quin nom voleu posar el vostre futur fill/a
A mi de nena m'encanta Sol... però encara he de convèncer al meu marit pq no li acaba de fer el pes... També Èlia, que encara li agrada menys!
(si que anem arreglats)
De nens, ni idea... potser Max, el trobo catxondo, però el veig només per nen, vull dir no m'imagino un senyor que es digui Max...
I és que és més difícil del que sembla això!
(si que anem arreglats)
De nens, ni idea... potser Max, el trobo catxondo, però el veig només per nen, vull dir no m'imagino un senyor que es digui Max...
I és que és més difícil del que sembla això!
Ostres jo si és nen segurament es dirà Arnau pq el meu home sempre ha dit que aquest nom l'hi encanta. Coincideixo bastant amb la Pruna. M'agraden Oriol i Aniol, són molt bonics. I de nena ho tinc més fotut, m'agraden molt Martina , Carina i Berta. Però jo crec que això fins que no el portes dins vas suspesant i prou...nosaltres no n'hem parlat gaire del tema noms.
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
Quina passada això de la llista...
I que difícil això de triar un nom!
Sort les que ja ho teniu claríssim!!!
El meu problema és que m'agradaria un nom que sonés igual en català que en castellà i... de nena encara però de nen és més complicat!
en fi, no ens estressem que primer hem d'aconseguir la criatura!
I que difícil això de triar un nom!
Sort les que ja ho teniu claríssim!!!
El meu problema és que m'agradaria un nom que sonés igual en català que en castellà i... de nena encara però de nen és més complicat!
en fi, no ens estressem que primer hem d'aconseguir la criatura!

per nena els dos estem dacord que ens agrada queralt i per nen a mi m´agrada maiol pero el meu marit no peque diu que al colegi li diran maionesa
[img][url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/z9b6p1.png[/img]<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtm.lilypie.com/HN1xp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
A casa meva tenim consensuat el de nena, Júlia!!! en canvi si em quedo (algun dia) i es un nen haurem de començar a fer servir les neurones,jejeje

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!












Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









































