Àcid fólic si? Àcid fólic no?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ninetapetita
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Àcid fólic si? Àcid fólic no?

EntradaAutor: ninetapetita » dt. set. 07, 2010 9:27 pm

Bona nit!

Com ja sabeu, aquest és el nostre 4rt cicle de cerca. Tot just quan vam començar a buscar, el gine em va receptar l'àcid fólic, i em va dir que me'l prengués 2 mesos i al tercer, si no haviem fet diana, que descansés 1 mes i després tornés a començar. Però quan tocava descans, era precissament el mes que més ens vam posar, i em va fer cosa deixar-ho. Així que no he seguit les instruccions del gine :-:)

Ara no sé que fer, si completar el 3r mes i descansar el 4rt, o bé seguir com si res. Oi que no pot ser dolent que me'l prengui tant seguit i tant temps? Em fa por que triguem una mica en quedar-nos, i m'estigui molts mesos prenen, i quan realment faci falta al 1r trimestre de l'embaràs perdi el seu efecte.

Què faig????? ?-) ?-)
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Odolly
:: poltre
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

Re: Àcid fólic si? Àcid fólic no?

EntradaAutor: Odolly » dt. set. 07, 2010 9:32 pm

a una amiga meva el gine li ha recomanat que el prengui tres mesos seguits pertant no crec que sigui dolent.De fet jo estic embarassada de 5 mesos ja i encara el prenc, dolent no pot ser. Jo potser el que faria és prendre'l aquest i descansar el que ve. I si et quedes doncs ja et dira el metge el que has de fer!!!
una abraçada, espero haberte ajudat!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dt. set. 07, 2010 10:41 pm

Doncs jo fa 5 mesos que busquem i l'altre dia vaig anar a la gine i em va dir que el deixés.. i que en quant tingués la primera falta hi tornés... ?-) ?-)
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
JOBAAL
:: pantera
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

EntradaAutor: JOBAAL » dc. set. 08, 2010 7:43 am

Em vaig assabentar que estava embarassada quan estava de 6 setmanes, així que el primer mes no en vaig prendre. A la primera visita amb la doctora de capçalera, me'l va receptar i em va dir que no passava res per no haver-ne pres abans, que a partir d'aquell moment me'l comencés a prendre :ok:
Imatge

Imatge
ninetapetita

EntradaAutor: ninetapetita » dc. set. 08, 2010 7:57 am

Gràcies per les vostres respostes, crec que ho ja ho tinc una mica més clar. Quan m'hagi acabat aquesta caixa, si no m'he quedat, crec que descansaré un mes, per si de cas. I després torne-m'hi!

Olga, rela, jobaal, MOLTES GRÀCIES PER LES VOSTRES OPINIONS!!!!!
ninetapetita l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 08, 2010 8:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

EntradaAutor: Itx77 » dc. set. 08, 2010 9:09 am

Hola !

Quan jo me'l prenia, no em van dir res de descansar ( i com vam trigar força, vaig estar 14mesos prenent-ne...)
Esther_77
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

EntradaAutor: Esther_77 » dj. set. 09, 2010 7:35 pm

A mi em va dir que m'el prengués 3 mesos i so no haviem fet diana que en descansés 2 i tornem-hi 3 mesos mes i aixi.....espero quedar-m'hi aviat, sort buscadores!
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
ninetapetita

EntradaAutor: ninetapetita » dl. set. 20, 2010 11:28 pm

Bones!

Us informo que no he deixat l'àcid fólic, que he començat el quart cicle i no ho deixaré pas ara. Crec que seguiré prenent-lo fins que fem diana, mal no pot fer, oi?

De nou, moltes gràcies a totes!!!!
Imatge
Imatge

cuqueta
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dt. set. 21, 2010 8:47 am

ninapetita a nosaltres tambe ens van dir la pauta, 2 mesos, descans, 2 mesos...suposo que mal no te'n pot fer pero per estar mes tranquil.la li podries trucar i comentar-li. L'efecte de les pastilles es al moment, vull dir que el mes que estas descansant no tens acumulacio dels altres 2 mesos sino que no en tens (com si mai n'haguessis pres), tant bon punt tens el + has de prendre'l tot l'embaras i jo fins i tot el vaig prendre els 3 primers mesos lactancia i despres ja el vaig deixar.
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
jolie_vila
:: granota
Entrades: 238
Membre des de: dj. set. 23, 2010 3:34 pm

EntradaAutor: jolie_vila » dj. set. 23, 2010 6:15 pm

Holaaaa!!

