Otitis - Antibiòtics - diarrea
Otitis - Antibiòtics - diarrea
Ahir a la revisió del sisè mes del nostre petit, li van trobar otitis en una orella. La pediatra ens ha receptat augmentine pediàtric per la infecció i bivos com a protector estomacal per tal d'evitar diarrea, tot això durant una setmana.
El cas es que des d'ahir a la tarda fins ara que estem amb diarrea, el bivos ahir no va haver manera de Donar-li, avui encara li hem pogut donar un sobre barrejat amb la meva llet i amb una cullera, el bibi no el vol de cap de les maneres, i menys amb aigua. Al vespre li he preparat uns mica d'arros bullit, hi ha menjat una mica. I el pit no hi ha problema, el pren perfectament.
El que m'està preocupant, es la caca, avui n'ha fet molta i tot líquid.
A vosaltres us ha pasat? Anirieu un altre cop al metge no sigui que es deshidrati? Li heu donat aquesta medicació?
El cas es que des d'ahir a la tarda fins ara que estem amb diarrea, el bivos ahir no va haver manera de Donar-li, avui encara li hem pogut donar un sobre barrejat amb la meva llet i amb una cullera, el bibi no el vol de cap de les maneres, i menys amb aigua. Al vespre li he preparat uns mica d'arros bullit, hi ha menjat una mica. I el pit no hi ha problema, el pren perfectament.
El que m'està preocupant, es la caca, avui n'ha fet molta i tot líquid.
A vosaltres us ha pasat? Anirieu un altre cop al metge no sigui que es deshidrati? Li heu donat aquesta medicació?
- CARPE_DIEM
- :: peixet

- Entrades: 287
- Membre des de: dg. gen. 27, 2013 12:40 pm
Re: Otitis - Antibiòtics - diarrea
Ves al pediatra i que et recepti Amoxicilina.
El àcid clavulanic fa diarreas i la major part de les vegades es pot evitar per què l'amoxicilina ja cobreix bastant.
Molta sort!!!! i que es curi aviat!!!
El àcid clavulanic fa diarreas i la major part de les vegades es pot evitar per què l'amoxicilina ja cobreix bastant.
Molta sort!!!! i que es curi aviat!!!
Re: Otitis - Antibiòtics - diarrea
A la meva filla també li feia diarrea l'augmentine. Ves al pediatra i que et canviin la medicació.
Re: Otitis - Antibiòtics - diarrea
Hola! Com es troba el teu petit de la Otitis I la panxa?
La nostra filla es propensa a fer otitis, ja n'ha tingut Quatre.... A nosaltres sempre ens recepten l'amoxicilina (antibiotic oral) I unes gotes x posar a l'orella k supura xk ha reventar el timpà. Ens van dir k l'augmentine es massa fort i produeix diarrea...
Parla amb el pediatre a veure k et diu... La nostra filla no li ha fet diarrea cap de les 4 vegades.
Espero k es recuperi aviat el teu petit! Es passa,molt malament Quan no estan bé...
La nostra filla es propensa a fer otitis, ja n'ha tingut Quatre.... A nosaltres sempre ens recepten l'amoxicilina (antibiotic oral) I unes gotes x posar a l'orella k supura xk ha reventar el timpà. Ens van dir k l'augmentine es massa fort i produeix diarrea...
Parla amb el pediatre a veure k et diu... La nostra filla no li ha fet diarrea cap de les 4 vegades.
Espero k es recuperi aviat el teu petit! Es passa,molt malament Quan no estan bé...
Re: Otitis - Antibiòtics - diarrea
Jo li donava un probiotic: Ultralevura i dieta astringent, i li va anar be amb l augmentine
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





