PART A LA SAGRADA FAMILIA??
Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA??
gracies per la info mysae i hortencia!!!!!!
avui he anat a autoritzar la eco de les 20 setmanes a la mutua, i m'han dit que per l'acompanyant nomes li entra l'esmorzar... apa q s'estiren molt a medifiatc! en fi... ma mare q porti tuppers amb menjars! jajajja!
avui he anat a autoritzar la eco de les 20 setmanes a la mutua, i m'han dit que per l'acompanyant nomes li entra l'esmorzar... apa q s'estiren molt a medifiatc! en fi... ma mare q porti tuppers amb menjars! jajajja!
Bona tarda noies!!
Alguna sap quin és l'horari de visites del Dr.Bogunyà?
Alguna sap quin és l'horari de visites del Dr.Bogunyà?
jo em visito amb el dr muñoz ramos, q es del mateix equip q el dr boguñà. vols el telefon?
Magic ha escrit:jo em visito amb el dr muñoz ramos, q es del mateix equip q el dr boguñà. vols el telefon?
El telèfon el tinc, però de moment no he tingut sort en que em pugessin atendre i dir-m'ho. Es per saber si tb visiten a les tardes i així no haig d'anar faltant tant a la feina.
Gràcies de totes maneres Magic

Magic ha escrit:pero tens el directe de la seva consulta o el de la clinica?!
Tinc els dos que surten a la carpeta que em van donar.
Hauré de trucar divendres que entro més tard a l'escola.
a mi el dr muñoz ramos nomes m'ha visitat per la tarda, a la s.familia... no se els horaris del dr boguñà!!
- bertagener2011
- :: rateta

- Entrades: 192
- Membre des de: dv. ago. 20, 2010 6:51 pm
- Ubicació: Castellar del Valles
Bon dia,
Segons el meu llibre de la mutua el Dr. Isidro Boguña visita a la clinica sagrada familia els dimarts i divendres perque els dilluns, dimecres i dijous ho fa en una altre consulta que té a la avda. Vallcarca, 149-161i posa que a tots dos llocs es a hores convingudes.
Segons el meu llibre de la mutua el Dr. Isidro Boguña visita a la clinica sagrada familia els dimarts i divendres perque els dilluns, dimecres i dijous ho fa en una altre consulta que té a la avda. Vallcarca, 149-161i posa que a tots dos llocs es a hores convingudes.
holaaaaaaaaaa
les que us visiteu o us visitaveu a la s.familia i/o amb el dr.boguñá o muñoz-ramos, us vau fer la eco 4d allà? sabeu si les fan? i quant costen?
les que us visiteu o us visitaveu a la s.familia i/o amb el dr.boguñá o muñoz-ramos, us vau fer la eco 4d allà? sabeu si les fan? i quant costen?
Magic ha escrit:holaaaaaaaaaa
Hola Màgic! jo la 4D me la faig a un lloc que té molt d'èxit al SP. Costa 90€ i està a Llinars del Vallés. Ho fan tant al matí com a la tarda. Un vídeo de 30 min i min 6 fotos. Jo tinc hora per dilluns vinent dia 25 d'octubre. Ja et diré que tal ;)
si, ja he llegit pel forum q aquest lloc esta molt be de preu i q ho fan molt be. pero esta massa lluny! no tenim cotxe! i en transport public seria una excursio! pero merci! ja ensenyaras fotos!!!!
Magic ha escrit:si, ja he llegit pel forum q aquest lloc esta molt be de preu i q ho fan molt be. pero esta massa lluny! no tenim cotxe! i en transport public seria una excursio! pero merci! ja ensenyaras fotos!!!!
Doncs si, sense cotxe és una excursió!!
Hola marones!!!
Jo tb em visito amb el Dr Caso i Dra Rodríguez i molt bé, l'únic que em té una mica neguitosa és que a la Sg Família no tenen unitat de neonatologia, oi? Algú sap quins protocols segueixen si hi ha algún problema amb el nadó (esperem que no, clar)? NO és que vulgui ser negativa, però hi ha gent que em comenta que és important el tema de UCI per nou nats i ara tinc un "lio" mental!!!
Bertagener, tu tb et visites amb el Dr Caso-Rodríguez, oi? saps si assisteixen parts en d'altres clíniques?
Gràcies
Jo tb em visito amb el Dr Caso i Dra Rodríguez i molt bé, l'únic que em té una mica neguitosa és que a la Sg Família no tenen unitat de neonatologia, oi? Algú sap quins protocols segueixen si hi ha algún problema amb el nadó (esperem que no, clar)? NO és que vulgui ser negativa, però hi ha gent que em comenta que és important el tema de UCI per nou nats i ara tinc un "lio" mental!!!
Bertagener, tu tb et visites amb el Dr Caso-Rodríguez, oi? saps si assisteixen parts en d'altres clíniques?
Gràcies
romani, dilluns tinc visita a la sagrada familia, amb el meu ginecoleg. li preguntare si tenen unitat de neonatologia i quin protocol segueixen si hi ha algun problema!
OK, gràcies Magic.
Per cert, la 4D de Llinars del Vallés, un TIMO!!. Pq si, és més econòmica que les altres, però tb és pq és de menys temps. Calculeu: A la Clinica Mogent em van grabar 22 minuts i em va costar 90€; i a qualsevol altre clínica que vaig demanar preu eren 150€ (la més cara) i una gravació de tota 1hora.
Per cert, la 4D de Llinars del Vallés, un TIMO!!. Pq si, és més econòmica que les altres, però tb és pq és de menys temps. Calculeu: A la Clinica Mogent em van grabar 22 minuts i em va costar 90€; i a qualsevol altre clínica que vaig demanar preu eren 150€ (la més cara) i una gravació de tota 1hora.
Gràcies Màgic!!! jo la tinc dimarts, però vaja, si tenim dues opinions doncs molt millor!!
T'has fixat que potser estem parin al mateix moment o amb 2-3 dies de diferència!!! igual ens trobem per allà als passadissos!!!
T'has fixat que potser estem parin al mateix moment o amb 2-3 dies de diferència!!! igual ens trobem per allà als passadissos!!!
romani ha escrit:Gràcies Màgic!!! jo la tinc dimarts, però vaja, si tenim dues opinions doncs molt millor!!
ostres, seria la bombaaaaa! jajajja!
a mi em toca el 2 de març...
m'he fet un "liu" amb l'altre post de la clinica...
pero copio aqui i llestos...
hola noies...
acabo d'arribar de la visita...
li he preguntat lo de neonatologia.
m'ha dit que a la clinica hi ha 8 incubadores, q no hi ha unitat de neonatologia pero q si hi ha neonatòlegs (no pediatres, q tb n'hi ha, però m'ho ha dit per diferenciar-lo).
i q en el cas q hi hagi alguna complicacio q no es solucioni amb això, que traslladen el nadó a un hospital amb els aparells necessaris!
petoneeeeeeets!
pero copio aqui i llestos...
hola noies...
acabo d'arribar de la visita...
li he preguntat lo de neonatologia.
m'ha dit que a la clinica hi ha 8 incubadores, q no hi ha unitat de neonatologia pero q si hi ha neonatòlegs (no pediatres, q tb n'hi ha, però m'ho ha dit per diferenciar-lo).
i q en el cas q hi hagi alguna complicacio q no es solucioni amb això, que traslladen el nadó a un hospital amb els aparells necessaris!
petoneeeeeeets!
Merci màgic!!! jo vaig avui al gine i tb faré la pregunta!!! AH ja he llegit lo del sucre, però vaja, com tu dius, si ens hem de cuidar doncs a fer-ho!!!!
A mi em toca el 5-6 de MArç!!!
A mi em toca el 5-6 de MArç!!!
com va anar la visita, romani??!
seria bonissim coincidir a la clinica! jajajaja!
l'altre dia em vaig començar a apuntar els dubtes i preguntes per fer-li al ginecoleg, pq quan arribo allà se m'oblida tot! encara gràcies q em vaig recordar de lo de les incubadores i neonatolegs!
li vull preguntar si fan ecos 4D, demanar-li la llista de la "canastilla" i preguntar sobre les comadrones...!
ho tinc tot apuntat!! espero no oblidar-me el paper... q tb em podria passar!
seria bonissim coincidir a la clinica! jajajaja!
l'altre dia em vaig començar a apuntar els dubtes i preguntes per fer-li al ginecoleg, pq quan arribo allà se m'oblida tot! encara gràcies q em vaig recordar de lo de les incubadores i neonatolegs!
li vull preguntar si fan ecos 4D, demanar-li la llista de la "canastilla" i preguntar sobre les comadrones...!
ho tinc tot apuntat!! espero no oblidar-me el paper... q tb em podria passar!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |