Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos
Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos
Bon dia,
voldria saber si algú ha provat de seguir tractament de fertilitat, en el meu cas, IA, donant encara el pit.
Tinc una petita de 30 mesos que fa pit a demanda; evidentment les preses són poques al llarg del dia, més aviat a la nit per adormir-se.
Porto 4 IA sense èxit, i esperant a veure si aquesta 5a. és la bona... Del contrari, em queda nomès un intent per Seguretat Social... i no sé si post-posar-lo o realment, no té cap efecte sobre la meva capacitat de quedar embarassada, tal i com resen tants llocs...
gràciessss!!!
voldria saber si algú ha provat de seguir tractament de fertilitat, en el meu cas, IA, donant encara el pit.
Tinc una petita de 30 mesos que fa pit a demanda; evidentment les preses són poques al llarg del dia, més aviat a la nit per adormir-se.
Porto 4 IA sense èxit, i esperant a veure si aquesta 5a. és la bona... Del contrari, em queda nomès un intent per Seguretat Social... i no sé si post-posar-lo o realment, no té cap efecte sobre la meva capacitat de quedar embarassada, tal i com resen tants llocs...
gràciessss!!!
Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos
Jo crec que sí que pot interferir, almenys en el meu cas va ser així. El meu segon embaràs no va arribar fins que vaig deslletar del tot a la meva primera filla. Al cap d'un mes i pico ja vaig tenir el positiu. I portava bastants mesos intentant-ho. No va ser un tractament de fertilitat, sinó un embaràs natural. Però ja et dic, jo crec que sí que hi interferia la lactància, almenys en el meu cas. Però desconec si en la IA és igual.
Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos
L'Alba Padró parlava del tema fa un temps... t'enllaço el post
http://criatures.ara.cat/somlallet/2014 ... -fivte-ia/
Espero que et serveixi!
http://criatures.ara.cat/somlallet/2014 ... -fivte-ia/
Espero que et serveixi!
Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos
Gràcies noies!
em penso que haurè de fer un pensament...
em penso que haurè de fer un pensament...
Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos
Jo m'he quedat embarassada fent FIV del meu segon fill fent pit amb el meu fill de 14 mesos!! Es pot fer amb menys medicació.
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos
Bones!
Jo tambe vaig destetar a la primera per quedar-me del segon. crec que si te relació amb l'ovulació pero millor pregunta al gine
sort!
Jo tambe vaig destetar a la primera per quedar-me del segon. crec que si te relació amb l'ovulació pero millor pregunta al gine
sort!
Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos
Es que el ginecoleg ja em va dir que si no deixava de donar pit, no em deixarien començar..., i he fet el que l'Alba Padrò diu al seu article, despres d'assegurar-me que no li pot passar res a ella.... Gràcies noies, a veure si en aquesta 5a vegada estic de sort, o serà la 6a la bona...
Re: Buscant embaràs amb LM nena de 30 mesos
Per totes les k es troben en una situació similar a la meva. He de dir k és possible, m'hi he quedat a la 5a. IA!!! Eatic ratllant el 1er trimestre ja, i mega contenta. Seguim amb LM amb la petita, tot i que es comença a notar la baixada de producció de llet
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











