Es pica, és normal?¿?

Rabietes, gelos, egoisme..

JOBAAL
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Es pica, és normal?¿?

EntradaAutor: JOBAAL » dl. set. 20, 2010 8:48 am

Bueno, doncs això. Ara al meu petit príncep li ha donat per picar-se. No ho entenc, per més que li dic que no s'ho faci, que no s'ha de picar ho continua fent... :ufs: Quan s'enfada perquè no s'ha sortit amb la seva, es pica a la cara, o al cap. O si cau doncs igual, es pica. I quan l'estic canviant al canviador, es pica a les parts :-:) :-:) És normal això? No ho havia vist mai.
Imatge

Imatge
silviapml
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

Re: Es pica, és normal?¿?

EntradaAutor: silviapml » dl. set. 20, 2010 8:59 am

Jobaal, vols dir que es dona cops? La meva germana ho feia de petita quan s'emprenyava. Devia tenir uns 9-10 mesos quan ho va començar a fer però ella es donava cops de cap contra el terra, la molt burra!!! perquè es feia mal i després plorava. Nosaltres intentàvem que no es fes mal posant-hi la mà i encara s'emprenyava més. Només ho feia si hi érem al davant, per això. Em sembla que la meva mare la va començar a distreure quan li passava això i suposo que se li devia passar, jo recordo que només va ser una temporadeta curta, tipus 2-3 setmanes.
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
susaneta
:: tigre
:: tigre
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dl. set. 20, 2010 9:03 am

El meu Xavi també ho fa, porta uns dies que quan s'enfada es dona cops, jo li dic que no es fa aixó pero sempre ho fa... suposo que son rabietas que li entran perque no li surten les coses pero no crec que tinguin gaire importancia.
ImatgeImatgeImatge
pitita
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 576
Membre des de: dt. set. 18, 2007 11:22 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: pitita » dl. set. 20, 2010 9:14 am

El nostre també ho va fer durant una temporadeta. També s'estivava dels cabells.
Això sí, quan va veure que es feia mal, crec que deuria pensar que era millor deixar-ho... :-D :-D
Tranquila, segurament seran uns dies, o màxim unes setmanetes...
Em sembla que són molts els nens que passen per etapes així, d'altres es mosseguen, o mosseguen als pares,... bé, suposo que cada nen prova diferents mètodes per exterioritzar la seva ràbia...
Imatge

Imatge
JOBAAL
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

EntradaAutor: JOBAAL » dl. set. 20, 2010 9:52 am

silviapml ha escrit:Jobaal, vols dir que es dona cops?

No, cops no! Vull dir que es dóna "bufetadetes" :-:) Bueno, estic més tranquila ja veig que no és l'únic! Espero que se li passi ràpid, no m'agrada veure-ho :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge
tombarella
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2036
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm

EntradaAutor: tombarella » dl. set. 20, 2010 10:08 am

Jobaal, pel que he anat veient en fills d'amigues i conegudes, crec que és força normal. És com els que mosseguen o pessiguen (com la meva... :-:) , tot i que ja ho estem superant :p-) ); són etapes. És qüestió d'anar-los explicant que allò fa mal, que no hi guanyen res, que la mama els estima... Bé, el de sempre, vaja! ;-) Espero que passi ràpid, que fa una peneta quan s'ho fan... :-()-)
Imatge Imatge

||*||

Torna a “El desenvolupament emocional”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::