Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
L'altre dia em van dir un nom que no havia sentit mai: Sansa ( nom de nena) personalment no m'agrada gaire.
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,Martavila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam i Brownie!
Re: Noms poc comuns
Doncs a mi m'agrada molt el nom de Sança, (però escrit així, amb c trencada) el trobo molt original i sonor 
Re: Noms poc comuns
Ahhhh! Perla!!potser si que era amb ç trencada!!!
això si n'hi ha molt pocs!!
això si n'hi ha molt pocs!!
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,Martavila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam i Brownie!
Re: Noms poc comuns
Nosaltres li vam posar Guiu perquè no coneixiem cap nen que s'ho digués ( era una de les premises) i era curt ( l'altra premisa jeje) i ara me'n surten de sota les pedres! Espero que no es posi de moda!
Re: Noms poc comuns
Hola,
avui ens han dit que, amb un 80% de seguretat, duem un nen
, no sé per què jo ja en tenia la intuició.
Ara toca començar a rumiar en noms de nen. He estat donat una ullada a aquest fòrum, ja que tenim molt clar que volem que sigui un nom català i poc comú.
De moment anirem fent una llista amb els preferits:
- Nil (el meu preferit des que era petita, però n'hi ha mooooolts)
- Bernat
- Ot (més arriscat)
- Gil (però la canalla són cruels, i amb aquest nom... es poden lligar altres paraules fàcilment)
- Naó (li canvio l'accent, la faig aguda, ens agrada més- Com el de Ventdelplà)
- Aniol (em sembla molt dolç)
- Dídac (de petita també m'havia agradat. Recordeu "mecanoscrit del segon orígen"?)
- Aaró (però ja hi ha un cosinet que s'ho diu)
- Gael (de què em sona?)
- Oleguer
- Aran (nom bíblic, tradicionalment masculí, però utilitzat tant en nens com en nenes, però ens sona més de nena)
- Eloi
- Aleran (compte de Barcelona)
Seguirem buscant.
Una abraçada.
avui ens han dit que, amb un 80% de seguretat, duem un nen
, no sé per què jo ja en tenia la intuició.Ara toca començar a rumiar en noms de nen. He estat donat una ullada a aquest fòrum, ja que tenim molt clar que volem que sigui un nom català i poc comú.
De moment anirem fent una llista amb els preferits:
- Nil (el meu preferit des que era petita, però n'hi ha mooooolts)
- Bernat
- Ot (més arriscat)
- Gil (però la canalla són cruels, i amb aquest nom... es poden lligar altres paraules fàcilment)
- Naó (li canvio l'accent, la faig aguda, ens agrada més- Com el de Ventdelplà)
- Aniol (em sembla molt dolç)
- Dídac (de petita també m'havia agradat. Recordeu "mecanoscrit del segon orígen"?)
- Aaró (però ja hi ha un cosinet que s'ho diu)
- Gael (de què em sona?)
- Oleguer
- Aran (nom bíblic, tradicionalment masculí, però utilitzat tant en nens com en nenes, però ens sona més de nena)
- Eloi
- Aleran (compte de Barcelona)
Seguirem buscant.
Una abraçada.
shila l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 26, 2011 9:37 am, en total s’ha editat 5 vegades.
Re: Noms poc comuns
ostres sansa, o sança no li posaria mai... no perque no sigui maco, sino perquè nosaltres vivim a un poble que es diu sant sadurní i sempre diem sansa...jajjaja
- elmeupetitet
- :: rateta

- Entrades: 165
- Membre des de: dc. nov. 10, 2010 7:58 pm
Re: Noms poc comuns
Hola!
Jo també sóc mestra, això de tenir tants alumnes fa que pensis en ells quan sents un nom...
Encara no hem començat ni a buscar però hi ha dos noms que ens agraden molt: David per nen i Jana per nena. Potser canviem d'opinió.
A mi no m'agraden gaire però tinc companyes que els hi han posat Berta, Natàlia, Maria de nena, Jofra i Guerau de nen que no són tant comuns.
Jo també sóc mestra, això de tenir tants alumnes fa que pensis en ells quan sents un nom...
Encara no hem començat ni a buscar però hi ha dos noms que ens agraden molt: David per nen i Jana per nena. Potser canviem d'opinió.
A mi no m'agraden gaire però tinc companyes que els hi han posat Berta, Natàlia, Maria de nena, Jofra i Guerau de nen que no són tant comuns.
Re: Noms poc comuns
soleilua ha escrit:ostres sansa, o sança no li posaria mai... no perque no sigui maco, sino perquè nosaltres vivim a un poble que es diu sant sadurní i sempre diem sansa...jajjaja
això mateix he pensat jo quan ho he llegit!jejejeje
Re: Noms poc comuns
Hola noies, m'encanta aquest post. Alguna vegada ja he deixat la meva opinió.
Últimament m'agrada molt un nom d nena, q és poc corrent. El vaig escoltar en una peli i em va encantar, i com més el dic, més m'agrada: ERIN. Amb la E ben oberta!
El primer nom, per això q més m'agrada és JANNA, i seguit GALA.
I de nen: NIL, ERIC i POL.
Últimament m'agrada molt un nom d nena, q és poc corrent. El vaig escoltar en una peli i em va encantar, i com més el dic, més m'agrada: ERIN. Amb la E ben oberta!
El primer nom, per això q més m'agrada és JANNA, i seguit GALA.
I de nen: NIL, ERIC i POL.
Re: Noms poc comuns
Nuestro niño se va a llamar Denís. Solo conocemos a 1 niño con este nombre ¿que os parece?
Saludos
Saludos
DENÍS
Re: Noms poc comuns
feeling ha escrit:Nuestro niño se va a llamar Denís. Solo conocemos a 1 niño con este nombre ¿que os parece?
