HISTEROSALPINGOGRAFIA
Holi CORAL,
aquesta prova consiteix així explicat pq jo ho entenguès millor, ja q la meva cara de sorpresa ha estat espectacular....
doncs en fer com una radiografia de la matriu, el q em fa més por es q segons sembla pot ser dolorosa, tinc aquestes 20 pàgines d'aquest post per llegir, vaja menys la 1 i la 20, doncs 18.... i em fa una mica de iuiu!!!
MOLTES GRÀCIES SOU LES MILLORS!!!!!!!!
Així q a tu MERI igual tb t'he l'han de fer?????a mi ja m'ha dit q segur!!pq diu q potser q hi hagin petites obstruccions i q això fa q els
no puguin pujar correctament....
q per cert, el seminograma q tenim, no val per res, n'hem de fer un de nou!
pq va passar massa temps de l'extracció fins a l'observació!!!!!!ja ho deia jo!!!!!!
com va sortir el vostre??????????es q ja no hi era??????segur q

aquesta prova consiteix així explicat pq jo ho entenguès millor, ja q la meva cara de sorpresa ha estat espectacular....
doncs en fer com una radiografia de la matriu, el q em fa més por es q segons sembla pot ser dolorosa, tinc aquestes 20 pàgines d'aquest post per llegir, vaja menys la 1 i la 20, doncs 18.... i em fa una mica de iuiu!!!
MOLTES GRÀCIES SOU LES MILLORS!!!!!!!!
Així q a tu MERI igual tb t'he l'han de fer?????a mi ja m'ha dit q segur!!pq diu q potser q hi hagin petites obstruccions i q això fa q els
no puguin pujar correctament....
q per cert, el seminograma q tenim, no val per res, n'hem de fer un de nou!
pq va passar massa temps de l'extracció fins a l'observació!!!!!!ja ho deia jo!!!!!!
com va sortir el vostre??????????es q ja no hi era??????segur q
xell, en linies generals no està mal, una mica "vagos" els espermatozoos, encara no hem vist el gine, l'uroleg ens va dir que l'hauriem de repetir, però el motiu es que sempre se'n fan 2 (manda uebs, amb lo carissim que es...)
Vaig penjar un post amb els resultats, si li vols donar una ullada:
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=5829
Coral, ets un solete!!!
Vaig penjar un post amb els resultats, si li vols donar una ullada:
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=5829
Coral, ets un solete!!!

nenes,
per les q ja hi heu passat tinc unes preguntes per fer-vos:
- després de fer l'histero..... no es deu pas poder anar a treballar oi?però quants dies, q creieu q és millor fer-ho un divendres pq així tinc el cap de set per reposar no??pq a la feina no vull pas explicar la meva vida privada, no sé q expliacaré la veritat....és molt personal el tema no????
- i sabeu si per DKV m'entra?????em van dir q anès a la clinica l'Aliança de gi, però com q em vaig atavalar una mica quan em va parlar d'aquesta prova, ara no sé q va dir, sinò entra val uns 200€????deu ni do!!!!!!!
tot sigui per quedar
gràcies...
de moment, és tot, però ja us demanaré més coses segur....
petons especialment a aquestes SUPER VALENTES Q JA HEU PASSAT PER TOT AIXÒ....
I a les animadores, q tb sou importantíssimes!!!!!

per les q ja hi heu passat tinc unes preguntes per fer-vos:
- després de fer l'histero..... no es deu pas poder anar a treballar oi?però quants dies, q creieu q és millor fer-ho un divendres pq així tinc el cap de set per reposar no??pq a la feina no vull pas explicar la meva vida privada, no sé q expliacaré la veritat....és molt personal el tema no????
- i sabeu si per DKV m'entra?????em van dir q anès a la clinica l'Aliança de gi, però com q em vaig atavalar una mica quan em va parlar d'aquesta prova, ara no sé q va dir, sinò entra val uns 200€????deu ni do!!!!!!!
tot sigui per quedar
gràcies...
de moment, és tot, però ja us demanaré més coses segur....
petons especialment a aquestes SUPER VALENTES Q JA HEU PASSAT PER TOT AIXÒ....
I a les animadores, q tb sou importantíssimes!!!!!
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Hola Xell
Primero de todo la prueba no es tan, tan dolorosa, yo ese día me cogi el día de descanso, también es verdad que me tomé un nolotil antes de hacerme la prueba, pero fue lo que me recomendaron.
Pero al día siguiente ya estaba trabajando.
Y sobre el importe no se que decirte ya que a mi me lo ha hecho la seguridad social,pero por lo que han comentado las compañeras entre 120 y 180.
Primero de todo la prueba no es tan, tan dolorosa, yo ese día me cogi el día de descanso, también es verdad que me tomé un nolotil antes de hacerme la prueba, pero fue lo que me recomendaron.
Pero al día siguiente ya estaba trabajando.
Y sobre el importe no se que decirte ya que a mi me lo ha hecho la seguridad social,pero por lo que han comentado las compañeras entre 120 y 180.
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Xell,
jo em vaig fer la histero fa cosa d'un parell de mesos i em va fer molestia però com una regla, i no de les pitjors, però tampoc li recomano a ningu les meves regles dolentes. Això si, és molt desagradable.
De fet en acabar, me la vaig fer a les 9, me'n vaig anar a treballar i a mig matí com que em molestava em vaig pendre un calmant. Dies abans hem van fer pendre antibiotics i buscapina, que em sembla que es per prevenir el mal. I després també me'n vaig pendre uns dies.
A mi hem va costar 165 euros.
jo anava molt nerviosa perque el metge ja em va avisar que no es agradable i que si volia em prengues un tranquil.litzant abans, però al final no me'l vaig pendre.
Total em sembla que cada persona és un món i que potser vaig enganxar un bon dia. Jo ho vaig passar fatal la primera regla després de la histero, aquell dia si que veia les estrelles!!!! però res, això en mi tampoc és molt estrany. O sigui que moooooolts anims.
jo em vaig fer la histero fa cosa d'un parell de mesos i em va fer molestia però com una regla, i no de les pitjors, però tampoc li recomano a ningu les meves regles dolentes. Això si, és molt desagradable.
De fet en acabar, me la vaig fer a les 9, me'n vaig anar a treballar i a mig matí com que em molestava em vaig pendre un calmant. Dies abans hem van fer pendre antibiotics i buscapina, que em sembla que es per prevenir el mal. I després també me'n vaig pendre uns dies.
A mi hem va costar 165 euros.
jo anava molt nerviosa perque el metge ja em va avisar que no es agradable i que si volia em prengues un tranquil.litzant abans, però al final no me'l vaig pendre.
Total em sembla que cada persona és un món i que potser vaig enganxar un bon dia. Jo ho vaig passar fatal la primera regla després de la histero, aquell dia si que veia les estrelles!!!! però res, això en mi tampoc és molt estrany. O sigui que moooooolts anims.

hola maques,
moltíssimes gràcies per les vostres respostes,
la veritat és q me'n he estat informant del tema (internet és meravellós)
i crec q no he pas d'estar tan espantada com estava el div passat q va ser quan em va fer la proposta el gine, suposo q més q tot, pq havia llegit en algun lloc, suposo q per aquí q era tan dolorosa....
de fet, no fa massa a mi em van fer una biopsia i em van fer molt de mal, suposo q no anava preparada pq m'ho fessin aquell dia, i la ginecologa qem va tocar aquell dia no era molt "sutil" crec... una mica "manasses", com poc delicada sabeu q vull dir???
seguirem en contacte ja q fins q no em toqui, suposo q tindré més dubtes...
quan em vingui la warry trucare a la clinica, i si m'he la poden fer aquest cicle millor q millor, em va dir el gine entre el 6è i 11è dia després d'haver arribat la vermella
merci i petons

