GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
Nightygt ha escrit:
Bie la teva grafica té molt bona pinta!!De quants dies tens les FL? Per quin dia el TE?
![]()
Només he tingut un cicle abans que aquest i vaig tenir una FL de 9 dies, o sigui que m'hauria de baixar avui. De fet estic prereglosa total, aquest matí al llit tenia un dolor d'ovaris que normalment tinc quan la regla ja està aquí... i ahir nit vaig tacar una miqueta (tenia descomposició perquè em va sentar malament el sopar i en fer esforç vaig veure spotting) avui de moment no tinc spotting però estic gairebé segura que és qüestió d'hores.
Aquest cicle m'he posat progesterona tòpica perquè el passat vaig començar a tacar a 7DPO
ains quin pal
demà demanaré hora per la ginecòloga perquè no sap quan em duren les fases lutees ni res, a veure què em proposa, si em dóna ja omifin o què.
Guapa no desesperis, encara que hagis ovulat una mica més tarde els dracs poden aguantar fins a 5 dies!
hola wapes! com van les meves grafiqueres preferides??? mmm veig q esto està molt paradet ehhh....
s nota q es finde.... demà la maneta haurà d passar revista q sino aki hi ha més perrakes q grafikeres!
veig q sou 3 en desespero... giss wapi com va akest més? nighty tu tb anims! i tu bie!.. molt rebé! a ver si se us anima ben amunt la grafika....
jo dimart a veure si aconsegueixo veure el meu cigronet.... encara estic q no mho acabo d creure.... asi q fins q no el vegi.... sem fa raro.... i tinc algo d por... po bueno... a ver si el puc veure i em començo a fer a la idea....
bé carinyetes no us apalankeu i a ver si animeu el post ehhh q les grafikeres som lluitadores! muaaaaaaaaaaaaaaaaak a totes
s nota q es finde.... demà la maneta haurà d passar revista q sino aki hi ha més perrakes q grafikeres!
veig q sou 3 en desespero... giss wapi com va akest més? nighty tu tb anims! i tu bie!.. molt rebé! a ver si se us anima ben amunt la grafika....
jo dimart a veure si aconsegueixo veure el meu cigronet.... encara estic q no mho acabo d creure.... asi q fins q no el vegi.... sem fa raro.... i tinc algo d por... po bueno... a ver si el puc veure i em començo a fer a la idea....
bé carinyetes no us apalankeu i a ver si animeu el post ehhh q les grafikeres som lluitadores! muaaaaaaaaaaaaaaaaak a totes
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Bon dia i bon dilluns!!!
Comencem la setmana!! A veure, a veure... aj sé que la jefa també està desapareguda... però això de tenir el post tant parat no pot ser!!! Aquí una s'ha de posar ferma... noies ja podeu començar a donar-li a les tecles!!! Sinó m'enfadaré...
Encarta tenim 3 desesperos!!! Giss, Nightygt, Bie Com ho portem?!?! algun símptome?! Vinga, vinga expliqueu
Sabeu què faré... això no pot ser... vaig al post de cercadores a buscar adeptes... a veure si en captem alguna i animem un xic això
Ei grafiperres!!! Que tal aneu?! Atram31, Mara17, tilda, Rela, Greys, Dimecres, Aurora 84, Lyuba, Phosqui, Mimi82 No us animeu a despenjar el temròmetre i tornar a agafar-li el gustillo? Vinga, vinga... que us trobem a faltar...
Grafipanxus... Pecunia, Izascun, AtreB... Volem una evolució del vostres cigronetes!!!!
Moltes petons a Totes... M'hauré de pensar un anunci per engrescar les cercadores... suggerències?
Vaig a actualitzar mentre penseu
Comencem la setmana!! A veure, a veure... aj sé que la jefa també està desapareguda... però això de tenir el post tant parat no pot ser!!! Aquí una s'ha de posar ferma... noies ja podeu començar a donar-li a les tecles!!! Sinó m'enfadaré...
Encarta tenim 3 desesperos!!! Giss, Nightygt, Bie Com ho portem?!?! algun símptome?! Vinga, vinga expliqueu
Sabeu què faré... això no pot ser... vaig al post de cercadores a buscar adeptes... a veure si en captem alguna i animem un xic això
Ei grafiperres!!! Que tal aneu?! Atram31, Mara17, tilda, Rela, Greys, Dimecres, Aurora 84, Lyuba, Phosqui, Mimi82 No us animeu a despenjar el temròmetre i tornar a agafar-li el gustillo? Vinga, vinga... que us trobem a faltar...
Grafipanxus... Pecunia, Izascun, AtreB... Volem una evolució del vostres cigronetes!!!!
Moltes petons a Totes... M'hauré de pensar un anunci per engrescar les cercadores... suggerències?
Vaig a actualitzar mentre penseu

doncs cap novetat! m'he fet un TE i negatiu
però la resta igual!
Bon dia ladies!!! Doncs si que ha estat paradet això eh???
Jo he passat el cap de setmana a Huesca, aprofitant els últims dies de vacances... demà ja començo les nits
Bie, TE negatiu??? però la tempe segueix alteta no? Bé, esperem a demà a veure què passa... molts d'ànims!
Nyght... no adelantem aconteixements... hem de tenir paciència i fe... algun dia ha de ser el nostre no? molta sort!
Jo tinc poques novetats... encara hem queda tota una setmana per desesperar... fins dimarts que ve no sabré res...
En principi és molt aviat per tenir símptomes... l'única cosa aquest finde vaig notar com dos cops com una fiblada... però pot ser de tantes coses...
En fi,
Atreb, demà informa'ns eh??? volem veure el cigru!!! vas per mutua?
Molts petonets a totes!!!
Jo he passat el cap de setmana a Huesca, aprofitant els últims dies de vacances... demà ja començo les nits
Bie, TE negatiu??? però la tempe segueix alteta no? Bé, esperem a demà a veure què passa... molts d'ànims!
Nyght... no adelantem aconteixements... hem de tenir paciència i fe... algun dia ha de ser el nostre no? molta sort!
Jo tinc poques novetats... encara hem queda tota una setmana per desesperar... fins dimarts que ve no sabré res...
En principi és molt aviat per tenir símptomes... l'única cosa aquest finde vaig notar com dos cops com una fiblada... però pot ser de tantes coses...
En fi,
Atreb, demà informa'ns eh??? volem veure el cigru!!! vas per mutua?
Molts petonets a totes!!!
Hola guapes!
La Maneta preguntava per la evolució de les embaraçades, i com q ara torno de la gine amb la meva nova eco... us la penjo!
Aquesta vegada ja li hem vist les dues mans i els dos peus! Ja comença a tenir més forma, i es movia un munt... a mi se m'han entelat els ulls, pq encara tenia por q hem diguéssin q passava algo, q no es sentís el cor, o algo, i al veure q està tot bé, q es mou i es va fent grandet... els nervis q portava... m'he emocionat
bé guapes, res, q ja sabeu q ja falta menys pq us arribi a vosaltres i estaré pendent, q us vull veure a totes a l'altre costat!
La Maneta preguntava per la evolució de les embaraçades, i com q ara torno de la gine amb la meva nova eco... us la penjo!
Aquesta vegada ja li hem vist les dues mans i els dos peus! Ja comença a tenir més forma, i es movia un munt... a mi se m'han entelat els ulls, pq encara tenia por q hem diguéssin q passava algo, q no es sentís el cor, o algo, i al veure q està tot bé, q es mou i es va fent grandet... els nervis q portava... m'he emocionat
bé guapes, res, q ja sabeu q ja falta menys pq us arribi a vosaltres i estaré pendent, q us vull veure a totes a l'altre costat!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
sí Giss, la tempe segueix alta! a sobre el test mostra una línia d'evaporació blanca i està com mastegat jajjaja, en fi... com per tornar-nos boges!
Pecunia no veig la foto, em diu que no tinc permisos, però enhorabona, me n'alegro molt!

Pecunia no veig la foto, em diu que no tinc permisos, però enhorabona, me n'alegro molt!

Pecu!!!!!!!!!!! Quina passada!!! Se li veuen les mans!!!!
I quan mesura, ja???
Estic nerviosa perduda... m'emociono mogollón amb les teves ecos!!!!
Un petonet!
I quan mesura, ja???
Estic nerviosa perduda... m'emociono mogollón amb les teves ecos!!!!
Un petonet!
Hola noies!
El primer de tot Brisi moltes felicitats que jo no t'havia dit res!
Pecu que fort, sí què és cert que ja se li veuen els pues i les mans! jejeje quina il.lusio!
Maneta, guapa com vas?? aquí al peu del canó veig, ets genial!
Atreb i tu?? com va aquesta panxu? demà ja aneu a la primera visita??
Jo crec que ja m'he de marxar cap al subforum de RA, ja tenim hora al CIRH el proper mes de novembre, al final ja estem cansats d'esperar.
Tot i que si esperessim segur que ho aconeseguiríem, però probarem a veure que ens expliquen allà.
Per lo demés tot bé, amb la regla un altre vegada i esperant que arribi el nostra torn, però com sempre us dic estem bé eh?
A totes
El primer de tot Brisi moltes felicitats que jo no t'havia dit res!
Pecu que fort, sí què és cert que ja se li veuen els pues i les mans! jejeje quina il.lusio!
Maneta, guapa com vas?? aquí al peu del canó veig, ets genial!
Atreb i tu?? com va aquesta panxu? demà ja aneu a la primera visita??
Jo crec que ja m'he de marxar cap al subforum de RA, ja tenim hora al CIRH el proper mes de novembre, al final ja estem cansats d'esperar.
Tot i que si esperessim segur que ho aconeseguiríem, però probarem a veure que ens expliquen allà.
Per lo demés tot bé, amb la regla un altre vegada i esperant que arribi el nostra torn, però com sempre us dic estem bé eh?
A totes

Bona tarda grafiqueres!!!!..ja som dilluns!!! quin dia més enubulat,no?
PECUNIA quina emoció la teva eco...i emociona't ,que m'imagino que deu ser impresionant sentir com creix la panxeta i es va fent gran el cigronet...aix que bonic!!! me n'alegro que tot vagi tan bé
atrev+ QUINS NERVIS...DEMÀ JA LA PRIMERA ECO...segur que tot estarà de conya i ens podras també explicar el que sentiras ben aviat....
quantes emocions!!!
GREYS et desitjo el millor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GUIS, BIE I NYGTHty....anims en el desespero!!!! aquesta fase és la més desesperant però també te el seu punt.
Jo en fase d'esperar que el SANT OMIFIN faci la seva feineta...jejeje ja he pres el dopatge que em calia i ara a començar a fer deures...de fet no tinc ni idea quan ovolaré...potser em fare algun TO o miraré algun dia tempes...però no voldria obsessionar-me que amb mi això és fàcil......
maneta jefa!!!! mirarem de no ser tan perraques...jeejejje
a totes les que em deixo
GRAFIQUERES ANIMS QUE HO ACONSEGUIREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PECUNIA quina emoció la teva eco...i emociona't ,que m'imagino que deu ser impresionant sentir com creix la panxeta i es va fent gran el cigronet...aix que bonic!!! me n'alegro que tot vagi tan bé
atrev+ QUINS NERVIS...DEMÀ JA LA PRIMERA ECO...segur que tot estarà de conya i ens podras també explicar el que sentiras ben aviat....
GREYS et desitjo el millor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GUIS, BIE I NYGTHty....anims en el desespero!!!! aquesta fase és la més desesperant però també te el seu punt.
Jo en fase d'esperar que el SANT OMIFIN faci la seva feineta...jejeje ja he pres el dopatge que em calia i ara a començar a fer deures...de fet no tinc ni idea quan ovolaré...potser em fare algun TO o miraré algun dia tempes...però no voldria obsessionar-me que amb mi això és fàcil......
maneta jefa!!!! mirarem de no ser tan perraques...jeejejje
a totes les que em deixo
GRAFIQUERES ANIMS QUE HO ACONSEGUIREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Guapes! bon dia! he entrat x veure els vostres desesperos a ver com van... jeje... animus wapissimes!
Pecu ohhhhh q guay la teva eco!!! sí q es veuen les manetes i els peus.... q chuli.....
Jo vaig avui síp... a la mútua et donen hora abans q a la SS...i com pago mútua pues ho aprofito! jeje.... no crec q vegi gran cosa.... po bueno suposo q fa ilu igualment....
De fet vaig a la doctora q m va fotre bronca fa 2 anys quan vaig anar un dia dient...potser estic prenyi....perquè no m ve la regla.... portava un cicle d'akells meus d 52 dies.... (no tenia ni idea q era SOP)....jajaja mare meva que pokes coses q sabia aleshores.... jo creia q si un dia ho feia sense condó ja m kedava embarassada....:p.....pues bueno vaig passar tanta vergonya q li vaig dir a l'atreBo q no hi tornaria sense panxu.... desprès ja van venir el tema d proves x la SS...i no mha calgut tornar fins ara....jejeje Po sóc tan tonta q akest matí x si les moskes mhe fet un altre TE...jajajaja li he dit a l'atreBo q no fos cas.... q no volia fotre el panoli un altre vegada.... jajajaja sóc un cas...
Per la resta tot molt bé... tret alguna petita molèstia d tant en tant.... la veritat es q no m puc keixar..... avui si tot va bé segurament els hi direm als meus pares.....peteixo xq me mare sen anirà d la llengua.... po bueno.... espero m mantingui el secret x poder-li dir jo als meus germans... jeje
Ja us ensenyaré com ho he preparat x dir-lis....
Greys wapi! men alegro estiguis animada.... o almenys mho ha semblat més!...a ver si el empujoncito de RA funciona i aviat comparem panxulines!!!
Gisss anims amb la feina! wapi! a ver si treballant ens passa ràpid el desespero!!! un besitu
A totes totes un besu enorme.... i us informo aviat! muaaaaaak!
Pecu ohhhhh q guay la teva eco!!! sí q es veuen les manetes i els peus.... q chuli.....
Jo vaig avui síp... a la mútua et donen hora abans q a la SS...i com pago mútua pues ho aprofito! jeje.... no crec q vegi gran cosa.... po bueno suposo q fa ilu igualment....
De fet vaig a la doctora q m va fotre bronca fa 2 anys quan vaig anar un dia dient...potser estic prenyi....perquè no m ve la regla.... portava un cicle d'akells meus d 52 dies.... (no tenia ni idea q era SOP)....jajaja mare meva que pokes coses q sabia aleshores.... jo creia q si un dia ho feia sense condó ja m kedava embarassada....:p.....pues bueno vaig passar tanta vergonya q li vaig dir a l'atreBo q no hi tornaria sense panxu.... desprès ja van venir el tema d proves x la SS...i no mha calgut tornar fins ara....jejeje Po sóc tan tonta q akest matí x si les moskes mhe fet un altre TE...jajajaja li he dit a l'atreBo q no fos cas.... q no volia fotre el panoli un altre vegada.... jajajaja sóc un cas...
Per la resta tot molt bé... tret alguna petita molèstia d tant en tant.... la veritat es q no m puc keixar..... avui si tot va bé segurament els hi direm als meus pares.....peteixo xq me mare sen anirà d la llengua.... po bueno.... espero m mantingui el secret x poder-li dir jo als meus germans... jeje
Ja us ensenyaré com ho he preparat x dir-lis....
Greys wapi! men alegro estiguis animada.... o almenys mho ha semblat més!...a ver si el empujoncito de RA funciona i aviat comparem panxulines!!!
Gisss anims amb la feina! wapi! a ver si treballant ens passa ràpid el desespero!!! un besitu
A totes totes un besu enorme.... i us informo aviat! muaaaaaak!
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
Bon dimarts grafiqueres meves!!
Ufff... quina manda! A veure si em vaig despertant, però amb aquesta fresqueta que fa s'estava massa bé el llit
Vinga passem llista...
Bie un TE negatiu?! Uooo quina pu***a... però bé, estàs a DPO12, a veure què fa avui la temperatura, si es manté alteta... ja saps que és un bon senyal... recorda el nostre lema mentre no hi ha marranota hi ha esperança i s'ha de mantenir l'esperança fina el final
Giss Mitala! De panxing uns dies per Huesca... espero que els hagis aprofitat mooooolt... avui ja comences de nit?! ufff... sóc incapaç de fer aquest torn... ho vaig fer una temporada i va ser horrible... no podia dormir durant el dia.
Pecunia Neeenaaa! quin cigronet més macu!! Però si se li veuen les manetes (dues Manetes estan a dins teu...
jo em preocuparia... jajajajaja, ho sento ho havia de dir
) i els peuets!!! Quina passada!!! A més, és normal que t'emocionis... ja ho estic fent jo
i només veig la ECO.
Izascun
Greys Ei! el novembre està aquí al costat... cada cop queda menys, d'aquí poc ens explicaras la teva esperiència amb la panxeta
Nenea Per l'experiència de l'AtreB sabem que el dopatge funciona... per la meva sabem que l'irradiació no... així que ja saps què toca...
+
+
=
=
Aquest és el nostre objectiu i l'aconseguirem!!
Ep! Anava a trametre u m'he trobat lAtreB.... bitxu! Vull una crònica completa de la teva primera visita a la ginecòloga! Tinc unes ganes de veure aquest cigronet que he cantat!!!
A més, ja ens explicaràs com els hi heu dit als vostres pares... m'encanta sentir aquestes esperiències.
Atenció Us anuncio que cada dia passaré llista i si no hi sou us posaré falta... així que ja sabeu què us toca... xerrar, xerrar i xerrar... us esteré viginant
Avui sí, vaig a post de cercadores a veure si en capto alguna.
Ufff... quina manda! A veure si em vaig despertant, però amb aquesta fresqueta que fa s'estava massa bé el llit
Vinga passem llista...
Bie un TE negatiu?! Uooo quina pu***a... però bé, estàs a DPO12, a veure què fa avui la temperatura, si es manté alteta... ja saps que és un bon senyal... recorda el nostre lema mentre no hi ha marranota hi ha esperança i s'ha de mantenir l'esperança fina el final
Giss Mitala! De panxing uns dies per Huesca... espero que els hagis aprofitat mooooolt... avui ja comences de nit?! ufff... sóc incapaç de fer aquest torn... ho vaig fer una temporada i va ser horrible... no podia dormir durant el dia.
Pecunia Neeenaaa! quin cigronet més macu!! Però si se li veuen les manetes (dues Manetes estan a dins teu...
jo em preocuparia... jajajajaja, ho sento ho havia de dir
) i els peuets!!! Quina passada!!! A més, és normal que t'emocionis... ja ho estic fent jo
i només veig la ECO.Izascun
Greys Ei! el novembre està aquí al costat... cada cop queda menys, d'aquí poc ens explicaras la teva esperiència amb la panxeta
Nenea Per l'experiència de l'AtreB sabem que el dopatge funciona... per la meva sabem que l'irradiació no... així que ja saps què toca...
+
+
=
=
Aquest és el nostre objectiu i l'aconseguirem!!Ep! Anava a trametre u m'he trobat lAtreB.... bitxu! Vull una crònica completa de la teva primera visita a la ginecòloga! Tinc unes ganes de veure aquest cigronet que he cantat!!!
A més, ja ens explicaràs com els hi heu dit als vostres pares... m'encanta sentir aquestes esperiències. Atenció Us anuncio que cada dia passaré llista i si no hi sou us posaré falta... així que ja sabeu què us toca... xerrar, xerrar i xerrar... us esteré viginant
Avui sí, vaig a post de cercadores a veure si en capto alguna.

Bé, anunci posat al post de cercadores...
Segon (amb el teu permís Ninetapetita) Vinc a captar adeptes...
Em presento: Sóc la Maneta, jefa grafiqueres del post d'octubre.
Es busquen grafiqueres,
requisits... només cal disposar d'un termòmetre al costat de la tauleta de nit i prendre's la temperatura cada matí just abans llevar-se, anotar el valor obtingut i observar com va evolucionant.
Per més informació: Passeu pel post de grafiqueres, allà us atendrem encantades
Ara només toca esperar
Segon (amb el teu permís Ninetapetita) Vinc a captar adeptes...

Em presento: Sóc la Maneta, jefa grafiqueres del post d'octubre.
Es busquen grafiqueres,
requisits... només cal disposar d'un termòmetre al costat de la tauleta de nit i prendre's la temperatura cada matí just abans llevar-se, anotar el valor obtingut i observar com va evolucionant.
Per més informació: Passeu pel post de grafiqueres, allà us atendrem encantades
Ara només toca esperar

- Ariadniita27
- :: tigre

- Entrades: 772
- Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm
Bon día!
jo aquest mes porto anotant totes les tempes....segons la grafica vaig ovular el divendres...
avui la tempe es de 36,60
els meus cicles son de 32 dies...
veurem haver queden 8 dies per que em baixi la warry ...
no se xq, xo aquet mes després de veure el chasco de septembre no tinc esperançes...
jo aquest mes porto anotant totes les tempes....segons la grafica vaig ovular el divendres...
avui la tempe es de 36,60
els meus cicles son de 32 dies...
veurem haver queden 8 dies per que em baixi la warry ...
no se xq, xo aquet mes després de veure el chasco de septembre no tinc esperançes...
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81Re: GRAFIQUERES D’OCTUBRE, cauen les fulles, creixen panxes!
Hola noies!!!!
Maneta, tia... em parteixo el cul amb tu!!! :) ets la bomba. Pedazo jefa que ens hem guanyat!
atreB!!! Es clar que veuràs alguna cosa. El sac embrionari i el cigru amb el sac vitel·lí, fijo... amb sort veureu i sentireu bategar el cor... espero que vagi super bé!!!!
És la última eco que tinc feta (demà vaig a la segona eco) i no paro de mirar-me-la... és tan mono el meu cigronet!!!!! Ja veuràs que fa mogollón d'il·lusió! M'he rigut sola llegint això que t'has fet un TE per no liar-la un altre cop... si és que això és un no patir, oi??? Un petonarro!
A les que desespereu, molts ànims!!! Si no és aquest mes serà el següent... passeu els dies el millor que pogueu! Bie, bonica... m'imagino com ha de ser de dur veure un TE blanc però no perdis l'esperança... estem pendents de tu, passa a dir-nos com evoluciona tot!!!!
Giss.... ànims amb la feina!!!
greys...
A la resta, sento no personalitzar més... tinc una feinada de por!!!

Maneta, tia... em parteixo el cul amb tu!!! :) ets la bomba. Pedazo jefa que ens hem guanyat!
atreB!!! Es clar que veuràs alguna cosa. El sac embrionari i el cigru amb el sac vitel·lí, fijo... amb sort veureu i sentireu bategar el cor... espero que vagi super bé!!!!
És la última eco que tinc feta (demà vaig a la segona eco) i no paro de mirar-me-la... és tan mono el meu cigronet!!!!! Ja veuràs que fa mogollón d'il·lusió! M'he rigut sola llegint això que t'has fet un TE per no liar-la un altre cop... si és que això és un no patir, oi??? Un petonarro!A les que desespereu, molts ànims!!! Si no és aquest mes serà el següent... passeu els dies el millor que pogueu! Bie, bonica... m'imagino com ha de ser de dur veure un TE blanc però no perdis l'esperança... estem pendents de tu, passa a dir-nos com evoluciona tot!!!!
Giss.... ànims amb la feina!!!
greys...
A la resta, sento no personalitzar més... tinc una feinada de por!!!

Bon dia ladies!!! Uf menos mal que avui hi ha més moviment per aquí...últimament això està molt paradet... es troben a faltar aquestes panxus! atreb, izascun, pecu...
Doncs jo començo avui a treballar però només una nit suelta... després descanso dimecres i dijous i torno divendres, dissabte, diumenge i dilluns... i dimarts acaba el desespero! així que bueno, potser em va bé treballar així no m'en adono i ja estem a la setmana vinent... No tinc gaires esperances però bueno... en el cas de que aparegui la
començarem amb semino i analítica...
Pecunia! Quina eco més xula!!! mans i peus!!! que fuerte!!! com canvien en qüestió de dies eh? i només estàs d'11 setmanes! què guay!
Bie, què tal? com està la tempe d'avui?
Greys! que vagi molt bé a CIRH!
Nenea! ànims! a veure aquest mes si l'omifin ajuda una miqueta!!! ja ens explicaràs!
Atreb!!! avui és el gran dia!!! avui veuràs el cigru!!! que fuerte que fuerte!!! aquesta nit volem foto de la eco eh??? Molta sort!!!
Maneta! ja he vist al post de cercadores que busques recluses... jejeje a veure si s'animen! Ah! i em sembla bé això de passar llista! jejeje
Un petonet ladies!
Doncs jo començo avui a treballar però només una nit suelta... després descanso dimecres i dijous i torno divendres, dissabte, diumenge i dilluns... i dimarts acaba el desespero! així que bueno, potser em va bé treballar així no m'en adono i ja estem a la setmana vinent... No tinc gaires esperances però bueno... en el cas de que aparegui la
començarem amb semino i analítica...Pecunia! Quina eco més xula!!! mans i peus!!! que fuerte!!! com canvien en qüestió de dies eh? i només estàs d'11 setmanes! què guay!
Bie, què tal? com està la tempe d'avui?
Greys! que vagi molt bé a CIRH!
Nenea! ànims! a veure aquest mes si l'omifin ajuda una miqueta!!! ja ens explicaràs!
Atreb!!! avui és el gran dia!!! avui veuràs el cigru!!! que fuerte que fuerte!!! aquesta nit volem foto de la eco eh??? Molta sort!!!
Maneta! ja he vist al post de cercadores que busques recluses... jejeje a veure si s'animen! Ah! i em sembla bé això de passar llista! jejeje
Un petonet ladies!
- Ariadniita27

Bon dia noies
Una pregunta, segons la grafica ha detectat q vaig ovular el divendres dia 14
estic al dia 24 del cicle, tinc cicles de 32 dies
després del dia de la ovulació no ni ha ja posibilitats de fecundar no??? es fins al 14???
es q llegit a una pagina que quan ovules, n´hi ha 5 dies abans i 5 després els quals es pot quedar...pero mira q m extraña...jo ja no se ni com funciona tot aixo...
veieu la meva grafica??? ja deberia haber pujat la tempe???
avui estic a 36,60
aixxxx quin rotllo..............
Una pregunta, segons la grafica ha detectat q vaig ovular el divendres dia 14
estic al dia 24 del cicle, tinc cicles de 32 dies
després del dia de la ovulació no ni ha ja posibilitats de fecundar no??? es fins al 14???
es q llegit a una pagina que quan ovules, n´hi ha 5 dies abans i 5 després els quals es pot quedar...pero mira q m extraña...jo ja no se ni com funciona tot aixo...
veieu la meva grafica??? ja deberia haber pujat la tempe???
avui estic a 36,60
aixxxx quin rotllo..............

*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Bon dia Ariadniita no sé perquè però la teva gràfica no es veu... surt la roda del cicle i res de gràfica... quan tingui un moment, t'explico en detall com es posa... de moment si vols al inici del post veuràs instruccions de com posar la gràfica a la signatura. 

- Ariadniita27

maneta ha escrit:Bon dia Ariadniita no sé perquè però la teva gràfica no es veu... surt la roda del cicle i res de gràfica... quan tingui un moment, t'explico en detall com es posa... de moment si vols al inici del post veuràs instruccions de com posar la gràfica a la signatura.
Moltes gracias Maneta
vaig a llegir-mo tot de nou

*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Bon dia wapis!!!
Fitxo pq la super jefa no em posi falta!!!
que tot i ser una grafiperra i estar una mica desconectada del fòrum, segueixo per aqui, eh!!!!
No personalitzo massa pq us llegeixo en diagonal quan el mimo no em veu, que li vaig prometre no obsesionar-me amb vosaltres aquest mes...
Pecu, quina coseta més maca que portes dins la panxu, sempla un robotet amb aquestes manetes i aquests peus... quina gracia!!!
Izascun, tens eco demà? també volem veure foto, eh!!!! I atreB més del mateix, eh!!! Volem veure tots els vostres cigronets/boletets!!!
A les que us va venir la warry, ànims pel novembre!! (quin remei ens toca, no?
)
I aquests desesperos que encara queden, volem més
que tenim que fer records!!!
Jo no us puc contar gran cosa... Els ànims estan ves, amb aixo de no mirar res em sento una mica com si estigues perdent el temps, a més, he estat uns dies xungui amb el mimo, i he donat massa tombs al cap, i de vagades no es bó... Sort que ara les coses ja s'han mig arreglat i ara començo a agafar il·lusió per encarar la sexy week, que comença a finals de setmana!!!
Per cert reines, avui parlant amb ma germana m'ha sorgit un dubte sobre el grup sanguini.
Jo sóc A- i el mimo també, i ma germana m'ha dit que amb RH negatiu, potser puc tenir problemes quan tingui la
, sabeu com funciona? Sabeu si hi ha algun post que en parlin? (jo no l'he vist).
MErci reinetes, i us segueixo en las sombras!!!!
Fitxo pq la super jefa no em posi falta!!!
que tot i ser una grafiperra i estar una mica desconectada del fòrum, segueixo per aqui, eh!!!!
No personalitzo massa pq us llegeixo en diagonal quan el mimo no em veu, que li vaig prometre no obsesionar-me amb vosaltres aquest mes...
Pecu, quina coseta més maca que portes dins la panxu, sempla un robotet amb aquestes manetes i aquests peus... quina gracia!!!
Izascun, tens eco demà? també volem veure foto, eh!!!! I atreB més del mateix, eh!!! Volem veure tots els vostres cigronets/boletets!!!
A les que us va venir la warry, ànims pel novembre!! (quin remei ens toca, no?
)I aquests desesperos que encara queden, volem més
que tenim que fer records!!! Jo no us puc contar gran cosa... Els ànims estan ves, amb aixo de no mirar res em sento una mica com si estigues perdent el temps, a més, he estat uns dies xungui amb el mimo, i he donat massa tombs al cap, i de vagades no es bó... Sort que ara les coses ja s'han mig arreglat i ara començo a agafar il·lusió per encarar la sexy week, que comença a finals de setmana!!!
Per cert reines, avui parlant amb ma germana m'ha sorgit un dubte sobre el grup sanguini.
Jo sóc A- i el mimo també, i ma germana m'ha dit que amb RH negatiu, potser puc tenir problemes quan tingui la
, sabeu com funciona? Sabeu si hi ha algun post que en parlin? (jo no l'he vist). MErci reinetes, i us segueixo en las sombras!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |