Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
SOLILLUNA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 71
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 3:53 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: SOLILLUNA » dv. set. 03, 2010 1:39 pm

A mi també m'agraden noms poc sentits, però que siguin catalans i no massa extranys, de nena m'agrada
Bruna i Tanit. Iris també és bonic, de nen és mes complicat, Pablo es bonic però vull que sigui en català i Pau n'hi ha moltissims. així es que el que més m'agrada és Marti.
Avatar de l’usuari
nena83
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: nena83 » ds. set. 04, 2010 9:58 pm

A mi els noms pocs comuns que m'agraden són Aixa i Xènia. Sasha també està bé...
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
**********************************************************************
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
ardid
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:19 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: ardid » dg. set. 05, 2010 12:54 am

imma ha escrit:No us agrada el nom de LUA, vol dir lluna en aranès.

A mi m'agrada molt, però em pensava que era gallec. Si és aranès, encara m'agrada més!
Imatge
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: ninetapetita » dg. set. 05, 2010 6:52 am

mymy ha escrit:Hola nosaltres Teniem clar que si era nen Joan, i si era nena teniem una llista llarga i no sabiem... va ser nena i es diu iraida ( el sant es el 22 de setembre) i està en el santoral català. Ara estem de busca i captura un altre cop i seguim igual si es nen Joan i si es nena ara si k ni idea!! Be en teoria li toca escollir al mymyno aiiiiiiiiiiiii!!!
Jo tb soc profe i clar segons kin nom em recorda als trastillos k tenim per l'escola...ja m'entenu...UFFF


Ohhh mymy!! QUE MACO!! m'ha agradat molt! A més, el sant és un dia que per nosaltres és especial, és el nostre aniversari de començar com a parella. Saps què significa?

Gràcies!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
Odolly
:: poltre
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Odolly » dg. set. 05, 2010 9:43 pm

home doncs el meu nom no és estrany però avui és poc comú!!!!!! OLGA jejeje és curt i fàcil!!!! penseu que ara no hi ha gaires, (treballo en una escola ino n'he tingut mai cap!!!!!!!) :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: soleilua » dl. set. 06, 2010 9:08 am

ardid ha escrit:
imma ha escrit:No us agrada el nom de LUA, vol dir lluna en aranès.

A mi m'agrada molt, però em pensava que era gallec. Si és aranès, encara m'agrada més!


és aranés, gallec i portuguès!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: soleilua » dl. set. 06, 2010 9:09 am

Olga_Millan ha escrit:home doncs el meu nom no és estrany però avui és poc comú!!!!!! OLGA jejeje és curt i fàcil!!!! penseu que ara no hi ha gaires, (treballo en una escola ino n'he tingut mai cap!!!!!!!) :ok:


és un dels meus preferits! :content:
Avatar de l’usuari
Extherr
:: peixet
:: peixet
Entrades: 297
Membre des de: dg. maig 23, 2010 8:13 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Extherr » dt. set. 07, 2010 4:57 pm

A nosotros nos gusta Aina pero aun no lo tenemos decidido 100% es Ana en mallorquin
Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: xinxeta » dt. set. 07, 2010 5:55 pm

Nena: DARIA (amb la síl·laba tònica a la primera A)
AGNA

Nen: MAIOL
TON
NEIL
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Odolly
:: poltre
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Odolly » dt. set. 07, 2010 8:55 pm

soleilua ha escrit:
Olga_Millan ha escrit:home doncs el meu nom no és estrany però avui és poc comú!!!!!! OLGA jejeje és curt i fàcil!!!! penseu que ara no hi ha gaires, (treballo en una escola ino n'he tingut mai cap!!!!!!!) :ok:


és un dels meus preferits! :content:





ostres si al final us decidiu per Olga diga'm alguna cosa!!!!!!no en conec cap de petitona!!!!!!quina gràcia!!! :p-)
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Su4
:: pantera
:: pantera
Entrades: 820
Membre des de: dc. juny 09, 2010 7:46 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Su4 » dc. set. 08, 2010 10:24 am

Nosaltres estem esperant un nen i li posem GUIU, hi ha molta gent de la nostra família que no els agrada però a nosaltres si. és un nom poc sentit, curt i sonor. A nosaltres ens agrada molt.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: soleilua » dj. set. 09, 2010 10:39 am

Olga_Millan ha escrit:

ostres si al final us decidiu per Olga diga'm alguna cosa!!!!!!no en conec cap de petitona!!!!!!quina gràcia!!! :p-)


ja t'ho diré!! jijiji... tenim 3 noms de nena... UMA, ALEXANDRA i OLGA... ja t'informaré!
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: soleilua » dj. set. 09, 2010 10:41 am

