Estic de 10+5 i no guanyo pes!!!!!

Salut, dubtes i preparatius.
Mjopg
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dg. nov. 15, 2015 12:40 pm

Estic de 10+5 i no guanyo pes!!!!!

EntradaAutor: Mjopg » dl. nov. 23, 2015 10:27 am

Hola a totes, sóc nova en aquest fòrum i m'he decidit a escriure per si la vostra experiència em por ajudar.

Estic embarassada de 10+5. El meu pes d'abans era normal tot i que sempre havia de vigilar molt perquè si no feia exercici en podia guanyar amb bastanta facilitat. I ara que estic embarassada, i a més en repós per pèrdues, pel qual no faig cap tipus d'exercici, no hi ha manera de guanyar pes. Menjo tot el que vull i no m'estic de res, sento que em quedo ben tipa i a més no tinc cap nàusea, i el pes segueix estable des del principi de l'embaràs.

La setmana vinent tinc la eco del primer trimestre però estic una mica engoixada i he pensat que si algú ha tingut una experiència seria una mica tranquilitzador saber-ho.

Moltes gràcies i salutacions :--/)

P.D. És el meu primer embaràs i sóc novata total!!!!!!!!!!!!!!!!
SET
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 3:13 pm

Re: Estic de 10+5 i no guanyo pes!!!!!

EntradaAutor: SET » dl. nov. 23, 2015 11:10 am

Tranquil·la! Jo vaig perdre pes en els 2 primers embarassos el primer trimestre i... en plenes festes de Nadal! I de normal tinc tendència a engreixar-me molt ràpid sinó controlo.
No pateixis que d'aquí a 3 mesos ja veuràs que rodoneta estàs!
Imatge

Imatge
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dl. nov. 23, 2015 11:43 am

A vegades passa que al principi el fetus agafa d les teves propies reserves i tu et mantens estable o fins i tot t'aprimes.
Imatge Imatge
siberiana
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: ds. maig 30, 2015 11:01 pm

EntradaAutor: siberiana » dl. nov. 23, 2015 11:49 am

No pateixis, Mjopg, que si estàs bé de salut no passa res per no guanyar pes els primers mesos... ja hi haurà temps per engreixar-se! Pensa també que si abans feies força exercici i ara estàs en repòs és possible que estiguis perdent massa muscular (i el múscul pesa molt). O sigui que a lo millor et mantens en el teu pes perquè hi ha hagut una mica de pèrdua de massa muscular.
Mjopg

EntradaAutor: Mjopg » dl. nov. 23, 2015 12:03 pm

Ostras, moltes gràcies a totes per les vostres respostes >.-<: . Em quedo una mica més tranquil.la. de fet, em trobo fantàsticament bé, però sempre hi ha una mica de por i neguit.

Ja tens raó Naethda, toca gaudir de l'embaràs i tenir paciència que encara em queden dies per endavant. Intentaré aplicar el teu consell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
corxea
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. set. 01, 2015 5:48 pm
Contacta:

EntradaAutor: corxea » dl. nov. 23, 2015 1:32 pm

Hola Mjop!

Benvinguda!! :love:

No pateixis que, com diuen, ja guanyaràs pes. Mentre mengis com toca perquè el cigronet tingui prou aliment tu tranquil·la.

Si vols pots passar-te pel post de mares de juny, aquest mes som poquetes i és molt íntim. Ens fem companyia mentre passem els nervis d'espera entre proves i ecos...
Mirinda_Taronja
Entrades: 42
Membre des de: dl. nov. 23, 2015 2:15 pm

EntradaAutor: Mirinda_Taronja » dl. nov. 23, 2015 2:18 pm

Jo avui començo la setmana 11 i em passa com a tú, no he guanyat gens de pes.
Abans de l'embaràs controlava molt la meva dieta i en canvi ara menjo de tot, estic bastant sorpresa, però la meva ginecòloga diu que no hi ha motiu de preocupació, que d'aquí res començaré a engreixar i que no tingui pressa.
Gantils23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 397
Membre des de: dv. març 20, 2015 11:15 am

EntradaAutor: Gantils23 » dl. nov. 23, 2015 4:28 pm

Hola Mjopg,

Com diuen la resta de noies, no et preocupis. Jo vaig perdre al primer trimestre per les nàusees. Ara estic de 23,5 setmanes, tampoc m'estic de res (tot i que continuo amb nàusees ja no vomito així que tot el que entra allà es queda, i com que no vaig engreixar al principi, ara em permeto els meus capricis), i tot just estic com a molt un kg per sobre del pes que tenia abans de l'embaràs. Mentre el cigronet vagi fent, tu no et preocupis, i si no t'engreixes millor, menys que hauràs de perdre després. Així que a gaudir i sort amb l'embaràs!
Abril 2015 --> 1a IAD
Maig 2015 --> 2a IAD
Juny 2015 --> 3a IAD
13 de juliol --> pipitest +!!!
18/03/16 --> Neix el rei de la casa!

Imatge
susmun
Entrades: 26
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 4:37 pm

EntradaAutor: susmun » dl. nov. 23, 2015 5:14 pm

No t'amoïnis,
En el meu primer embaràs no em vaig engreixar ni un gram fins al segon trimestre. Em trobava molt bé i no tenia vómits i menjva de tot com una llima.
Pel segon embaràs, amb vomits em vaig aprimar dos kilos durant el primer trimestre i ara m'he engreixat de cop que la llevadora ja m'ha dit que comenci a controlar-me, però és que tinc una ganaaaa. :love:
Així que no pateixis i ànims que engreixar t'acabaràs engreixant.
banyolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dv. gen. 18, 2013 9:38 am

EntradaAutor: banyolina » dl. nov. 23, 2015 5:43 pm

Jo fins al segón trimestre. I mes ľ ultim mes...!!
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dt. nov. 24, 2015 4:37 pm

Tranquila,
jo en el meu primer embaràs vaig pesar el mateix des del primer fins l'últim dia, i amb el segon pitjor, vaig perdre dos kg! I els dos nens van sortir sans i perfectes. I per cap dels dos embarassos vaig vomitar ni fer dieta.
Imatge
Imatge
mimi82
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dc. nov. 25, 2015 5:23 pm

Hola!
Jo em vaig quedar embarassada fa quasi un any, a principis de desembre passat i fins ben be les 20 setmanes no vaig guanyar ni un gram, i tambe vaig fer repòs per pèrdues i no vaig tenir cap símptoma, menjava de tot i fins i tot em va donar per la xocolata.
Al final, en tot l'embaràs vaig guanyar 8 kg que 3 mesos i mig després ja he perdut sense fer cap mena d'esforç tampoc...
Molts ànims i ja veuràs que be va tot!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
susmun
Entrades: 26
Membre des de: dj. nov. 07, 2013 4:37 pm

EntradaAutor: susmun » dc. nov. 25, 2015 5:39 pm

edae ha escrit:Tranquila,
jo en el meu primer embaràs vaig pesar el mateix des del primer fins l'últim dia, i amb el segon pitjor, vaig perdre dos kg! I els dos nens van sortir sans i perfectes. I per cap dels dos embarassos vaig vomitar ni fer dieta.

Wow Eade! sé de gent que s'ha engreixat poquet, però gens ni mica o aprimar-se ningú. Carai quin metabolisme el teu!!! >.-<:
Mjopg

EntradaAutor: Mjopg » dc. nov. 25, 2015 6:42 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes. Petons enormes!!!!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::