GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Pecunia
:: lleona
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

Re: GRAFIQUERES DE DESEMBRE= Panxes Nadalenques!

EntradaAutor: Pecunia » dj. des. 23, 2010 1:44 pm

Bon dia guapes!
Finalment vaig entregar ahir a les 24h de la nit el treball q estava fen per la UOc, q em porta pel camí de la amargura... però ara ja sóc lliure fins el pròxim q he d'entregar el 2...
BombollaGuapa, em sap greu q hagiu d'abandonar la cerca per un temps, però millor mirem de cara al futur, ara a esperar q et facin anàlisis, saber els resultats, i a aprtir d'aqui a veure q et diuen, però suposo q si et van dir de para de buscar, és pq hi havia algun perill, per tant millor q et tinguin controlada. Un petonet i ja ens aniràs informant de com et trobes i què et dieun els metges. A i felicitats atrassades a la Ona! neukiss-)
VioletaEm sap greu la binguda de la indesitjable, ara a buscar els reis i q ens portin algun regalet, q ovulem per reis!!! Qulasevol cosa ja ho saps.
VeraJa t'he felicitat al post de cercadores, però bé, això no s'ha d'estalviar mai, [color=#FF8000]MOLTES FELICITATS!!!!!

[b]Tintin
A veure què et diuen de la salpingografia, jo si tardo a quedar-m'hi, tb hauré de fer-me-la, pq al haver tingut un ectòpic tinc més probabilitats, però ara per ara prefereixo no pensar-hi... Ja ens informaràs dels resultats.
MowQ vagi molt bé la trobada, i a veure q et diuen dels resultats hormonals.

A mi encara no m'ha vingut la warry, però ahir no vaig poder més i em vaig fer un TE i em va sortir negatiu, ja ho esperava, pq amb la gràfica q tenia... Però la veritat és q no m'havia passart mai q se'm retrassés, bé, sols una vegada q va ser quan em vaig quedar prenyi... suposo q aq cicle he estat més nerviosa, i m'ha passat factura, jo q m'enorgullia de ser puntual, però la veritat és q és una merda pq vull sortir ja del desespero per poder tornar a començar de nou, però li costa a la mala guarra...
Bé,a les q aneu a la trobada, q vagi mol i molt bé, i feu-vos fotos, q així us podrem identificar per la pròxima vegada!!!

Un petó a totes les q no he citat i

MOLT BON NADAL!!!!
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
Glinda
:: zebra
Entrades: 1391
Membre des de: dl. set. 06, 2010 2:23 pm

EntradaAutor: Glinda » dj. des. 23, 2010 2:46 pm

Hola guapes!!

Vera, ja t'ho he posat a cercadores però això és un positiu!!!!

Tintin i a la resta, No vindré a la trobadaquina meeeeeeeeeeeee!!! Estic malalta i vull fer bondat per aquests dies de festa, sinó hauré d'estar el llit!! Avui i demà faré llit, com ahir, i aveure si demà al vespre estic millor!!! Tintín, m'hagués agradat comentar la Riera amb tu!!! No m'he perdut ni un capítol!!! Que per cert si demà la mires, hi ha una seqüència que sortirà una infermera amb mossen Isidre...doncs l'infermera sóc jo!!!! :love: jajjajajajjajajajjaj

Poshqui, bombolla, jo a l'ataquerrrrr total, però trobant-me malament no sé si el meu cos estarà per embrassos, però no em prenc cap medicament per si de cas!!! En teoria em toca ovular el dia de nadal i vam fer deures abans d'ahir, ahir vam descansar i crec que en farem avui i demà!! jajajajja que me quiten lo bailao!!! A veure si hi ha sort tot i que no em vull fer masses esperances, ja que no em trobo massa fina!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/30f973
Imatge

Pacte de ladies,Mara, Rela i Glinda

08/01/11 TE+
25/01 1a eco: veiem el saquet
08/02 2a eco: sento i veig el cor. Quasi fas 2cm bunyolet!
09/03 eco 12 s.- 59,7mm
27/04 morfoNENA!
02/08 3a eco 2'190kg i 42cm
13/09 Ja ets amb nosaltres!
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dj. des. 23, 2010 4:35 pm

Primer de tot...

VERA GUAPA!! MOLTÍSSIMES FELICITATS!!! me n'alegro molt!! quin regal de Ndal més bonic!! ara a disfrutar molt reina!! veus? els buenorros han fet de les seves segur!!
phosqui ha escrit:Eve tens molt bon gust pels buenorros! Algún d'aquests algún dia farà el seu efecte! I totes amb :-()) !!

Hola Phosqui!! pues si! el gust la veritat és que el tinc molt bo!! >.-<: >.-<: >.-<: , molts petons guapa!
Tintin guapi!! :-()-) :-()-) me n'alegro que la histero sortís tan bé tot i que et fes mal...coi...sap greu...però bé pensa que ara ja està i pel que dius de la hormona que et surt alterada, jo l'he mirat i jo la tinc a 5.5...per això la gine no em va dir res però en canvi tinc resistència a l'insulina que ja em tracto, així que ja veus, qui no té un all té una ceba i lo teu amb medicació també s'arregla la mar de bé eh? per tant segur que tot anirà bé ja ho veuràs!. I ho sento però a la quedada no puc venir perque treballo fins a les 9 del vespre i sóc de fora de Barna...però passeu-ho molt bé eh?? :-()-) :-()-)
Avui m'ha sortit el TO positiu total així que tot i que ja fa dies que fem deures seguirem uns dies més a veure si tenim sort i la màgia del Nadal ens acompanya!! :love:
Glinda!! jo també veig al Riera!! ja em fixaré en la infermera!!! que bona!!! cuida't molt eh?? :content: :content:
Molts petons a totes!!! :-()-) :-()-)
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
Mow
:: girafa
Entrades: 2706
Membre des de: dv. ago. 27, 2010 2:38 pm
Ubicació: El barcelonés

EntradaAutor: Mow » dv. des. 24, 2010 7:51 am

A les meves grafiqueres precioses!

Bones festes! Jo les passaré al costat de qui més estimo, el meu Mowo! Com tots els dies de l'any. El Nadal te'l fan especial les persones que t'estimen sempre i no només se'n recorden de tu aquestes dates; el fan emotiu els nens i la màgia que rodeja la seva inocència; el fan nostàlgic els records que no tornaràn i el fan positiu el fet de mirar cap al 2011 amb ilusió...falten moltes coses bones per venir...! neukiss-) neukiss-)
Tyha i Mow, Pacte Complert!

Imatge
phosqui
:: tigre
:: tigre
Entrades: 745
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 8:31 am

EntradaAutor: phosqui » dv. des. 24, 2010 8:13 am

Bon dia de "nochebuena" grafiqueres,

Mow com va anar la quedada? Segur que super bé!

Pecunia si realment t'ha de venir la warry, espero que no et faci patir més!!!

Glinda com va la sexy week?? Està sent la febre un impediment? Al ataqueeeerrrrr!!! :: orrr::

Violeta Pot ser que tinguis tota la raò, però ara ja no pots fer res. Ànims i endavant! :-()-)

Eve tu com jo i la Glinda! A donar-li canya al Nadal!! I a veure si aquestes nits màgiques fan el seu efecte!

Amara cada cop que penso en els nadals que pasareu... m'encanten! Era la meva il·lusió perquè ha de ser tan maco pensar que el próper nadal ja sereu un més...

Bombolla sé que no ens llegiràs massa, només donar-te més ànims!

I res, per si no "parlem" més:

xxsta:: xxcool xxo.0.o BON NADAL PER TOTES LES GRAFIQUERES!!! xxcool xx:-D xxsta::

Edito!

Mow quines paraules més maques! Si senyor, a passar el Nadal amb les persones que estimem! Que hem d'agrair poder-ho fer!
Imatge
Imatge
Mow

EntradaAutor: Mow » dv. des. 24, 2010 8:18 am

phosqui ha escrit: quines paraules més maques! Si senyor, a passar el Nadal amb les persones que estimem! Que hem d'agrair poder-ho fer!

:-()-)

La quedada va anar molt bé! Ens ho vam passar de conya xerrant, marxàvem a les dotze bo i que la Sil i l'Airun van marxar un pèl abans perquè teníen un llarg camí de tornada en metro!
A la propera aviam si ens apuntem més noies perquè va ser francament maco estar juntes i possar-nos cares! :love:

Imatge
rela
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dv. des. 24, 2010 9:00 am

Bon dia noies!!!!

la quedada va se genial!! m'ho vaig passar super bé!!! :ok: :ok: :ok:

ai.. Mow.. com et fas estimar capullina.... :love: :love:
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Mow

EntradaAutor: Mow » dv. des. 24, 2010 9:19 am

rela ha escrit:Bon dia noies!!!!

la quedada va se genial!! m'ho vaig passar super bé!!! :ok: :ok: :ok:

ai.. Mow.. com et fas estimar capullina.... :love: :love:

I tu... xxo.0.o :-()-)

Imatge
Pecunia
Entrades: 918
Membre des de: dt. nov. 09, 2010 2:40 pm
Ubicació: Garraf

EntradaAutor: Pecunia » dv. des. 24, 2010 9:33 am

BON NADAL A TOTES LES MEVES GRAFIQUERES!!!!
PhoskiDoncs al final no m'ha fet patir tant com em temia, i em va venir ahir a la nit la impresentable, però bé, ara ja començo un nou cicle, i tot comença de nou, i a tornar-hi! Suposo q després d'aq desespero, només volia q vingués per poder tornar a començar, així q sembla mentida, però estic contenta q tot hagi tornat a la normalitat... M'ha anat molt bé fer les gràfiques, pq com la meva temperatura anava baixant, tot i q se'm retrasés, sabia q acabaria venint, i si no m'hauria emparanoiat molt més, o sigui q estic contenta per haver-me fet la gràfica!
Una pregunta, però, és possible quedar-te embarassada amb una temperatura baixa? O és impossible?

Rela i MowMe n'alegro q la quedada anés bé, ja m'ho imaginava q us ho passarieu de conya, pq amb el bon rotllo q hi ha, i la cantitat de coses q hi han a explicar...
GlindaCom estàs guapa?
EveMoltes forces per la sexy week, q si us ha sortit positiu, heu d'aprofitar aq dos dies!!!

un petonàs a totes i estic molt contenta de q aq any, pugui compartir el nadal també amb vosaltres.
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Panxulina assegurada: Luni57, Phosqui, Twix i Pecunia ho hem aconseguit!
luva
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

EntradaAutor: luva » dv. des. 24, 2010 9:47 am

Bon dia!

Però que nadalenques que estem totes... que bonic poder desitjar un bon nadal a persones a les que no coneixes personalment però formen part de la teva vida. Fa un any no sabiem res de tot això, jo no podia intuïr que el SP entrés a la meva vida d' aquesta forma i que em sentiria tant bé. Xiquetes, a lo que voy, que passeu unes bones festes, les que no hem aconseguit el noste somni tenim un desig que demanar, segur que ho aconeguirem.Un petonàs per totes i cadascuna de vosaltres.

xx:-D xxsta:: BON NADAL!!!!! xxo.0.o xxkiss::

Vera, enhorabona, de ben segur que aquest Nadal serà especial, gaudeix-lo al màxim.

Bombolla ja he llegit que entres en un moment kit-kat, no desesperis, deixa't cuidar tornarà a arribar el vostre moment i ho aconsegurieu.

Nenes ahir em vaig enrecordar de vosaltres, a veure si poseu alguna fotito per les que no vam poder anar.

Petonets per totes!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Mow

EntradaAutor: Mow » dv. des. 24, 2010 9:53 am

Luva, al final no vam fer fotos! Ja tenim excusa per tornar a quedar i que us apunteu més noies! >.-<:

Jo fa un any ja pensava en bebés :love: però encara no havíem començat la recerca, estavem a punt...i a l'agost l'Artemis em va parlar d'aquest foro, el vaig xafardejar i ara ja no puc viure sense vosaltres! :love: :-()-)

Imatge
luva
Entrades: 1438
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 1:22 pm

EntradaAutor: luva » dv. des. 24, 2010 9:56 am

Mow ha escrit:Luva, al final no vam fer fotos! Ja tenim excusa per tornar a quedar i que us apunteu més noies! >.-<:

Jo fa un any ja pensava en bebés :love: però encara no havíem començat la recerca, estavem a punt...i a l'agost l'Artemis em va parlar d'aquest foro, el vaig xafardejar i ara ja no puc viure sense vosaltres! :love: :-()-)

>.-<: >.-<: >.-<: :-()-)

A veure si la pròxima no me la perdo!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!

17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. des. 24, 2010 10:08 am

Ei, maques! I tant que us feu estimar, bandarres!!!! :love: :love: :love:

Només he entrat per desitjar-vos bones festes! És possible que encara em passi uns dies més sense entrar, però bé, sempre us tinc al cap!!! M'he perdut moltes coses? Segur que sí... uns quants buenorros, si és que no heu perdut els bons costums, eheeeeeeeee? Hahahaahahaha!

Un petonàs gegant per a totes! Ens "veiem" abans que acabi l'any, espero!!!

Muac!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Mow

EntradaAutor: Mow » dv. des. 24, 2010 10:28 am

Mara17 ha escrit:Ei, maques! I tant que us feu estimar, bandarres!!!! :love: :love: :love:

Només he entrat per desitjar-vos bones festes! És possible que encara em passi uns dies més sense entrar, però bé, sempre us tinc al cap!!! M'he perdut moltes coses? Segur que sí... uns quants buenorros, si és que no heu perdut els bons costums, eheeeeeeeee? Hahahaahahaha!

Un petonàs gegant per a totes! Ens "veiem" abans que acabi l'any, espero!!!

Muac!

:-()-) Lady tres segons et diré!

Bon Nadal de nou, Mara...un plaer compartir-lo per primera vegada, i les que ens queden, al vostre costat! :love:

Imatge
Bombolla
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dv. des. 24, 2010 11:47 am

Bandarretes meves!!!!
Entro nomé un momentet per desijar-vos de tot cor MOLT BON NADAL. Com diu la Mow, que el passeu al costat d'aquelles persones que estimeu, i que us sentiu afortunades pel què teniu i pel què tindreu.
Nosaltres hem arribat aquest matí a BCN, però tenim a l'Ona amb bronco-pneumonia :ufs: Ella està tant contenta i eixerida com sempre, jo si tingués el què té ella estaria tot el dia al llit, i ella no, té una fortalesa impressionant que no sé d'on la treu. Jo passaré el Nadal amb l'Ona, el Bombollo i elsmeus pares i resta de familia...en tenia taaaantes ganes!!!

Moooolts petonets per totes precioses! Que tingueu un Nadal ben dolç.
I una mega abraçada i una carretada d'ànims per la Phosqui i pel seu nebodet.
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
rela
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

EntradaAutor: rela » dv. des. 24, 2010 11:50 am

Wapes, us desitjo el mateix!!

un nadal ple d'alegries!!!

i un 2011 millor que el 2010!! i molt molt fèrtil!! :love: :love:

Bones festes!!

Imatge
smile! ;)

★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dv. des. 24, 2010 11:53 am

Mow ha escrit::-()-) Lady tres segons et diré!

Pffffffffffffffffffffffffffffffffhahahahahahahahaha!

Em pixo!!!

rela ha escrit:i un 2011 millor que el 2010!! i molt molt fèrtil!! :love: :love:

Apa, l'altra!!! Hahahahahaha! Això, això... (haurem de demanar emoticones de conills!!!! :content: :content: :content: )

Una abraçada per a totes. :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
tilda
:: tortuga
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dv. des. 24, 2010 12:00 pm

Hola grafiqueres maques!!!

M'alegro que anés bé la trobada, a veure si a la propera m'animo... Nenes, una coseta, creieu que és bon senyal un TO+ a 7DPO? No em demaneu perquè, però me n'he fet un i ha sortit posiiu. És que he sentit pel fòrum que pot ser signe d'embaràs... Digueu-me paranoica però, no ho sé, tinc una miqueta d'esperança... Què en penseu???
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA
Mow

EntradaAutor: Mow » dv. des. 24, 2010 12:13 pm

Tilda, jo per l'experiència amb d'altres noies penso que és una bona senyal... :love:

Bombolla, que és millori la petita! Bones festes! neukiss-)

Imatge
tilda
Entrades: 347
Membre des de: dt. set. 01, 2009 5:56 pm

EntradaAutor: tilda » dv. des. 24, 2010 12:15 pm

Merci Mow! No puc evitar fer-me esperances...però si després és que no, la patacada serà més forta... Però bé, me n'he fotut tantes que ja no vindrà d'una!!! :p-)
Tildagràfica:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e18b3

Intentant embaràs des de maig del 2009
Embaràs ectòpic a l'agost del 2009
No hi hagut embaràs fins a setembre de 2011 (22 cicles)
Proves fertitlitat: OK
Última eco: Hidrosalpinx a la trompa esquerre (s'haurà d'operar?)
Llista d'espera IA

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 68 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::