CADIRETES COTXE
CADIRETES COTXE
Hola noies a veure que opineu vosaltres i que heu fet:
Ara la nena te 9 messos i pesa 7,500 kilets i clar ja la tinc que possar a una cadireta en sentit de la marxa i era per saber quina utilitceu vosaltres, experiencies i quina em recomaneu.
Comentar també que he lleguit que la cadireta EXO de JANE ha obtingut 4 estrelles.
Be espero que em pugueu ajudar.
Molts petons i gracies.
Ara la nena te 9 messos i pesa 7,500 kilets i clar ja la tinc que possar a una cadireta en sentit de la marxa i era per saber quina utilitceu vosaltres, experiencies i quina em recomaneu.
Comentar també que he lleguit que la cadireta EXO de JANE ha obtingut 4 estrelles.
Be espero que em pugueu ajudar.
Molts petons i gracies.
Re: CADIRETES COTXE
Hola Estil,
Si no ho tinc entés malament, el pes mínim perquè hi puguin anar en el sentit de la marxa són 9 kgs.
Jo tinc clar que comprarem una Römer; pel que he llegit és de les més segures (sino la més).
Si no ho tinc entés malament, el pes mínim perquè hi puguin anar en el sentit de la marxa són 9 kgs.
Jo tinc clar que comprarem una Römer; pel que he llegit és de les més segures (sino la més).
- petitindis
- :: rateta

- Entrades: 164
- Membre des de: dj. set. 02, 2010 10:14 pm
- Ubicació: Girona
Hola Estil,
El RACC fa un estudi cada any de les cadiretes que hi ha al mercat i desprès el publica a la seva web, crec que és molt interessant. Nosaltres varem triar la cadireta del nen basant-nos en aquest estudi. Consulta'l segurament t'ajudarà a triar la cadireta.
El RACC fa un estudi cada any de les cadiretes que hi ha al mercat i desprès el publica a la seva web, crec que és molt interessant. Nosaltres varem triar la cadireta del nen basant-nos en aquest estudi. Consulta'l segurament t'ajudarà a triar la cadireta.
Nosaltres vem compra una romer, i vigila amb el pes!!! El canviar al nen depen de com sigui.
Em sembla que a la nostra la vem canviar amb 8 mesos pero ja no hi cavia en la 1era. cadireta.
Em sembla que a la nostra la vem canviar amb 8 mesos pero ja no hi cavia en la 1era. cadireta.
GRacies noies!!! he estat mirant i lo mes segur esq agafem la Römer perquè és una molt segura però no se com es el tema del montatge, perquè comprarem 1 pels dos cotxes.
Algú la te???
Algú la te???
Estil, si vols fer servir una per dos cotxes, l'hauràs d'agafar amb Isofix.
Sobretot, com ja hem dit, vigila el pes, perquè no es recomana fins els 9 Kgs.
Sobretot, com ja hem dit, vigila el pes, perquè no es recomana fins els 9 Kgs.
Dons la nena encara no fa els 9 kilos!!! Que me despera fins els els fagi??? pensava que era fins els 9 mesos el grup 0 i despres s'havia de canviar.
j tambe tinc la romer i la utilitzem en dos cotxes, hem agafat la duo: es a dir per un cotxe que te isofix i per un cotxe que no enté. I si es a partir de 9 kilos
Estil, no va per mesos, sino per Kgs.
Nosaltres, hem d'anar a comprar dues Römer, una per cada cotxe. No es serveix que tinguin Isofix, perqué jo porto al nen a l'escola bressol al matí i molts migdies el va a buscar el meu marit amb l'altre cotxe, així que en necessitarem dues, però fins que no faci els 9 kgs, res.
Nosaltres, hem d'anar a comprar dues Römer, una per cada cotxe. No es serveix que tinguin Isofix, perqué jo porto al nen a l'escola bressol al matí i molts migdies el va a buscar el meu marit amb l'altre cotxe, així que en necessitarem dues, però fins que no faci els 9 kgs, res.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |