Spray gel fred per cops
- Gran-Quima
- :: formigueta

- Entrades: 64
- Membre des de: dv. set. 06, 2013 4:39 pm
Spray gel fred per cops
Hola marones
Fa dies que em miro aquests sprays per portalo al carro, la meva filla tot just ara camina i penso que alguna ensopegada tindrem, ja coneixia les barres de arnica.....pero l.spray? alguna opinio?
Gràcies!
http://www.farmaciavence.com/vistas/pro ... 50-ml.aspx
Fa dies que em miro aquests sprays per portalo al carro, la meva filla tot just ara camina i penso que alguna ensopegada tindrem, ja coneixia les barres de arnica.....pero l.spray? alguna opinio?
Gràcies!
http://www.farmaciavence.com/vistas/pro ... 50-ml.aspx
Re: Spray gel fred per cops
Hola!!
Nosaltres intentem portar-lo a sobre, perquè la nostra filla és molt kamikaze i no té gaire por a res, i es clar, es fot unes patacades que déu n'hi do!
Però el portem en format gel en stick
aquest
http://www.mimandote.com/blog/salud-y-b ... -gel-stick
la veritat és que va bastant bé, alleuja el dolor i evita alguns morats (ho dic per experiència, que jo també l'he fet servir algun cop).
Nosaltres intentem portar-lo a sobre, perquè la nostra filla és molt kamikaze i no té gaire por a res, i es clar, es fot unes patacades que déu n'hi do!
Però el portem en format gel en stick
aquest
http://www.mimandote.com/blog/salud-y-b ... -gel-stick
la veritat és que va bastant bé, alleuja el dolor i evita alguns morats (ho dic per experiència, que jo també l'he fet servir algun cop).
Re: Spray gel fred per cops
Jo porto al bolso la barrra d'arnica, la utilitzo ben poc (toquem fusta :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






