sabó roba

Més qüestions.
brisca
:: gosset
Entrades: 475
Membre des de: dg. juny 10, 2007 3:44 pm

sabó roba

EntradaAutor: brisca » dl. des. 10, 2007 10:59 am

Fins quan s'ha de fer servir sabó especial per la roba dels nadons? Barregeu mai la seva roba amb la vostra? Jo pensava que de ben petits quasi no s'embrutaven però amb les glopades no li dura gens neta. Rentar-la a mà cada dia és bastant pesat i si he d'acumular roba per poder posar una màquina es queda sense...
cabreta
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dl. des. 10, 2007 11:40 am

Noia jo sempre he rentat amb la rentadora (i mai tinc temps, aixi que a ma ni m'ho imagino)
Al principi (el primer mes) feia mitja rentadora... despres vaig comencar a barrejar les robes i ara ho rento tot junt... (jo faig servir nous de rentat) pero em sembla que sense suavitzant i potser posant menys detergent no hi ha d'haver-hi cap problema si no teniu alergies
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » dl. des. 10, 2007 12:36 pm

Jo me'n vaig cansar de seguida i quan l'Arnau tenia menys d'un mes ja feia maquinades conjuntes amb sabó normal. No li fan cap al.lèrgia o sigui que he deixat córrer lo de sabons especials... Ho pots provar a veure com reacciona.
Imatge
merce
Entrades: 1197
Membre des de: dg. oct. 08, 2006 8:49 am

EntradaAutor: merce » dl. des. 10, 2007 12:41 pm

Jo fa un mes li vaig consultar a la llevadora i em va dir que tranquilament podia barrejar la roba amb la nostra.

Anna, una pregunta, jo faig servir les nous pels bolquers, però per la roba no m'agrada massa perquè ja sé que les nous no deixen cap olor, però la roba tampoc queda amb olor neutra. Fas servir alguna escència tu?
aran00
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dj. ago. 16, 2007 11:20 am

EntradaAutor: aran00 » dl. des. 10, 2007 12:59 pm

Hola noies,

Jo faig una rentadora només de la nena un dia si i un dia no. Aixi, netejo un parell de pijames, la robeta de 2 dies, tovalloles de fer el rotet, pitets.. i la veritat és que m'omple la rentadora!
A mes, faig servir el norit per roba delicada i em va molt be!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 10, 2007 3:10 pm

JO SEMPRE HE FET SERVIR SABO NORMAL.
ES EL QUE EM VAN DIR LES LLEVADORES SABO NORMAL I TOT JUNT.
AVUI PER EXEMPLE HE POSAT RENTADORA DE ROBA BLANCA I TOT ERA DE LA JOANA, ELS ALTRES NO TENIM GAIRE ROBA BLANCA.
PERO LA SEVA ROBA DE COLOR LES RENTO AMB L'ALTRE
brisca

EntradaAutor: brisca » dl. des. 10, 2007 4:45 pm

ui que bé, així ho provaré! Moltes gràcies!!!
galarina
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dl. des. 10, 2007 5:13 pm

jo vaig esperar bastant amb en Marc, potser fins als 7-8 mesos, però ell té la pell molt delicada (és atòpic). Amb la Bet de moment encara li rento tota la seva robeta a part, però la meva rentadora té un programa curtet (de 15 minuts només) que em va molt bé.
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dl. des. 10, 2007 5:34 pm

AL PRINCIPI RENTAVA LA SEVA ROBETA SOLA, PERÒ A LES 3 SETMANES EM VAIG CANSAR I ARA LA BARREJO AMB LA NOSTRA, SEPARANT LA BLANCA DE LA DE COLOR..........
I LI POSO SABÒ NORMAL DE MARSELLA I SUAVITZANT I NO LI FA REACCIÒ NI RES.........
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 10, 2007 5:37 pm

NOSALTRES TB FEM SERVIR EL SE MARSELLA, SUAVITZANT JA FA TEMPS QUE NO EN FAIG SERVIR, LA ROBA NO QUEDA TAN BE PERO DURA MES TEMPS EN BONES CONDICIONS (LA MEVA VULL DIR QUE LA DELS PETITS NO TE TEMPS A FER-SE MALBE)
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. des. 10, 2007 10:16 pm

Jo el primer mes anava amb compte, rentava la seva roba amb el sabó especial (em penso que marca Mercadona) i sense suavitzant, a vegades a mà i si hi havia prou roba a màquina (o acabava de 'completar' amb roba meva). Després vaig començar a posar-hi suavitzant perquè tot ho trobava molt aspre, i ara quan acabi de gastar el 'seu' sabó no en compraré pas més...
ANNNA
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

EntradaAutor: ANNNA » dt. des. 11, 2007 9:56 am

NOSALTRES TB FEM SERVIR EL SE MARSELLA, SUAVITZANT JA FA TEMPS QUE NO EN FAIG SERVIR, LA ROBA NO QUEDA TAN BE PERO DURA MES TEMPS EN BONES CONDICIONS (LA MEVA VULL DIR QUE LA DELS PETITS NO TE TEMPS A FER-SE MALBE)

Julieta, què vols dir que la roba no queda tant bé però dura més temps en bones condicions? Vols dir que el suavitzant la fa malbé?

A veure si ho he entès bé això...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. des. 11, 2007 9:58 am

si, aixo he sentit i jo tb ho he notat.
no es que la faci malbé pero es com la secadora que tb fa que la roba duri menys
brisca

EntradaAutor: brisca » dc. des. 12, 2007 11:53 am

Jo també havia sentit que els suavitzants maltractaven la roba
tuki
Entrades: 412
Membre des de: dl. nov. 27, 2006 10:16 pm

EntradaAutor: tuki » dc. des. 12, 2007 10:28 pm

Yo de momento lavo la ropa de Pablo por separado pq mi lavadora coge el agua según la ropa que pones, así q cada dos o tres días le lavo su ropa en un programa corto, se la lavo con norit pero el normal el del bote verde, al principio no le ponía suavizante pero no me gustaba el olor q dejaba y ahora le pongo uno de vernel que huele muy bien.
Imatge
Imatge
judit
Entrades: 2191
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 6:55 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: judit » dj. des. 13, 2007 2:25 pm

Jo a l'estiu li rentava tota la robeta a mà. Però ara ho poso a la rentadora amb detergent per a roba delicada, tret d'alguna peça que la rento a mà. Però vaja; rentadora i programa curt (delicados).
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::