ESCOLES A GIRONA
ESCOLES A GIRONA
Hola a tothom!
Volia fer-vos una consulta. Tenim intenció d'anar a viure a Girona en un futur pròxim. Estic mirant escoles, la que més m'atreu per la zona on volem anar a viure, és el Vedruna i l'escola Dr. Masmitjà. Desconec si hi hja alguna pública en aquesta zona o alguna altra concertada.
Quin preu tenen aquestes escoles? I els menjadors? I l'acollida matinal? Necessito informació per anar organitzant-nos.
Moltes gràcies!!
Volia fer-vos una consulta. Tenim intenció d'anar a viure a Girona en un futur pròxim. Estic mirant escoles, la que més m'atreu per la zona on volem anar a viure, és el Vedruna i l'escola Dr. Masmitjà. Desconec si hi hja alguna pública en aquesta zona o alguna altra concertada.
Quin preu tenen aquestes escoles? I els menjadors? I l'acollida matinal? Necessito informació per anar organitzant-nos.
Moltes gràcies!!
Re: ESCOLES A GIRONA
Hola nini.
EL mas mitja i el vedruna son concertades i religioses, i crec que son uns 80 euros al mes extres (menjador, acollida, material...) apart.
Si vas a viure pel centre i et toquen aquestes escoles, hi ha l'escola verd, escola eiximenis, escola joan bruguera i escola montjuic que tambe et toquen per zona i son publiques. El que passa es que son escoles antigues amb poca capacitat i si hi ha forces germans es molt complicat entrar-hi. Tot i aixi son molt bones escoles.
Depenguent d'on visquis, et pot tocar zona 1( les escoles de que t'he parlat)la zona 2 que hi ha ( domeny, taialà, maristes, pare coll, montfalgas...) o la zona 3 (migdia, pla, bosc de la pavordia....)
A girona hi ha molt bones escoles, sols tens que triar la eque mes t'agradi depenguent d'on visquis o d'on treballis.
Et passo una pagina on hi ha imformacio http://www2.girona.cat/ca/ciutat_educacio_escoles
Nosaltres ens tocava zona1, pero per ser mes practics, hem anat a una escola de la zona2 que es diu taialà, la meva filla i va encantada, i el meu home la pot dur cada mati ja que treballa davant l'escola.
Mirat'ho amb calma que es una decisio molt important.
EL mas mitja i el vedruna son concertades i religioses, i crec que son uns 80 euros al mes extres (menjador, acollida, material...) apart.
Si vas a viure pel centre i et toquen aquestes escoles, hi ha l'escola verd, escola eiximenis, escola joan bruguera i escola montjuic que tambe et toquen per zona i son publiques. El que passa es que son escoles antigues amb poca capacitat i si hi ha forces germans es molt complicat entrar-hi. Tot i aixi son molt bones escoles.
Depenguent d'on visquis, et pot tocar zona 1( les escoles de que t'he parlat)la zona 2 que hi ha ( domeny, taialà, maristes, pare coll, montfalgas...) o la zona 3 (migdia, pla, bosc de la pavordia....)
A girona hi ha molt bones escoles, sols tens que triar la eque mes t'agradi depenguent d'on visquis o d'on treballis.
Et passo una pagina on hi ha imformacio http://www2.girona.cat/ca/ciutat_educacio_escoles
Nosaltres ens tocava zona1, pero per ser mes practics, hem anat a una escola de la zona2 que es diu taialà, la meva filla i va encantada, i el meu home la pot dur cada mati ja que treballa davant l'escola.
Mirat'ho amb calma que es una decisio molt important.
Re: ESCOLES A GIRONA
Moltíssimes gràcies!! La idea és anar a viure entre c/ de la creu i Jaume I, i com que jo hauria d'agafar el tren per anar a treballar i deixar la nena a l'acollida de l'escola, ha de ser una de les dues que he comentat, ja que la pública pleguen abans i em seria impossible recollir-la i a Girona no hi tenim ningú. També el tema de seguint fent la ESO al mateix centre i el fet que porten uniforme, em tira molt.
Em volia fer una idea del preu, per la resta ja hi estic acostumada a pagar menjador, acollida, extraescolars.... però no tenia ni idea del que podia costar una concertada, és diferent saber que pot costar uns 80 euros que 250.
He enviat un mail a les 2 escoles a veure si em poden donar informació, però encara no m'han contestat, si veig que triguen, hi trucaré.
No sabem quan podrem fer el canvi, doncs primer hem de vendre el nostre pis, així que potser ni ho arribem a fer mai!!!
Repeteixo, moltíssimes gràcies!!
Em volia fer una idea del preu, per la resta ja hi estic acostumada a pagar menjador, acollida, extraescolars.... però no tenia ni idea del que podia costar una concertada, és diferent saber que pot costar uns 80 euros que 250.
He enviat un mail a les 2 escoles a veure si em poden donar informació, però encara no m'han contestat, si veig que triguen, hi trucaré.
No sabem quan podrem fer el canvi, doncs primer hem de vendre el nostre pis, així que potser ni ho arribem a fer mai!!!
Repeteixo, moltíssimes gràcies!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |







