Estic de 10+5 i no guanyo pes!!!!!
Estic de 10+5 i no guanyo pes!!!!!
Hola a totes, sóc nova en aquest fòrum i m'he decidit a escriure per si la vostra experiència em por ajudar.
Estic embarassada de 10+5. El meu pes d'abans era normal tot i que sempre havia de vigilar molt perquè si no feia exercici en podia guanyar amb bastanta facilitat. I ara que estic embarassada, i a més en repós per pèrdues, pel qual no faig cap tipus d'exercici, no hi ha manera de guanyar pes. Menjo tot el que vull i no m'estic de res, sento que em quedo ben tipa i a més no tinc cap nàusea, i el pes segueix estable des del principi de l'embaràs.
La setmana vinent tinc la eco del primer trimestre però estic una mica engoixada i he pensat que si algú ha tingut una experiència seria una mica tranquilitzador saber-ho.
Moltes gràcies i salutacions
P.D. És el meu primer embaràs i sóc novata total!!!!!!!!!!!!!!!!
Estic embarassada de 10+5. El meu pes d'abans era normal tot i que sempre havia de vigilar molt perquè si no feia exercici en podia guanyar amb bastanta facilitat. I ara que estic embarassada, i a més en repós per pèrdues, pel qual no faig cap tipus d'exercici, no hi ha manera de guanyar pes. Menjo tot el que vull i no m'estic de res, sento que em quedo ben tipa i a més no tinc cap nàusea, i el pes segueix estable des del principi de l'embaràs.
La setmana vinent tinc la eco del primer trimestre però estic una mica engoixada i he pensat que si algú ha tingut una experiència seria una mica tranquilitzador saber-ho.
Moltes gràcies i salutacions
P.D. És el meu primer embaràs i sóc novata total!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Estic de 10+5 i no guanyo pes!!!!!
Tranquil·la! Jo vaig perdre pes en els 2 primers embarassos el primer trimestre i... en plenes festes de Nadal! I de normal tinc tendència a engreixar-me molt ràpid sinó controlo.
No pateixis que d'aquí a 3 mesos ja veuràs que rodoneta estàs!
No pateixis que d'aquí a 3 mesos ja veuràs que rodoneta estàs!
A vegades passa que al principi el fetus agafa d les teves propies reserves i tu et mantens estable o fins i tot t'aprimes.
No pateixis, Mjopg, que si estàs bé de salut no passa res per no guanyar pes els primers mesos... ja hi haurà temps per engreixar-se! Pensa també que si abans feies força exercici i ara estàs en repòs és possible que estiguis perdent massa muscular (i el múscul pesa molt). O sigui que a lo millor et mantens en el teu pes perquè hi ha hagut una mica de pèrdua de massa muscular.
Ostras, moltes gràcies a totes per les vostres respostes
. Em quedo una mica més tranquil.la. de fet, em trobo fantàsticament bé, però sempre hi ha una mica de por i neguit.
Ja tens raó Naethda, toca gaudir de l'embaràs i tenir paciència que encara em queden dies per endavant. Intentaré aplicar el teu consell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
. Em quedo una mica més tranquil.la. de fet, em trobo fantàsticament bé, però sempre hi ha una mica de por i neguit. Ja tens raó Naethda, toca gaudir de l'embaràs i tenir paciència que encara em queden dies per endavant. Intentaré aplicar el teu consell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola Mjop!
Benvinguda!!
No pateixis que, com diuen, ja guanyaràs pes. Mentre mengis com toca perquè el cigronet tingui prou aliment tu tranquil·la.
Si vols pots passar-te pel post de mares de juny, aquest mes som poquetes i és molt íntim. Ens fem companyia mentre passem els nervis d'espera entre proves i ecos...
Benvinguda!!
No pateixis que, com diuen, ja guanyaràs pes. Mentre mengis com toca perquè el cigronet tingui prou aliment tu tranquil·la.
Si vols pots passar-te pel post de mares de juny, aquest mes som poquetes i és molt íntim. Ens fem companyia mentre passem els nervis d'espera entre proves i ecos...
- Mirinda_Taronja
- :: puça

- Entrades: 42
- Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm
Jo avui començo la setmana 11 i em passa com a tú, no he guanyat gens de pes.
Abans de l'embaràs controlava molt la meva dieta i en canvi ara menjo de tot, estic bastant sorpresa, però la meva ginecòloga diu que no hi ha motiu de preocupació, que d'aquí res començaré a engreixar i que no tingui pressa.
