caca a la gibrelleta!
caca a la gibrelleta!
Abans d'ahir em va demanar que l'assegués a la gibrelleta ( la teniem per jugar, i mai li hi havia assegut sense bolquers)i a fer una mini caqueta. I Ahir una altre vegada.
I Ara que se suposa que he de fer? es que encara no té 1 any i mig
I Ara que se suposa que he de fer? es que encara no té 1 any i mig
Nena que bé!! jo també li posaria mentre ho demani ja que aixi s'acostuma a la gibrelleta i mira, això que t'estalviaras en bolquers!! Jo en MArc li poso despres d'esmorzar-dinar-sopar i de mica en mica li vull anar traient els bolquers però també esperaré cap al bon temps!! Ell també m'ho assenyala quan fa caca però mai arribem a temps al wc ja que quan m'ho diu ja ho fa... suposo que de mica en mica...
- bertaserra10
- :: puça

- Entrades: 25
- Membre des de: dv. abr. 25, 2008 7:01 pm
Us de l'orinal
L'Alba de 2 anyets demana els pipis i les cacas quan s'enrecorda. (sempre massa tard) Es a dir quasi mai. El tema encara està una mica verd.
El que feia per habituarla era sentarla amb el bolquer posat, despres ja va asseures sense bolquer.
El que feia per habituarla era sentarla amb el bolquer posat, despres ja va asseures sense bolquer.
- Marta_fp
- :: zebra

- Entrades: 1663
- Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
- Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
- Contacta:
Amb la Mariona ho portàvem molt bé fins que es va posar malalta la setmana passada. Sempre m'orinava a la gibrella després de llevar-se, però porta dos dies que no hi vol estar asseguda. S'aixeca, se'n va a rondar encara sense bolquers i se'm pixa a la moqueta.
Tan ben acostumada que la tenia. Espero que només sigui una fase.
Tan ben acostumada que la tenia. Espero que només sigui una fase.Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













