**++--_CERCADORES MARÇ--++**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dc. març 22, 2017 12:28 pm

Fent repàs de com tenim el tema, em sembla que estem pendents de Nira28 i de Liladoble que han d'estar si no m'equivoco en desespero total.

Expliqueu-nos com va la cosaaaaa!!

Modo ego: jo assumint la panxu, i esperant anar al metge que tinc hora pel dia 3 d'abril, que em sembla una eternitaaaaat. I esperant que tot estigui bé. De moment, dolorets tipo warry, llargues siestes i nits d'insomni... però res més per ara.

Un petó a totes, MOOOOOLTS ànims per les que aneu a Abril, i gràcies per les felicitacions.
Imatge
mooneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: mooneta » dj. març 23, 2017 9:59 am

Bon dia noies!! com aneu??? cap panxeta per cantar????


Modo ego: jo tinc cicles de 21 a 30 dies.. així que d'aquí un parell de dies començaré a creuar els dites perquè no vingui la W

Bon dijous a totes
AlbaArya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: AlbaArya » dj. març 23, 2017 12:48 pm

Buenas!!
Que intriga!!! las que estabais de desespero como vais??
Modo ego: Yo esta semana es la buena. A hacer deberes!!! ..::·· ..::·· Ya me voy a Abril y en un principio me toca para el 9. Aix, mira que intento estar tranquila pero los nervios aveces me pueden. Soy super impaciente :-:)
nira28
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. gen. 15, 2017 2:34 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: nira28 » dj. març 23, 2017 2:03 pm

Bona tarda noies!!!
De moment ni rastre de la W, el tacat de la semana passada no va anar a més, si continua així esperarem fins el cap de setmana per fer TE. >.-<:
L'únic de diferent aquest cicle, és el mal de pits i la son.

Ànims amunt i calçes avall!
AlbaArya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: AlbaArya » dj. març 23, 2017 6:13 pm

Que bien nira28!!! Esto tiene muy buena pinta!! >.-<: :b-))) :b-)))
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dv. març 24, 2017 11:15 am

Nira28....... que això pinta súper béeeeee!! Quins nervis!!!!! >.-<: >.-<: :ok: :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
Fiona30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 170
Membre des de: dt. març 19, 2013 10:10 am

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: Fiona30 » dv. març 24, 2017 6:06 pm

Nira, ja ens informaràs!! :) :ok:

Mode ego: Jo vaig començar sexy week ahir! >.-<: a veure si el petit ens deixa fer mooolts deures aquests dies :-o00m

Bon cap de setmana!!
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: Acidilla » dv. març 24, 2017 6:43 pm

Jo per fi també sexy week i weekend concretament. Per fi, a dia 24 de cicle TO positiu. Així que DNW prevista cambia a 8 d'abril. Serà llaaaaarg aquest cicle. Ànims amunt, calces avall i a per totes!!
Imatge
nira28
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. gen. 15, 2017 2:34 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: nira28 » ds. març 25, 2017 7:01 pm

Bueno noies entro per informar, finalment va arribar la W ahir a la nit, així que passo a l'abril ja... :-o00m
mooneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: mooneta » dl. març 27, 2017 6:19 am

:sogra: :sogra: :sogra:
Coi de W. Nira28 em sap molt greu.
Pel que veig, aquest mes està costant.

Modo ego: jo ja començo a tenir la panxa infladeta, però a part d'això no tinc Cap tipus de simptome...ni mal els pits, ni migranyes(quan m'ha de baixar, dos dies abans m'agafa una) ni res...no se noies, tinc moltes Esperances en aquedt mes, però em sembla k aquest tampoc serà.

Bon dilluns a totes
mooneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: mooneta » dl. març 27, 2017 6:19 am

:sogra: :sogra: :sogra:
Coi de W. Nira28 em sap molt greu.
Pel que veig, aquest mes està costant.

Modo ego: jo ja començo a tenir la panxa infladeta, però a part d'això no tinc Cap tipus de simptome...ni mal els pits, ni migranyes(quan m'ha de baixar, dos dies abans m'agafa una) ni res...no se noies, tinc moltes Esperances en aquedt mes, però em sembla k aquest tampoc serà.

Bon dilluns a totes
Avatar de l’usuari
iplaymyjuliet
:: puça
:: puça
Entrades: 43
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 9:29 am

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: iplaymyjuliet » dl. març 27, 2017 2:47 pm

NIra28 ohhhh quina rabia!!! A l'Abril t'hi quedes, SEGUR!

