Escoles a Sant Cugat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dv. maig 24, 2013 12:52 pm

Per cert, felicitats per haver entrat a la vostra segona opció dianaa!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dv. maig 24, 2013 5:45 pm

Dianaa, jo tb ho pensava, perque a la web parlen d'educacio en els valors de l'humanisme cristia. Pero quan vam anar a l'entrevista ens van confirmar que es una escola laica!

Aviam que tal va dilluns, ja us explicare!!

Bon cap de setmana, noies!
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dv. maig 24, 2013 7:31 pm

La religió al thau no té cap importància, res a veure amb les de monges o les de l'opus. totalment d'acord. Però el que jo vull dir és que com que els seus valors inclouen l'humanisme cristià doncs dir que te l'han de donar pq es laica...ara, que si que pots dir que no vols una escola de monges o de l'opus. De tota manera jo crec que tens moltes probabilitats de que te la donin, sé de més gent que no ha demanat el thau, en cap de les opcions i li han assignat. Per tant aquesta gent suposo que intentaran canviar-la i sobraran places. O sigui que si vas a reclamar segurament tens opcions. Bon cap de setmana!
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dv. maig 24, 2013 8:58 pm

Sigronet? A tu que tal t'ha anat? Espero que bé!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dv. maig 24, 2013 9:22 pm

Perdona dianaa, però torno a dir que el Thau és una escola totalment laica. A les visites expliquen que es centren als valors de l'humanisme cristià i concretament de Sant Francesc com exemple de senzillesa, respecte, humilitat etc. En altres paraules, valor de la persona, sense cap mena d'influència o exposició religiosa.
Imatge
Imatge
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dv. maig 24, 2013 9:38 pm

a nosaltres a la jornada de portes obertes i a l'entrevista així ens ho van transmetre, que el seu ideari es fonamentava en l'ideari cristià. Però si dius que no fan gens de religió doncs perfecte, al menys per mi, vaja. Llevors potser si que ho pots fer servir com argument, Alehop. Jo és que amb el que ens van dir a nosaltres quan hi vam anar no ho hagués fet. Però si ja tothom la té conceptuada com escola laica doncs sí que és bona idea. A banda d'això doncs també és molt catalana... arguments n'hi ha. Segur que ho aconseguiràs, Alehop. En fi...que al final cadascuna anirà a parar a una escola diferent.
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dv. maig 24, 2013 9:43 pm

Hola noies! Nosaltres estem molt contents, ens ha tocar el Joan Maragall. Esta al costar de la llar d'infants i ja tenim la logística muntada. Si no era l'avenç no voliem CAP altre concertat. Enhorabona Melela, m'alegra moltíssim que una de nosaltres hagi pogut entrara l'avenç. Dianaa felicitats Per. La te a segona opció, m'han parlar molt bé del pureza, pero jo com l'Alehop descrtaria aquesta escola pel tema religios. Alehop has de dir-li al inspector que esteu moltinteressats en el thau, estic convençuda que mes d'un es canviara pels diners. Insisteix trucant cada día al thau per si algu s'ha donat d baixa i deixen alguna plaça lliure. Per fi s'ha acábate aquest mal son!!! Ja farem quedada quan l'Alehop ho tingui tot oí. Un petonas molt fort
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dv. maig 24, 2013 9:55 pm

que bé!! moltes felicitats, sigronet! me n'alegro molt!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dv. maig 24, 2013 10:24 pm

Felicitats a tu també Sigronet! Dins del dolent que no hagi pogut ser l'Avenç, molt be que tinguis la teva segona opció assegurada. Ara tots amb els dits creuats per a l'Alehop que ha d'aconseguir el Thau sí o sí!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. maig 27, 2013 8:59 am

Alehop, molta sort per avui, ja ens explicaràs!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. juny 06, 2013 11:50 am

Alehop, com va el teu procediment de reclamació, què et van dir? Hi ha possibilitats? I quan sabràs alguna cosa? Dits creuats per a tu!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dj. juny 06, 2013 8:46 pm

Nenes, volia entrar per dir-vos que tenim plaça al Thau!!!! Estic molt contenta!!!!!!!!! :-) :-) :-)

Ara que ja esta tot dat i beneït i ja tenim millor o potjor solucionat el tema de l'escolaritzacio dels nens...quan ens coneixem, noies!!???
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. juny 06, 2013 9:17 pm

Alehop, quina notícia fantàstica, me'n alegro moltíssim per a tu!!!

Que bé noies, després de tant patir al final totes hem aconseguit un col.le que ens agrada força. Això s'ha de celebrar amb una trobada!! :-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dv. juny 07, 2013 3:50 pm

Moltissimes felicitats Alehop!!! Això s'ha de celebrar :b-))) ara vaig molt liada, però m'apunto a la quededa. Superfeliç de qué totes estiguem contentes. Jo ara fins i tot prefereixo el joan maragall que l'avenç, jajaja com son les coses... Un petonet a totes i anem parlant x la quedada de mares petidores amb les inscripcions 2013/2014 de Sant Cugat, jijiji
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dl. juny 10, 2013 9:32 pm

moltíssimes felicitats, Alehop! Me n'alegro molt per tu!! a veure que tal ens va a totes plegades i sobretot als nostres nens. Ara, que per mi, la conclusió és que fa falta una altra escola tipus Avenç a st cugat. No pot ser que hi hagi tanta gent que es queda fora!
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dt. juny 11, 2013 5:10 pm

Nenes, la Mar ja esta matriculada al Thau!!!!! Aiiiiiiix la meva nena, que ja té cole de grans!!!

Quin pes m'he tret de sobre, mare meva!!

El dia 26 tenim reunio de pares...quefueeeeerteeee!!!

Ara que ja ha arribat la tranquilitat a aquest post, aviam si li donem vidilla!! ;-)
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Albercoca » dv. jul. 05, 2013 11:11 am

Hola noies, us he anat llegint perquè m'interessa tenir opinió de les escoles de Sant Cugat, encara que el meu nen encara li queda un any per anar al cole.
Com que visc a Valldoreix, les meves opcions principals són el Jaume Ferran i Clua o la Floresta, en teniu referències?
Enhorabona a totes que heu aconseguit plaça a on volíeu!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Ítaca » dv. jul. 05, 2013 1:52 pm

Albercoca, vivint a Valldoreix, el q tens millor és el Ferran Clúa i el Catalunya, tot i q penso q el de La Floresta té transport escolar.
A mi el Ferran Clúa no m'ha agradat mai gaire... no per res en concret, suposo q són manies, i el de la Floresta està en un lloc ideal! envoltat de bosc... i penso q la gent està força contenta :ok:

Enhorabona a totes les que heu pogut entar on volieu! :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Albercoca » dg. jul. 07, 2013 11:12 am

[

Gràcies Ítaca, la veritat és que es fa complicada l'elecció! Hauré de mirar el Catalunya també. Encar que de moment la que em crida més l'atenció ès La Floresta. D'ona visc jo (a prop del tenis) no em queda tan lluny.
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dt. jul. 09, 2013 9:02 pm

Hola! Jo en canvi he sentit parlar molt bé del Ferran i Clúa. A nosaltres ens va agradar molt a la JPO i l'haguéssim posat com a segona opció (ens queda molt lluny), però com que vam anar-la seguint i anava malament de places aquest any ja vam desistir. De fet s'ha quedat gent fora aquest any, em refereixo a gent que té 30 punts o més.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::