GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
aire
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 12:17 am

Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!

EntradaAutor: aire » dg. des. 19, 2010 10:28 am

Hola a totes!!!!!!!!!!!!! com provba el cap de setmana??? curt no??? a mi s'en fa curtisiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmm!!!
Ja he comprat els TO, a veure que... si a vosaltres hos ha funcionat, ho vull intentar!
Oscmar la meva enhorabona, quina il·lusió, Dos!!!!!!ueee, desitjo que tot et vagi molt bè!!!!
Amara No et preocupis per l´examen ja veuràs om anirà molt bè. MOLTA SORT!!!!!!!

Llavors he vist que varies de vosaltres preneu pomelo, i voldria saber si tenia alguna propietat especial per aquest tema...

Un petó molt grana totes i bon Diumenge!!!!!!!!!!!!!!!!
02/03/2012 LA MARIONA JA ES AQUÍ!!!!!

viewtopic.php?f=115&t=27920&p=1410021#p1410021
Vera
:: gosset
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: Vera » dg. des. 19, 2010 12:22 pm

Bon dia!

Cardibanya, gracies pels anims! tan debó aq Nadals i si més no el 2011 ens porti el nostre somni!

Madrona wapa! com va l'hematoma??? reposa molt :-()-) i gracies pels teus anims positius, s'agraeixen!! avui m'ha pujat molt la tempe, pero com que stic una mica refredada i he dormit poc i malament no hi confio, a veure que fa demà \o.o/ segons com la descartaré.. però de moment a cD 24 no he començat a tacar, per tant anims a amunt!

Violeta, a veure si ens dones bones noticies... realment la grafica del Jan s'assembla bastant a aquesta, molta sort! :-()-)

Amara, k vagi mb aq últim exam!! i esperem noticies teves que lo teu tb pinta mb :ok:

Oscmar, dos!!!!!! nena moltes felicitats! espero que el + peke tb tiri endavant, kina ilu :love:

Aire, ja veuras k els TO van molt bé, quna rebs el paquet impacta una mica... jo esperava algo més gros i semblen una mica "de fireta" pero funionen :ok: el pomelo es per afovorir els flux i ajudar a nadar els ..::·· per això moltes ho prenem :ok:

Rela, molta info útil en ak web qua has posat :ok: quan fa un temps que voltes per el SP pots arribar a recopilar casi tot el que et diu, però la veritat que està rebé tenir-ho tot junt!! una pregunta: algú sap si les anxoves es considera peix cru?? als pots fica semiconserva xxo.0.o es que l'altre dia me'n vaig menjar un pot casi senser i es que m'agraden molt! xx:-D i nu se si les prenyis en poden menjar, es curiositat <:-)

Mow, encara voltes per aki?? on tas?? que tu tb estas desesperant!!, com vas???

Pecunia, com va la infecció?? espero k ja hagis fet net del tot!!

Eve, com vas wapa! on son els buenorros?? :love: :love: a veure si m'ajudes a agunatar la tempe amunt!! :p-) :p-)

Bombolla, Glinda, Lady Mara, Greys, a totes!! bon diumenge!!
Imatge
05/09/2011 Neix l'Arnau!
aire

EntradaAutor: aire » dg. des. 19, 2010 12:32 pm

Hola Vera,
Gracies per la teva resposta. al paquet venen les instruccions no? es que vaig una mica molt perduda!!! I el pomelo el preneu cada dia? en suc o com a fruita???

Gracies avançades!!!!

Molta sort a totes les que per les grafiques esteu ahí-ahí!!!

petons!!

Vera
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: Vera » dg. des. 19, 2010 12:42 pm

Doncs jo el pomelo el prenc natural, barrejat amb el suc d'una taronja, ja que sol no m'agrada gens, es molt amarg! però tb els pots comprar de bric, tot i que nu se si va tant bé.... xxo.0.o

Instruccions, crec recordar que no en venien.... bueno els TE porten un dibuix/instrucció que ja fa els efectes... però ja veuràs que són molt fàcils de fer servir: sucar fins a la ratlla de màx uns segons i esperar de 3 a 5 min i veure si la teva ratlla és tant o més intensa que la de contol per saber si es positiu o no. Espero explicar-me bé, que sovint soc com un llibre tancat! sóc molt de ciències i escriure sempre se m'ha donat fatal neu:-D neu:-D
Imatge
05/09/2011 Neix l'Arnau!
aire

EntradaAutor: aire » dg. des. 19, 2010 1:00 pm

No, Vera, t'has explicat super bè! doncs aquesta setmana començare amb el pomelo, no esta de más probarlo! yo me apunto a un bombardeo! todo sea por lo que todas buscamos!!!!

Tu com ho portes, no entenc gaire lo de les grafiques, fa molt que busques? la teva grafica pinta bè?

Petons i gràcies per tot!

Violeta
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dl. des. 20, 2010 9:23 am

Nenes!

Com esteu? Jo encara desesperant...a veure què...avui la tempe igual que ahir, tot i que he tingut aquesta nit al Jan a 40 de febre...no sé si serà massa fiable...en fi...

No hi ha novetats???
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dl. des. 20, 2010 9:45 am

Bon dia wapes!!

com anem??
jo novetat 0...tot igual que sempre...
vinga va, que tenim el post abandonat i ens hem de donar caliu!!!
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dl. des. 20, 2010 10:00 am

Eeeeeei, quants dies sense passar! Com anem, grafiqueres???

Cap novetat?

Va, una mica de ritme per a aquest dilluns prenadalenc!

Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Pecunia
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dl. des. 20, 2010 10:11 am

Bon dia guapes!

VeraSi, ja estic bé de la infecció, em van donar amoxicilina i amb quatre dies ja estava bé.

A veure si hi ha sort amb els positius! Jo amb aq gràfiques ja m'hauria fet un TE, és q sóc molt impacient xxo.0.o
A mi avui ja em fa bastant de mal de warry, així q potser se m'adelanta, a part de q la meva gràfica és una mer+++++

Bon dilluns a totes guapes!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Pecunia
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dl. des. 20, 2010 10:16 am

Ara m'estava mirant les gràfiques, i la Vera ha pegat un subidón! A veure si hi ha sort guapa!! Uix quines emocions :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Glinda
:: zebra
Entrades: 1391
Membre des de: dl. set. 06, 2010 2:23 pm

EntradaAutor: Glinda » dl. des. 20, 2010 10:22 am

Bon dia!!!!

Ai, que aquesta setmana ja és nadal!!!!! quines ganes!!!!!

Com van els desesperos????

Lady Rela i Lady Mara, Com esteu???? Espero que el nostre pacte es compleixi aviadet!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/30f973
Imatge

Pacte de ladies,Mara, Rela i Glinda

08/01/11 TE+
25/01 1a eco: veiem el saquet
08/02 2a eco: sento i veig el cor. Quasi fas 2cm bunyolet!
09/03 eco 12 s.- 59,7mm
27/04 morfoNENA!
02/08 3a eco 2'190kg i 42cm
13/09 Ja ets amb nosaltres!
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dl. des. 20, 2010 10:48 am

Pecunia... vas tenir infecció? Per cert, no patiu per l'amoxicilina, em sembla que és el que donen a les embarassades perquè no han vist que afecti el fetus. O sigui que si us el recepten, no ho penseu, una infecció mal curada és pitjor que qualsevol antibiòtic.

Glinda, estem molt bé. Com que fa fred hem posat la calefacció de palau a tope!!! Hahahahaha!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Amara
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 8:22 pm

EntradaAutor: Amara » dl. des. 20, 2010 11:56 am

Bon dia grafiqueres!!!

Per fi!!! avui he fet l'ultim examen :p-) :p-) :p-) :p-) ara ja puc disfrutar tranquil.lament de les festes i de tot plegat!!!jejejeje

Que tal esteu vosaltres?
Vec que la vera te pujadeta, i la violeta es va mantenint...anims noies!!!a vere si podeu cantar el positiu...jejejeje quan us fareu el TE???

Jo avui he tingut una mica de baixada...no gaire pero...aixi que no se...

a tota la resta...molt petonets
phosqui
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 8:31 am

EntradaAutor: phosqui » dl. des. 20, 2010 12:13 pm

Bon dia "grafiqueres nadalenques"!!! neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Una altre de les que desapareix! Sóc un desastre...

Realment no tinc temps de res!!

Aquest mes al final ni gràfica ni res... Molt malament phosqui!!! :ufs: :ufs: :ufs: I no és perquè em suposi res prendre'm la tempe. Ni em ratllo més ni res. Simplement el meu cap ja no dóna per més!
Però us aseguro que penso en vosaltres!

Bombolla, has fet bé de posar-me a la banqueta...

Vec que s'estan resistint aquests positius... NO POT SER!!! Més els hi val al pare Noel , al Tió i als reis que (com a mínim) ens regalin una cosa... la que més volem!!!

Encara queden dies...I confio en que la cosa s'ha d'animar!

MOw vec que tu aquest mes com jo... estàs de pas... Tan de bó et porti sort!

Mow, Bomolla Mara Rela Glinda pecunia Violeta aire (benvinguda!) Eve Amara, Violeta,... i totes les que feu que aquest post sigui especial... ànims que el Nadal és una época d'il·lusions!! No les perdem!

Jo quan vaig començar la recerca ( d'això ja farà 6 mesos) em vaig plantejar estar prenyi pél nadal... ( Inocent!) i tot i que no podrà ser, penso aprofitar aquests dies sense agobiar-me ni un moment per el tema nens! I segur que sortirà a totes les converses familiars!
Aquest 2011 ha de portar coses bones SEGUR. Perquè les mereixem!

Bueno princeses, vaig a seguir currant que jo ni vacances ni res... \o.o/

Ah! Jo també estic amb el pomelo! jajaja.. mira que és marg! I a mi no sé ni si em serveix per alguna cosa... però total sino són vitamines, no? Dons cap a diiiins!

Bon dilluns!! :***:
Imatge
Imatge
Mow
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dl. des. 20, 2010 12:24 pm

Grafiqueres boniques, com esteu :content:

Phosqui, a mi m'ha vingut la warry aquest matí! El Cagatió al final no em durà el positiu tant desitjat però si que entrarem al 2011 carregats d'ilusió! El Mowo m'ha dit aquest matí que vol un rafató i el vol JA! Mmm, li venen les presses al final i a mi em commou...Dissabte el veia amb el meu nevot petit en braços i li queia la bava. El meu germà em v dir "será un gran pare", n'estic convençuda!
Potser el proper mes torno a fer gràfiques, ja ho veurem...De moment demà vaig cap al ginecòleg a que em treguin sang per l'anàlisis d'hormones que em va dir m'havía de fer durant la regla.
Com está el petit, Phosqui?

Un petonàs a totes!! :-()-)
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
phosqui
Entrades: 745
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 8:31 am

EntradaAutor: phosqui » dl. des. 20, 2010 12:57 pm

Mow Com dius, com a mínim la teva warry no et fa desesperar massa! El 2011 serà nostre!! Ens menjarem els post de prenyis! El Mowo podrà demostrar de tot el que és capaç!

Quan tinguis els resultats de les proves, ja ens dius!

A mi avui el Phosco em deia que a veure si ens tocava la grossa... i jo li deia: "Jo la grossa que vull no és aquesta! Així que concentra't i fes que siguem 4 (contem a la nostre gateta)". Ens ho hem de prendre amb humor!

El meu nebodet ara mateix està bé. Està a casa durant una setmana. Encara que sigui poquet... menys és res! A casa li canvia la cara! Juga, riu, menja... sembla com si no estiguès malalt i res no haguès passat. Però no és així i el dia 23, de tornada al Hospital. No podrem passar el nadal amb ells. Però bueno, jo em plantaré al hospital el dia 25 a primera hora amb encarrecs del pare Noel!

Gràcies per preguntar!

Petonicus!
Imatge
Imatge
Mow
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dl. des. 20, 2010 1:19 pm

Phosqui, de part meva li fas un fort petó. No cal que li diguis que és meu perquè no em coneix, tu n'hi fas un d'extra i que aquest vagi per la Mow :-()-) Tant de bo el 2011 li porti moltíssima salud i torni a casa per quedar-s'hi, bonica.

Si és una sort que la meva warry sigui tant puntual! Ja li vaig dir al gine quan em va preguntar si m'havia fet algún test d'embràs, que com volía que ni me'n comprés cap...no tinc temps!jajajaja neujor:-)

Al 2011 totes a l'altre banda del fòrum a ensenyar la panxolina! >.-<: Nosaltres també comptem als dos gats i al gos, que viu sota la meva sogre, al pati, però és nostre. Volem ser 5! :content:

Els resultats suposo que me'ls donaràn passat festes, demà demanaré hora una vegada m'hagin punxat. Quina ràbia em fa anar en dejú amb la gana que tinc quan em llevo \o.o/

Un petonàs, guapa neukiss-)
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
rela
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dl. des. 20, 2010 2:49 pm

Hello!!

phsoqui.. com bé dius.. menos es nada.. i ara podeu passar una setmaneta amb ell.. fas bé de visitar-lo el 25 i portar-li el sac del pare noel!! :love: :love: q guai.. els nens fan especial el nadal, oi??
Molts ànims!! :-()-) :-()-) :-()-)

Mow!! en una setmaneta tindràs els resultats!! això és ràpid!!! porta't un bocata per després!! jijijij
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dl. des. 20, 2010 4:19 pm

Hola guapíssimes!!

Com anem??? espero que totes estigueu bé! jo porto una feinada de por i aquest cap de setmana no vaig poder-me connectar però vaja, que avui si o si faré sessió de buenorros eh??? Vera!! van per tu! perque la tempe es mantingui ben amunt!!! :content: :content:
Rela guapa!! :-()-) Mow!! :-()-) l'analítica és un momentet i segur que està tot bé guapa!
Phosqui reina!! :-()-) celebro que el teu nebodet pugui pasar uns dies a casa! i preciós el que faràs per a ell el dia 25! ho i tant!!! jo també t'envio un fort petó i tan de bo ben aviat estigui del tot recuperat! :-()-) :-()-)
Petons a totes eh??? :-()-) :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Amara
Entrades: 612
Membre des de: dl. oct. 26, 2009 8:22 pm

EntradaAutor: Amara » dl. des. 20, 2010 8:45 pm

Noies!!!!!

Que fuerte que fuerteeee!!!!

No se perque m'ha donat per fer-me un TE avui....volia esperar a dimecres..i ha sortit POSITIU!!!!!!! :-())

Encara no em vui fer moltes ilusions pq podria ser un bioquimic com les altres vegades pero no he pogut eviatr compratir-ho amb vosaltres!!!
Ja he trucat al gine i m'ha donat tota la mediació que he de prendre...

Espero que tot vagi super be!!!!! estic ara mateix molt nerviosa..!!!!!

Ara no puc personalitzar!!!! aix aixxxx....em sap greu noiesss

Molts petonetssss
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::