Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
brownie
:: peixet
:: peixet
Entrades: 265
Membre des de: dj. oct. 14, 2010 2:22 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: brownie » dl. nov. 08, 2010 10:13 pm

L'altre dia em van dir un nom que no havia sentit mai: Sansa ( nom de nena) personalment no m'agrada gaire.
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,Martavila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam i Brownie!
Avatar de l’usuari
perla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: perla » dt. nov. 09, 2010 6:12 am

Doncs a mi m'agrada molt el nom de Sança, (però escrit així, amb c trencada) el trobo molt original i sonor :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
brownie
:: peixet
:: peixet
Entrades: 265
Membre des de: dj. oct. 14, 2010 2:22 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: brownie » dt. nov. 09, 2010 7:28 pm

Ahhhh! Perla!!potser si que era amb ç trencada!!!
això si n'hi ha molt pocs!!
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,Martavila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam i Brownie!
gege
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1105
Membre des de: dl. maig 25, 2009 8:38 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: gege » dt. nov. 09, 2010 11:05 pm

Nosaltres li vam posar Guiu perquè no coneixiem cap nen que s'ho digués ( era una de les premises) i era curt ( l'altra premisa jeje) i ara me'n surten de sota les pedres! Espero que no es posi de moda!
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: FloR » dc. nov. 10, 2010 4:44 pm

Nenes un altre, Bierna, medieval català!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
shila
:: conillet
:: conillet
Entrades: 361
Membre des de: dg. maig 04, 2008 8:35 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: shila » dc. nov. 10, 2010 7:26 pm

Hola,

avui ens han dit que, amb un 80% de seguretat, duem un nen :cnen: , no sé per què jo ja en tenia la intuició.
Ara toca començar a rumiar en noms de nen. He estat donat una ullada a aquest fòrum, ja que tenim molt clar que volem que sigui un nom català i poc comú.
De moment anirem fent una llista amb els preferits:
- Nil (el meu preferit des que era petita, però n'hi ha mooooolts)
- Bernat
- Ot (més arriscat)
- Gil (però la canalla són cruels, i amb aquest nom... es poden lligar altres paraules fàcilment)
- Naó (li canvio l'accent, la faig aguda, ens agrada més- Com el de Ventdelplà)
- Aniol (em sembla molt dolç)
- Dídac (de petita també m'havia agradat. Recordeu "mecanoscrit del segon orígen"?)
- Aaró (però ja hi ha un cosinet que s'ho diu)
- Gael (de què em sona?)
- Oleguer
- Aran (nom bíblic, tradicionalment masculí, però utilitzat tant en nens com en nenes, però ens sona més de nena)
- Eloi
- Aleran (compte de Barcelona)


Seguirem buscant.

Una abraçada.
shila l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 26, 2011 9:37 am, en total s’ha editat 5 vegades.
Imatge
Avatar de l’usuari
soleilua
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: soleilua » dc. nov. 10, 2010 7:53 pm

ostres sansa, o sança no li posaria mai... no perque no sigui maco, sino perquè nosaltres vivim a un poble que es diu sant sadurní i sempre diem sansa...jajjaja
Avatar de l’usuari
elmeupetitet
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dc. nov. 10, 2010 7:58 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: elmeupetitet » dc. nov. 10, 2010 10:00 pm

Hola!

Jo també sóc mestra, això de tenir tants alumnes fa que pensis en ells quan sents un nom...

Encara no hem començat ni a buscar però hi ha dos noms que ens agraden molt: David per nen i Jana per nena. Potser canviem d'opinió.

A mi no m'agraden gaire però tinc companyes que els hi han posat Berta, Natàlia, Maria de nena, Jofra i Guerau de nen que no són tant comuns.
Imatge

Quines ganes de veure't la careta!!

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Merche83
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. gen. 14, 2010 9:32 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Merche83 » dj. nov. 11, 2010 10:41 am

soleilua ha escrit:ostres sansa, o sança no li posaria mai... no perque no sigui maco, sino perquè nosaltres vivim a un poble que es diu sant sadurní i sempre diem sansa...jajjaja


això mateix he pensat jo quan ho he llegit!jejejeje
Imatge
2/01/11 TE+
.....
25/08/11 Te tenemos con nosotros!
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: mima2008 » dj. nov. 18, 2010 5:35 pm

Hola noies, m'encanta aquest post. Alguna vegada ja he deixat la meva opinió.
Últimament m'agrada molt un nom d nena, q és poc corrent. El vaig escoltar en una peli i em va encantar, i com més el dic, més m'agrada: ERIN. Amb la E ben oberta!
El primer nom, per això q més m'agrada és JANNA, i seguit GALA.
I de nen: NIL, ERIC i POL.
Imatge
Avatar de l’usuari
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: feeling » ds. nov. 20, 2010 10:40 am

Nuestro niño se va a llamar Denís. Solo conocemos a 1 niño con este nombre ¿que os parece?

Saludos
DENÍS
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: rela » ds. nov. 20, 2010 11:02 am

feeling ha escrit:Nuestro niño se va a llamar Denís. Solo conocemos a 1 niño con este nombre ¿que os parece?

Saludos


mira.. com la Cardiabaya!!!!
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Avatar de l’usuari
Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Akira » dg. nov. 21, 2010 4:34 pm

HOla!!!

