sabó roba
sabó roba
Fins quan s'ha de fer servir sabó especial per la roba dels nadons? Barregeu mai la seva roba amb la vostra? Jo pensava que de ben petits quasi no s'embrutaven però amb les glopades no li dura gens neta. Rentar-la a mà cada dia és bastant pesat i si he d'acumular roba per poder posar una màquina es queda sense...
Noia jo sempre he rentat amb la rentadora (i mai tinc temps, aixi que a ma ni m'ho imagino)
Al principi (el primer mes) feia mitja rentadora... despres vaig comencar a barrejar les robes i ara ho rento tot junt... (jo faig servir nous de rentat) pero em sembla que sense suavitzant i potser posant menys detergent no hi ha d'haver-hi cap problema si no teniu alergies
Al principi (el primer mes) feia mitja rentadora... despres vaig comencar a barrejar les robes i ara ho rento tot junt... (jo faig servir nous de rentat) pero em sembla que sense suavitzant i potser posant menys detergent no hi ha d'haver-hi cap problema si no teniu alergies
Jo fa un mes li vaig consultar a la llevadora i em va dir que tranquilament podia barrejar la roba amb la nostra.
Anna, una pregunta, jo faig servir les nous pels bolquers, però per la roba no m'agrada massa perquè ja sé que les nous no deixen cap olor, però la roba tampoc queda amb olor neutra. Fas servir alguna escència tu?
Anna, una pregunta, jo faig servir les nous pels bolquers, però per la roba no m'agrada massa perquè ja sé que les nous no deixen cap olor, però la roba tampoc queda amb olor neutra. Fas servir alguna escència tu?
-
VisitantVi
...
jo vaig esperar bastant amb en Marc, potser fins als 7-8 mesos, però ell té la pell molt delicada (és atòpic). Amb la Bet de moment encara li rento tota la seva robeta a part, però la meva rentadora té un programa curtet (de 15 minuts només) que em va molt bé.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Jo el primer mes anava amb compte, rentava la seva roba amb el sabó especial (em penso que marca Mercadona) i sense suavitzant, a vegades a mà i si hi havia prou roba a màquina (o acabava de 'completar' amb roba meva). Després vaig començar a posar-hi suavitzant perquè tot ho trobava molt aspre, i ara quan acabi de gastar el 'seu' sabó no en compraré pas més...
NOSALTRES TB FEM SERVIR EL SE MARSELLA, SUAVITZANT JA FA TEMPS QUE NO EN FAIG SERVIR, LA ROBA NO QUEDA TAN BE PERO DURA MES TEMPS EN BONES CONDICIONS (LA MEVA VULL DIR QUE LA DELS PETITS NO TE TEMPS A FER-SE MALBE)
Julieta, què vols dir que la roba no queda tant bé però dura més temps en bones condicions? Vols dir que el suavitzant la fa malbé?
A veure si ho he entès bé això...
Julieta, què vols dir que la roba no queda tant bé però dura més temps en bones condicions? Vols dir que el suavitzant la fa malbé?
A veure si ho he entès bé això...
-
VisitantVi
Yo de momento lavo la ropa de Pablo por separado pq mi lavadora coge el agua según la ropa que pones, así q cada dos o tres días le lavo su ropa en un programa corto, se la lavo con norit pero el normal el del bote verde, al principio no le ponía suavizante pero no me gustaba el olor q dejaba y ahora le pongo uno de vernel que huele muy bien.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |