quin nom voleu posar el vostre futur fill/a

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dc. nov. 28, 2007 5:22 pm

A mi de nena m'encanta Sol... però encara he de convèncer al meu marit pq no li acaba de fer el pes... També Èlia, que encara li agrada menys!
(si que anem arreglats)
De nens, ni idea... potser Max, el trobo catxondo, però el veig només per nen, vull dir no m'imagino un senyor que es digui Max...
I és que és més difícil del que sembla això!
Imatge
Avatar de l’usuari
paula
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 5:04 pm

EntradaAutor: paula » dv. nov. 30, 2007 11:36 pm

i k tal MIQUEL o DAMIÀ per nen

i TANIT per nena?! (és de ses illes).

Trobo k són ben bonics. :pandi: :girafa:
Since june 2007
Try again!

<a><img src="http://tt.lilypie.com/0tiKp1.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
pruna
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

EntradaAutor: pruna » dg. des. 02, 2007 8:24 pm

Hola!!!!
Doncs jo si és nena es dirà Bruna en primera opció, Berta en segona opció i Alba en tercera opció.
I si és nen es dirà Aniol en primera opció, Arnau en segona i Oriol en tercera.

Ara de doment ha de venir, ja veurem quan!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
TETES
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dg. des. 02, 2007 10:23 pm

cARAi pruneta ja ho tens tot decidit eeh!!! nosaltres gens clar, no ens posem d'acord ni per casualitat, pero com que encara no estem en ello doncs encara tenim temps!!!
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dg. des. 02, 2007 10:28 pm

Ostres jo si és nen segurament es dirà Arnau pq el meu home sempre ha dit que aquest nom l'hi encanta. Coincideixo bastant amb la Pruna. M'agraden Oriol i Aniol, són molt bonics. I de nena ho tinc més fotut, m'agraden molt Martina , Carina i Berta. Però jo crec que això fins que no el portes dins vas suspesant i prou...nosaltres no n'hem parlat gaire del tema noms. ;-)
Avatar de l’usuari
anabelen2007
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4893
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: anabelen2007 » dg. des. 02, 2007 10:40 pm

BUF! NOSALTRES JA TENIM NOM SEGUR SI ES NENA: MARTINA.... :love: :love:
SI ES NEN, BUENO M´AGRADA ALEJANDRO.....
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pitufina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: pitufina » dl. des. 03, 2007 5:56 am

Nosaltres si es nen Nil i si es nena Abril!!! els noms si q els tenim clars!!! jeje
__________________________________
Imatge
Avatar de l’usuari
pruna
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. març 29, 2007 9:37 am
Ubicació: Gi

EntradaAutor: pruna » dl. des. 03, 2007 9:34 am

Si eh cuquis? Es que això dels noms és tan personal.... Es que es per tota la vida, i clar, dius.... buf, que complicat! :-)(-:
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lydia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 908
Membre des de: dg. oct. 14, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Lydia » dl. des. 03, 2007 6:55 pm

Doncs nosaltres hem acabat de decidir (i mira que ens ha costat posar-nos d'acord) que si es nena es dira AINA i si es nen es dira QUIM.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
paula
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 5:04 pm

EntradaAutor: paula » dc. des. 05, 2007 1:19 pm

ningú ha dit INGRID? també és ben bonic :ok:
Since june 2007

Try again!



<a><img src="http://tt.lilypie.com/0tiKp1.png" alt="Lilypie Ciclo de 21-37 días Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
ffm
:: pantera
:: pantera
Entrades: 817
Membre des de: dc. set. 19, 2007 10:51 am

EntradaAutor: ffm » dc. des. 05, 2007 1:45 pm

Els meus preferits son Cesc per nen i per nena estic entre Maia i Lea.
Em sembla q cap d'ells es a la llista, no?
molly
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

EntradaAutor: molly » dc. des. 05, 2007 4:51 pm

Quina passada això de la llista... >.-<:
I que difícil això de triar un nom!
Sort les que ja ho teniu claríssim!!!
El meu problema és que m'agradaria un nom que sonés igual en català que en castellà i... de nena encara però de nen és més complicat!
en fi, no ens estressem que primer hem d'aconseguir la criatura! :carro:
Imatge
Avatar de l’usuari
Oscmar
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: Oscmar » dc. des. 05, 2007 7:39 pm

Doncs nosaltres si es nena Paula o Laura, i si es nen no ho tenim gaire clar, un que sembla que ens agrada a tots dos es David però no ho tenim decidit.

A mi m'agraden els noms que siguin iguals en català i en castellà.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Oscmar
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: Oscmar » dc. des. 05, 2007 7:40 pm

Molly veig que busquem el mateix, a mi també m'agrada que sonin igual en els dos idiomes, segur que en trobarem de ben macos :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
arale
:: granota
:: granota
Entrades: 209
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 6:29 pm

EntradaAutor: arale » dc. des. 05, 2007 8:24 pm

Nosotros estamos buscando todavía, pero yo tengo una lista de nombres desde no sé hace cuántos años...

He encontrado algunos muy chulos en este post!!
Avatar de l’usuari
EMGALA
Entrades: 2
Membre des de: dj. des. 06, 2007 5:35 pm
Ubicació: València

EntradaAutor: EMGALA » dj. des. 06, 2007 5:41 pm

Hola,

A mi si és nen m'agradaria Bernat o Arnau.
Si és nena li posaré Lara o Mariola.

Si alguna vegada arriba!!!!

Petons
Imatge
Avatar de l’usuari
aquaticas
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. set. 16, 2007 1:43 pm

EntradaAutor: aquaticas » dj. des. 06, 2007 6:56 pm

per nena els dos estem dacord que ens agrada queralt i per nen a mi m´agrada maiol pero el meu marit no peque diu que al colegi li diran maionesa
Imatge[img][url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/z9b6p1.png[/img]<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lmtm.lilypie.com/HN1xp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Maternity tickers" /></a>
Avatar de l’usuari
Oscmar
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1029
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 5:32 pm
Contacta:

EntradaAutor: Oscmar » dv. des. 07, 2007 9:25 am

Chicas uno que hemos escuchado es Laira, que os parece? Yo lo encuentro muy dulce.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dv. des. 07, 2007 10:40 am

a la llista falta, per nena Pilar i per nen Heribert
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dv. des. 07, 2007 10:45 am

A casa meva tenim consensuat el de nena, Júlia!!! en canvi si em quedo (algun dia) i es un nen haurem de començar a fer servir les neurones,jejeje
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::