Nordic pel llit dels nens

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
annia
:: lleona
Entrades: 921
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 12:09 pm

Nordic pel llit dels nens

EntradaAutor: annia » dl. set. 20, 2010 11:19 pm

Hola,

Voldria comprar un farcit nordic pel llit dels petits, però vaig una mica perduda...no se si és millor sintetic o de plomes?, i quin gramatge seria l'adeqüat per un pis a Barcelona que no és gaire fred).
La veritat és que estic feta un embolic, teoricament els de plomes són millors?, potser hauria de tenir en comte que els nens poden mullar-lo i embrutar-lo i sigui millor sintetic?, aix no se...i de gramatge uns 250 estaria be?

Si us plau a veure si em podeu comentar quin teniu vosaltres, i em doneu un cop de ma.

Gràcies
ninetapetita
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Nordic pel llit dels nens

EntradaAutor: ninetapetita » dl. set. 20, 2010 11:57 pm

Doncs jo per la nena no en tinc, però si que et puc dir que el jo tinc és de ploma, i per netejar-lo és una mica rotllo. Ha d'anar a la tintoreria, és caríssim, i es recomana no rentar-ho cada any, sino cada 2 ó 3 anys, pq els productes que fan servir són molt forts. Jo recomanaria sintètic, i potser no massa gruixut, no hi entenc gaire, però si és un pis poc fred, si tens calefacció, i si dormen amb pijama, potser no cal que sigui molt gruixut, no??

Per cert, jo vull comprar un sac nòrdic per la nena, allò que és com un joc de fundes nòrdiques però que va unit amb cremallera, no se si m'explico. I em fa l'efecte que només hi ha de personatges tipus hello kitty, princesas disney... i la veritat que no m'acaba de fer el pes. Que sabeu on puc mirar?? Gràcies!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
annia

EntradaAutor: annia » dt. set. 21, 2010 12:14 am

Gràcies ninetapetita, tens raó, descarto el de plomes :ok:

Respecte al que comentes, no et puc ajudar ja que jo tinc fundes normals, sense cremallera. Però ja m'ho miraré perque sembla interessant...
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dt. set. 21, 2010 4:54 am

Annia, jo ara he comprat el del peke. Ha de ser de material sintètic perquè fins a la pubertat els hi pot fer al·lèrgia el plumó, pensa que el coixí també ha de ser sintètic quan li posis. En quant al gramatge, si no fa molt de fred, ho comentaria a la botiga i ells t'aconsellaran. Jo li he agafat un que diu que és "fresc", perquè durant el dia hi ha la calefacció i a la nit sempre queda una mica d'escalfor. A més, pensa que els nens suen més que nosaltres.
Imatge

Imatge
rateta-
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. maig 18, 2009 6:26 pm

EntradaAutor: rateta- » dt. set. 21, 2010 6:29 am

Hola noies!
Aquests sacs de dormir amb cremalleres sé que al Textura en tenen de mida de llit individual gran, clar que t'ha d'agradar els estampats que fan, si el vols de colors vius potser no t'acabarien de fer el pes. Abans no en tenien però t'ho feien a mida, suposo que és qüestió de preguntar... jo encara no tinc nens, ja falta menys, però sí que he dormit amb lliteres amb aquests sacs i són molt pràctics a l'hora de fer el llit! Segur que buscant una mica en trobes de xulos!
Imatge
Imatge
martuchi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 621
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 9:16 pm

EntradaAutor: martuchi » dt. set. 21, 2010 7:32 am

ninetapetita, en aquesta pagina n'hi ha de mes originals, vaja, que no son els classics de disney. Per mi, el sac nordic es el millor invent, el nen dorm calentet, no es destapa i de pas, evites que caigui del llit.
http://www.montseinteriors.com/index.ph ... =21_262_35
Imatge
Imatge
coseta
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dv. juny 29, 2007 4:37 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: coseta » dt. set. 21, 2010 7:53 am

hola perquè no vas a "la casa de las mantas" està al C/jonqueras i tenen de tot i et podran aconsellar bé!
Imatge
petitindis
:: rateta
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: petitindis » dt. set. 21, 2010 7:15 pm

Hola Annia,

Nosaltres ara li posem l'habitació nova al Guillem que té tres anys i just avui he estat mirant sacs tipus nòrdic, però amb sac, ja que així evito que es destapi. A mi m'han dit que pels nens petits no aconsellen les plomes perquè si se'ls hi escapa el pipi es difícil de rentar i també perquè les plomes els poden provocar al.lèrgia i m'han aconsellat una marca en concret, "Praia", perquè m'han dit que són els que tenen més amplada lateral i això fa que es puguin moure amb més facilitat, que si són estrets del lateral hi estan incomodes, he anat a dos llocs i els dos m'han dit el mateix.

A qualsevol botiga que tinguin roba de la llar segur que ho trobaràs.
annia

EntradaAutor: annia » dc. set. 22, 2010 12:12 am

Gràcies de nou noies. Ara ja estic 100% convençuda que l'agafo sintectica.
Alguna te un nordic d'ikea?, esque ma germana m'ha comentat que n'hi ha uns que son tipus el sac nordic (pero sense les cremalleres), diu que queda com plegat i queda tancat de baix i d'un costat i de l'altra costat queda obert...vosaltres sabeu quin és?
ninetapetita
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

EntradaAutor: ninetapetita » dj. set. 23, 2010 5:34 am

martuchi ha escrit:ninetapetita, en aquesta pagina n'hi ha de mes originals, vaja, que no son els classics de disney. Per mi, el sac nordic es el millor invent, el nen dorm calentet, no es destapa i de pas, evites que caigui del llit.
http://www.montseinteriors.com/index.ph ... =21_262_35

gràcies!! :-()-)

M'ho miraré bé, n'hi ha de molt macos!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::