Pudor en els bolquers de roba
Pudor en els bolquers de roba
Hola!
Faig servir bolquers de roba des dels 3 mesos de la meva nena, i fins ara n'he estat molt contenta.
Però des de fa unes setmanes (des que ja menja sòlid en quantitats apreciables a l'ull humà) que a la que es fa un pipi fa molta pudor. Jo abans li canviava el bolquer cada 2-3 hores, però ara com a molt el pot portar 1. No es problema de fugues ni res, i em queden ben nets (quan els trec de la rentadora fan bona olor) i a més segueixen absorvint.
Per cert, faig servir els blueberry rellenables.
Teniu alguna idea?
Faig servir bolquers de roba des dels 3 mesos de la meva nena, i fins ara n'he estat molt contenta.
Però des de fa unes setmanes (des que ja menja sòlid en quantitats apreciables a l'ull humà) que a la que es fa un pipi fa molta pudor. Jo abans li canviava el bolquer cada 2-3 hores, però ara com a molt el pot portar 1. No es problema de fugues ni res, i em queden ben nets (quan els trec de la rentadora fan bona olor) i a més segueixen absorvint.
Per cert, faig servir els blueberry rellenables.
Teniu alguna idea?
Re: Pudor en els bolquers de roba
Fes una rentadora amb un rajet de fairy i estesos al sol. A veure si millora 
Hola!
el meu bebe nomes te 5 mesos, però de tant en tant tb tenim episodis de pudor. el que faig es rentar-los a temperatura més alta, i ens funciona. i sempre que puc els estenc al sol!
el meu bebe nomes te 5 mesos, però de tant en tant tb tenim episodis de pudor. el que faig es rentar-los a temperatura més alta, i ens funciona. i sempre que puc els estenc al sol!
si, pelegrins aixó de la temperatra també, una rentada a 60º de tant en tant! 
Ei, merci! El que jo quan els trec de la rentadora estan nets, el problema és que a la que fa pipi (poc) li has de treure. VOleu dir que igual així no agafaran la mala olor tan ràpid?
sisi, juliyet ja ho he entes, quant es fa el pipi es quant puja la pudor, ja ho veuràs com millora.
Ho provo i us dic algo. Mil gràcies!! 
Ei Julyet, sisi, això que expliques es el mateix que ens passava a nosaltres. Desde que va començar la temporada de caloreta, i els estenia al sol, que no m'ha tornat a passar. A veure que passa ara amb aquestes plujes, potser ens tornaran a venir aquests episodis.
Gràcies Gloriadsn, provare l'ho del fairy
per cert, hi ha algun truquillo perquè sense sol marxin del tot les taquetes de les caques?
Gràcies Gloriadsn, provare l'ho del fairy
per cert, hi ha algun truquillo perquè sense sol marxin del tot les taquetes de les caques?
Vaig fer una rentada a 60º... i perfecte!!! Ni un amb pudor!
Moltes, motles gràcies!
pelegrins, ni idea. Jo patia perquè no tinc gens de sol (un ratet pel matí i prou) i és més que suficient per les taques.
Moltes, motles gràcies!
pelegrins, ni idea. Jo patia perquè no tinc gens de sol (un ratet pel matí i prou) i és més que suficient per les taques.
me n'alegro molt!! aquest cap de setmana hem estat fora, i li hem posat bolquers d'un sol ús. Aquests si que fan pudor!! bufff cada dos per tres mirant si havia fet caquetes... i res de res!! era la pudor dels bolquers!!
jo faig servir els del mercadona, i van super bé i valen LA MEITAT que els dodot i derivats
jjiji els mateixos que nosaltres 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |