UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Muchas, muchisimas felicidades!!!
Felicidades por tus 28 años! y Gracias por haber compartido 2 años con nosotros tu historia!!
Felicidades por tus 28 años! y Gracias por haber compartido 2 años con nosotros tu historia!!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Hola,
Tot just estem començant a plantejar-nos el tema de l'adopció i he volgut mirar en el forum a veure si em trobava d'altres persones que m'animessin una mica. No pensava trobar-me el post de l'Olga, que n'es la part contraria, cel.lebrant el seu "aniversari" ara ja fa dos anys. M'ha emocionat i com que he vist que esta a punt de ser l'aniversari (quina casualitat) vull felicitar-la i dir-li que m'agradat molt trobar el seu punt de vista. Tambe em vull adreçar a tu i saber un parell de coses sino et molesta; una es si el teu germa es biologic o adoptat i l'altre saber de quin pais ets. Jo tinc un fill biologic i ara mateix no tinc clar de quin pais adoptaria en cas de tirar-ho endavant.
Felicitats anticipades!!
Tot just estem començant a plantejar-nos el tema de l'adopció i he volgut mirar en el forum a veure si em trobava d'altres persones que m'animessin una mica. No pensava trobar-me el post de l'Olga, que n'es la part contraria, cel.lebrant el seu "aniversari" ara ja fa dos anys. M'ha emocionat i com que he vist que esta a punt de ser l'aniversari (quina casualitat) vull felicitar-la i dir-li que m'agradat molt trobar el seu punt de vista. Tambe em vull adreçar a tu i saber un parell de coses sino et molesta; una es si el teu germa es biologic o adoptat i l'altre saber de quin pais ets. Jo tinc un fill biologic i ara mateix no tinc clar de quin pais adoptaria en cas de tirar-ho endavant.
Felicitats anticipades!!
Re: UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ
Muchisimas felicidades Bitxet!! gràcies per compartir-lo amb nosaltres.
Re: UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ
Veig que el teu missatge és de fa uns quants anys... però dir-te que com a futura mare adoptiva m'agrada moltíssim llegir experiències d'adults que van ser adoptats... m'ajuden a reflexionar.
Gràcies per compartir-ho.
Lau.
Gràcies per compartir-ho.
Lau.

- alba_rubiah
- :: granota

- Entrades: 207
- Membre des de: dj. des. 10, 2009 4:31 pm
Re: UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ
moltes felicitats que boniccc
Re: UN DIA MOLT ESPECIAL I DOLÇ
Una història preciosa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Felicitats Bitxet!!!!!

Torna a “Adopcions i acolliments”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
