Nosaltres de tant en tant parlem de noms!! tot i q encara no ens hi hem posat...però ens fa il.lusió parlar-ne!! Això sí! no ens posem gens d'acord!!

A mi per nen m'agraden molt Nil i Pol, però al meu marit li agraden Arnau i Pau...
Per nena a mi m'encanta Nora i Nina, però el meu marit li encanta Laura!

Ostres tu! espero que el dia que ens toqui decidir-nos ens posem d'acord!!
ImatgeImatgeImatgeImatge



23 d'agost de 2011
Avatar de l’usuari
07Mayo10
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: 07Mayo10 » dv. nov. 26, 2010 9:59 pm

Akira ha escrit:HOla!!!

Nosaltres de tant en tant parlem de noms!! tot i q encara no ens hi hem posat...però ens fa il.lusió parlar-ne!! Això sí! no ens posem gens d'acord!!

A mi per nen m'agraden molt Nil i Pol, però al meu marit li agraden Arnau i Pau...
Per nena a mi m'encanta Nora i Nina, però el meu marit li encanta Laura!

Ostres tu! espero que el dia que ens toqui decidir-nos ens posem d'acord!!


Hola!
x nsltres tambe es molt dificl posrns d acord...xro mica en mica ja veureu km us posareu d acord i ja els sabreu! nsltres dspres d molt temps, ja tenim dcits els noms i aixo k encara no busquem eh!!jajajajajaja!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Akira » ds. nov. 27, 2010 9:56 am

Nena quina sort!!!

I quins noms heu escollit?? a veure si així ens inspireu!!! jejeje!!!
Nosaltres tampoc busquem...però com que el tema ja l'anem parlant...doncs els noms és un clàssic per anar-se posant en el tema!!
ImatgeImatgeImatgeImatge



23 d'agost de 2011
Avatar de l’usuari
07Mayo10
:: granota
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: ds. juny 05, 2010 11:35 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: 07Mayo10 » dg. des. 12, 2010 11:00 pm

Doncs per nena JULIA i per nen MAX!

No teni cap nom que us agradi als dos?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
miranda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: miranda » dg. des. 12, 2010 11:53 pm

shila ha escrit:Hola,

avui ens han dit que, amb un 80% de seguretat, duem un nen :cnen: , no sé per què jo ja en tenia la intuició.
Ara toca començar a rumiar en noms de nen. He estat donat una ullada a aquest fòrum, ja que tenim molt clar que volem que sigui un nom català i poc comú.
De moment anirem fent una llista amb els preferits:
- Nil (el meu preferit des que era petita, però n'hi ha mooooolts)
- Bernat
- Ot (més arriscat)
- Gil (però la canalla són cruels, i amb aquest nom... es poden lligar altres paraules fàcilment)
- Naó (li canvio l'accent, la faig aguda, ens agrada més- Com el de Ventdelplà)
- Aniol (em sembla molt dolç)
- Dídac (de petita també m'havia agradat. Recordeu "mecanoscrit del segon orígen"?)
- Aaró (però ja hi ha un cosinet que s'ho diu)
- Gael (de què em sona?)
- Oleguer
- Eloi
- Aleran (compte de Barcelona)


Seguirem buscant.

Una abraçada.


Pot ser Gael et sona, per l'actor mexicà Gael García Bernal. Jo en conec 2 nens petits que s'en diuen així, però a mi no em fa molt el pes...
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Avatar de l’usuari
miranda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 568
Membre des de: dv. des. 11, 2009 5:18 pm
Ubicació: Maresme

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: miranda » dg. des. 12, 2010 11:56 pm

Noms poc comuns que he escoltat últimament:

Nen: Adriel. Ho trobo maco, però es pot fer el diminutiu Adri, com Adrià, i per això no m'acaba.
Nena: Dalia. Ho vaig escoltar a la tenda on treballo, tenia el nom una nena d'uns 5 anys. El vaig trobar força original.
Imatge

A la recerca des de l'Octubre 2010
27/04/2012: TE Positiu!
Avatar de l’usuari
Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Akira » dl. des. 13, 2010 3:47 pm

07Mayo10 ha escrit:Doncs per nena JULIA i per nen MAX!

No teni cap nom que us agradi als dos?



Hola!!

Què va!! som fatals!!! a ell x nena li encanta Laura...i en canvi a mi no m'agrada gens ( amb tot el meu carinyu cap a totes les Laures del foro.. \o.o/ ) quan li dono altres opcions em diu que no li agrada cap.....a mi Julia m'encanta! però se'n diuen dues filles de dues amigues meves!!! a mi per nena m'encanta Nora, Nuria, Nidia, Nina, Pat, Aixa, Xenia, però noia ell no en vol ni sentir parlar!!

Per nen a mi m'encanta NIL...però a ell no!!! amb el de nen si què hem arribat a un acord...si algun dia tenim un nen es dirà PAU!

Sort que tot just ara hem començat a buscar i encara tenim per temps per posar-nos d'acord!!!
ImatgeImatgeImatgeImatge



23 d'agost de 2011
Avatar de l’usuari
burbu
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dj. jul. 29, 2010 3:04 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: burbu » dl. des. 13, 2010 4:10 pm

doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max

i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::