Saludos
mira.. com la Cardiabaya!!!!
smile! ;)
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Re: Noms poc comuns
HOla!!!
Nosaltres de tant en tant parlem de noms!! tot i q encara no ens hi hem posat...però ens fa il.lusió parlar-ne!! Això sí! no ens posem gens d'acord!!
A mi per nen m'agraden molt Nil i Pol, però al meu marit li agraden Arnau i Pau...
Per nena a mi m'encanta Nora i Nina, però el meu marit li encanta Laura!
Ostres tu! espero que el dia que ens toqui decidir-nos ens posem d'acord!!
Nosaltres de tant en tant parlem de noms!! tot i q encara no ens hi hem posat...però ens fa il.lusió parlar-ne!! Això sí! no ens posem gens d'acord!!
A mi per nen m'agraden molt Nil i Pol, però al meu marit li agraden Arnau i Pau...
Per nena a mi m'encanta Nora i Nina, però el meu marit li encanta Laura!
Ostres tu! espero que el dia que ens toqui decidir-nos ens posem d'acord!!
Re: Noms poc comuns
Akira ha escrit:HOla!!!
Nosaltres de tant en tant parlem de noms!! tot i q encara no ens hi hem posat...però ens fa il.lusió parlar-ne!! Això sí! no ens posem gens d'acord!!
A mi per nen m'agraden molt Nil i Pol, però al meu marit li agraden Arnau i Pau...
Per nena a mi m'encanta Nora i Nina, però el meu marit li encanta Laura!
Ostres tu! espero que el dia que ens toqui decidir-nos ens posem d'acord!!
Hola!
x nsltres tambe es molt dificl posrns d acord...xro mica en mica ja veureu km us posareu d acord i ja els sabreu! nsltres dspres d molt temps, ja tenim dcits els noms i aixo k encara no busquem eh!!jajajajajaja!
Re: Noms poc comuns
Nena quina sort!!!
I quins noms heu escollit?? a veure si així ens inspireu!!! jejeje!!!
Nosaltres tampoc busquem...però com que el tema ja l'anem parlant...doncs els noms és un clàssic per anar-se posant en el tema!!
I quins noms heu escollit?? a veure si així ens inspireu!!! jejeje!!!
Nosaltres tampoc busquem...però com que el tema ja l'anem parlant...doncs els noms és un clàssic per anar-se posant en el tema!!
Re: Noms poc comuns
shila ha escrit:Hola,
avui ens han dit que, amb un 80% de seguretat, duem un nen, no sé per què jo ja en tenia la intuició.
Ara toca començar a rumiar en noms de nen. He estat donat una ullada a aquest fòrum, ja que tenim molt clar que volem que sigui un nom català i poc comú.
De moment anirem fent una llista amb els preferits:
- Nil (el meu preferit des que era petita, però n'hi ha mooooolts)
- Bernat
- Ot (més arriscat)
- Gil (però la canalla són cruels, i amb aquest nom... es poden lligar altres paraules fàcilment)
- Naó (li canvio l'accent, la faig aguda, ens agrada més- Com el de Ventdelplà)
- Aniol (em sembla molt dolç)
- Dídac (de petita també m'havia agradat. Recordeu "mecanoscrit del segon orígen"?)
- Aaró (però ja hi ha un cosinet que s'ho diu)
- Gael (de què em sona?)
- Oleguer
- Eloi
- Aleran (compte de Barcelona)
Seguirem buscant.
Una abraçada.
Pot ser Gael et sona, per l'actor mexicà Gael García Bernal. Jo en conec 2 nens petits que s'en diuen així, però a mi no em fa molt el pes...
Re: Noms poc comuns
Noms poc comuns que he escoltat últimament:
Nen: Adriel. Ho trobo maco, però es pot fer el diminutiu Adri, com Adrià, i per això no m'acaba.
Nena: Dalia. Ho vaig escoltar a la tenda on treballo, tenia el nom una nena d'uns 5 anys. El vaig trobar força original.
Nen: Adriel. Ho trobo maco, però es pot fer el diminutiu Adri, com Adrià, i per això no m'acaba.
Nena: Dalia. Ho vaig escoltar a la tenda on treballo, tenia el nom una nena d'uns 5 anys. El vaig trobar força original.
Re: Noms poc comuns
07Mayo10 ha escrit:Doncs per nena JULIA i per nen MAX!
No teni cap nom que us agradi als dos?
Hola!!
Què va!! som fatals!!! a ell x nena li encanta Laura...i en canvi a mi no m'agrada gens ( amb tot el meu carinyu cap a totes les Laures del foro..
) quan li dono altres opcions em diu que no li agrada cap.....a mi Julia m'encanta! però se'n diuen dues filles de dues amigues meves!!! a mi per nena m'encanta Nora, Nuria, Nidia, Nina, Pat, Aixa, Xenia, però noia ell no en vol ni sentir parlar!!Per nen a mi m'encanta NIL...però a ell no!!! amb el de nen si què hem arribat a un acord...si algun dia tenim un nen es dirà PAU!
Sort que tot just ara hem començat a buscar i encara tenim per temps per posar-nos d'acord!!!
Re: Noms poc comuns
doncs nosaltes tampoco ens posem d'acord...
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max
i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!
a ell li agrada per nen..EDUARD!!
i a mí no m'agrada gens...per nen m'agrada moltísim Unai i després Max
i per nena a ell Luna (que a mí també m'agrada), però també m'agradan: Duna, Alma...no se, aixó es complicat, eh!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |










































