Escoles a Sant Cugat
Re: Escoles a Sant Cugat
Dianaa, jo tb ho pensava, perque a la web parlen d'educacio en els valors de l'humanisme cristia. Pero quan vam anar a l'entrevista ens van confirmar que es una escola laica!
Aviam que tal va dilluns, ja us explicare!!
Bon cap de setmana, noies!
Aviam que tal va dilluns, ja us explicare!!
Bon cap de setmana, noies!
Re: Escoles a Sant Cugat
La religió al thau no té cap importància, res a veure amb les de monges o les de l'opus. totalment d'acord. Però el que jo vull dir és que com que els seus valors inclouen l'humanisme cristià doncs dir que te l'han de donar pq es laica...ara, que si que pots dir que no vols una escola de monges o de l'opus. De tota manera jo crec que tens moltes probabilitats de que te la donin, sé de més gent que no ha demanat el thau, en cap de les opcions i li han assignat. Per tant aquesta gent suposo que intentaran canviar-la i sobraran places. O sigui que si vas a reclamar segurament tens opcions. Bon cap de setmana!
Re: Escoles a Sant Cugat
Sigronet? A tu que tal t'ha anat? Espero que bé!
Re: Escoles a Sant Cugat
Perdona dianaa, però torno a dir que el Thau és una escola totalment laica. A les visites expliquen que es centren als valors de l'humanisme cristià i concretament de Sant Francesc com exemple de senzillesa, respecte, humilitat etc. En altres paraules, valor de la persona, sense cap mena d'influència o exposició religiosa.


Re: Escoles a Sant Cugat
a nosaltres a la jornada de portes obertes i a l'entrevista així ens ho van transmetre, que el seu ideari es fonamentava en l'ideari cristià. Però si dius que no fan gens de religió doncs perfecte, al menys per mi, vaja. Llevors potser si que ho pots fer servir com argument, Alehop. Jo és que amb el que ens van dir a nosaltres quan hi vam anar no ho hagués fet. Però si ja tothom la té conceptuada com escola laica doncs sí que és bona idea. A banda d'això doncs també és molt catalana... arguments n'hi ha. Segur que ho aconseguiràs, Alehop. En fi...que al final cadascuna anirà a parar a una escola diferent.
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola noies! Nosaltres estem molt contents, ens ha tocar el Joan Maragall. Esta al costar de la llar d'infants i ja tenim la logística muntada. Si no era l'avenç no voliem CAP altre concertat. Enhorabona Melela, m'alegra moltíssim que una de nosaltres hagi pogut entrara l'avenç. Dianaa felicitats Per. La te a segona opció, m'han parlar molt bé del pureza, pero jo com l'Alehop descrtaria aquesta escola pel tema religios. Alehop has de dir-li al inspector que esteu moltinteressats en el thau, estic convençuda que mes d'un es canviara pels diners. Insisteix trucant cada día al thau per si algu s'ha donat d baixa i deixen alguna plaça lliure. Per fi s'ha acábate aquest mal son!!! Ja farem quedada quan l'Alehop ho tingui tot oí. Un petonas molt fort
Re: Escoles a Sant Cugat
que bé!! moltes felicitats, sigronet! me n'alegro molt!
Re: Escoles a Sant Cugat
Felicitats a tu també Sigronet! Dins del dolent que no hagi pogut ser l'Avenç, molt be que tinguis la teva segona opció assegurada. Ara tots amb els dits creuats per a l'Alehop que ha d'aconseguir el Thau sí o sí!


Re: Escoles a Sant Cugat
Alehop, com va el teu procediment de reclamació, què et van dir? Hi ha possibilitats? I quan sabràs alguna cosa? Dits creuats per a tu!


Re: Escoles a Sant Cugat
Nenes, volia entrar per dir-vos que tenim plaça al Thau!!!! Estic molt contenta!!!!!!!!!

Ara que ja esta tot dat i beneït i ja tenim millor o potjor solucionat el tema de l'escolaritzacio dels nens...quan ens coneixem, noies!!???

Ara que ja esta tot dat i beneït i ja tenim millor o potjor solucionat el tema de l'escolaritzacio dels nens...quan ens coneixem, noies!!???
Re: Escoles a Sant Cugat
Alehop, quina notícia fantàstica, me'n alegro moltíssim per a tu!!!
Que bé noies, després de tant patir al final totes hem aconseguit un col.le que ens agrada força. Això s'ha de celebrar amb una trobada!!
Que bé noies, després de tant patir al final totes hem aconseguit un col.le que ens agrada força. Això s'ha de celebrar amb una trobada!!



Re: Escoles a Sant Cugat
Moltissimes felicitats Alehop!!! Això s'ha de celebrar
ara vaig molt liada, però m'apunto a la quededa. Superfeliç de qué totes estiguem contentes. Jo ara fins i tot prefereixo el joan maragall que l'avenç, jajaja com son les coses... Un petonet a totes i anem parlant x la quedada de mares petidores amb les inscripcions 2013/2014 de Sant Cugat, jijiji
ara vaig molt liada, però m'apunto a la quededa. Superfeliç de qué totes estiguem contentes. Jo ara fins i tot prefereixo el joan maragall que l'avenç, jajaja com son les coses... Un petonet a totes i anem parlant x la quedada de mares petidores amb les inscripcions 2013/2014 de Sant Cugat, jijijiRe: Escoles a Sant Cugat
moltíssimes felicitats, Alehop! Me n'alegro molt per tu!! a veure que tal ens va a totes plegades i sobretot als nostres nens. Ara, que per mi, la conclusió és que fa falta una altra escola tipus Avenç a st cugat. No pot ser que hi hagi tanta gent que es queda fora!
Re: Escoles a Sant Cugat
Nenes, la Mar ja esta matriculada al Thau!!!!! Aiiiiiiix la meva nena, que ja té cole de grans!!!
Quin pes m'he tret de sobre, mare meva!!
El dia 26 tenim reunio de pares...quefueeeeerteeee!!!
Ara que ja ha arribat la tranquilitat a aquest post, aviam si li donem vidilla!!
Quin pes m'he tret de sobre, mare meva!!
El dia 26 tenim reunio de pares...quefueeeeerteeee!!!
Ara que ja ha arribat la tranquilitat a aquest post, aviam si li donem vidilla!!

Re: Escoles a Sant Cugat
Hola noies, us he anat llegint perquè m'interessa tenir opinió de les escoles de Sant Cugat, encara que el meu nen encara li queda un any per anar al cole.
Com que visc a Valldoreix, les meves opcions principals són el Jaume Ferran i Clua o la Floresta, en teniu referències?
Enhorabona a totes que heu aconseguit plaça a on volíeu!
Com que visc a Valldoreix, les meves opcions principals són el Jaume Ferran i Clua o la Floresta, en teniu referències?
Enhorabona a totes que heu aconseguit plaça a on volíeu!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Escoles a Sant Cugat
Albercoca, vivint a Valldoreix, el q tens millor és el Ferran Clúa i el Catalunya, tot i q penso q el de La Floresta té transport escolar.
A mi el Ferran Clúa no m'ha agradat mai gaire... no per res en concret, suposo q són manies, i el de la Floresta està en un lloc ideal! envoltat de bosc... i penso q la gent està força contenta
Enhorabona a totes les que heu pogut entar on volieu!
A mi el Ferran Clúa no m'ha agradat mai gaire... no per res en concret, suposo q són manies, i el de la Floresta està en un lloc ideal! envoltat de bosc... i penso q la gent està força contenta
Enhorabona a totes les que heu pogut entar on volieu!
Re: Escoles a Sant Cugat
[
Gràcies Ítaca, la veritat és que es fa complicada l'elecció! Hauré de mirar el Catalunya també. Encar que de moment la que em crida més l'atenció ès La Floresta. D'ona visc jo (a prop del tenis) no em queda tan lluny.
Gràcies Ítaca, la veritat és que es fa complicada l'elecció! Hauré de mirar el Catalunya també. Encar que de moment la que em crida més l'atenció ès La Floresta. D'ona visc jo (a prop del tenis) no em queda tan lluny.
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola! Jo en canvi he sentit parlar molt bé del Ferran i Clúa. A nosaltres ens va agradar molt a la JPO i l'haguéssim posat com a segona opció (ens queda molt lluny), però com que vam anar-la seguint i anava malament de places aquest any ja vam desistir. De fet s'ha quedat gent fora aquest any, em refereixo a gent que té 30 punts o més.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |















