A QUINA EDAT ELS HEU POSAT A LA CADIRETA DEL BUGABOO???

Més qüestions.
miriam&sergio
:: zebra
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

A QUINA EDAT ELS HEU POSAT A LA CADIRETA DEL BUGABOO???

EntradaAutor: miriam&sergio » ds. set. 25, 2010 4:20 pm

Hola mamis!!!

He estat buscant un posat que parles sobre el tema pero no l'he trobat.

Tinc una nena de 2 mesos que ara la porto al cuco del Bugaboo pero ens ha sortit una mica tafanera i nomes vol estar incorporada i mirant-ho tot,i clar,dintre del cuco no veu res i rondina.Ho arreglo baixant la capota pero clar,amb el sol li molesta molt.

Hem estat parlant de muntar la cadireta,pero potser es massa petita.

Que penseu???

Moltes gracies i molts petonets
Imatge
JOBAAL
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

Re: A QUINA EDAT ELS HEU POSAT A LA CADIRETA DEL BUGABOO???

EntradaAutor: JOBAAL » ds. set. 25, 2010 6:07 pm

És massa petita. Si realment creus que és massa tafanera i rondina perquè ho vol veure tot, descartant qualsevol altra cosa (còlics, que vol estar amb contacte amb tu i el cotxet no li agrada, ...) prova un portanadons. Al post corresponent t'assessoraran sobre quin és el més adient per a una criatura tan petita. :ok:
Recomanen per al correcte desenvolupament de l'esquena i malucs que fins als 6 mesos estiguin estirats (encara que normalment tothom als 4.5/5 mesos ja els passen a la cadireta). Per això a mi personalment no m'agrada la cadireta del bugaboo, perquè encara que la posis en la posició més estirada, continúen estant asseguts. Millor una cadireta que es reclini de l'esquena quasi bé del tot i que pugui enlairar els peuets de manera que quan p. ex. el petit dormi, quedi el més estirat possible.
Imatge

Imatge
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » ds. set. 25, 2010 8:52 pm

Jo v
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 14, 2010 2:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
minerva.77
Entrades: 1337
Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
Ubicació: En la piña debajo del mar

EntradaAutor: minerva.77 » ds. set. 25, 2010 10:21 pm

Es molt petita per anar a la cadira. Jo la vaig posar als 7 mesos. Posali unes tovalloletes sota el matalás, sota el cap, perque vegi una mica més, i si pots porta oberta la capota. Jo es lo que feia perque la meva nena també volia anar mirant. També em vaig comprar un fular elàstic i així si que pot anar mirant-ho tot.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
sandrajuli
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » ds. set. 25, 2010 10:56 pm

Home, doncs jo discrepo...
El nostre va anar només un mes al cuco. S'avorria un piló i s'enfadava i l'acabavem portant a coll. Aixó de l'esquena, ho dieu pq us ho han dit o realment ho heu contrastat? Pq a mi totes les iaies em deien que ai l'esquena... ho vaig preguntar al pediatre i em va dir que mentres no s'adormís moltes hores incorporat, res. A més, la cadireta es pot tombar molt també, i poden veure més coses, i veure els papes també, que és important.
Imatge
Farina
Entrades: 887
Membre des de: dg. abr. 12, 2009 12:39 pm

EntradaAutor: Farina » ds. set. 25, 2010 11:09 pm

Jo també discrepo, jo no tinc la bugaboo, però la cadira reclina molt i la pots portar tombadeta i quan estigui despert inclina'l una mica.

La meva nena amb dos mesos la portaba a la Prima del casual play,reclinat i mai a tingut problemes d'esquena. si has d'esperar a reclinar una mica el carro fins que s'aguanti aseguda, fins els 7 mesos no la podries reclinar, i home, es una mica exagerat.

Jo si la cambiaria a la cadira i la portaria estirada :ok:
ImatgeImatge
PER FI JA ETS AQUI!!! T'ESTIMEM MOLT!!!
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » ds. set. 25, 2010 11:33 pm

A la meva filla l'hi vam posar la setmana abans de fer els 3 mesos, també pel mateix que dieu: al cuco no aguantava ni una cantonada.
Fixeu-vos que la cadireta del Bugaboo no és com les altres: els nens sempre estan en una posició molt ergonòmica, de granoteta amb les cametes obertes, tan si van estirats com si van asseguts. Jo la duia sempre a la segona posició, ni estirada del tot ni ben recta.
Niu

