HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola nines!
Meri el glaucman diu que ha estat molt gràfica la teva explicació...li ha agradat molt! jo també espero tenir la mateixa sort que tú i no haver de patir!!! Per cert, us vau haver de posar algun altre medicament abans de la prova? és que he llegit pel google que et demanen en alguns llocs com una mena de supositori que te l'has de posar pel culete...a mi no m'han dit res de res..
MILLOR! amb què em remenin per davant ja en tinc prou!!!
Per cert, els resultats te'ls donen al moment? ho dic per anar movent fils!!! i avançant en les proves que és el més important!
Gràcies xurris! 
Meri el glaucman diu que ha estat molt gràfica la teva explicació...li ha agradat molt! jo també espero tenir la mateixa sort que tú i no haver de patir!!! Per cert, us vau haver de posar algun altre medicament abans de la prova? és que he llegit pel google que et demanen en alguns llocs com una mena de supositori que te l'has de posar pel culete...a mi no m'han dit res de res..
MILLOR! amb què em remenin per davant ja en tinc prou!!!
Per cert, els resultats te'ls donen al moment? ho dic per anar movent fils!!! i avançant en les proves que és el més important!

- Sandy28
- :: girafa

- Entrades: 2846
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
- Ubicació: Gran Canaria - Andorra
- Contacta:
. ha escrit:sandy tas prenyi???? coi no m'entero de res ultimament!!!!! FELICITATS!!!!!
si tia, estic prenyi encara que el sandyman no em deixa ni alegrar-me per no fer-me ilusions... diu que fins que no vegui la ratlla super marcada, res de res... de moment es veu una ombreta super fluixa... fins dissabte-diumenge no crec que es vegi bé...
- Sandy28
- :: girafa

- Entrades: 2846
- Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
- Ubicació: Gran Canaria - Andorra
- Contacta:
jo em vaig haver de possar un microlax la nit anterior i a les 6h del matí un altre cop... a mi em va fer una miqueta de nosa el tema de buscar-me la matriu, pq es veu que la tenia oculta... ja li vaig dir que era una miqueta tímida jejeeje... la matriu, clar jejejje
i els resultats no me'ls van donar al mateix moment... van trigar uns dies... no obstant, jo visc a Canàries...
i els resultats no me'ls van donar al mateix moment... van trigar uns dies... no obstant, jo visc a Canàries...
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Bueno yo abrí éste post y después de un año vuelvo a él.
El día 1 de octubre me vuelven a hacer una histero
Como yo voy por la SS a mi los resultados me tardan unos días
El día 1 de octubre me vuelven a hacer una histero
Como yo voy por la SS a mi los resultados me tardan unos días
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Hace un año me hicieron una histero y descubrieron que se me habian creado unos tabiques que obstruian las trompas, esos tabiques me los quitaron en febrero (fue una pequeña operación)pero la doctora que me operó me dijo que tal y como estaba teniendo las reglas entonces (super descontroladas y abundantes) lo más probable es que se me reprodujeran los tabiques.
El gine que me lleva ha querido confiar 3 meses en Omifin, pero sin tener claro si sería efectivo.
El 1 de octubre me repiten la histero para saber si se me han reproducido los tabiques.
Mientras tanto por si acaso haré otro mes de Omifin.
nunca se sabe

El gine que me lleva ha querido confiar 3 meses en Omifin, pero sin tener claro si sería efectivo.
El 1 de octubre me repiten la histero para saber si se me han reproducido los tabiques.
Mientras tanto por si acaso haré otro mes de Omifin.
nunca se sabe

http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
-
VisitantVi
- maia
- :: rateta

- Entrades: 158
- Membre des de: dl. ago. 28, 2006 1:46 pm
- Ubicació: Riells del Fai-Vallès Oriental
- Contacta:
HISTORIA DE LA MEVA HISTERO
Hola, el 29 d'agost em dónen resultats de la histero i em diràn si tractament o no, tot el que m'han vist fins ara està perfecte i el meu home més o menys també ( no és cap meravella, però bé ). O sigui que aviat sabré què em toca. Això a la pública, a Sant Pau-Puigvert. 3 anys buscant sense cap avortament,,,,
JA US HO EXPLICARÉ
Gacies Sandy, pero ja les vaig fer durant uns 10 mesos i si que son ovulacions efectives, pero tampoc em va funcionar, ara m'he agafat uns mesos de relax fins que no vai al especialista de la reproduccio asistida.
Poder un dia d'aquets m'animo i torno a fer-les
La gine em va dir que podria ser per els nervis que tinc, que el meu cap ho desitji tant que el meu cos quedi bloquejat
AAAAHHHHH! per cert felicitats guapa!!!!!!que se que t'has quedat fa poc

Poder un dia d'aquets m'animo i torno a fer-les
La gine em va dir que podria ser per els nervis que tinc, que el meu cap ho desitji tant que el meu cos quedi bloquejat
AAAAHHHHH! per cert felicitats guapa!!!!!!que se que t'has quedat fa poc

us volia explicar una anecdota que vam tenir cuan vam anar a fer-me la histerio.
Estavem tots dos esperant, i com mes o menys te la fan cuan comences a ovular, i no sabiem gairebé res, vam pernsar de preguntar-li al metje si aquella nit podiem tenir relacions.
Dons estaven xerran d'aixó cuan ens vam enrrecordar que ens posaven un contrast.
I li vaig dir a rebecaman : T'imagines que despres de fer el triki triki
apaquem els llums i les notres "herramientas" queden enseses com si fosin dues lampares (amb el contrast). JEJEJEJAJAJAJA
Vam començar a riure
Ara us aseguro que aquella nit no vaig tidre ganes de res, l'unic que vaig fer es menjar-me un donut de xocolata com a premi

Estavem tots dos esperant, i com mes o menys te la fan cuan comences a ovular, i no sabiem gairebé res, vam pernsar de preguntar-li al metje si aquella nit podiem tenir relacions.
Dons estaven xerran d'aixó cuan ens vam enrrecordar que ens posaven un contrast.
I li vaig dir a rebecaman : T'imagines que despres de fer el triki triki
apaquem els llums i les notres "herramientas" queden enseses com si fosin dues lampares (amb el contrast). JEJEJEJAJAJAJA
Vam començar a riure
Ara us aseguro que aquella nit no vaig tidre ganes de res, l'unic que vaig fer es menjar-me un donut de xocolata com a premi

- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Sandyy!!!
Felicidades guapa, me acabo de enterar!!!
Felicidades guapa, me acabo de enterar!!!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