Mooneta vinga vinga vinga... que aquest mes ha estat molt soso de panxus, i n'he de cantar més!!!
A més, pinta bé.... fas tempes o algo que ens vagi donant pistes???
Imatge
mooneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: mooneta » dl. març 27, 2017 6:10 pm

iplaymyjuliet. La veritat és que abans feia TO de manera sistemàtica. Aquest és el primer mes que no en faig, i tempes no n'he fet mai. Però és que de veritat que no noto absolutament res, ni de W ni res estrany. Miro altres mesos i veig que la gent tenia tants símptomes i jo res de res que em desilusiono.
Nenufar1982
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dv. feb. 03, 2017 8:48 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: Nenufar1982 » dt. març 28, 2017 4:56 pm

nira28no problem aquest abril serà la pera
moonetaa veure si hi ha sort
Jo avui hem inaugurat la sw i anem a per totes aquest mes :miko:
Abril here we goooooo
Va que amb aquest bon temps segur que els capsgrossos naden més ràpid ..::·· :p-)
Una abraçada i bona sort
MOLTA SORT A TOTES! :***: :***:
aida-ferres.canelayclavo
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 27, 2016 10:49 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: aida-ferres.canelayclavo » dc. març 29, 2017 1:28 pm

Hola noies!!

Jo feia 60 dies que no em venia la w aixi que acui he anat al gine!! :ufs:

Resulta que tinc els ovaris 'parat' aquests dies no han fet re!! M'ha donat unes pastilles que estimiulen els ovaris... aixi que d'aqui 30 dies m'ha de venir per si de cas fare deures amb el metode margarita dia si dia no... espero tenir sort..... i el meu dia de nw ha cambiat al 30 d'abril!!! :-o00m

Apa som-hi totes a tope! >.-<:
mooneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: mooneta » dc. març 29, 2017 1:45 pm

Hola noies, m'acaba de venir la W... ai quin desespero de veritat.

Ara toca pair-ho....seguiré per aquí a veure si hi ha alguna altre panxa de març, i a la resta ens veiem a l'Abril.
AlbaArya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: AlbaArya » dj. març 30, 2017 8:21 am

Buenos días!!
Jolines que mes más malo. Esperemos que el mes de Abril sea muchísimo mejor.
Modo ego: yo puse que la NW me tocaría para el 9 de Abril pero de momento por tempes aún no he ovulado. Yo calchulo que hoy si o si he de ovular pk el Martes me dio + el TO.
Una pregunta; en general en la SW que hacéis método Margarita o día si y al otro también???
Esk ayer hicimos deberes y sabiendo que hoy probablemente ovule me es difícil decir que no y mañana si.
Avatar de l’usuari
Acidilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dg. juny 12, 2016 5:57 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: Acidilla » dj. març 30, 2017 6:57 pm

AlbaArya La tempe sube cuando ya has ovulado. Cuando te da el TO positivo quiere decir que la ovulación es inminente, en las próximas 12-36 horas más o menos. Por eso los tests y las apps suelen decir que los días más fértiles son el día del TO y el siguiente. La tempe puede llegar a tardar en subir hasta 2-3 días después de la ovulación.
Imatge
AlbaArya
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dl. març 06, 2017 4:53 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: AlbaArya » dj. març 30, 2017 7:28 pm

Gracias Acidilla.Pensaba que la tempe subía justo al día después de ovular, pero gracias por aclararmelo. Esk soy novatilla en esto de las temperaturas jeje
Avatar de l’usuari
mirigc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1201
Membre des de: dv. maig 16, 2008 5:43 pm

Re: **++--_CERCADORES MARÇ--++**

EntradaAutor: mirigc » dg. abr. 02, 2017 6:44 pm

Hola a totes!!!

Primer de tot felicitar els positius, iplaymyjuliet felicitats i que vagi molt bé aquesta nova etapa :-())
Ànims per les que la W ens ha vingut a veure, a agafar amb força aquest més d'abril!

M'ha fet molta gràcia això del modo ego...
Modo ego: Doncs una més que s'hi afegeix! No sé quan es farà cercadores d'abril, però mentrestant em presento aquí.
Sóc mare de dues nenes precioses i, ara hem decidit amb el mirio anar a pel tercer >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: . Va ser més aviat una emboscada del més de març :content: que en uns deures... vaja, que ens varem despreocupar de precaucions i en hem fet il·lusions >.-<:
Al 2008, amb la nena gran, vaig conèixer aquest fòrum quan estava embarassada, em va anar molt bé per compartir dubtes. Al 2012 vaig tenir un avortament espontani quan anàvem a pel 2n i al 2013 vaig estar participant en cercadores i grafiqueres (guardo molt bons records) fins que al maig de 2013 vaig tenir el meu positiu! Ara que ens hi volem tornar a posar torno a estar per aquí, per poder compartir experiències...

Avui m'ha vingut la W, el dia de NW és el 29 d'abril. I començant amb moltes ganes! :-)(-:

Amb el segon vaig estar varis mesos de cerca fins que vaig fer gràfiques 3 mesos i em va anar molt bé per conèixer millor el meu cicle i ara repetiré.
He llegit que algunes heu dit de reprendre el post de grafiqueres, a mi també em faria molta gràcia. Si voleu m'engresco i obro un de nou!

Molts ànims a totes amb aquesta cerca tant desitjada! :ok:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::