EntradaAutor: Niu » ds. set. 25, 2010 11:50 pm

L'altrer.
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 27, 2010 11:29 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Keta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dg. gen. 18, 2009 10:56 pm

EntradaAutor: Keta » dg. set. 26, 2010 12:28 am

Hola,
La meva cosina la va posar a la cadireta bugaboo entre els 2 i 3 mesos. Al principi jo també vaig flipar, perquè a mi m'havien recomanat no fer-ho fins als 6 mesos, però quan vaig veure com era la cadireta bugaboo ho vaig entendre. És quasibé com un cuco, poden anar en una posició molt còmode i l'avantatge és que pot anar de cara a la persona que el porta.
Espero que serveixi d'ajuda.
Sort!
Keta
miriam&sergio
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

EntradaAutor: miriam&sergio » dg. set. 26, 2010 10:50 am

Moltissimes gracies a totes per les vostres opinions!

Ahir vem fer una proba i li va agradar moltissim,es una xafardera.Igualment li comentare a la pediatre,a veure que em diu,pero teniu rao les que diueu que aquesta cadireta es reclina molt.

Petonets
Imatge
Niu

EntradaAutor: Niu » dg. set. 26, 2010 1:19 pm

De fet és molt bona cadira
Espiadimonis
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 10:10 pm

EntradaAutor: Espiadimonis » dg. set. 26, 2010 9:45 pm

La cadireta del Bugaboo és mooolt còmoda, per petitons que siguin. El meu hi va començar a anar que encara no tenia tres mesos, i la mar de bé!
Irina80
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

EntradaAutor: Irina80 » dg. set. 26, 2010 10:39 pm

L'Eloi també hi va anar una mica abans dels 5 mesos, i cap problema! de fet va ser el pediatra que ens va donar el vistiplau, que sempre i quan hi hagués una inclinacío de 45º, cap problema.
Petonets!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
moneta
:: granota
Entrades: 202
Membre des de: dl. jul. 19, 2010 8:33 pm

EntradaAutor: moneta » ds. oct. 16, 2010 8:27 pm

Hola maques!!
Jo encara no he tingut a la meva nena però tinc el bugaboo i aquest tema m'interessa bastant...
Jo havia pensat que quan la nena s'aborreixi del cuco posar-la a la maxi-cosi, sempre que sigui donar un passeig curtet ja sé que la maxi cosi es perjudicial si passen moltes hores, però ara dubto entre agafar la maxi cosi o posar-la a la cadireta amb uns 3 mesos... ?-)
JOBAAL
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

EntradaAutor: JOBAAL » ds. oct. 16, 2010 9:35 pm

Només un petit apunt, ja sé que potser n'hi ha que no ho considerareu important, però penseu que el fet de portar sempre a un bebé menor d'un any en la mateixa postura panxa amunt (perquè tant al maxicosi com a la cadireta del bugaboo per més que digueu que queda reclinada no els podeu girar), provoca plagiocefalia postural, vull dir que es deforma el crani. En canvi al cuco el podeu portar tant de costat, panxa a terra o panxa amunt. Jo al menys m'esperaria fins als 4 mesos :-:)
Imatge

Imatge
moneta
Entrades: 202
Membre des de: dl. jul. 19, 2010 8:33 pm

EntradaAutor: moneta » dg. oct. 17, 2010 6:52 pm

JOBAAL ha escrit:Només un petit apunt, ja sé que potser n'hi ha que no ho considerareu important, però penseu que el fet de portar sempre a un bebé menor d'un any en la mateixa postura panxa amunt (perquè tant al maxicosi com a la cadireta del bugaboo per més que digueu que queda reclinada no els podeu girar), provoca plagiocefalia postural, vull dir que es deforma el crani. En canvi al cuco el podeu portar tant de costat, panxa a terra o panxa amunt. Jo al menys m'esperaria fins als 4 mesos :-:)

Ostres! Això no ho sabia bueno a veure si la nena és bona i vol estar fins als 4 mesos al cuco que jo tb estic avançant esdeveniments jejeje :ok:
Beatriz
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
Ubicació: Vila-seca (Tarragona)

EntradaAutor: Beatriz » dv. oct. 29, 2010 2:55 pm

Hola a totes!!

Jo no tinc el Bogaboo, tinc el Rider de Jane, el Biel té 4 mesos i mig i també estic dubtant si canviar-lo ja o no. Vaig preguntar a la infermera i em va dir qúe aguantés 1 mes més... però la veritat és que ho porto en posició maxicosi perquè pugui veure al seu voltant, per tant... no se que és pitjor.

Què faríeu?

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::