Su4 ha escrit:Nosaltres estem esperant un nen i li posem GUIU, hi ha molta gent de la nostra família que no els agrada però a nosaltres si. és un nom poc sentit, curt i sonor. A nosaltres ens agrada molt.


a mi també m'agrada molt GUIU! i GUIM també... però al meu marit no li fan massa el pes..
Avatar de l’usuari
ardid
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. set. 24, 2008 11:19 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: ardid » dv. set. 10, 2010 12:01 am

Guiu era el meu preferit si hagues sigut nen.
Imatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dv. set. 10, 2010 4:56 pm

Hola!! Soc nova al fórum!!

La meva parella i jo estem buscant un bebé... Per nena tenim un munt de noms, però per nen ens és més difícil...

Nena: Abril, Helena, Alba, Diana, Marina, Dafne, Eire (Irlanda en gaèlic... tant aquest com Dafne ens agraden molt, però els trobem potser massa estranys...). Durant un temps a mí em va agradar molt Ariadna, però ara el trobo massa llarg.

Nen: aquí dubtem més... a mí m'agrada molt el nom d'Arnau, a més quedaria molt bé amb el primer cognom (Roura), però ara hi ha molts, oi?? Què diuen les mestres? Hi ha tants com perquè es repeteixin els noms a una mateixa classe? També ens agraden:
- Bernat
- Marçal
- Ivan
- Joel
- Eduard
- Martí

Què en penseu? I sobre tot, quins noms es poden trobar més a una classe...? És que el nom d'Arnau m'agrada tant... no m'agradaria que l'anomenessin pel cognom...
Avatar de l’usuari
eulalia1980
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dg. juny 06, 2010 8:31 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: eulalia1980 » dv. set. 10, 2010 8:04 pm

Nosaltres tiendrem un nen i li posarem iu, US AGRADA?
'
Imatge
Avatar de l’usuari
desirer23
:: puça
:: puça
Entrades: 23
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 10:23 am
Ubicació: Creixell,Tarragona

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: desirer23 » dv. set. 10, 2010 9:23 pm

buenas.
los que tenemos pensados nootros para el dia que venga un chiquitin o chiquitina son comunes.
pedro si es niño y lucia o luna si es niña
Acualmente : Bajando peso = - 5
Enero : cita con ginecología y dejar anticonceptivos .
Abril o Mayo : comienza la búsqueda .
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: rela » ds. set. 11, 2010 9:02 am

Danu ha escrit:Hola!! Soc nova al fórum!!

La meva parella i jo estem buscant un bebé... Per nena tenim un munt de noms, però per nen ens és més difícil...

Nena: Abril, Helena, Alba, Diana, Marina, Dafne, Eire (Irlanda en gaèlic... tant aquest com Dafne ens agraden molt, però els trobem potser massa estranys...). Durant un temps a mí em va agradar molt Ariadna, però ara el trobo massa llarg.

Nen: aquí dubtem més... a mí m'agrada molt el nom d'Arnau, a més quedaria molt bé amb el primer cognom (Roura), però ara hi ha molts, oi?? Què diuen les mestres? Hi ha tants com perquè es repeteixin els noms a una mateixa classe? També ens agraden:
- Bernat
- Marçal
- Ivan
- Joel
- Eduard
- Martí

Què en penseu? I sobre tot, quins noms es poden trobar més a una classe...? És que el nom d'Arnau m'agrada tant... no m'agradaria que l'anomenessin pel cognom...


mm.. doncs sí que n'hi a D'ARnau, però no sé si tants com per repetir-se.. però un per classe sí!! :ok: :ok: Igual amb Martí que ara es torna a portar bastant!!
MArçal no gaires, no Joel tampoc...
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: rela » ds. set. 11, 2010 9:03 am

eulalia1980 ha escrit:Nosaltres tiendrem un nen i li posarem iu, US AGRADA?
'


és molt xulo!! i gens comú!!!!! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
el poses amn dièresi o sense?
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Avatar de l’usuari
melinxa
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dv. des. 04, 2009 10:53 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: melinxa » dg. set. 12, 2010 11:52 am

bones,

nosaltres encara no sabem el que serà, estic de 13 setmanes, es un mica aviat, amb una mica de sort a la pròxima visita igual ens diuen el que és!! De moment tenim decidit el nom de :cnen: Guifré. El de :cnena: de moment encara no ens posem d'acord, a mi m'agraden el noms de: Elna o Griselda, però al meu company no li barrufen massa! que hi farem!! alguna proposta de nom de nena?
Imatge Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::