les que teniu dutxa

Els bolquers, el xumet..

Avatar de l’usuari
nuriayderek
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
Ubicació: Lleida

les que teniu dutxa

EntradaAutor: nuriayderek » dj. nov. 22, 2007 9:30 pm

hi ha la posibilitat de cambiar de pis, economicament esta molt bé, es una oportunitat que la tinc que aprofitar, aquest pis no te banyera, te una dutxa perque no hi cap res més, tampoc hi ha posibilitat de fer el bany més gran.
Nose com ho fare per banyar al Derek...ell ahora es banya a la banyera desde els 4 mesos mes o menys perque a l'altra no hi cabia, que faig? compro una banyera de plastic mes gran? pero fins quan em servira? no ho se que fer.... ?-) com us ho monteu vosaltres?
Imatge
maria
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dt. març 13, 2007 11:22 am

possible solució

EntradaAutor: maria » dv. nov. 23, 2007 7:50 am

hola nuria,

el meu germà té tres nens (5-3-1 anys) i temporalment s'han traslladat a un pis que no té banyera, el que fa és combinar dutxa amb banyera.

M'explico, ha aprofitat la banyera petitona de plàstic dels primers mesos i la posa al peu da la dutxa, així ho va combinant.


no sé potser et pot servir.

Jo tinc una nena de 2 anys i quatre mesos, i ja no es banya, es dutxa, també podries començar-li a ensenyar al Derek.
chris
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 9:28 pm

EntradaAutor: chris » dv. nov. 23, 2007 8:22 am

Jo no tinc banyera i tinc un nen de 4 anys. Avui en dia no és cap problema, quan era un bebe, el banyava a la banyereta, cap als 3-4 mesos vaig començar a fer servir un soport que venen tipus hamaca amb unes ventoses. I quan ja va ser més gran vaig comprar un seient de la marca holmitos amb ventoses on s'asseu, encara el fa servir ara. En fi, que la dutxa no és cap problema.

Petonets
Avatar de l’usuari
D.J.
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dv. nov. 23, 2007 8:59 am

Yo no tengo bañera tampoco,pero vamos pienso aprovechar al maximo la que tengo de bebe y luego tenia pensado comprarle una piscinita o bañera inchable y ya esta
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 23, 2007 9:33 am

hi han unes banyeres que s'inflen que son quadrades que van molt be per posar a la dutxa
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dv. gen. 04, 2008 10:34 am

ON ES PODEN TROBAR AQUESTES BANYERES JULIETA???
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dv. gen. 04, 2008 11:02 pm

Gblanch, jo en vaig regalar una (i per cert, la vaig ben encertar) i la vaig comprar aquí a Caldes, al carrer de l'Institut, una mica més amunt, hi ha una botiga de cosetes de canalla. Era de la casa Jané i em sembla que em va costar una 30€
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » ds. gen. 05, 2008 9:54 am

AL BABYNAT?? ALLÀ HI VAIG FER LA LLISTA DE NAIXEMENT, PERÒ L'ÙLTIMA VEGADA QUE HI VAIG ANAR LI VAIG COMPRAR UNA HAMAQUITA PER LA NENA D'UNA AMIGA I EM VAIG EQUIVOCAR DE MODEL I EM VA DIR QUE ME LA CANVIARIA, I QUAN LI VAIG PORTAR L'ALTRE VA I EM DIU: UI, DONCS QUASI NO TE LA CANVIO, PER QUE JA FA MES DE 15 DIES!! SERÀ CAPULLA!!!! AMB LA PASTA QUE M'HI HE DEIXAT ALLÀ!!! JA S'EN POT ANAR A LA ME!! A CAGAR HOMEEEEEE!!!! :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: :cangui: VAMOS I RESUMINT, QUE NO HI PENSO TORNAR!!
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dl. gen. 07, 2008 10:03 pm

Que poca-solta!!!!

No hi vagis no!!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 07, 2008 10:50 pm

si les que jo deia son les de la casa jane, les vaig veure en un cataleg, els colors son molt xulos
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. gen. 07, 2008 11:01 pm

SIIII SON MOLT XULES PEEEEEEEEEEERO PETITES! A NO SER Q HI HAGIN VARIES MIDES I MESEL DEREK!!
estrella75
:: papallona
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm

EntradaAutor: estrella75 » dl. març 24, 2008 10:28 am

Hola Nuria, no sé quina solució haureu trobat.
Nosaltres tampoc tenim banyera però el peu de dutxa és alt. Vull dir, no planera com les modernes de terra, però tampoc aks dutxes antigues que eren mig banyera.
Li posem el tap i ja hi ha prou aigua per rentar-la.
Però això que t'han recomanat de la piscina sembla bona idea. :--=-)
Avatar de l’usuari
Carme74
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dl. març 24, 2008 12:52 pm

No sé si et servirà el consell... Nosaltres si que tenim banyera gran però procurem ser ecològics i per tal de no omplir-la cada dia per banyar la nena, encara fem servir la banyera de plàstic de quan era petita, i ens va la mar de bé. Encara hi cap amb les cames estiradetes i li va molt bé. És la banyera d'Ikea que val menys de 5 euros!
L'altre dia vaig llegir aquesta noticia:

http://www.bebesymas.com/2008/03/12-con ... es-posible

Però és ben clar que el preu no és el mateix!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dl. març 24, 2008 7:55 pm

OSSTI, QUINA CANYA!!!!! I ON HO PUC TROBAR????
Avatar de l’usuari
Gloriadsn
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dj. març 27, 2008 3:55 pm

ei em sembla molt bona idea aixo d ela banyera inflable, perque ens estem arreglant la caseta i a la zona de les habitacions hi ha plat de dutxa y estan acostumades a la banyera, bueno una mica d'aigua. ara lo ideal seria que aprenguessin a dutxar-se pero aixo d'estalviar aigua, jejeje pero mica a mica ho anire provant! :-()) :ok:
Avatar de l’usuari
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » ds. maig 03, 2008 2:36 pm

gblanch, en aquesta pàgina et posa els punts de venda. És un arxiu pdf.

http://www.tallytate.com/

neu:-D
Avatar de l’usuari
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dg. maig 04, 2008 6:40 pm

GRACIES ARTEMIS!!!!!! :pandi:

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::