Abans de l'embaràs controlava molt la meva dieta i en canvi ara menjo de tot, estic bastant sorpresa, però la meva ginecòloga diu que no hi ha motiu de preocupació, que d'aquí res començaré a engreixar i que no tingui pressa.
Hola Mjopg,
Com diuen la resta de noies, no et preocupis. Jo vaig perdre al primer trimestre per les nàusees. Ara estic de 23,5 setmanes, tampoc m'estic de res (tot i que continuo amb nàusees ja no vomito així que tot el que entra allà es queda, i com que no vaig engreixar al principi, ara em permeto els meus capricis), i tot just estic com a molt un kg per sobre del pes que tenia abans de l'embaràs. Mentre el cigronet vagi fent, tu no et preocupis, i si no t'engreixes millor, menys que hauràs de perdre després. Així que a gaudir i sort amb l'embaràs!
Com diuen la resta de noies, no et preocupis. Jo vaig perdre al primer trimestre per les nàusees. Ara estic de 23,5 setmanes, tampoc m'estic de res (tot i que continuo amb nàusees ja no vomito així que tot el que entra allà es queda, i com que no vaig engreixar al principi, ara em permeto els meus capricis), i tot just estic com a molt un kg per sobre del pes que tenia abans de l'embaràs. Mentre el cigronet vagi fent, tu no et preocupis, i si no t'engreixes millor, menys que hauràs de perdre després. Així que a gaudir i sort amb l'embaràs!
No t'amoïnis,
En el meu primer embaràs no em vaig engreixar ni un gram fins al segon trimestre. Em trobava molt bé i no tenia vómits i menjva de tot com una llima.
Pel segon embaràs, amb vomits em vaig aprimar dos kilos durant el primer trimestre i ara m'he engreixat de cop que la llevadora ja m'ha dit que comenci a controlar-me, però és que tinc una ganaaaa.
Així que no pateixis i ànims que engreixar t'acabaràs engreixant.
En el meu primer embaràs no em vaig engreixar ni un gram fins al segon trimestre. Em trobava molt bé i no tenia vómits i menjva de tot com una llima.
Pel segon embaràs, amb vomits em vaig aprimar dos kilos durant el primer trimestre i ara m'he engreixat de cop que la llevadora ja m'ha dit que comenci a controlar-me, però és que tinc una ganaaaa.
Així que no pateixis i ànims que engreixar t'acabaràs engreixant.
Jo fins al segón trimestre. I mes ľ ultim mes...!!
Tranquila,
jo en el meu primer embaràs vaig pesar el mateix des del primer fins l'últim dia, i amb el segon pitjor, vaig perdre dos kg! I els dos nens van sortir sans i perfectes. I per cap dels dos embarassos vaig vomitar ni fer dieta.
jo en el meu primer embaràs vaig pesar el mateix des del primer fins l'últim dia, i amb el segon pitjor, vaig perdre dos kg! I els dos nens van sortir sans i perfectes. I per cap dels dos embarassos vaig vomitar ni fer dieta.
Hola!
Jo em vaig quedar embarassada fa quasi un any, a principis de desembre passat i fins ben be les 20 setmanes no vaig guanyar ni un gram, i tambe vaig fer repòs per pèrdues i no vaig tenir cap símptoma, menjava de tot i fins i tot em va donar per la xocolata.
Al final, en tot l'embaràs vaig guanyar 8 kg que 3 mesos i mig després ja he perdut sense fer cap mena d'esforç tampoc...
Molts ànims i ja veuràs que be va tot!
Jo em vaig quedar embarassada fa quasi un any, a principis de desembre passat i fins ben be les 20 setmanes no vaig guanyar ni un gram, i tambe vaig fer repòs per pèrdues i no vaig tenir cap símptoma, menjava de tot i fins i tot em va donar per la xocolata.
Al final, en tot l'embaràs vaig guanyar 8 kg que 3 mesos i mig després ja he perdut sense fer cap mena d'esforç tampoc...
Molts ànims i ja veuràs que be va tot!
edae ha escrit:Tranquila,
Wow Eade! sé de gent que s'ha engreixat poquet, però gens ni mica o aprimar-se ningú. Carai quin metabolisme el teu!!!

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes. Petons enormes!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,mimi , isa31**