les que teniu dutxa
- nuriayderek
- :: rateta

- Entrades: 181
- Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:03 pm
- Ubicació: Lleida
les que teniu dutxa
hi ha la posibilitat de cambiar de pis, economicament esta molt bé, es una oportunitat que la tinc que aprofitar, aquest pis no te banyera, te una dutxa perque no hi cap res més, tampoc hi ha posibilitat de fer el bany més gran.
Nose com ho fare per banyar al Derek...ell ahora es banya a la banyera desde els 4 mesos mes o menys perque a l'altra no hi cabia, que faig? compro una banyera de plastic mes gran? pero fins quan em servira? no ho se que fer....
com us ho monteu vosaltres?
Nose com ho fare per banyar al Derek...ell ahora es banya a la banyera desde els 4 mesos mes o menys perque a l'altra no hi cabia, que faig? compro una banyera de plastic mes gran? pero fins quan em servira? no ho se que fer....
com us ho monteu vosaltres?possible solució
hola nuria,
el meu germà té tres nens (5-3-1 anys) i temporalment s'han traslladat a un pis que no té banyera, el que fa és combinar dutxa amb banyera.
M'explico, ha aprofitat la banyera petitona de plàstic dels primers mesos i la posa al peu da la dutxa, així ho va combinant.
no sé potser et pot servir.
Jo tinc una nena de 2 anys i quatre mesos, i ja no es banya, es dutxa, també podries començar-li a ensenyar al Derek.
el meu germà té tres nens (5-3-1 anys) i temporalment s'han traslladat a un pis que no té banyera, el que fa és combinar dutxa amb banyera.
M'explico, ha aprofitat la banyera petitona de plàstic dels primers mesos i la posa al peu da la dutxa, així ho va combinant.
no sé potser et pot servir.
Jo tinc una nena de 2 anys i quatre mesos, i ja no es banya, es dutxa, també podries començar-li a ensenyar al Derek.
Jo no tinc banyera i tinc un nen de 4 anys. Avui en dia no és cap problema, quan era un bebe, el banyava a la banyereta, cap als 3-4 mesos vaig començar a fer servir un soport que venen tipus hamaca amb unes ventoses. I quan ja va ser més gran vaig comprar un seient de la marca holmitos amb ventoses on s'asseu, encara el fa servir ara. En fi, que la dutxa no és cap problema.
Petonets
Petonets
-
VisitantVi
- gblanch
- :: dofí

- Entrades: 3659
- Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
- Ubicació: St.Feliu de Codines
- Contacta:
AL BABYNAT?? ALLÀ HI VAIG FER LA LLISTA DE NAIXEMENT, PERÒ L'ÙLTIMA VEGADA QUE HI VAIG ANAR LI VAIG COMPRAR UNA HAMAQUITA PER LA NENA D'UNA AMIGA I EM VAIG EQUIVOCAR DE MODEL I EM VA DIR QUE ME LA CANVIARIA, I QUAN LI VAIG PORTAR L'ALTRE VA I EM DIU: UI, DONCS QUASI NO TE LA CANVIO, PER QUE JA FA MES DE 15 DIES!! SERÀ CAPULLA!!!! AMB LA PASTA QUE M'HI HE DEIXAT ALLÀ!!! JA S'EN POT ANAR A LA ME!! A CAGAR HOMEEEEEE!!!!
VAMOS I RESUMINT, QUE NO HI PENSO TORNAR!!
VAMOS I RESUMINT, QUE NO HI PENSO TORNAR!!-
VisitantVi
-
VisitantVi
- estrella75
- :: papallona

- Entrades: 147
- Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm
Hola Nuria, no sé quina solució haureu trobat.
Nosaltres tampoc tenim banyera però el peu de dutxa és alt. Vull dir, no planera com les modernes de terra, però tampoc aks dutxes antigues que eren mig banyera.
Li posem el tap i ja hi ha prou aigua per rentar-la.
Però això que t'han recomanat de la piscina sembla bona idea.
Nosaltres tampoc tenim banyera però el peu de dutxa és alt. Vull dir, no planera com les modernes de terra, però tampoc aks dutxes antigues que eren mig banyera.
Li posem el tap i ja hi ha prou aigua per rentar-la.
Però això que t'han recomanat de la piscina sembla bona idea.

No sé si et servirà el consell... Nosaltres si que tenim banyera gran però procurem ser ecològics i per tal de no omplir-la cada dia per banyar la nena, encara fem servir la banyera de plàstic de quan era petita, i ens va la mar de bé. Encara hi cap amb les cames estiradetes i li va molt bé. És la banyera d'Ikea que val menys de 5 euros!
L'altre dia vaig llegir aquesta noticia:
http://www.bebesymas.com/2008/03/12-con ... es-posible
Però és ben clar que el preu no és el mateix!
L'altre dia vaig llegir aquesta noticia:
http://www.bebesymas.com/2008/03/12-con ... es-posible
Però és ben clar que el preu no és el mateix!
ei em sembla molt bona idea aixo d ela banyera inflable, perque ens estem arreglant la caseta i a la zona de les habitacions hi ha plat de dutxa y estan acostumades a la banyera, bueno una mica d'aigua. ara lo ideal seria que aprenguessin a dutxar-se pero aixo d'estalviar aigua, jejeje pero mica a mica ho anire provant!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


















