Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
-hola!!
La veritat és que jo tinc el -mateix problema que vosaltres. Sóc mestra i n'estic una mica tipa de sentir nos i associar-los a nens i nenes de l'escola. Jo no en conec gaires de noms, però us puc dirs els que m'agraden a mi. Tot i que els de nena el meu marit i jo estem d'acord, els de nen no el convencen, però bé, què hi farem aquí te'ls deixo.
Nena: Martina, Arlet, Júlia
Nen: Roc, Blai, Guiu, Om
Espero servir d'ajuda!!
Petonets!
La veritat és que jo tinc el -mateix problema que vosaltres. Sóc mestra i n'estic una mica tipa de sentir nos i associar-los a nens i nenes de l'escola. Jo no en conec gaires de noms, però us puc dirs els que m'agraden a mi. Tot i que els de nena el meu marit i jo estem d'acord, els de nen no el convencen, però bé, què hi farem aquí te'ls deixo.
Nena: Martina, Arlet, Júlia
Nen: Roc, Blai, Guiu, Om
Espero servir d'ajuda!!
Petonets!
Re: Noms poc comuns
Hola noies,
A mi també m'agraden molt els noms poc sentits perquè jo em dic ADA i només conec una nena molt més petita que jo que se'n diu i l'escriptora en català. A mi m'agrada molt el meu nom perquè és curt i perquè no és gens sentit.
La meva mare tenia tota una altra llista de noms rars que li agradaven com Sígrid, Magalí, Iris, etc.
A vera què trobaré jo. A mi per nena m'agrada molt Lia però no sé què tindré encara. I per nen, no en tinc gaires però Ael (bretó) que vol dir Àngel té molts punts.
A mi també m'agraden molt els noms poc sentits perquè jo em dic ADA i només conec una nena molt més petita que jo que se'n diu i l'escriptora en català. A mi m'agrada molt el meu nom perquè és curt i perquè no és gens sentit.
La meva mare tenia tota una altra llista de noms rars que li agradaven com Sígrid, Magalí, Iris, etc.
A vera què trobaré jo. A mi per nena m'agrada molt Lia però no sé què tindré encara. I per nen, no en tinc gaires però Ael (bretó) que vol dir Àngel té molts punts.
Re: Noms poc comuns
de noms poc comuns he sentit
Nen: Amai, Ot (en català)= Otto (els he sentit els dos),Guerau,
Nena: Arboló, Ulia,
Nen: Amai, Ot (en català)= Otto (els he sentit els dos),Guerau,
Nena: Arboló, Ulia,
Re: Noms poc comuns
Acabo de descobrir aquest post,
És fantàstic!
Hi col.laboro amb el nom del meu peque llúria, prové de Roger de Llúria que és també un poble d'itàlia
És fantàstic!
Hi col.laboro amb el nom del meu peque llúria, prové de Roger de Llúria que és també un poble d'itàlia

On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
- bruixeta85
- :: pantera

- Entrades: 888
- Membre des de: dc. juny 22, 2011 8:01 pm
Re: Noms poc comuns
Hola noies!! com va? bé, soc nova al forum i os estava llegint...i jo també soc mestra d'una llar d'infants i tenim uns quants noms pocs comuns però que trobo bonics.
per nen: GUIM, OLAU, URIEL, OTGER, NOAH (que crec que també pot ser de nena)
per nena: BRUNA, ETNA, ELNA.
per nen: GUIM, OLAU, URIEL, OTGER, NOAH (que crec que també pot ser de nena)
per nena: BRUNA, ETNA, ELNA.
Re: Noms poc comuns
a mi de nen m'agrada Galdric, Roc i Berenguer
de nena Carlota, Arlet i Cecília.
de nena Carlota, Arlet i Cecília.
Re: Noms poc comuns
A mi de nena també m'agraden noms pocs comuns. Aurora m'encanta, també Martina i Violeta!!! Ja veieu que m'agraden llargs. De nen sóc més clàssica i no n'hi ha cap que m'agradi tant com Jaume. Ara gairebé no es posa, però!
- andaira.94
- Entrades: 1
- Membre des de: dj. jul. 07, 2011 12:06 am
Re: Noms poc comuns
hola!
em dic ariadna i jo no estic esperant cap fill (més aviat es podria dir que encara em falta, que només tinc 17anys) però es podria dir que me'n estic creant un: estic escrivint un llibre i necessitava noms únics per als personatges. només volia dir que moltes gràcies per donar-me tant bones idees (ja sé que no anaven dirigides a mi però és igual).
Ariadna, estic d'acord amb tu en el fet de que Annibal no és un nom molt bonic, que diguem, A mi, n'hi ha un que m'agrada molt : Alec. S'assembla a Alex i no té diminutiu. Amés, és original, curt i no s'hi poden fer molts jocs de paraules.
em dic ariadna i jo no estic esperant cap fill (més aviat es podria dir que encara em falta, que només tinc 17anys) però es podria dir que me'n estic creant un: estic escrivint un llibre i necessitava noms únics per als personatges. només volia dir que moltes gràcies per donar-me tant bones idees (ja sé que no anaven dirigides a mi però és igual). Ariadna, estic d'acord amb tu en el fet de que Annibal no és un nom molt bonic, que diguem, A mi, n'hi ha un que m'agrada molt : Alec. S'assembla a Alex i no té diminutiu. Amés, és original, curt i no s'hi poden fer molts jocs de paraules.
Re: Noms poc comuns
Bona nit!!!
Un nom de nen mooolt bonic i molt poc comú (i que funciona!
) ARMAND!!!!
jO m'ho plantejo pq és el nom del pare del meu futur fill/a, però... a mi m'encanta!!!
Un nom de nen mooolt bonic i molt poc comú (i que funciona!
jO m'ho plantejo pq és el nom del pare del meu futur fill/a, però... a mi m'encanta!!!

Re: Noms poc comuns
I no tant original però que tampoc n'hi ha massa i que també m'agrada molt, el meu, MIREIA
Soc poc original, potser, pero crec que son noms molt macos!!!!!
Bona nit maques!!!

Soc poc original, potser, pero crec que son noms molt macos!!!!!
Bona nit maques!!!

Re: Noms poc comuns
andaira.94 ha escrit:hola!em dic ariadna i jo no estic esperant cap fill (més aviat es podria dir que encara em falta, que només tinc 17anys) però es podria dir que me'n estic creant un: estic escrivint un llibre i necessitava noms únics per als personatges. només volia dir que moltes gràcies per donar-me tant bones idees (ja sé que no anaven dirigides a mi però és igual).
Ariadna, estic d'acord amb tu en el fet de que Annibal no és un nom molt bonic, que diguem, A mi, n'hi ha un que m'agrada molt : Alec. S'assembla a Alex i no té diminutiu. Amés, és original, curt i no s'hi poden fer molts jocs de paraules.
Alec és Aleix en anglés.
Sí que te diminutiu, Al.
Re: Noms poc comuns
Eix, jo potser soc de noms mes tradicionals, pero aquest estiu he estat a una casa rural i els nens de la familia es diuen Ada la nena i Noe el nen...els vaig trobar super-originals.
I també me`n recordo d'un company de feina que la seva nena es diu Mia i el seu fill Roc.
Al parc, hi ha una nena super-carinyosa i es diu Dúnia (jo no ho havia sentit mai) i una altre que es diu Henar!!!
I ala guarde, una profe esta embaraçada i ara no me'n recordo del nom del nen...si me'n recordo us ho dic!!!Se que comença per A...
I també me`n recordo d'un company de feina que la seva nena es diu Mia i el seu fill Roc.
Al parc, hi ha una nena super-carinyosa i es diu Dúnia (jo no ho havia sentit mai) i una altre que es diu Henar!!!
I ala guarde, una profe esta embaraçada i ara no me'n recordo del nom del nen...si me'n recordo us ho dic!!!Se que comença per A...
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Re: Noms poc comuns
Jo coneixo una noia que al seu fill li ha posat Maiol, el trobo molt original, jo no l'havia sentit mai.
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
Re: Noms poc comuns
HENAR es el nom d'una verge segoviana. La familia del meu home son d'alla i una cosina se'n diu. A mi es un nom que m'agrada molt 
Re: Noms poc comuns
Dons un nom que vaig sentir ahir i em va agradar es PIA.... Es curter i el trobo maco!!! De nen m'agrada SIMO.... Que tampoc es massa vist!
Re: Noms poc comuns
Una amiga li va posar al nen Maià.
Re: Noms poc comuns
Ja m'en recordo el nom del nen: Aralt, ptoser ja ho heu comentat, pero per mi era la primera vegada que o sentia!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Re: Noms poc comuns
tolinso ha escrit:HENAR es el nom d'una verge segoviana. La familia del meu home son d'alla i una cosina se'n diu. A mi es un nom que m'agrada molt
Fantàtic, sempre estic aprenent coses!
La botiga de la fertilitat, l'embaràs i el bebè: http://www.betbebe.es/ca/
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
Segueix-nos a Facebook: http://www.facebook.com/pages/BETbeb%C3%A9/135873629845800
- petitona28
- :: gosset

- Entrades: 456
- Membre des de: dl. maig 30, 2011 10:19 pm
Re: Noms poc comuns
hola wapes!!, jo soc més tradicional, pero tinc unes conegudes que tenen uns noms que no havia sentit mai, una es diu Queralt i l'altre es diu Hecate , ah i després tinc una cosina que a la seva nena li ha posat Anaïs.
A mi aixi més fora de lo normal, per a nen m'agrada Mario i de nena Agueda,Delia, Macarena....
A mi aixi més fora de lo normal, per a nen m'agrada Mario i de nena Agueda,Delia, Macarena....
Re: Noms poc comuns
Una amiga va posar al seu fill Aran, per la Vall d'Aran, i unaltre va posar Naia, a la nena, va agafar Laia i va canviar la l per la n
Dúnia i Vinyet són típics de la zona on vivim
Dúnia i Vinyet són típics de la zona on vivim
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |












,mimi , isa31**


