moltíssimes gràcies per les vostres respostes,
la veritat és q me'n he estat informant del tema (internet és meravellós)
i crec q no he pas d'estar tan espantada com estava el div passat q va ser quan em va fer la proposta el gine, suposo q més q tot, pq havia llegit en algun lloc, suposo q per aquí q era tan dolorosa....
de fet, no fa massa a mi em van fer una biopsia i em van fer molt de mal, suposo q no anava preparada pq m'ho fessin aquell dia, i la ginecologa qem va tocar aquell dia no era molt "sutil" crec... una mica "manasses", com poc delicada sabeu q vull dir???
seguirem en contacte ja q fins q no em toqui, suposo q tindré més dubtes...
quan em vingui la warry trucare a la clinica, i si m'he la poden fer aquest cicle millor q millor, em va dir el gine entre el 6è i 11è dia després d'haver arribat la vermella
merci i petons
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
A mi me han hecho 3 biopsia, y la prueba es un poco más molesta, pero como un dolor de regla. La biopsia para mi, fue un corte doloroso, pero que luego solo molestaba.
La prueba es como un dolor más continuo.
Cuando en febrero me operaron de los tabiques en las trompas, me dijeron la operación es como la histero, pero duele más, casi salgo corriendo!!!!
La prueba es como un dolor más continuo.
Cuando en febrero me operaron de los tabiques en las trompas, me dijeron la operación es como la histero, pero duele más, casi salgo corriendo!!!!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Xell!!!!
Quants ides sense coincidir!!
Ja he llegit que t'han de fer la histero... aquesta!!
A mi també me la van fer i no em va fer molt de mal. Et queda adolorit però com si tinguessis la regla. (almenys a mi!!). Sortint de la prova vaig anar cap a treballar de forma normal!! Això si, uns dies abans t'has de pendre uns medicació per evitar infeccions...
Ah, i si que entra per DKV!!! A mi no em van fer pagar pas res. Sols vaig haver de demanar com un permís i llestos.
Si tens dubtes o el què sigui no dubtis en preguntar!!!
Quants ides sense coincidir!!
Ja he llegit que t'han de fer la histero... aquesta!!
A mi també me la van fer i no em va fer molt de mal. Et queda adolorit però com si tinguessis la regla. (almenys a mi!!). Sortint de la prova vaig anar cap a treballar de forma normal!! Això si, uns dies abans t'has de pendre uns medicació per evitar infeccions...
Ah, i si que entra per DKV!!! A mi no em van fer pagar pas res. Sols vaig haver de demanar com un permís i llestos.
Si tens dubtes o el què sigui no dubtis en preguntar!!!
ei nenes moltes gràcies sou uns
!!!!!!!!!!!!!
Dreilha, si q fa dies q no coincidim, i de fet jo he fet una mica de descans, ja q hem marxat uns dies de vacacetes, q amb tot això de buscar i no trobar, jo ja estava una mica xof, i em calia urgentment desconectar de tot plegat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tal i com he dit, el div vaig anar al gine i ell ja em va fer la petició i va trucar personalment a la clinica, a davant nostre, per fer la prova aviat, però no em va quedar clar en aquell moment si haviem de pagar, ja q jo em vaig com atabalar saps?pel tema d'haver-me de fer la prova....
jo sé qell va dir q si era un tractament de fertilitat no entrava, per tant, q pel q dedueixo seria el de després però les proves prèvies si q m'entren...
el tema de la medicacio, ja m'ho va comentar, ara no, però més endavant ja us diré el q m'ha receptat...
gràcies per ser per aquí, són moments q totes les persones del meu voltant estant
, ara acabo de saber d'una de la familia....i nenes, costa a vegades pensar q tot sortirà ok! o pensar pq elles si, i jo no!!!!!!!si elles només tenen 20 i pico, i jo aviat en faré 35!!!!!!
perdoneu avui estic com el dia, ben grisa...ji jiji
petons a totes

!!!!!!!!!!!!!
Dreilha, si q fa dies q no coincidim, i de fet jo he fet una mica de descans, ja q hem marxat uns dies de vacacetes, q amb tot això de buscar i no trobar, jo ja estava una mica xof, i em calia urgentment desconectar de tot plegat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tal i com he dit, el div vaig anar al gine i ell ja em va fer la petició i va trucar personalment a la clinica, a davant nostre, per fer la prova aviat, però no em va quedar clar en aquell moment si haviem de pagar, ja q jo em vaig com atabalar saps?pel tema d'haver-me de fer la prova....
jo sé qell va dir q si era un tractament de fertilitat no entrava, per tant, q pel q dedueixo seria el de després però les proves prèvies si q m'entren...
el tema de la medicacio, ja m'ho va comentar, ara no, però més endavant ja us diré el q m'ha receptat...
gràcies per ser per aquí, són moments q totes les persones del meu voltant estant
, ara acabo de saber d'una de la familia....i nenes, costa a vegades pensar q tot sortirà ok! o pensar pq elles si, i jo no!!!!!!!si elles només tenen 20 i pico, i jo aviat en faré 35!!!!!!
perdoneu avui estic com el dia, ben grisa...ji jiji
petons a totes

Xell, guapa, t'entenc perfectemament. A mi també em passa com a tu... tots els nostres amics s'estan quedants embarassats... menys nosaltres. La veritat costa de pair. Però poc a poc ho aniràs internalitzant i si a nosaltres ens està costant mé si no,..., no és just... però la vida és així!!
Jo intento pensar sols en mi i no en les embarassades del meu voltant... perquè sinó em tornaria boja!! Tot i que intento alegrar-me'n per ells i fer-los costat com puc.
Amb tot això... et vull dir que per molt que ens costi no hem de perdre els ànims, l'alegria de saber que hi estem a prop, i qeu aviat arribarà el nostre dia!!
Ara et fan fer proves?? La histero i alguna cosa més?? Ànims guapa, estic aquí pel que necessitis!!
Jo intento pensar sols en mi i no en les embarassades del meu voltant... perquè sinó em tornaria boja!! Tot i que intento alegrar-me'n per ells i fer-los costat com puc.
Amb tot això... et vull dir que per molt que ens costi no hem de perdre els ànims, l'alegria de saber que hi estem a prop, i qeu aviat arribarà el nostre dia!!
Ara et fan fer proves?? La histero i alguna cosa més?? Ànims guapa, estic aquí pel que necessitis!!
Ja tinc els resultats: tot perfecte!
Amb tot, el gine vol que ens esperem una tercera regla (a principis de maig) per tornar a la càrrega. A mi se'm fa llaaaaaaaaaaaaaaaaaarg!
Per les que pregunten, suposo que cada dona és un món. A unes ni els fa molèstia i altres veuen les estrelles de dolor. Qüestió de cuidar-nos força i ja ta!
Amb tot, el gine vol que ens esperem una tercera regla (a principis de maig) per tornar a la càrrega. A mi se'm fa llaaaaaaaaaaaaaaaaaarg!
Per les que pregunten, suposo que cada dona és un món. A unes ni els fa molèstia i altres veuen les estrelles de dolor. Qüestió de cuidar-nos força i ja ta!
Ens en sortirem!
ei rateta q b q tot estigui
!!!!!!!!!
jo m'he carregat de valentia i he trucat per fer-me-la!!!!!!!!!
com q avui ja m'ha vingut la molt warra ben puntual al dia 26 del cicle!!!!!
i m'ha donat hora pel dia 8 després de la regla, o sigui per dimarts q ve, a les 3'15 de la tarda, o sigui q no m'hi puc pensar gaire la veritat, m'ha donat les indicacions del q he de fer, demà el meu xello anirà a buscar-ho a la farmàcia i ja està fet!
ell tb es farà el seminograma el dij o div!!com hem d'estar uns 3-5 dies d'abstinencia i vam fer-ho el dis, esperarem q estiguin b els
!!!
moltes gràcies a totes!!!!!!
i fins aviat eh...ja em sorgiran més dubtes segur!!!!!!
petons a totes aquestes valentes i fantàstiques dones q poblen aquest fòrum!!!q segur q aviat aconseguirem el més preuat somni no???

jo m'he carregat de valentia i he trucat per fer-me-la!!!!!!!!!
com q avui ja m'ha vingut la molt warra ben puntual al dia 26 del cicle!!!!!
i m'ha donat hora pel dia 8 després de la regla, o sigui per dimarts q ve, a les 3'15 de la tarda, o sigui q no m'hi puc pensar gaire la veritat, m'ha donat les indicacions del q he de fer, demà el meu xello anirà a buscar-ho a la farmàcia i ja està fet!
ell tb es farà el seminograma el dij o div!!com hem d'estar uns 3-5 dies d'abstinencia i vam fer-ho el dis, esperarem q estiguin b els
!!!
moltes gràcies a totes!!!!!!
i fins aviat eh...ja em sorgiran més dubtes segur!!!!!!
petons a totes aquestes valentes i fantàstiques dones q poblen aquest fòrum!!!q segur q aviat aconseguirem el més preuat somni no???

Xell, guapa!!
Jo també estava una mica nervi per aquesta prova i de debó que no va ser tant!!
Saps què és el que em va fer pensar que no era res?? EL temps!!
Tu t'has imaginat quant temps durava?? Jo pensava que força estona... i no!! Va ser un pim pam fora!!!
Així qeu estiguis tant tranquil·la com puguis!! Ja sé que és fàcil de dir...
Ja t'has pres la medicació??
I res que esperem el parte de tot plegat!!
Una abraçada
Jo també estava una mica nervi per aquesta prova i de debó que no va ser tant!!
Saps què és el que em va fer pensar que no era res?? EL temps!!
Tu t'has imaginat quant temps durava?? Jo pensava que força estona... i no!! Va ser un pim pam fora!!!
Així qeu estiguis tant tranquil·la com puguis!! Ja sé que és fàcil de dir...
Ja t'has pres la medicació??
I res que esperem el parte de tot plegat!!
Una abraçada
ai gràcies bonica!!!!!
sembla q el seminograma pinta normal, però div té hora a l'uroleg per confirmar-ho
Aquesta nit m'he prendre Cytotel crec... i demà una buscapina una hora abans res més, m'han dit q porti l'Urografin 76%.
he dit q no tornaré a treballar, els dimarts fem intessiu de 3 a 7 a la tarda, i he explicat q no sé si em trobaré prou b per anar a treballar el dimecres, q ja ho diré el dimecres al matí si em quedo a casa.
la resta a seguir lluitant!!!!!
petons i merci, sort i salut!!!!!!!!

sembla q el seminograma pinta normal, però div té hora a l'uroleg per confirmar-ho
Aquesta nit m'he prendre Cytotel crec... i demà una buscapina una hora abans res més, m'han dit q porti l'Urografin 76%.
he dit q no tornaré a treballar, els dimarts fem intessiu de 3 a 7 a la tarda, i he explicat q no sé si em trobaré prou b per anar a treballar el dimecres, q ja ho diré el dimecres al matí si em quedo a casa.
la resta a seguir lluitant!!!!!
petons i merci, sort i salut!!!!!!!!
- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Ánimos xell, y ya verás como será un ratito corto!
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |











