treure el bolquer
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: treure el bolquer
entrerius,
A veure com li va!
A veure com li va!Re: treure el bolquer
Molt bé, l'Omar!! Ara ja té la motivació i la determinació, així que ara ja anirà sobre rodes.
Nosaltres ho tenim força controlat, ara ja ho va demanant més sovint i ahir fins i tot va fer una caca a l'orinal.
Us deixo una foto de la imatge que més vam repetir al zoo l'altre dia i del que quedarà més a la retina del primer dia de zoo amb la meva filla! (La treuré d'aquí uns dies)
Nosaltres ho tenim força controlat, ara ja ho va demanant més sovint i ahir fins i tot va fer una caca a l'orinal.
Us deixo una foto de la imatge que més vam repetir al zoo l'altre dia i del que quedarà més a la retina del primer dia de zoo amb la meva filla! (La treuré d'aquí uns dies)
Raqueleta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. maig 12, 2012 8:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Gràcies Itaca.
Raqueleta segur que aquesta imatge serà molt habitual per totes nosaltres durant uns quants dies
Avui s'ha entestat en fer un pipí abans d'entrar a escola a la carretera
l'he hagut de convèncer que al mig de la carretera embrutàvem molt.... i que havíem d'anar a un lloc més discret.....
caparrudet meu
fins i tot amb això hi ha de posat les banyes

Raqueleta segur que aquesta imatge serà molt habitual per totes nosaltres durant uns quants dies
Avui s'ha entestat en fer un pipí abans d'entrar a escola a la carretera
l'he hagut de convèncer que al mig de la carretera embrutàvem molt.... i que havíem d'anar a un lloc més discret..... caparrudet meu
fins i tot amb això hi ha de posat les banyes

Què bé entrerius! quina iniciativa l'Omar!!! un hurra per ell!!!!
arribat a aquest punt no crec que li costi gaire controlar al 100%.
Què guapes Raqueleta!!! la meva filla i jo estem igual que vosaltres
buscant raconets i pipí al canto
Anem millorant poc a poc,..., cada cop que fa pipí o caca al lloc (orinal, wc, arbres, gespa,...) salto de contenta!!

arribat a aquest punt no crec que li costi gaire controlar al 100%.Què guapes Raqueleta!!! la meva filla i jo estem igual que vosaltres
buscant raconets i pipí al canto
Anem millorant poc a poc,..., cada cop que fa pipí o caca al lloc (orinal, wc, arbres, gespa,...) salto de contenta!!

Resultat del matí a l'escoleta: 1 escapament
Durant les 3h que tenim al migdia n'ha demanat ell mateix 3 pipís i 1 caca
Eimy i Raqueleta com ho porteu vosaltres? us demanen elles mateixes ja o els hi aneu preguntant vosaltres?
Amal que tal l'Ahren? i l'escoleta ja ho ha acceptat?
Vicky que fa la teva petita continua amb l'orinal?
Takita i l'Arnau com ha fet aquests dies? n'ha encertat algun a casa?
I la resta com ho porteu?
Durant les 3h que tenim al migdia n'ha demanat ell mateix 3 pipís i 1 caca
Eimy i Raqueleta com ho porteu vosaltres? us demanen elles mateixes ja o els hi aneu preguntant vosaltres?
Amal que tal l'Ahren? i l'escoleta ja ho ha acceptat?
Vicky que fa la teva petita continua amb l'orinal?
Takita i l'Arnau com ha fet aquests dies? n'ha encertat algun a casa?
I la resta com ho porteu?
entrerius ha escrit:Resultat del matí a l'escoleta: 1 escapament
Durant les 3h que tenim al migdia n'ha demanat ell mateix 3 pipís i 1 caca![]()
![]()
Ostres, molt bé per ser el primer dia que s'hi posa!
La Clara ja molt millor, tot i que dilluns va tenir un escape a casa.
Ara demana força però no cada pipi, per això va tenir l'escape dilluns, perquè son pare es devia refiar que ella ho demanaria.
Jo el que faig és calcular cada hora o hora i mitja i li pregunto si té pipi, si diu que no passat una estona li torno a preguntar, si em torna a dir que no quan crec que ja és que sí que sí l'assec i quan en fa li dic "veus? si en tenies".
entrerius, molt bé l'Omar! és un campió!
me n'alegro molt!
raqueleta, molt bé també per la Clara!
. Què guapes esteu! i quina carona que fa la Clara, tota concentrada
Amal, com li ha anat a l'Ahren?
Doncs, nosaltres, anem igual, si fa no fa. A l'escoleta, sempre fa quan el posen a la gibrella i algun pipí el demana; a casa, normalment fa quan el despullo per entrar a la banyera, per iniciativa pròpia. No sé si deixar passar aquest mes i parlar amb la mestra per a treure-li el bolquer al juny (seria a la segona quinzena, perquè la mestra es casa a finals de mes i la primera quinzena estarà de viatge i m'estimo més que estigui ella); de fet, em fa por que no vaig bé i tornem enrere. Què en penseu?
me n'alegro molt!raqueleta, molt bé també per la Clara!
. Què guapes esteu! i quina carona que fa la Clara, tota concentrada
Amal, com li ha anat a l'Ahren?
Doncs, nosaltres, anem igual, si fa no fa. A l'escoleta, sempre fa quan el posen a la gibrella i algun pipí el demana; a casa, normalment fa quan el despullo per entrar a la banyera, per iniciativa pròpia. No sé si deixar passar aquest mes i parlar amb la mestra per a treure-li el bolquer al juny (seria a la segona quinzena, perquè la mestra es casa a finals de mes i la primera quinzena estarà de viatge i m'estimo més que estigui ella); de fet, em fa por que no vaig bé i tornem enrere. Què en penseu?
Bon dia noies.
Raqueleta la Clara està feta una campiona!!!
ja en demana molts
Takita, molt bé l'Arnau
ja en demana algun i ja té iniciativa pròpia
quin campió.
Quina casualitat, la mestra de l'Omar també es casa a final de mes
però com que aquest anys porta unes quantes baixes per malaltia la pobra, ara que el peque estava preparat resulta que porta 2 setmanes de baixa..... dons nosaltres hem tirat pel dret. A mi també em feia una mica de por perquè amb les altres no hi té tanta confiança i pensava que li seria més difícil de demanar-ho o d'acceptar els escapaments.... però era el seu moment i ell va acceptar d'anar-hi, doncs així ho vam fer.
En el teu cas la mestra encara és amb ell i marxarà dins d'uns dies..... no sé..... igual esperes la tornada de la mestra i es posa malalta... mai saps amb seguretat el que passarà....
Quan tu vegis al nen preparat segur que serà el moment ideal
Pots provar-ho en els moments en que està a casa per fer-ho en "camp propi"
nosaltres ho hem fet així: període de practiques a casa i al carrer amb la mama i desprès a l'escola amb la L de carnet de novell

Raqueleta la Clara està feta una campiona!!!
ja en demana molts Takita, molt bé l'Arnau
ja en demana algun i ja té iniciativa pròpia
quin campió.Quina casualitat, la mestra de l'Omar també es casa a final de mes
però com que aquest anys porta unes quantes baixes per malaltia la pobra, ara que el peque estava preparat resulta que porta 2 setmanes de baixa..... dons nosaltres hem tirat pel dret. A mi també em feia una mica de por perquè amb les altres no hi té tanta confiança i pensava que li seria més difícil de demanar-ho o d'acceptar els escapaments.... però era el seu moment i ell va acceptar d'anar-hi, doncs així ho vam fer.En el teu cas la mestra encara és amb ell i marxarà dins d'uns dies..... no sé..... igual esperes la tornada de la mestra i es posa malalta... mai saps amb seguretat el que passarà....
Quan tu vegis al nen preparat segur que serà el moment ideal
Pots provar-ho en els moments en que està a casa per fer-ho en "camp propi"
nosaltres ho hem fet així: període de practiques a casa i al carrer amb la mama i desprès a l'escola amb la L de carnet de novell

Takita, jo no sé què dir-te. Qui ho pot saber millor ets tu perquè també hi fa el caràcter dels nens. Hi ha nens que s'autoexigeixen molt i es pressionen a ells mateixos i porten molt malament els escapes. Hi ha nens que creen més un vincle amb una mestra i amb les altres ni de conya s'atrevirien a dir que tenen pipi. Hi ha nens que els rellisca tot, que tenen un escape i els és igual i que tenen confiança fins i tot amb la cuinera! (la Clara és d'aquestes).
Jo d'entrada aniria fent com feu ara, pràctiques, que és el que fèiem amb la Clara, i quan el vegis preparat o quan ell t'ho demani (que és el que em va passar a mi, m'hagués esperat una mica però la Clara va dir que volia portar calces) t'hi llences. I segons com sigui l'Arnau procura que coincideixi amb la seva mestra o que sigui indiferent, però l'Entrerius té raó en una cosa, mai pots preveure quan hi serà, sempre es pot posar malalta d'un dia per l'altre...
Sincerament, a mi se'm feia una muntanya això del bolquer, ara que ho tenim gairebé controlat veig que no és tan complicat, és una etapa més i no es fa tan difícil!
Jo d'entrada aniria fent com feu ara, pràctiques, que és el que fèiem amb la Clara, i quan el vegis preparat o quan ell t'ho demani (que és el que em va passar a mi, m'hagués esperat una mica però la Clara va dir que volia portar calces) t'hi llences. I segons com sigui l'Arnau procura que coincideixi amb la seva mestra o que sigui indiferent, però l'Entrerius té raó en una cosa, mai pots preveure quan hi serà, sempre es pot posar malalta d'un dia per l'altre...
Sincerament, a mi se'm feia una muntanya això del bolquer, ara que ho tenim gairebé controlat veig que no és tan complicat, és una etapa més i no es fa tan difícil!
- Ítaca
Ei, aquests campions!!!!
Entrerius, sols un escapament el primer dia!! Genial per l'Omar!!
Raqueleta
q bona la foto!
Takita, ostres és q es fa difícil d'aconsellar... Tot depèn de com estigui de preparat el nen...
Nosaltres estàvem convençuts q ens costaria moltíssim, però mira... suposo q la Txell no ho demanava no pq no estigués preparada sinó per mandra i comoditat
, pq realment ens ha demostrat q ho porta genial!
Ara, però, sempre anem amb el "trastu" de l'orinalet (entrerius, si les bosses són carotes, encara no he provat cap del mercadona...
), però des q vaig llegir una notícia q un urbano li fa fotre una multa (600 € per incivisme
) a una iaia pq va acostar al nét pq fes pipi a un arbre, paaaaaaasso...
Entrerius, sols un escapament el primer dia!! Genial per l'Omar!!
Raqueleta
q bona la foto!Takita, ostres és q es fa difícil d'aconsellar... Tot depèn de com estigui de preparat el nen...
Nosaltres estàvem convençuts q ens costaria moltíssim, però mira... suposo q la Txell no ho demanava no pq no estigués preparada sinó per mandra i comoditat
, pq realment ens ha demostrat q ho porta genial!Ara, però, sempre anem amb el "trastu" de l'orinalet (entrerius, si les bosses són carotes, encara no he provat cap del mercadona...
), però des q vaig llegir una notícia q un urbano li fa fotre una multa (600 € per incivisme Re: treure el bolquer
Hola!!!!
Ens unim al grup!!!!!!
La setmana passada el Pol no va anar a l'escola bressol, i dimecres a l'hora de dinar em va dir que tenia pipi.... Vam anar a l'orinal i pipi i caca
quan poquissimes vegades hi havia volgut anar. Li vaig dir si volia calçotets, i va dir que si. A la tarda va seguir, i bé, vam correr a comprar calçotets del rayo mcqueen, i ell contentissim. Dijous va dir q preferia calçotets, i va ser un horror: 4 pipis força seguits, jo desquiciada, vam sortir a comprar mes calçotets.... Fins i tot vaig trucar a la llar d'infants pq dubtava si havia fet be o no (i aixi els informava, ja).
I bé, que anem fent. Ell no demana quan vol fer pipi, x la qual cosa li portem nosaltres cada x temps prudencial, pero els fa a l'adaptar de wc o orinal.
Ara penso que potser millor així, per no haver pogut fer càbales els dies previs, ni dubtar si si, o si no, i perquè estic més àgil de com estaré d'aquí 1 mes.....
Entrerius, com ho porteu? Com aneu?
Takita, crec que jo esperaria que torni la seva mestra, i així tot serà igual, tant a casa com a l'escoleta. I amb aquest temps de marge, podeu anar practicant.
Raqueleta, sembla que la Clara ho duu molt bé, no?
Itaca, vosaltres quasi superat, ja? Ahir ens van deixar aquest orinalet portàtil, a veure. Tot i que els arbres van molt bé, tamble
Ens unim al grup!!!!!!
La setmana passada el Pol no va anar a l'escola bressol, i dimecres a l'hora de dinar em va dir que tenia pipi.... Vam anar a l'orinal i pipi i caca
quan poquissimes vegades hi havia volgut anar. Li vaig dir si volia calçotets, i va dir que si. A la tarda va seguir, i bé, vam correr a comprar calçotets del rayo mcqueen, i ell contentissim. Dijous va dir q preferia calçotets, i va ser un horror: 4 pipis força seguits, jo desquiciada, vam sortir a comprar mes calçotets.... Fins i tot vaig trucar a la llar d'infants pq dubtava si havia fet be o no (i aixi els informava, ja).I bé, que anem fent. Ell no demana quan vol fer pipi, x la qual cosa li portem nosaltres cada x temps prudencial, pero els fa a l'adaptar de wc o orinal.
Ara penso que potser millor així, per no haver pogut fer càbales els dies previs, ni dubtar si si, o si no, i perquè estic més àgil de com estaré d'aquí 1 mes.....
Entrerius, com ho porteu? Com aneu?
Takita, crec que jo esperaria que torni la seva mestra, i així tot serà igual, tant a casa com a l'escoleta. I amb aquest temps de marge, podeu anar practicant.
Raqueleta, sembla que la Clara ho duu molt bé, no?
Itaca, vosaltres quasi superat, ja? Ahir ens van deixar aquest orinalet portàtil, a veure. Tot i que els arbres van molt bé, tamble
Ítaca ha escrit:Ara, però, sempre anem amb el "trastu" de l'orinalet (entrerius, si les bosses són carotes, encara no he provat cap del mercadona...), però des q vaig llegir una notícia q un urbano li fa fotre una multa (600 € per incivisme
) a una iaia pq va acostar al nét pq fes pipi a un arbre, paaaaaaasso...
Ho estàs dient de debò? A Barcelona?
Que vinguin i me la fotin, que llavors sí que sortirem als diaris, que penso arribar als jutjats si cal... home, els gossos poden fer pipis als arbres (i a les rodes dels cotxes, i als portals de les cases, que hi ha gent molt marrana) i un nen petit que està aprenent a fer pipi i és obvi que no pot esperar a arribar a casa o a qualsevol lloc amb WC sense fer-s'ho a sobre no pot fer un pipi a un arbre??
Home, que em multin a mi si em poso a fer pipi a un arbre ho entenc, ja no només per incívica sinó també per exhibicionista, però a un nen petit, va, home, va!
- Ítaca
I tant q ho dic de debò
viewtopic.php?t=24700
Veig q diu q era de 300 €... potser és una llegenda urbana, però noia, tal i com estan les coses, jo m'ho vaig ben creure
viewtopic.php?t=24700
Veig q diu q era de 300 €... potser és una llegenda urbana, però noia, tal i com estan les coses, jo m'ho vaig ben creure
Ítaca ha escrit:I tant q ho dic de debò![]()
![]()
viewtopic.php?t=24700
No, no, si jo m'ho crec... ara, que si em multen ja dic que penso arribar fins al final. I tant.
Noies de moment avui....... 0 escapaments
bé... ha demanat pipí al sortir de l'escola i quan he anat a ajudar-lo havia mullat amb unes gotetes els calçotets.... però això no compta ... el que compta és que ho ha demanat i ho ha sabut frenar
Al fer-lo dret també ha mullat les sabates i els pantalons una miqueta... hem de depurar la tècnica
però bé, és un campió.
Itaca això de les bosses del súper i del paper de WC com empapador ho vaig llegir en algun post que ho havia fet algú... ara... no sé si s’adapten al que tu tens..
Realment sembla que cada cop fem normatives sense sentit.... em sembla una bestiesa això de la multa. Jo també ho havia sentit i penso igual que la Raqueleta. Si un guarda m'insinua això, tingués per segur que abans que jo pagui la multa tots els gossos del poble hauran de portar bolquers perquè t'asseguro que la vorera del meu carrer està plena de caques de gos i molts cops les trobo just davant la porta de casa i estic bastant cremada amb aquest tema .... vaja.....com perquè em vingui un urbà a toca'm el que no sona quan el nen per fi s’ha decidit a demanar el pipí.....
Nius benvinguda a l'aventura. Ja veuràs com molt aviat ho tindrà superat
un cop s'hi posen ells mateixos ho agafen en un tres i no res. A l’Omar el primer dia també se li van escapar tots i el segon ja no tant ......
bé... ha demanat pipí al sortir de l'escola i quan he anat a ajudar-lo havia mullat amb unes gotetes els calçotets.... però això no compta ... el que compta és que ho ha demanat i ho ha sabut frenar
Al fer-lo dret també ha mullat les sabates i els pantalons una miqueta... hem de depurar la tècnica
però bé, és un campió.Itaca això de les bosses del súper i del paper de WC com empapador ho vaig llegir en algun post que ho havia fet algú... ara... no sé si s’adapten al que tu tens..
Realment sembla que cada cop fem normatives sense sentit.... em sembla una bestiesa això de la multa. Jo també ho havia sentit i penso igual que la Raqueleta. Si un guarda m'insinua això, tingués per segur que abans que jo pagui la multa tots els gossos del poble hauran de portar bolquers perquè t'asseguro que la vorera del meu carrer està plena de caques de gos i molts cops les trobo just davant la porta de casa i estic bastant cremada amb aquest tema .... vaja.....com perquè em vingui un urbà a toca'm el que no sona quan el nen per fi s’ha decidit a demanar el pipí.....
Nius benvinguda a l'aventura. Ja veuràs com molt aviat ho tindrà superat
un molt bé enorme per l'Omar! Jo no he pixat mai dreta, però també deu ser lo seu depurar bé la tecnica....Tela amb aquesta noticia. Raqueleta, ho has explicat superbé: no es el mateix un adult que un nen que està aprenent a fer-ho. Que, de fet, el tema arbre és força motivador, per fer pipi.
Itaca, ahir ens van deixar un orinal d'aquests, i les bosses son dels xinos. S'han de tivar una mica, pero fan el seu servei (i segur que són més econòmiques).
El Pol segueix bé. En demana poquets, però ha anat a dormir amb la roba del matí, per tant, cap vessament. I quan acabava de sopar ha fet una cara rara i hem vist que era pipi.... Li hem dit que aguantés i sisi, ho ha fet fins l'orinal. I alla ha sortit una caca, de regal.
He de dir que previament em feia molta molta por, tot això (com molts canvis, de fet) i ara, in situ, no és tant terrible.... A veure com evoluciona, tot plegat.
Bones! Veig que molts van fent progressos i que hi han menys bolquers! Jeje.
Doncs us explico com ho portem nosaltres: des de diumenge que li vam treure... totes les caques que ha fet a l'orinal o al wc, i nomès un pipí a l'orinal. La resta tots a sobre... Sort que va bonet i amb l'assecadora puc tenir tot net a l'endemà!
Sobretot dilluns i dimarts no volia ni sentir parlar de l'orinal i del wc, i això que abans sempre que podia s'asseia. Ara va millorant i sembla que vol tornar, però els pipís no els sap fer allà. Sembla com que els reté, i un cop s'aixeca i pujem la roba, pipí a sobre. També sembla que ara ja es nota quan té pipí, creua les cames i quan li pregunto si en té em diu que sí, però no acabem d'arribar. Així que ho portem amb molta paciència i filosofia. Dubtem una mica si ens hem precipitat, però a les nits no vol que li posem el bolquer, hem de batallar força per posar-li. Ell diu que calçotets.
La senyoreta de la llar ens continua insistint que no el veu preparat, però jo crec que és més perquè té uns quants més en fase adéu bloquer... És bastant especial...
Doncs us explico com ho portem nosaltres: des de diumenge que li vam treure... totes les caques que ha fet a l'orinal o al wc, i nomès un pipí a l'orinal. La resta tots a sobre... Sort que va bonet i amb l'assecadora puc tenir tot net a l'endemà!
Sobretot dilluns i dimarts no volia ni sentir parlar de l'orinal i del wc, i això que abans sempre que podia s'asseia. Ara va millorant i sembla que vol tornar, però els pipís no els sap fer allà. Sembla com que els reté, i un cop s'aixeca i pujem la roba, pipí a sobre. També sembla que ara ja es nota quan té pipí, creua les cames i quan li pregunto si en té em diu que sí, però no acabem d'arribar. Així que ho portem amb molta paciència i filosofia. Dubtem una mica si ens hem precipitat, però a les nits no vol que li posem el bolquer, hem de batallar força per posar-li. Ell diu que calçotets.
La senyoreta de la llar ens continua insistint que no el veu preparat, però jo crec que és més perquè té uns quants més en fase adéu bloquer... És bastant especial...

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Hola noies! nosaltres avui hem tret el bolquer! porta la Claudia des del migdia sense i de moment ha fet tots els pipis a la gibrella. De caca cap, de moment, però es que mai n'ha volgut fer.. així que estic a l'espera a veure què farà??!! se la farà damunt? em demanarà d'anar a la gibrella??
bé, per aquí aniré entrant a veure com van els vostres peques i contar-vos com anem nosaltres!

bé, per aquí aniré entrant a veure com van els vostres peques i contar-vos com anem nosaltres!

Nosaltres seguim molt bé amb els pipis però les caques no les demana i ho bé tenim la sort que les fa al bolquer de bon matí, abans que ens doni temps de treure-li o que la fa just en el moment que fa pipi o se la fa a sobre sense cap tipus de pudor... i la veritat, prefereixo canviar ropa mullada de pipi que roba bruta de caca perquè sovint m'acabo embrutant, ecs!
Com aneu la resta?
Com aneu la resta?
Ei, noies!
Doncs, ahir, parlant amb la mestra, em va dir que portés avui a la motxilla 5 o 6 calçotets, que provaria de treure-li el bolquer a estones (a l'hora del pati no, per exemple) i quan he anat a buscar-lo estava berenant en calçotets
. M'ha dit que molt bé, que només se li ha escapat un pipí al matí i una caca a la tarda, però per ser el primer dia no està gens malament.
De moment, anirem fent així i, el cap de setmana, mirarem de treure-li també a casa, a estones.
Molt bé pels avenços, noies!
Irinna, molt bé per la Clàudia!
Ja ens aniràs explicant 
Doncs, ahir, parlant amb la mestra, em va dir que portés avui a la motxilla 5 o 6 calçotets, que provaria de treure-li el bolquer a estones (a l'hora del pati no, per exemple) i quan he anat a buscar-lo estava berenant en calçotets
. M'ha dit que molt bé, que només se li ha escapat un pipí al matí i una caca a la tarda, però per ser el primer dia no està gens malament.De moment, anirem fent així i, el cap de setmana, mirarem de treure-li també a casa, a estones.
Molt bé pels avenços, noies!
Irinna, molt bé per la Clàudia!
Ja ens aniràs explicant Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |