Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
A mi també m'agraden noms poc sentits, però que siguin catalans i no massa extranys, de nena m'agrada
Bruna i Tanit. Iris també és bonic, de nen és mes complicat, Pablo es bonic però vull que sigui en català i Pau n'hi ha moltissims. així es que el que més m'agrada és Marti.
Bruna i Tanit. Iris també és bonic, de nen és mes complicat, Pablo es bonic però vull que sigui en català i Pau n'hi ha moltissims. així es que el que més m'agrada és Marti.
Re: Noms poc comuns
A mi els noms pocs comuns que m'agraden són Aixa i Xènia. Sasha també està bé...
Re: Noms poc comuns
imma ha escrit:No us agrada el nom de LUA, vol dir lluna en aranès.
A mi m'agrada molt, però em pensava que era gallec. Si és aranès, encara m'agrada més!
- ninetapetita
- :: zebra

- Entrades: 1398
- Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am
Re: Noms poc comuns
mymy ha escrit:Hola nosaltres Teniem clar que si era nen Joan, i si era nena teniem una llista llarga i no sabiem... va ser nena i es diu iraida ( el sant es el 22 de setembre) i està en el santoral català. Ara estem de busca i captura un altre cop i seguim igual si es nen Joan i si es nena ara si k ni idea!! Be en teoria li toca escollir al mymyno aiiiiiiiiiiiii!!!
Jo tb soc profe i clar segons kin nom em recorda als trastillos k tenim per l'escola...ja m'entenu...UFFF
Ohhh mymy!! QUE MACO!! m'ha agradat molt! A més, el sant és un dia que per nosaltres és especial, és el nostre aniversari de començar com a parella. Saps què significa?
Gràcies!
Re: Noms poc comuns
home doncs el meu nom no és estrany però avui és poc comú!!!!!! OLGA jejeje és curt i fàcil!!!! penseu que ara no hi ha gaires, (treballo en una escola ino n'he tingut mai cap!!!!!!!) 
Re: Noms poc comuns
ardid ha escrit:imma ha escrit:No us agrada el nom de LUA, vol dir lluna en aranès.
A mi m'agrada molt, però em pensava que era gallec. Si és aranès, encara m'agrada més!
és aranés, gallec i portuguès!
Re: Noms poc comuns
Olga_Millan ha escrit:home doncs el meu nom no és estrany però avui és poc comú!!!!!! OLGA jejeje és curt i fàcil!!!! penseu que ara no hi ha gaires, (treballo en una escola ino n'he tingut mai cap!!!!!!!)
és un dels meus preferits!

Re: Noms poc comuns
A nosotros nos gusta Aina pero aun no lo tenemos decidido 100% es Ana en mallorquin
Re: Noms poc comuns
soleilua ha escrit:Olga_Millan ha escrit:home doncs el meu nom no és estrany però avui és poc comú!!!!!! OLGA jejeje és curt i fàcil!!!! penseu que ara no hi ha gaires, (treballo en una escola ino n'he tingut mai cap!!!!!!!)
és un dels meus preferits!
ostres si al final us decidiu per Olga diga'm alguna cosa!!!!!!no en conec cap de petitona!!!!!!quina gràcia!!!

Re: Noms poc comuns
Nosaltres estem esperant un nen i li posem GUIU, hi ha molta gent de la nostra família que no els agrada però a nosaltres si. és un nom poc sentit, curt i sonor. A nosaltres ens agrada molt.
Re: Noms poc comuns
Olga_Millan ha escrit:
ostres si al final us decidiu per Olga diga'm alguna cosa!!!!!!no en conec cap de petitona!!!!!!quina gràcia!!!
ja t'ho diré!! jijiji... tenim 3 noms de nena... UMA, ALEXANDRA i OLGA... ja t'informaré!
Re: Noms poc comuns
Su4 ha escrit:Nosaltres estem esperant un nen i li posem GUIU, hi ha molta gent de la nostra família que no els agrada però a nosaltres si. és un nom poc sentit, curt i sonor. A nosaltres ens agrada molt.
a mi també m'agrada molt GUIU! i GUIM també... però al meu marit no li fan massa el pes..
Re: Noms poc comuns
Hola!! Soc nova al fórum!!
La meva parella i jo estem buscant un bebé... Per nena tenim un munt de noms, però per nen ens és més difícil...
Nena: Abril, Helena, Alba, Diana, Marina, Dafne, Eire (Irlanda en gaèlic... tant aquest com Dafne ens agraden molt, però els trobem potser massa estranys...). Durant un temps a mí em va agradar molt Ariadna, però ara el trobo massa llarg.
Nen: aquí dubtem més... a mí m'agrada molt el nom d'Arnau, a més quedaria molt bé amb el primer cognom (Roura), però ara hi ha molts, oi?? Què diuen les mestres? Hi ha tants com perquè es repeteixin els noms a una mateixa classe? També ens agraden:
- Bernat
- Marçal
- Ivan
- Joel
- Eduard
- Martí
Què en penseu? I sobre tot, quins noms es poden trobar més a una classe...? És que el nom d'Arnau m'agrada tant... no m'agradaria que l'anomenessin pel cognom...
La meva parella i jo estem buscant un bebé... Per nena tenim un munt de noms, però per nen ens és més difícil...
Nena: Abril, Helena, Alba, Diana, Marina, Dafne, Eire (Irlanda en gaèlic... tant aquest com Dafne ens agraden molt, però els trobem potser massa estranys...). Durant un temps a mí em va agradar molt Ariadna, però ara el trobo massa llarg.
Nen: aquí dubtem més... a mí m'agrada molt el nom d'Arnau, a més quedaria molt bé amb el primer cognom (Roura), però ara hi ha molts, oi?? Què diuen les mestres? Hi ha tants com perquè es repeteixin els noms a una mateixa classe? També ens agraden:
- Bernat
- Marçal
- Ivan
- Joel
- Eduard
- Martí
Què en penseu? I sobre tot, quins noms es poden trobar més a una classe...? És que el nom d'Arnau m'agrada tant... no m'agradaria que l'anomenessin pel cognom...
- eulalia1980
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dg. juny 06, 2010 8:31 pm
- desirer23
- :: puça

- Entrades: 23
- Membre des de: dc. nov. 11, 2009 10:23 am
- Ubicació: Creixell,Tarragona
Re: Noms poc comuns
buenas.
los que tenemos pensados nootros para el dia que venga un chiquitin o chiquitina son comunes.
pedro si es niño y lucia o luna si es niña
los que tenemos pensados nootros para el dia que venga un chiquitin o chiquitina son comunes.
pedro si es niño y lucia o luna si es niña
Acualmente : Bajando peso = - 5
Enero : cita con ginecología y dejar anticonceptivos .
Abril o Mayo : comienza la búsqueda .
Enero : cita con ginecología y dejar anticonceptivos .
Abril o Mayo : comienza la búsqueda .
Re: Noms poc comuns
Danu ha escrit:Hola!! Soc nova al fórum!!
La meva parella i jo estem buscant un bebé... Per nena tenim un munt de noms, però per nen ens és més difícil...
Nena: Abril, Helena, Alba, Diana, Marina, Dafne, Eire (Irlanda en gaèlic... tant aquest com Dafne ens agraden molt, però els trobem potser massa estranys...). Durant un temps a mí em va agradar molt Ariadna, però ara el trobo massa llarg.
Nen: aquí dubtem més... a mí m'agrada molt el nom d'Arnau, a més quedaria molt bé amb el primer cognom (Roura), però ara hi ha molts, oi?? Què diuen les mestres? Hi ha tants com perquè es repeteixin els noms a una mateixa classe? També ens agraden:
- Bernat
- Marçal
- Ivan
- Joel
- Eduard
- Martí
Què en penseu? I sobre tot, quins noms es poden trobar més a una classe...? És que el nom d'Arnau m'agrada tant... no m'agradaria que l'anomenessin pel cognom...
mm.. doncs sí que n'hi a D'ARnau, però no sé si tants com per repetir-se.. però un per classe sí!!
MArçal no gaires, no Joel tampoc...
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Re: Noms poc comuns
eulalia1980 ha escrit:Nosaltres tiendrem un nen i li posarem iu, US AGRADA?
'
és molt xulo!! i gens comú!!!!!
el poses amn dièresi o sense?
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Re: Noms poc comuns
bones,
nosaltres encara no sabem el que serà, estic de 13 setmanes, es un mica aviat, amb una mica de sort a la pròxima visita igual ens diuen el que és!! De moment tenim decidit el nom de
Guifré. El de
de moment encara no ens posem d'acord, a mi m'agraden el noms de: Elna o Griselda, però al meu company no li barrufen massa! que hi farem!! alguna proposta de nom de nena?
nosaltres encara no sabem el que serà, estic de 13 setmanes, es un mica aviat, amb una mica de sort a la pròxima visita igual ens diuen el que és!! De moment tenim decidit el nom de
Guifré. El de
de moment encara no ens posem d'acord, a mi m'agraden el noms de: Elna o Griselda, però al meu company no li barrufen massa! que hi farem!! alguna proposta de nom de nena?Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















