Jo vaig començar a pendre'l quant vaig deixar les pastilles, pero com que em quedaba embarassada... ho vaig deixar.
Ara he tornat pk començaré a fer un tractament de FIV, habeure com va la cosa.

Petonets!!
Imatge

20/01/11 - Comencem el tractament amb MOLTES GANES!!
04/02/11 - TRANSFER (2 embrions preciosos)
18/02/11 - Beta Negativa
12/04/11 - Tornem a la CARGA!! A per els congelats!! (Antibaby)
07/06/11 - TRANSFER (3 embrions PRECIOSOS)
21/06/11 - Beta Negativa
Tenim 2 embrions congelats
L'ESPERANÇA ÉS L'ÚLTIM QUE ES PERD!!
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dj. set. 23, 2010 8:10 pm

Jo vaig estar tres anys buscant (amb dos IA i la darrera una FIV) i anava fent. Quan em quedava sense àcid fòlic parava i quan portava una temporada que no me l'havia pres, hi tornava. No vaig ser gaire metòdica, potser vaig fer 4 mesos seguits, dos que no 2 que sí, tres setmanes que no. Anava fent segons em semblava perquè com tot el procés va ser lentíssim... Això sí, quan feia els tractaments sí que me'l prenia perquè representa que milloràvem les possibilitats de quedar-m'hi.
Només una cosa, l'àcid fòlic només és perillós quan tens un tumor perquè és el que afavoreix la reproducció de les cèl·lules. Però si no tens res, no és perillós en absolut :-)
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dj. set. 23, 2010 9:49 pm

Ninapetita, jo porto 9 cicles i mel prenc des de fa gairebé un any... al juliol vaig anar a la revisió i la gine em va preguntar si el seguia prenent i que no el deixés...
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
mima2008
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dt. set. 28, 2010 8:03 pm

Doncs jo vaig començar a pendre'l dos mesos abans d quedar-me embarassada. Dps de patir un abort, la gine em va dir q seguís prenent l'àcid fòlic. Un dia se'm va acabar i ara fa dos mesos q no el prenc. Em vaig rallar una mica, i això d pendre'l cada dia em recordava a tot. I vaig fer un paron. Ara, començo a estar millor, i segurament me'l tornaré a pendre.
Penso q no és dolent pendre'l cada dia, a mi el gine, en cap moment m'ha dit d fer cap paron.
Imatge
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. set. 30, 2010 11:59 am

Hola
l'altre dia vaig veure aquest article http://www.crianzanatural.com/art/art134.html
El primer paràgraf diu (a mode de resum):
Un equipo de investigadores australianos ha detectado una relación entre el asma alérgica en niños de 3 a 5 años de edad y la exposición al ácido fólico que tomaron sus madres en forma de suplementos al final del embarazo. Los invetigadores advierten que el momento del embarazo en que se toman estos suplementos puede ser muy importante, y debe tenerse en cuenta a la hora de recomendarlos.

No tinc coneixements suficients per saber si creure-m'ho o no... jo en el meu embaraç vaig prendre àcid folic des de les 6 setmanes (més o menys, quan vaig saber que estava embarassada) i fins al final.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
estrella81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 391
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: estrella81 » ds. oct. 09, 2010 11:19 pm

A mi m'el van receptarquan li vaig dir al gine que volia embaraç!!! vaig tenir sort i el primer mes ja em vaig quedar embarassada!! pero és bo pendre'n abans de quedar-s embarassada!!!
Imatge
Anabel77
Entrades: 220
Membre des de: dg. oct. 10, 2010 5:25 pm

EntradaAutor: Anabel77 » dg. oct. 10, 2010 9:20 pm

A mi el gine ja me'l va donar quan estaba buscant, o sigui q porto 5 mesos i he de continuar quan em quedi, es per reforçar!!!
15/12/11 Neix MARTI
immabebo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 1:16 pm

EntradaAutor: immabebo » dl. oct. 11, 2010 3:45 pm

Bon dia noies, :***:
Jo vaig començar a prendre l'acid folic el dia que vam anar al metge per dir-li que voliem tenir un fill.
Des de febrer fins a juny, el vaig pendre sempre; i segur que no m'ha fet cap mal... son com.. vitamines ! Si fos un medicament no ho podriem pas fer.
ara que ja estem embarassats, el gine em va dir que no ho deixes pas !! jo pensava que seria nomes els 3 primers mesos.
doncs li farem cas.
Salutacions a totes :-()-)
ImatgeImatge
Raquel

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::