un any"
i ostres noies, he passat una nit fatal donant-li voltes a aixó, el "un any" em sona a eternitat, però tb em sento culpable si seguim buscant i despres no ho se compaginar tot....
és el meu gran defecte.... les opinions de qui se que m'estima, m'afecten massa.....
res noies, he de fer cas al meu cor i al del meu home.... i son dos cors que es moren en fondre's en un tercer, així que SI, seguirem buscant i a mida que arribin els problemes, els anirem solucionant.....
gràcies per estar sempre que necessito un copet a l'espatlla! solets!!!

el que més em preocupa és que m'afecta massa els comentaris de la gent, i qui sap que estem buscant, al saber que ens ha sortit el restaurant per l'octubre, em pregunten si seguirem buscant o ens centrarem en el negoci.... ahir em van dir (i no es mala fe, perque es un familiar) "segurament no us quedeu perque ara no és el moment anant de cara a aixecar un negoci.... si no ho penseu valtros, ja ho pensa el nen, que no és el moment...ja veureu en un any"
i ostres noies, he passat una nit fatal donant-li voltes a aixó, el "un any" em sona a eternitat, però tb em sento culpable si seguim buscant i despres no ho se compaginar tot....
és el meu gran defecte.... les opinions de qui se que m'estima, m'afecten massa.....
res noies, he de fer cas al meu cor i al del meu home.... i son dos cors que es moren en fondre's en un tercer, així que SI, seguirem buscant i a mida que arribin els problemes, els anirem solucionant.....
gràcies per estar sempre que necessito un copet a l'espatlla! solets!!!

buscantabril... fes i no facis cas de les coses que et diuen... segurament tu també ho has arribat a pensar això de la feina i del teu bebito però qui sap... podeu anar-ho provant sense atabalar-vos... al mes d'octubre anireu tan de bòlid amb el restaurant que potser ves a saber... potser ja ho estaràs, potser t'hi quedaràs..
feu el que sentiu amb el cor i amb el cap... que l'esforç haurà de ser més gran? això ja ho sabeu vosaltres i no us ha de dir ningú! a a partir d'aqui el que feu és cosa vostra...
una abraçada per tu i pel teu home o ànims a tope

feu el que sentiu amb el cor i amb el cap... que l'esforç haurà de ser més gran? això ja ho sabeu vosaltres i no us ha de dir ningú! a a partir d'aqui el que feu és cosa vostra...
una abraçada per tu i pel teu home o ànims a tope

<img src="http://bd.lilypie.com/wUaUp2.png" alt="Lilypie Expecting a baby Ticker" border="0">
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Molt ben pensat buscantabril seguiu buscant i quan arribin els problemes ja es solucionaran que no mes es viu una vegada i te que ser intensament, fer el que tinguem que fer i aprofitar al màxim i si surten problemes buscar solucions. M’ha n’alegro molt per la teva decisió. Felicitats i això es per si aquet mes no hi ha +++++ que encara no ho saps 



Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
sabeu què m'ha fet pendre la decissió?
m'ha trucat la meva germana i s'ha possat el meu nebodet de 2,5 anys.... el diàleg ha sigut el següent:
nebot: tieta on etsssssss??
jo: a casa i tu?
nebot: tieta i el tiet on etsssss?
jo: està treballant per tenir dinerets!
nebot: tieta, m'estimes??
aix noies, ho escric i torno a plorar com una bleda..... segur que no hi ha problema per gran que sigui, que no es faci petit davant de la inocència i la magia d'un petitó a la casa!
el fet de negoci propi serà més mal de cap si.... però tb té facilitats com poder tenir el nen al pis de dalt del restaurant i organitzar-nos nosaltres mateixos els horaris.... aixó, treballant per un altre, és impossible... així que si aquest mes no és, serà un altre.... però cigronet! no et deixarem escapar!!!!!
m'ha trucat la meva germana i s'ha possat el meu nebodet de 2,5 anys.... el diàleg ha sigut el següent:
nebot: tieta on etsssssss??
jo: a casa i tu?
nebot: tieta i el tiet on etsssss?
jo: està treballant per tenir dinerets!
nebot: tieta, m'estimes??
aix noies, ho escric i torno a plorar com una bleda..... segur que no hi ha problema per gran que sigui, que no es faci petit davant de la inocència i la magia d'un petitó a la casa!
el fet de negoci propi serà més mal de cap si.... però tb té facilitats com poder tenir el nen al pis de dalt del restaurant i organitzar-nos nosaltres mateixos els horaris.... aixó, treballant per un altre, és impossible... així que si aquest mes no és, serà un altre.... però cigronet! no et deixarem escapar!!!!!
clar que sí!!! així m'agrada!!!
no et capfiquis per com aniran les coses, perquè no tens ni idea de quins factors acabaran fent que la teva vida sigui d'una manera o d'una altra!!!
mira, si alguna cosa he après del meu traumàtic primer embaràs, ha estat això... perquè m'amoïnava per com m'ho faria amb la feina i tot plegat, i vés, no ha passat res del que pensava que passaria...
escolta, i on serà aquest restaurant?
que volem ser els clients pesats que us toquen la pera mentre aneu cansadíssims perquè el vostre petit ha passat una mala nit?!!!
no et capfiquis per com aniran les coses, perquè no tens ni idea de quins factors acabaran fent que la teva vida sigui d'una manera o d'una altra!!!
mira, si alguna cosa he après del meu traumàtic primer embaràs, ha estat això... perquè m'amoïnava per com m'ho faria amb la feina i tot plegat, i vés, no ha passat res del que pensava que passaria...
escolta, i on serà aquest restaurant?
que volem ser els clients pesats que us toquen la pera mentre aneu cansadíssims perquè el vostre petit ha passat una mala nit?!!!

- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Ostres buscantabril casi mas fet plora amb la conversa teva i el teu nebot que maco, quina innocència que bonic.
Això que l'any que ve anire amb un bombo o un
al restauran per donar feina

Això que l'any que ve anire amb un bombo o un
al restauran per donar feina



Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]- esperantabril
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm
ai si nenes!!!! ja m'encantarà rebre'us i servir-vos!!! és a Altafulla, el poble de les bruixes!!! un diumenge tarda farem una quedada totes amb un berenaret, vale????
lopezjaen..... jo he plorat 10 minuts seguits! em moria de ganes d'abraçar-lo i no el veuré fins d'aquí a dues setmanes.... però quan el vegi....me'l menjo a petons!!!!! és el primer cop que m'ha preguntat si l'estimo! COM NO ESTIMAR-LO????????
lopezjaen..... jo he plorat 10 minuts seguits! em moria de ganes d'abraçar-lo i no el veuré fins d'aquí a dues setmanes.... però quan el vegi....me'l menjo a petons!!!!! és el primer cop que m'ha preguntat si l'estimo! COM NO ESTIMAR-LO????????
- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
I tant que anirem a Altafulla ja diràs con es diu i el carrer per apuntar per anar l'any que be a l'estiu a la platja i a menjar allà, i per la quedada ja pots contar amb mi.


Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]- Lopez@Jaen
- :: dofí

- Entrades: 3454
- Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
- Ubicació: Lleida
- Contacta:
Que no viu aprop teu el teu nebot? Jo la meva la tinc a 100 km i la veig també cada 15 dies i es un pal, però que hi farem.


Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













