HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dc. oct. 24, 2007 8:25 pm

kitiara ha escrit:
Daniela, yo he perdido el mes! A mi me vino la regla el día 3 y hasta el día 31 no me hacen la prueba! Asi que lo he perdido completamente! Es más creo que he ovulado esta semana.



Yo tengo que esperar a que me venga la próxima regla (dentro de 10 días), y entonces me haran la histero (me dijeron que la pidiera entre el día 8 y 14 del ciclo, antes de ovular). Todavía no he pedido hora, pero espero que me la den para los días que quiero, pq sinó vaya rollo. Yo me la hago en Dexeus. Alguien se la ha hecho allí? Tú dónde te la haces?
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dc. oct. 24, 2007 9:08 pm

Daniela, jo me la vaig fer a la Quiron i em van donar hora per la mateixa setmana que vaig trucar!! Molt ràpid tot plegat!!
I no patiu que a mi no em va fer gairebé mal!!
Imatge
Imatge
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dc. oct. 24, 2007 9:28 pm

dreilha ha escrit:Daniela, jo me la vaig fer a la Quiron i em van donar hora per la mateixa setmana que vaig trucar!! Molt ràpid tot plegat!!
I no patiu que a mi no em va fer gairebé mal!!


jo trucaré demà sense falta, a veure si me la donen pel dia que vull (12 de novembre). Encara falta una mica, espero que pugui ser.

Clar, que jo encara contemplo la possibilitat de quedar-me preñi aquest mes i no haver de fer-me proves ni res....

Sortiré de dubtes el 3/10. Ja us diré!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. oct. 25, 2007 4:02 pm

Daniela yo voy por la SS y pedí hora el dia 3 de septiembre y me dieron para el 31 de octubre, así que yo no pude exigir, pero no me quejo.
Lo malo de ser una persona con problemas de salud es que no te quieren en las mutuas y aprendes a tener paciencia!
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dj. oct. 25, 2007 4:41 pm

Daniela, a veure si tens sort i et donen el dia que vols :ok:

Ostres Kitiara, es què no hi ha dret....ànims bónica!!... el 31 ja el tenim aquí mateix :ok:
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. oct. 25, 2007 6:06 pm

Bueno dentro de lo malo no me puedo quejar!!!
Gracias a mi ginecologa, tenia primera visita con estirilidad en febrero 2008, y consiguió que me la dieran en julio 2007,por lo que ahora mismo me siento como si fuera con tiempo de adelanto!!
Además bueno, pues ahora mismo en el trabajo tampoco tengo un momento demasiado tanquilo, porque tengo demasiado stress!!!Así que creo que ahora tampoco es mi momento.
daniela
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

EntradaAutor: daniela » dj. oct. 25, 2007 9:01 pm

kitiara no et pensis que hi ha gaire diferència. Aquest matí he trucat a la Dexeus i m'han dit que pel novembre ja no tenen hores, em donaven hora pel desembre (i estem a l'octubre!), així que més o menys com tu.

Llavors he agafat i he trucat a altres centres que m'entren per la mútua (Teknon i Sagrada Família), i als dos llocs m'han dit que no podia demanar hora fins que em vingués la regla, però que em garantitzaven que em donarien hora per la setmana següent, que tenien moltes hores lliures.

Així que em faré la prova a la teknon, i després aniré amb els resultats a la meva ginecòloga de la dexeus. No vull perdre un mes més. ?-)

ja us explicaré com acava la història....
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dj. oct. 25, 2007 10:31 pm

Carai Daniela, que estrany que trigun tant.
A mi la gine em va dir el dia exate que me l'havia de fer (mirava el dia del cicle addient per fer-la), no recordo en quin moment del cicle.
Però vaig trucar a un lloc que es diu CREP al carrer Provença crec que m'entrava per la mútua i el dia que jo vaig dir me la van donar, crec que també era la mateixa setmana.
Ànims a totes, no fa gens de mal! Jo no vaig tenir pèrdues, simplement quan vaig anar al WC després de la prova, va caure tot el liquid que t'injecten de cop, i resulta que el líquid és rosat per el contrast que té al fer la radiografia, semblava regla, però no ho era! I només va baixar un cop, no vaig tornar a tacar més!
Imatge
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dv. oct. 26, 2007 9:03 am

Ben fet daniela!!!
Jo vaig fer el mateix... i ara que ho dius no vaig anular la que tenia a l'altra centre.... snif snif!!

Ja ens explicaràs!!
Estigues tranquil·la que no fa tant de mal com diuen els metges!!

I si tens dubtes pregunta, que jo me la vaig fer fa 15 dies i la tinc molt recent!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dv. oct. 26, 2007 7:14 pm

Bueno, Daniela, me consuela saber que la SS no es tan lenta!

Pero de todos modos Daniela, a ver si con un poco de suerte no te viene la regla, porque has acertado este mes, y así te libras de hacertela! :ok: :ok: :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
Gasteiztik
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1275
Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm

EntradaAutor: Gasteiztik » dl. oct. 29, 2007 6:34 pm

Kiti, guapa, mucha suerta mañana, ya verás como todo va ir muy bien. Luego nos cuentas!!!!
Un beso
Avatar de l’usuari
Amanita
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dt. oct. 30, 2007 9:23 am

KITIARA! QUÈ VAGI MOOOLT BÉ!

:-()-)
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dt. oct. 30, 2007 10:12 pm

Mañana os cuento!
Daina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dt. oct. 30, 2007 10:15 pm

Que vaya bien guapa!
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dt. oct. 30, 2007 10:21 pm

gracias
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dc. oct. 31, 2007 7:36 am

Kiti com ha anat??

EGR, pregunta el que vulguis,..., que ens estem fent expertes d'això de la histerica aquesta de la histero!!!
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. oct. 31, 2007 9:43 am

EGR, ja veus el que diuen les nenes per aquí... si fa mal, es molt poqueta estona, aixi que tranquila!!!!! I com tu dius lo important es que si hi ha algun problema el trobin aviat i hi pugueu posar solució! :ok:

kiti!!! ¿tu ya te la has hecho? ¿o era hoy? Toy despistá!!!
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dc. oct. 31, 2007 2:19 pm

EGR, ja ho he dit altres vegades, no has de patir gens per el mal! Més que mal fa angunia perquè notes que t'entra alguna coseta... quan han accabat tens sensació de regla, però no fa gens de mal! estigues tranquil.la! a mi la gine em va dir que feia molt mal i quan vaig sortir una mica més i me la carrego per el que m'havia fet patir! jejejej
I quan vaig arribar a casa vaig anar a fer un pipi i va baixar tot de cop!
I res més! Pregunta tot el que vulguis amb tota la confiança, no et quedis ni amb el mínim dubte possible, okis?
Imatge
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dc. oct. 31, 2007 3:41 pm

EGR, el meu home s'ho va fer en uns laboratoris qualsevol; la prova és molt barata, uns 30 euros aquí a olot...
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dc. oct. 31, 2007 4:10 pm

bé, a ell només li van analitzar l'esperma; vull dir sense cap estudi interpretant-lo ni res... ho vam dur al gine perquè s'ho mirés... tot i que aleshores, coses que té la vida, ja estava embarassada! ja ja ja

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::